Klinkt goed die foundation. Ik heb van 't weekend een proefje gekregen van Estee Lauder Double Wear.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:12 schreef Lillyfield het volgende:
oee dat zou wel helemaal top zijn. Slecht alleen voor je bankrekening inderdaad...
Ben namelijk helemaal in ahhh![]()
heb vrijdag ondervonden wat een goede foundation+ de goede kleur voor je kan doen. Ik heb namelijk de pro longwear foundation van mac gekocht. In de kleur superlicht. Ik had niet verwacht dat ik zo'n lichte kleur nodig had, maar echt wat een wonder voor mijn huidje.
Gister mezelf ermee opgemaakt, bleef de hele dag perfect en heb nog nooit zo'n zacht, mooi, egaal huidje gehad. Ben nog steeds helemaal blij als ik eraan denk![]()
Werd alleen wel slecht geholpen bij de mac store in de douglas. Lijkt wel alsof ze zien dat je student ben en dan denken uhm jij koopt toch niks want dat kan je niet betalen.
Ze wilde me eerst nog mijn eigen kleur laten uitzoeken. Ik zeg ja dat weet ik toch niet, daarom sta ik bij jou.![]()
Maar de foundation maakt alles goed![]()
Ik zweer bij double wear. Ideale foundation. Klein beetje van nodig, doe je lang mee en blijft lang zittenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef Ravenous het volgende:
[..]
Klinkt goed die foundation. Ik heb van 't weekend een proefje gekregen van Estee Lauder Double Wear.
[ afbeelding ]
Na het lezen van vele positieve recensies en na de grote Revlon Colorstay teleurstelling ben ik hier maar voor gegaan. Ik heb het vandaag uitgeprobeerd, maar de kleur is te donker (ik heb lekker een kolletje aan, dus geen kip die het ziet), maar wat een super fijne foundation!!
Het is een goede dekkende foundation, niet cakey (buildable) en hele mooie teint (al is het dan niet de mijne) en blijft heel lang mooi zitten. Ik ben altijd vroeg op. Zo'n uur of 6 begin ik al te kliederenmet mijn kwastjes en het ziet er nu nog steeds mooi uit. Ik kan niet wachten tot ik de juiste kleur heb.
Oke oke oke, ik ga wel gewoon lekker door met sparen voor meer producten van MACquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vind de ELF Studio brushes fijn maar als je MAC kwaliteit wil moet je MAC kopen
Ik heb redelijk wat ELF brushes, uit de gewone lijn maar ook uit de studio lijn. Ik zou ze niet vergelijken met MAC(niet dat ik MAC brushes heb om mee te vergelijken) omdat dat in een heel ander prijs segment zit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:29 schreef Beije het volgende:
Hmm, gemengde gevoelens dus over ELF. Voor het geld hoef je het inderdaad niet te laten, wat mij dus extreem hebberig maakt.
Ik wil heel graag een goede blending brush, maar is ELF wel een goede vervanging voor bijvoorbeeld MAC?
Die wou ik ook nog proberen!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef Ravenous het volgende:
[..]
Klinkt goed die foundation. Ik heb van 't weekend een proefje gekregen van Estee Lauder Double Wear.
[ afbeelding ]
Na het lezen van vele positieve recensies en na de grote Revlon Colorstay teleurstelling ben ik hier maar voor gegaan. Ik heb het vandaag uitgeprobeerd, maar de kleur is te donker (ik heb lekker een kolletje aan, dus geen kip die het ziet), maar wat een super fijne foundation!!
Het is een goede dekkende foundation, niet cakey (buildable) en hele mooie teint (al is het dan niet de mijne) en blijft heel lang mooi zitten. Ik ben altijd vroeg op. Zo'n uur of 6 begin ik al te kliederenmet mijn kwastjes en het ziet er nu nog steeds mooi uit. Ik kan niet wachten tot ik de juiste kleur heb.
Het ligt er denk ik aan waar je gaat kijken, want op de site staan heel veel soorten tinten. Ik vrees dat ze niet allemaal in Nederland verkrijgbaar zijn, maar gelukkig hebben we ook nog webshopsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die wou ik ook nog proberen!
Al denk ik dat die niet in mijn kleur zal zijn
Wat voor een huid heb je?
Ik zou dan op NC15 van Mac die eigenlijk te donker voor mij is de 'Bone' kunnen proberen van Estee lauder of de Shell want die is NC10 zeg maar..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef Ravenous het volgende:
[..]
Het ligt er denk ik aan waar je gaat kijken, want op de site staan heel veel soorten tinten. Ik vrees dat ze niet allemaal in Nederland verkrijgbaar zijn, maar gelukkig hebben we ook nog webshops![]()
Je kunt in de foundation matrix alvast kijken of jouw kleur in de buurt komt voordat je gaat testen.
Mijn eigen huid vind ik niet zo mooi. Door gevoeligheid/allergieën heb ik vaak reacties gehad en dat is te zien doordat het niet meer egaal is. Daarbij een klein beetje couperose en een cafe-au-lait vlek op mijn slaap en wat sproetjes en gaat mijn huidje al een tijdje mee. Alles bij elkaar maakt mijn huid erg onrustig en ik vind het toch wel enigszins geweldig dat dit alles volledig verdwijnt onder een flinterdun laagje foundation. Mijn foundationkwast lijkt wel een toverstokje.
Er staat dat het een medium dekking heeft, maar je hebt hierbij geen concealer meer nodig.
Bedankt !quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwa, da's ook veel zelf uitproberen wat irriteert en wat niet. Ik heb er zelf niets over te horen gekregen iig. Wel dat ik ze er beter vóór het schoonmaken uit kan halen, maar dat voelt anders ook gewoon niet prettig. (In ieder geval niet voor harde lenzen, zachte boeit dat ook niet echt gok ik.)
Ik heb zelf harde lenzen en kan dus niks op mijn waterlijn verdragen (=vuiltjes onder je lens), maar dat boeit me niet zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:14 schreef Lief-visje het volgende:
Zijn er hier ook mensen met lenzen? Ik draag voornamelijk mijn bril maar soms ook daglenzen. Hoe doen jullie dat met het opmaken van jullie ogen? Ik heb namelijk gelezen dat je ander soort make-up moet gebruiken als je lenzen draagt dan met een bril. Bijvoorbeeld vloeibare eyeliner en niet oogpotlood. Klopt dit?
Als je huid naar het droge neigt, kan je beter toch aan de liquids gaan. Poeder droogt verder uit (neemt alle talg op). Misschien is een tinted moisturizer iets om mee te beginnen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb net Black Honey Almost Lipstick van Clinique gekocht. Wat een fijne lipstick. De kleur is echt prachtig en past goed bij mij (lichte huid, sproetjes, rood haar).
Ik wil zaterdag een poeder kopen, ik denk die van Clinique, maar heeft iemand nog andere aanraders? Ik heb een normaal type huid (wel af en toe iets droog) en ik wil iets dat licht dekt. Foundation zie ik niet zo zitten, ik weet niet precies waarom.
Ja die heb ik al, van Benefit. Bijna op. Vond het wel prettig spul maar wil iets anders proberen. Foundation is beter dus zeg je? Welk merk raad je dan aan? Ik wil niet zo'n foundation die alles afdekt zeg maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Als je huid naar het droge neigt, kan je beter toch aan de liquids gaan. Poeder droogt verder uit (neemt alle talg op). Misschien is een tinted moisturizer iets om mee te beginnen?
Dat is wel ff balen voor zo'n durequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef Assiej het volgende:
Nou ik heb de Mascara getest vandaag....
Wat - een - tegenvaller .....
Hij was vet mooi bij iemand op youtube en de reviews raden hem echt aan ..
Als ik mijn wimpers gekruld heb met wimperkruller en daarna die mascara op doe zakt het net zo hard weer uit ( en ik gebruik nooit waterproof ) en met de maybeline van mij gaat het Altijd goed...
Je kunt ook een (minerale) poeder foundation proberen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ja die heb ik al, van Benefit. Bijna op. Vond het wel prettig spul maar wil iets anders proberen. Foundation is beter dus zeg je? Welk merk raad je dan aan? Ik wil niet zo'n foundation die alles afdekt zeg maar.
Dat had ik laatst met een Dior mascara, wat een kutkwaliteit. Het deed helemaal niks voor me. Ja m'n wimpers zwart maken, maar dat zijn ze alquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef Assiej het volgende:
Nou ik heb de Mascara getest vandaag....
Wat - een - tegenvaller .....
Hij was vet mooi bij iemand op youtube en de reviews raden hem echt aan ..
Als ik mijn wimpers gekruld heb met wimperkruller en daarna die mascara op doe zakt het net zo hard weer uit ( en ik gebruik nooit waterproof ) en met de maybeline van mij gaat het Altijd goed...
Ja dikke bummer hequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef Marloes het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met een Dior mascara, wat een kutkwaliteit. Het deed helemaal niks voor me. Ja m'n wimpers zwart maken, maar dat zijn ze al
Fijnste mascara vind ik Hypnose van Lancome..
Nah, 16,95 incl. verzending dus valt nog meequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat is wel ff balen voor zo'n dureMisschien geen kruller gebruiken en alleen mascara?
Bij mij is het echt een enorm verschil als ik ze krul!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nah, 16,95 incl. verzending dus valt nog mee..
Ik heb lange wimpers maar ze staan naar voren, als ik niet krul of wat lijk ik ziek / moe ...
dus ik moet wel krullen, klinkt stom maar dan word ik automatisch meer wakker
Swatches?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb net Black Honey Almost Lipstick van Clinique gekocht. Wat een fijne lipstick. De kleur is echt prachtig en past goed bij mij (lichte huid, sproetjes, rood haar).
Ik wil 't wel proberen. Stuur even een pm met je rekeningnr dan maak ik het over en laat ik weten naar welk adres het mag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef Assiej het volgende:
Moeders kwam gisteravond met de Metro krant aan en ze gaf me die omdat er make-up op stond.
Reclame van de Loreal Paris, LashArchitect 4D ..
Ik zag hem bij de Etos liggen en was 2 euro goedkoper en ik kon het niet weerstaan
+ na de downside van Clinique moest ik wel een nieuwe kopen...![]()
Wil iemand de Clinique Mascara High Impact hebben? 13 euro incl verzenden..
1x gebruikt!! ( Ik heb geen infecties oid, zelfs mascara borstel na applicatie afgeveegd )
PM!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik wil 't wel proberen. Stuur even een pm met je rekeningnr dan maak ik het over en laat ik weten naar welk adres het mag.
okee, dus lichte tot medium coverage. Ik weet niet wat je uit wil geven, maar ik heb een paar hele fijne medium coverage foundations; een van mac (de pro longware in nc15) en een van dior (nude, weet de kleur niet uit mn hoofd)quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ja die heb ik al, van Benefit. Bijna op. Vond het wel prettig spul maar wil iets anders proberen. Foundation is beter dus zeg je? Welk merk raad je dan aan? Ik wil niet zo'n foundation die alles afdekt zeg maar.
Ikkkkk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand hier ervaring met mac lip erase?
Maar hij werkt wel goed dus?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ikkkkk.
Ik had Pale maar die was te pale voor me
Uuuhh ik ben eigenlijk altijd licht maar als het te licht wordt voor mijn gezicht ga ik er denk ik een foundation bijhalen of vragen wat het slimste is, mixen of een extra foundation 'los'. In de zomer gebruik ik amper foundation eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Die laatste, is dat nou een poeder wat je gebruikt als finishingpowder over je foundation heen? Is die nou mat of niet?
Een MUA van MAC heeft het eens bij me op gedaan, maar hij deed toen zoveel soorten smeersels en poeders op dat ik het niet meer precies weet en dat ik toen glom/glitterde, waar ik niet van houd.
NW15, is dat je winterkleur? Ga je die straks in de lente mengen met een donkerdere kleur? Of heb je hem puur voor de winter gekocht?
Ondanks dat je hem al verkocht hebt blijkbaar, toch even een tipje; mascara werkt vaak na een keer of 3 proberen vaak pas fijn. Mijn Inimitable vind ik de eerste keren kut en dan is ie prachtig, evenals de Masterpiece en bijna alle andere mascares die ik heb gehad, mn vriendinnen zeggen hetzelfde. Hoe het kan weet ik niet, misschien zijn ze nieuw te 'nat' oid, maar even doorbijten wil dus wel lonenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
PM!
Hij schijnt echt een aanrader te zijn maar voor mij werkt het niet, damnit
Nah ik krul mijn wimpers maar ik gebruik geen waterproofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ondanks dat je hem al verkocht hebt blijkbaar, toch even een tipje; mascara werkt vaak na een keer of 3 proberen vaak pas fijn. Mijn Inimitable vind ik de eerste keren kut en dan is ie prachtig, evenals de Masterpiece en bijna alle andere mascares die ik heb gehad, mn vriendinnen zeggen hetzelfde. Hoe het kan weet ik niet, misschien zijn ze nieuw te 'nat' oid, maar even doorbijten wil dus wel lonen
Die is super fijn, zweer erbij.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:00 schreef progje het volgende:
En ik heb een proefje van Lancome mascara gehad, Hypnose Drama, die bevalt me ook wel ernstig goed, denk dat ik die binnenkort wel aan ga schaffen.
Je weet dat mac heel vaak nep is op evilbay?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh ik ben erg. Heb al via eBay die spullen van MAC besteld (2 kwasten + fluid liner), en nou ben ik weer gezwicht...Dit keer op de site van Zoeva. Kreeg de nieuwsbrief en daar stonden 3 looks in voor valentijn (zie www.zoeva.de), niet dat ik nu zoveel met valentijn heb, maar de Nude Look vond ik zoooo gaaf!
![]()
![]()
![]()
Dus gekocht.
[ afbeelding ]
Inhoud:
1x Pure Glam Pigment in Lovestoned
1x Pure Glam Pigment in Goldiva
1x Lip Crayon in Naked
1x Graphic Eyes in Funky Soul
1x Graphic Lips in Mellow Nude
1x Soft Eye Kohl in Americano
1x Eye Primer
1x Soft Definer 227
1x Lashes Nude Collection in 021
Ik wilde altijd al eigenlijk alles proberen, behalve die lashes dan. En die kwast had ik niet zozeer op mn verlanglijstje staan, maar al die andere dingen was ik heel erg benieuwd naar. En nu in dit pakket, met kleuren die echt supergoed bij mij passen.. ja, ik kon het niet weerstaanBen benieuwd. Ik zal ook wat foto's plaatsen hier, wellicht ook als look, als ik tijd/zin heb
Ja, dat weet ik, maar heb nu wel een goeie verkoper gevondenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je weet dat mac heel vaak nep is op evilbay?
Ja he!quote:
Ooh oke!quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar heb nu wel een goeie verkoper gevondenIk was altijd ook heel huiverig, heb ik in mn vorige post ook al uitgelegd
[..]
Ja he!
Doe ikquote:Op maandag 7 februari 2011 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh oke!![]()
1x Graphic Eyes in Funky Soul
1x Soft Eye Kohl in Americano
Laat je weten hoe die je bevallen?
Bij welke verkoper heb je het gekocht dan? En heb je het al binnen? Ik zit namelijk ook verlegen om een betrouwbare MAC-verkoper op ebay.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar heb nu wel een goeie verkoper gevondenIk was altijd ook heel huiverig, heb ik in mn vorige post ook al uitgelegd
Ik heb het bij deze gekocht: http://stores.ebay.nl/Makeup-Emporiumquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:21 schreef Beije het volgende:
[..]
Bij welke verkoper heb je het gekocht dan? En heb je het al binnen? Ik zit namelijk ook verlegen om een betrouwbare MAC-verkoper op ebay.
Ik heb 3 dingen besteld en dan gaan de verzendkosten automatisch omlaag, hoe meer je besteld hoe lager de verzendkosten (alhoewel dat ook wel weer een limiet heeft)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een Fluidline voor 13.25 met 7.38 verzendkosten kun je dan toch beter in de winkel halen
Mijn huid raakt over de zeik van goedkope foundations/poedersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:30 schreef VGA4xZoom het volgende:
Zijn hier ook dames die mineral powder foundation gebruiken en die goede/slechte ervaringen hebben met bepaalde merken?
Ik ben nu net door de mijne van Catrice heen en ben er wel tevreden over, maar er zullen ongetwijfeld ook nog betere zijn.
WOW JE HEBT BN-ERS GESPOTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:42 schreef Assiej het volgende:
Bij de MAC o.a. geweest vandaag toen ik in Amsterdam was!
MAC Brush Cleanser gekocht
MAC Studio Fix Fluid NC15 ... die was al hele lange tijd op want ik woon niet om de hoek..
MAC Opulash Mascara Volume?
Jullie denken vast, wat heeft ze toch met mascara's haha.. ik bewaar deze even om ook uit te kunnen proberen gezien ik me nog nooit heb gewaagd aan MAC Mascara's...
Dat vond ik wel weer genoeg voor vandaag
Toen kwam er iemand als een gek langs me heen lopen en ik hoorde een bekende stem en het was Miss Lipgloss ( voor de mensen die haar kennen, zoniet.. Chyntia www.misslipgloss.nl )
En volgens mij was ze met Beautygloss ( Marsha www.beautygloss.nl )
Hahaha Ja zoietsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WOW JE HEBT BN-ERS GESPOT
sorry
![]()
Ik heb nw15 van studio fix
Ik dacht juist dat ik geel was ipv rozequote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hahaha Ja zoietsBest lame..
Ik vond het wel grappig dat je iemand zo van internet herkend alleen door de stem te horen..
AhWarmbloedig dus
..
Ik vraag me alleen af of Makeup store een lichtere foundation heeft qua kleur.. het zag er iig lichter uit.. Daar de volgende keer maar eens heen anders om te kijken
Ligt eraan,... als je geel bent staat je een warmere foundation juist goed.. + andersomquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik geel was ipv rozeblijkbaar niet
Oh ik dacht juist dat het moest matchen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ligt eraan,... als je geel bent staat je een warmere foundation juist goed.. + andersom
Ik kan beiden hebben met mijn tint alleen vind ik geel mooier
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik dacht er net toevallig aan om mijn oogmake-up van vandaag op de foto te zetten voordat ik het er af haalde... wel na een dag er op dus, maar ach, jullie wilden foto's, dan kunnen jullie ze krijgen
[ afbeelding ]
En wat een toffe aankopen zie ik allemaal weer langskomen
Het moet matchen met je huid, maar als je b.v. rode blosjes hebt weet ik zeker dat je die kleur niet in je hals hebt zittenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist dat het moest matchen.
Gelukkig kies ik mn foundation niet zelf
Thanx!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:54 schreef Assiej het volgende:
[..]Nice nice!
Ik wil niet opdringen maar als je iets meer met eyeliner langs de wimperrand gaat, bovenop voornamelijk, springen je ogen er nog meer uit + opent het meer..
En onder je waterlijn, iets donkerder mag ook..
( zijn gewoon suggesties hoor haha)
Ben benieuwd naar meer, ziet er leuk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx!
Ben normaal ook van de eyeliner (fluidliners FTW!!!), maar vandaag eens een liner-loos dagje gedaan
Ik zal van de week nog eens wat foto's maken als ik er aan denk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar meer, ziet er leuk!
Is niet zoveel om jaloers op te zijn hoor!! Ik vind dat i k nogal hang-ogen heb...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:07 schreef Assiej het volgende:
Hey ik dacht net, huhw die heb ik eerder gezien! hahaha ..
Ziet er leuk uit allemaal
Ik ben jaloers op je ogen
Jaaaa!!! Zitten een paar héle toffe bij!! Ik zal er morgen eens een look mee maken, of heel misschien vanavond, als ik nog zin heb, maar dat moet ik nog even zienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef DeltaCephei het volgende:
Heb je je Overall Beauty minerals al geprobeerd?
Geloof me maar, je hebt mooie ogen en zeker genoeg ooglid ruimte, ik heb met mijn werk veel minder ooglid ruimte gezien waar ik het dan mee moet doen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is niet zoveel om jaloers op te zijn hoor!! Ik vind dat i k nogal hang-ogen heb...M.a.w. te weinig ruimte en zichtbaarheid vh ooglid..
Hmm... oke, dan neem ik dat maar van je aan!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geloof me maar, je hebt mooie ogen en zeker genoeg ooglid ruimte, ik heb met mijn werk veel minder ooglid ruimte gezien waar ik het dan mee moet doen!
Je hebt gewoon wat diepliggende ogen waardoor het lijkt dat je 'hang' ogen hebt
Echt hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm... oke, dan neem ik dat maar van je aan!
Die is over een les of 8 aan de beurt geloof ik bij mijn visagieopleidingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Echt hoor
Smokey eye zou mooi bij je staan, valt ook meteen meer dat 'hangende' effect weg
Hahahaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die is over een les of 8 aan de beurt geloof ik bij mijn visagieopleidingKan ik vast wat van opsteken!
Ah! Mooi om te horen dat hij goed is overgekomen!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef Keroppi het volgende:
Assiej, ben net thuis en de mascara is binnen!
Omdat ik nog moest eten en alles had ik niet de tijd m'n huidige mascara eraf te halen en 'm grondig te testen, maar wel nieuwsgierig genoeg om even een laagje over m'n huidige mascara aan te brengen.
Eerste indruk: fijn borsteltje! Lijkt ook niet te klonteren en maakt mijn wimpers mooi lang.
Ben heel benieuwd hoe het effect is als ik 'm morgen alleen gebruik.
Maar jij hebt een lief puppy-hoofdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:36 schreef Diconnected het volgende:
Lindy's ogen zijn
Ik wil m'n e.l.f. pakket
Bij Micky Jooren in Tilburgquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hahahaleuk dat je visagie opleiding doet, waar doe je ?
En wat wil je als je klaar bent met je opleiding?
Heb je resultaten die je kunt laten zien hier ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij Micky Jooren in Tilburg
Weet niet wat ik er mee wil... doe namelijk ook een studie communicatie- en informatiewetenschappen.. Maar een leuk bijbaantje ergens zou fijn zijn! Weet alleen echt nog niet hoe en wat... maar ik heb nog 19 lessen om dat te gaan bedenken
Nog niet echt, we zijn nu vooral nog met de basics bezig: verschillende soorten foundation, camoufleren, highlighten, contouren, blush etc.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heb je resultaten die je kunt laten zien hier ?
Waar bestaat je koffer uit ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nog niet echt, we zijn nu vooral nog met de basics bezig: verschillende soorten foundation, camoufleren, highlighten, contouren, blush etc.
Volgende week wenkbrauwen, misschien kan ik dan wat laten zien
Koffer is voornamelijk make-up studio en wat karaja. Kwasten heb ik ook van MUS... uhm... ja, die twee voornamelijk. En zelf heb ik er wat zoeva-palettes bijgemikt en wat macjes zitten er nu bij.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waar bestaat je koffer uit ?en het les materiaal?
Ik ben benieuwd
Ah okequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Koffer is voornamelijk make-up studio en wat karaja. Kwasten heb ik ook van MUS... uhm... ja, die twee voornamelijk. En zelf heb ik er wat zoeva-palettes bijgemikt en wat macjes zitten er nu bij.
En hoe bedoel je lesmateriaal?
Ah,zo! Micky heeft haar eigen lesmateriaal geschreven en ze houdt heeeeeel erg van praten, dus ze legt ook vooral heel veel uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah okeleuk om te horen..
Qua boeken enzo
hoe krijg jij les?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |