abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:36:56 #201
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92521573
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
I haz beautypackage ready furr malaysia :D

:D
Wat heb je er in gestopt? :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_92524548
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ah,zo! Micky heeft haar eigen lesmateriaal geschreven en ze houdt heeeeeel erg van praten, dus ze legt ook vooral heel veel uit ;)
dus daar leer je ook weer lekker veel van, of is het nadeling en kletst ze Te veel?
pi_92525511
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 21:36 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Wat heb je er in gestopt? :D
Nagellakjes: metallics en meeerrr
Heel veel catrice makeup oogschaduws smokey eye setje lipgloss. Mny dingetjes. Maskertjes. Weet t niet eens.merr.precies. ben al zo lang aan t verzamelen lol!

Lol ik typ vernaait want lig in bed :')
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:55:46 #204
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92526272
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:27 schreef Assiej het volgende:

[..]

dus daar leer je ook weer lekker veel van, of is het nadeling en kletst ze Te veel?
Nee, helemaal niet! Juist erg duidelijk en vooral ook een heel gezellige sfeer :)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:56:34 #205
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92526309
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nagellakjes: metallics en meeerrr
Heel veel catrice makeup oogschaduws smokey eye setje lipgloss. Mny dingetjes. Maskertjes. Weet t niet eens.merr.precies. ben al zo lang aan t verzamelen lol!

Lol ik typ vernaait want lig in bed :')
Dat is nog eens een pakket!!
Wat krijg je er voor terug?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:45:22 #206
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92528682
Ik heb zondag een trouwjurk uitgezocht en deze is een soort taupe-grijzig met een wat rozig gloedje door het grijs, gecombineerd met ivoor.
Ik heb helemaal met de bruidwinkeldame bedacht dat ik voor een taupe-kleurige make-up ga.
Ze raadde me aan vooral niet onder de zonnebank te gaan om juist mijn bleekheid (NW20 ben ik :P) te behouden, erg grappig.
Ik ben het ook met haar eens hoor, zo ben ik nu eenmaal en bij die jurk past het perfect.
Een beetje truttig, een beetje stoer, een beetje lief en een beetje stout. Sounds exactly like me :P

Tegen de tijd dat het daadwerkelijk zover is (ik laat mijn haar doen maar doe wel mijn make-up zelf) kom ik hier wel raad vragen en ga looks uitpluizen en uitproberen.
Het is pas in het najaar, dus duurt nog wel even.
Maar wel een mooi excuus voor mezelf om weer nieuwe (DURE) make up te gaan kopen, wehehehehe :D *O* :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_92574204
uhm... ben misschien een enorme zeur en verklaren jullie me voor gek, maar was alle topics aan het doorlezen :@
*al die tips, looks en mooie kleurtjes *O* O+ *

maarrrr... in de OP missen de linkjes naar topic #10 (nog wel kunnen vinden en gelezen) maar #14 en #15 zijn een beetje spoorloos >:)

wil over 1,5 week gaan bestellen bij boozyshop (payday! O-) ) , was in de eerste instantie voor de nagellakjes (china glaze O+ ), maar tja. heb ong. een jaar geleden iets te rigoreus mijn makeupmandje/kastje uitgezocht |:( en heb niet zoveel kleurtjes meer over om mee te experimenteren, waar ik door het lezen van alle topics weer heul veel zin in heb gekregen :9 zo maar es verder mn wishlistje maken voor alle nyx paletjes en brushes enzo....

maar goed, dat wou ik ff melden! :P

*en weer terug in de lurk-stand*
pi_92574508
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef altootje86 het volgende:
uhm... ben misschien een enorme zeur en verklaren jullie me voor gek, maar was alle topics aan het doorlezen :@
*al die tips, looks en mooie kleurtjes *O* O+ *

maarrrr... in de OP missen de linkjes naar topic #10 (nog wel kunnen vinden en gelezen) maar #14 en #15 zijn een beetje spoorloos >:)

wil over 1,5 week gaan bestellen bij boozyshop (payday! O-) ) , was in de eerste instantie voor de nagellakjes (china glaze O+ ), maar tja. heb ong. een jaar geleden iets te rigoreus mijn makeupmandje/kastje uitgezocht |:( en heb niet zoveel kleurtjes meer over om mee te experimenteren, waar ik door het lezen van alle topics weer heul veel zin in heb gekregen :9 zo maar es verder mn wishlistje maken voor alle nyx paletjes en brushes enzo....

maar goed, dat wou ik ff melden! :P

*en weer terug in de lurk-stand*
haal de palletten op ebay die we paar keer gespammed hebben, goedkoop en veel kleurtjes :9
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:59:55 #209
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_92574652
88 palettes O+
Ik heb een shimmer 88 palette van boozyshop, maar ik wil nu een matte palette, alleen geen idee welke :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_92574973
Heeft iemand al de Chanel Black Pearl in huis? Geprobeerd? Iets?
pi_92575098
haha en bij welke shop kan ik dan het beste terecht?

ben stiekem vooral op zoek naar een mooie koperkleur (heb nu van de hema, erg mooi, maar misschien nog iets te bruinig. denk ik. :+ (mooi excuus toch om allemaal nieuwe kleurtjes erbij te zoeken? :P)

zal eens kijken of ik een goeie foto van mijn oogjes kan vinden, misschien dat de 'topicvisagisten' daar nog goeie tips bij hebben :s)
bijvoorbeeld als ik zelf ga kijken wat voor oogtype ik heb denk ik voortdurend: * die heb ik!, of nee, misschien toch eerder dat, of heb ik toch meer...?* met als gevolg dat ik alsnog gewoon twee kleurtjes naast mekaar aanbreng en de donkerste met mijn vingers een beetje uitveeg... }:|

Edit: ga morgen bij daglicht proberen foto's te maken, nu heb ik alleen slecht badkamerlicht, en op de testfoto leken mijn ogen eerder lichtgroen dan donkerblauw (wat ze volgens mij echt wel zijn :') )

[ Bericht 12% gewijzigd door altootje86 op 10-02-2011 00:33:52 ]
pi_92575296
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:59 schreef Diconnected het volgende:
88 palettes O+
Ik heb een shimmer 88 palette van boozyshop, maar ik wil nu een matte palette, alleen geen idee welke :')
uhm... welke is dat? wil denk ik ook een matte, maar op bz zie ik er geen van 88? :?
pi_92576025
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef altootje86 het volgende:

[..]

uhm... welke is dat? wil denk ik ook een matte, maar op bz zie ik er geen van 88? :?
Nee ik bedoelde meer van dat ik een een matte sowieso wil, en niet van boozyshop. :P
pi_92576065
mmmz. maar die shimmer zie ik ook niet... kwestie van weg=weg?
terug naar lurkstand wil dus niet lukken :')
pi_92576401
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:35 schreef altootje86 het volgende:
mmmz. maar die shimmer zie ik ook niet... kwestie van weg=weg?
terug naar lurkstand wil dus niet lukken :')
Ik heb de mijne al in october oid besteld :P
pi_92589799
bij deze dan mijn oogjes...! eerst zonder make-up, daarna met... (zoals ik het bijna altijd doe)

ik kijk trouwens een beetje scheel doordat de camera zo dichtbij was ;)

ik zie nu pas goed dat ik redelijk ongelijke ogen heb }:|

en hier zag ik ineens het licht waarom ik altijd zo'n moeite heb om met eyeliner een mooie wing te maken... -O- mijn crease zit in de weg so to speak, dus krijg heel snel 'bobbels' omdat ik over een reliëf heen moet. straktrekken van de huid maakt het normaalgesproken ook erger, omdat ik dan de natuurlijke lijn van mijn onderste wimperrand uit zijn vorm trek zeg maar. iemand daar een trucje voor? O-)
pi_92589941

zoiets? :7

Hijs wel een beetje scheef maar heb geen tekentablet. Painten met muis -O-

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2011 15:13:29 ]
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:33:39 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92593495
Goffer, vandaag zou mn pakketje komen, maar nee hoor }:| Pff.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_92611698
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]

zoiets? :7

Hijs wel een beetje scheef maar heb geen tekentablet. Painten met muis -O-
ja zoiets wil ik ja! alleen lukt dat dus in de praktijk nooit ;(
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:11:30 #220
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92616747
Begin je soms met lijntje trekken in het midden van je oog en dan naar de buitenhoek toe?
Het helpt als je begint op de plek waar je wilt dat het lijntje stopt en hem dan naar binnen trekt.

-------><------ -------><-------
_________ _________
|___oog___| |___oog___|

Ik hoop dat mijn übercoole tekening iets meer duidelijk maakt.
Anders kun je eens kijkens op de Youtuber Pixiwoo, die maakt namelijk hele duidelijke tutorials als het gaat om eyeliner vind ik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:13:25 #221
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92616860
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Begin je soms met lijntje trekken in het midden van je oog en dan naar de buitenhoek toe?
Het helpt als je begint op de plek waar je wilt dat het lijntje stopt en hem dan naar binnen trekt.

_________ _________
|___oog___| |___oog___|

Anders kun je eens kijkens op de Youtuber Pixiwoo, die maakt namelijk hele duidelijke tutorials als het gaat om eyeliner vind ik.
Respect voor je tekening _O_ :D Ghehe :7
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:19:22 #222
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92617181
Oh ja, ik heb de afgelopen weken de hele Twilight-reeks gezien en ben helemaal into de bleke huidjes make-up! :D
Ik heb de afgelopen week geen bronzer gebruikt en ook vrijwel geen blush, kreeg meteen wat opmerkingen dat mijn ogen zo mooi opgemaakt waren hehehehe
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:26:01 #223
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92617521
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Respect voor je tekening _O_ :D Ghehe :7
Het lijkt eigenlijk meer op de robot van Futurama, hahaha! :D

pi_92617734
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:

_________ _________
|___oog___| |___oog___|

dat ga ik dus zeker eens proberen (dat ik zoiets zelf niet kan bedenken... :+ )

lopen gelliners trouwens minder snel uit dan vloeibare? doe het nu vaak met potlood want als ik een vloeibare liner pak (ik heb dan het liefste met zo'n stiftje) en ik spring even later op de fiets naar mijn werk, kan ik vervolgens bij aankomst gelijk met natte tissues aan de slag om alle zwarte vlekken weer van mijn gezicht eraf te krijgen... :')

waterproof vloeibare eyeliner met stiftje is ook niet heel makkelijk te vinden... vandaar.

-heb ik nou niet ergens eerder hier een webshop/merk voorbij zien komen met eyeliner/potlood oid die van origine door watersportsters gebruikt werd...? *leest weer ff terug*
edit: gevonden. het was de makeup forever die de uitgebreide waterprooflijn had... ga dus ff op zoek...

[ Bericht 2% gewijzigd door altootje86 op 11-02-2011 00:00:38 ]
pi_92617793
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, ik heb de afgelopen weken de hele Twilight-reeks gezien en ben helemaal into de bleke huidjes make-up! :D
Ik heb de afgelopen week geen bronzer gebruikt en ook vrijwel geen blush, kreeg meteen wat opmerkingen dat mijn ogen zo mooi opgemaakt waren hehehehe
haha gelijk een mooie 'oefening' voor je bruidsmake-up dan... :)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:06:54 #226
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92619423
Precies ;)

En ik vind gelliners ideaal om te gebruiken, heb met de Bobbi Brown die ik heb nog nooit problemen gehad met vlekken. Verder heb ik een gelliner van Essence en die tranfert een beetje, maar als ik een beetje poeder op mijn ooglid doe is dat probleem opgelost (vettige oogleden als ik geen oogschaduwbasis en/of oogschaduw gebruik).
Wat ik ook super vind zijn losse minerale poederliners. Ik heb er nu een stuk of 6 en die zijn super en ik heb nooit vlekken. Je kunt er alleen geen superstrakke lijn mee maken als je het droog gebruikt, maar dat is ook niet de look die ik probeer te maken. Mocht je dit wel willen kun je je kwastje vochtig maken, dan kun je een strakke lijn maken die gegarandeerd de hele dag (en nacht als je wilt! :P) op zijn plek blijft.

Moet je alleen niet het potje met losse linerpoeder (SUPERGEPIGMENTEERD!!!!) laten vallen op de grond zoals ik van de week deed :( :( :( ;) :P
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:09:13 #227
57434 Marloes
Digital Love
pi_92619523
Van welk merk heb je die poeder eyeliners?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:15:48 #228
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92619793
Van Everyday Minerals, dus alleen online in de VS te bestellen. Kost weinig maar is wel in de VS. Er zijn vast ook andere (Nederlandse) webshops die dergelijke liners verkopen. En I.D. Bare Minerals heeft ook liners in zijn assortiment (Sephora in de V&D), ik vind die alleen te duur.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:13:41 #229
57434 Marloes
Digital Love
pi_92621507
Hm ik wist dat ze er van Bare Minerals ook zijn maar niet dat ze die verkopen bij de Sephora! Weet je dat zeker? Ga ik eens even kijken :D
The more that I appear.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 februari 2011 @ 09:38:06 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92626063
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb zondag een trouwjurk uitgezocht en deze is een soort taupe-grijzig met een wat rozig gloedje door het grijs, gecombineerd met ivoor.
Ik heb helemaal met de bruidwinkeldame bedacht dat ik voor een taupe-kleurige make-up ga.
Ze raadde me aan vooral niet onder de zonnebank te gaan om juist mijn bleekheid (NW20 ben ik :P) te behouden, erg grappig.
Ik ben het ook met haar eens hoor, zo ben ik nu eenmaal en bij die jurk past het perfect.
Een beetje truttig, een beetje stoer, een beetje lief en een beetje stout. Sounds exactly like me :P

Tegen de tijd dat het daadwerkelijk zover is (ik laat mijn haar doen maar doe wel mijn make-up zelf) kom ik hier wel raad vragen en ga looks uitpluizen en uitproberen.
Het is pas in het najaar, dus duurt nog wel even.
Maar wel een mooi excuus voor mezelf om weer nieuwe (DURE) make up te gaan kopen, wehehehehe :D *O* :D
Klinkt erg mooi BBQ!

Jij vroeg trouwens een topic geleden over de intensiteit van de Bourjois oogschaduw, ik heb er nu twee gebruikt en het is echt heftig. Je moet wel eerst door het bovenste laagje van de oogschaduw heen, het is net alsof er een soort seal op zit (misschien omdat het 'baked' is?). Maar ik heb geen klagen :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 09:53:07 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_92626435
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Van Everyday Minerals, dus alleen online in de VS te bestellen. Kost weinig maar is wel in de VS. Er zijn vast ook andere (Nederlandse) webshops die dergelijke liners verkopen. En I.D. Bare Minerals heeft ook liners in zijn assortiment (Sephora in de V&D), ik vind die alleen te duur.
Ik werd nieuwsgierig naar die Everyday Minerals en heb een proefpakketje besteld, nog geen 5 dollar, ben benieuwd!

Misschien nog een tip voor de dames hier die zoeken naar een foundation/dagcreme in 1, sinds kort gebruik ik de Nivea Visage Young, dekt redelijk en je hoeft dus geen aparte dagcreme op te doen.

Zelf ben ik nog steeds op zoek naar een waterproof kohpotlood (voor op het onderste randje van je ooglid), tot nu toe nog niet kunnen vinden en ik heb al een aantal merken gebruikt (onder ander Gosh van Kruidvat en nog wat merken uit Amerika die ik via Ebay heb gekocht). Als iemand nog een tip heeft?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_92626608
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:07 schreef friekin_ het volgende:
Heeft iemand al de Chanel Black Pearl in huis? Geprobeerd? Iets?
Mooi kleur, maar regelrechte ramp met opbrengen en hij chipte bij mij na 1 dag al.
pi_92626947
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Zelf ben ik nog steeds op zoek naar een waterproof kohpotlood (voor op het onderste randje van je ooglid), tot nu toe nog niet kunnen vinden en ik heb al een aantal merken gebruikt (onder ander Gosh van Kruidvat en nog wat merken uit Amerika die ik via Ebay heb gekocht). Als iemand nog een tip heeft?
er zijn er van makeup forever, (had ook net gezocht) die is, als ik het goed heb gezien, bij de sephoracounter in een aantal v&d's te verkrijgen. en anders ebay proberen?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:43:30 #234
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92627970
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik werd nieuwsgierig naar die Everyday Minerals en heb een proefpakketje besteld, nog geen 5 dollar, ben benieuwd!

Misschien nog een tip voor de dames hier die zoeken naar een foundation/dagcreme in 1, sinds kort gebruik ik de Nivea Visage Young, dekt redelijk en je hoeft dus geen aparte dagcreme op te doen.

Potloodje: Urban Decay 24/7 glide on eye pencil (zo heet ie volgens mij voluit) in zero. Blijft zelfs op je waterlijn bijna de hele dag zitten!!
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 13:27:35 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_92634077
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef altootje86 het volgende:

[..]

er zijn er van makeup forever, (had ook net gezocht) die is, als ik het goed heb gezien, bij de sephoracounter in een aantal v&d's te verkrijgen. en anders ebay proberen?
Die van Sephora heb ik ook al eens geprobeerd, die is redelijk, maar nog niet totaal waterproof (bij mij dan).
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Potloodje: Urban Decay 24/7 glide on eye pencil (zo heet ie volgens mij voluit) in zero. Blijft zelfs op je waterlijn bijna de hele dag zitten!!
Deze maar eens proberen, net op Ebay gekocht, enige nadeel bij mij is altijd dat ik potloodjes nooit goed geslepen krijg, maar dat zien we dan wel weer ;) Bedankt.
niet zo tof doen
pi_92635430
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Die zijn geweldig inderdaad. Maar ik krijg dit potlood echt niet goed geslepen, helaas. Kan 'm nu niet meer goed gebruiken. Heb je misschien een tip? :)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:26:06 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92636686
AAAHHHH! Mn MAC-pakketje is binnen! En het is zooooo mooi! O+ _O_
Alvast wat crappy foto's voor jullie:

Er komen nog betere, dit is met mn telefoon maar mn man heeft een spiegelreflex.
Ik heb alles alleen nog maar uitgepakt, ik ga er morgen mee spelen :D Die kwasten zijn echt geweldig :o Ben blij dat ik de 217 heb genomen ipv de 222, deze is lang genoeg voor mijn oog. En die andere is dus de 266, samen met de blacktrack fluidline van MAC O+
Echt MAC ja, via eBay. Ik was voor deze 2 kwasten en de fluidline INCL verzendkosten 47,50 kwijt. Volgens mij toch wel een stukje goedkoper dan in de MAC store hier :D
Gekocht bij deze webshop http://stores.ebay.nl/Makeup-Emporium , en ik kreeg er ook nog een potje tropical lipbalm bij, supergaaf :D O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Enfermera op 11-02-2011 14:44:37 ]
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 15:27:48 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_92639460
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Die zijn geweldig inderdaad. Maar ik krijg dit potlood echt niet goed geslepen, helaas. Kan 'm nu niet meer goed gebruiken. Heb je misschien een tip? :)
Zelfde probleem dat ik dus altijd heb met alle potloodjes, in de vriezer leggen helpt een beetje maar ook niet helemaal.
niet zo tof doen
pi_92642338
Mijn Dazzleglass is binnen O+
pi_92644055
Weet iemand waar je een goede "fixing" spray kan kopen?

Ik ga trouwen in mei en het lijkt me dan wel fijn dat mijn make-up die dag extra goed blijft zitten ;)
Een vriendin van mij gaat me opmaken O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:14:38 #241
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92644658
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Oeh, dat zou ik zo niet weten... Ik heb m nog niet zo heeel lang, en ik heb hem nog niet geslepen... Ik ga het zo eens even proberen!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:15:08 #242
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92644683
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Enfermera het volgende:
AAAHHHH! Mn MAC-pakketje is binnen! En het is zooooo mooi! O+ _O_
Alvast wat crappy foto's voor jullie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komen nog betere, dit is met mn telefoon maar mn man heeft een spiegelreflex.
Ik heb alles alleen nog maar uitgepakt, ik ga er morgen mee spelen :D Die kwasten zijn echt geweldig :o Ben blij dat ik de 217 heb genomen ipv de 222, deze is lang genoeg voor mijn oog. En die andere is dus de 266, samen met de blacktrack fluidline van MAC O+
Echt MAC ja, via eBay. Ik was voor deze 2 kwasten en de fluidline INCL verzendkosten 47,50 kwijt. Volgens mij toch wel een stukje goedkoper dan in de MAC store hier :D
Gekocht bij deze webshop http://stores.ebay.nl/Makeup-Emporium , en ik kreeg er ook nog een potje tropical lipbalm bij, supergaaf :D O+
Tof!! :D
pi_92645331
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Zelfde probleem dat ik dus altijd heb met alle potloodjes, in de vriezer leggen helpt een beetje maar ook niet helemaal.
Ja, dat had ik al ergens gelezen en uitgeprobeerd. Slijpen lukte íets beter maar nog steeds houd ik meer een stompje over ipv een scherpe punt.
pi_92645364
Misschien ligt het aan je slijper :')
pi_92645459
Nou, andere potloden slijp ik er perfect mee. De structuur van de UD-potloden is wat anders, minder 'hout-achtig' ofzo, lastig uit te leggen. Het lijkt meer plasticcerig en daardoor lastiger te slijpen.
pi_92649311
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:04 schreef progje het volgende:
Weet iemand waar je een goede "fixing" spray kan kopen?

Ik ga trouwen in mei en het lijkt me dan wel fijn dat mijn make-up die dag extra goed blijft zitten ;)
Een vriendin van mij gaat me opmaken O+
ik zou zorgen voor een primer voor onder je foundation en als je afgepoederd bent er iig nog even overheen met fix+ van Mac :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92654345
wat voor oogschaduwbase gebruiken jullie? Ik wil weer eens wat meer experimenteren met kleur.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:02:46 #248
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92654889
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef aloe_vera het volgende:
wat voor oogschaduwbase gebruiken jullie? Ik wil weer eens wat meer experimenteren met kleur.
Ik heb er 3 die ik afwisselend gebruik:
- Mac paintpot in bare study en soft ochre
- Urban Decay Primer potion
- Too Faced shadow insurance

Over alledrie ben ik heel tevreden!
pi_92654916
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef aloe_vera het volgende:
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:20:19 #250
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92662197
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:13 schreef Marloes het volgende:
Hm ik wist dat ze er van Bare Minerals ook zijn maar niet dat ze die verkopen bij de Sephora! Weet je dat zeker? Ga ik eens even kijken :D
Ik heb mijn potje bareMinerals Multi-Tasking Face in de kleur Bisque wat ik gebruik als donkere kringen-concealer op "lichte make-up" dagen ongeveer een jaar geleden in de Sephora Leidschendam gekocht en toen hadden ze ook eyeliners. Anders kun je Bare Minerals ook online wel vinden denk ik. Maar goed, nogmaals, erg duur. Everyday Minerals.com heeft eyeliners (de samples, die erg groot zijn) voor $ 2,50 per stuk dus dat zou ik lekker eens proberen. Hele fijne liners en je doet er ontzettend lang mee.
pi_92663832
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik zou zorgen voor een primer voor onder je foundation en als je afgepoederd bent er iig nog even overheen met fix+ van Mac :Y
Fix+ werkt daar niet goed voor. Ik weet dat skindinavia een van de beste make up setters is. Wordt veel gebruikt door visagisten. Ik heb hem zelf ook en ik hou ervan!

Koren van EnKore MakeUp heeft er een filmpje over:

zaterdag 12 februari 2011 @ 00:20:09 #252
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92665019
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Klinkt erg mooi BBQ!

Jij vroeg trouwens een topic geleden over de intensiteit van de Bourjois oogschaduw, ik heb er nu twee gebruikt en het is echt heftig. Je moet wel eerst door het bovenste laagje van de oogschaduw heen, het is net alsof er een soort seal op zit (misschien omdat het 'baked' is?). Maar ik heb geen klagen :D
Ja, hij is erg mooi, maar de plaatjes die ik kan vinden op internet zien er heel anders uit dan hoe hij bij mij wordt. Sowieso zijn de bruidjes die er op internet in staan te pronken ongeveer de helft van mij qua breedte en hij wordt bij mij taupe-grijs met ivoor en op internet staat hij alleen in donkerblauw met ivoor, heel anders. Dus als ik iets meer zicht heb op hoe hij er bij mij uit gaat zien (mag pas foto's maken als ik hem echt gekocht heb) zal ik wel een fotootje plaatsen. anders klopt het beeld toch niet.

Als er weer eens een Bourjois 2=1 actie is ga ik wel eens wat oogschaduw meenemen :)
Bedankt voor je reactie!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:24:32 #253
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92665209
@ Enfermera:

Mooie spulletjes! Wat een hoop geld is het toch altijd he, maar ik kan er ook zo ontzettend blij van worden en da's toch ook wel fijn! :D

Ik heb trouwens ook Too Faced Shadow Insurance, dat tubetje, en die is perfect vind ik. Even een uitgave maar daar doe je ook een eeuwigheid mee :)

Je kunt poeder-liners trouwens ook " aanmaken" met wat TFSI, dan weet je zeker dat je retestrakke lijntje (of gesmudgde lijntje) de heeeeeeeeeeele dag op zijn plek blijft en zelfs nog lang daarna, tenzij je het eraf haalt ;)
pi_92670653
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:09 schreef altootje86 het volgende:
bij deze dan mijn oogjes...! eerst zonder make-up, daarna met... (zoals ik het bijna altijd doe)

[ afbeelding ]
ik kijk trouwens een beetje scheel doordat de camera zo dichtbij was ;)

[ afbeelding ]

ik zie nu pas goed dat ik redelijk ongelijke ogen heb }:|

[ afbeelding ]

en hier zag ik ineens het licht waarom ik altijd zo'n moeite heb om met eyeliner een mooie wing te maken... -O- mijn crease zit in de weg so to speak, dus krijg heel snel 'bobbels' omdat ik over een reliëf heen moet. straktrekken van de huid maakt het normaalgesproken ook erger, omdat ik dan de natuurlijke lijn van mijn onderste wimperrand uit zijn vorm trek zeg maar. iemand daar een trucje voor? O-)
Dat heb ik ook... Iets minder 'erg', maar ook ik kan geen wing met eyeliner maken door die crease. Wat het best helpt is zo veel mogelijk naar je buitenste ooghoek werken en dan je wing maken. Iets wat horizontaal misschien, dan kom je die crease niet tegen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:24:03 #255
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92684355
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Tof!! :D
Ja he! :D O+
Ik heb gister al die 217 gebruikt, wat een kwast :o _O_ Ge-wel-dig! Zelfs met mijn el cheapo Hema-oogschaduw brengt ie supertof aan, zo mooi, strakke lijnen etc in mn crease O+ :D
En heb vanochtend die liner geprobeerd, tis wel ff oefenen, heel wat anders dan gewone eyeliner :o Maar ik kom er wel ;) Het ziet er iig heel mooi uit op mn ogen O+
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
@ Enfermera:

Mooie spulletjes! Wat een hoop geld is het toch altijd he, maar ik kan er ook zo ontzettend blij van worden en da's toch ook wel fijn! :D

Ik heb trouwens ook Too Faced Shadow Insurance, dat tubetje, en die is perfect vind ik. Even een uitgave maar daar doe je ook een eeuwigheid mee :)

Je kunt poeder-liners trouwens ook " aanmaken" met wat TFSI, dan weet je zeker dat je retestrakke lijntje (of gesmudgde lijntje) de heeeeeeeeeeele dag op zijn plek blijft en zelfs nog lang daarna, tenzij je het eraf haalt ;)
Thanks! :D Ja hè.
Maar het loont, want die kwasten van MAC zijn echt het einde. Ik merk echt zoveel verschil met kwasten van NYX of Zoeva, damn. Zelfs met goedkope oogschaduw brengt ie zo mooi en precies aan, daar kan volgens mij niks tegenop.

En ik zag dat mijn pakketje van Zoeva waarschijnlijk maandag geleverd wordt *O* Alleen is er dan niemand thuis, hoop dat het door de brievenbus past :') :D
pi_92691746
Pakje van e.l.f. is onderweg naar huis O+
pi_92699158
Iemand gehoord van het merk Pupa?

Ik heb er een aantal dingetjes van gekregen voor mijn verjaardag en vind het érg fijn spul!
Ik kan het alleen nergens vinden in het dorpse stadje waar ik woon.

Ik heb een Diva mascara kit van ze en een smokey eye kit.

Goede pigmentvolle oogschaduw, lekker zachte maar goed houdende oogpotlood en een lekker vette mascara.

Iemand bekend?
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
pi_92699277
Vandaag lang gewerkt en veel make-up gedaan, als jullie willen kan ik het resultaat showen als ik beelden binnen heb :)
  Moderator zaterdag 12 februari 2011 @ 23:22:58 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_92699354
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef Leonoire het volgende:
Iemand gehoord van het merk Pupa?

Ik heb er een aantal dingetjes van gekregen voor mijn verjaardag en vind het érg fijn spul!
Ik kan het alleen nergens vinden in het dorpse stadje waar ik woon.

Ik heb een Diva mascara kit van ze en een smokey eye kit.

Goede pigmentvolle oogschaduw, lekker zachte maar goed houdende oogpotlood en een lekker vette mascara.

Iemand bekend?
Ik ken het wel, is al heel oud, bij de schoonheidsspecialiste waar ik soms kwam verkochten ze dat, misschien is er bij jou in de buurt een schoonheidsspecialiste die het verkoopt?
niet zo tof doen
pi_92700475
http://www.pupa.nl/verkooppunten/

Pupa is een italiaans merk meende ik..
pi_92700930
Sooooow ik is langzaam. *)
Ik had hun site al gevonden maar er niet aan gedacht bij de verkoop punten te kijken.

Het is al een oud merk zeg je? Leuk om te weten!
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
  FOK!fossiel zondag 13 februari 2011 @ 10:44:46 #262
1455 Keroppi
kool kikker
pi_92709023
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef Assiej het volgende:
Vandaag lang gewerkt en veel make-up gedaan, als jullie willen kan ik het resultaat showen als ik beelden binnen heb :)
ja leuk!

Nou je Clinique mascara is goed terecht gekomen hoor. Vind 'm erg fijn, vooral omdat hij niet keihard wordt (dat HAAT ik echt in mascara's) en niet klontert. Ik heb alleen wel het idee dat m'n Chanel Inmitable wel iets mooier separeert. Maar een prima mascara verder.
Chick on a mission
  Moderator zondag 13 februari 2011 @ 11:03:46 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_92709419
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:00 schreef Leonoire het volgende:
Sooooow ik is langzaam. *)
Ik had hun site al gevonden maar er niet aan gedacht bij de verkoop punten te kijken.

Het is al een oud merk zeg je? Leuk om te weten!
Toen ik op de middelbare school zat (heel lang geleden) heb ik in Londen een potje oogschaduw gekocht van Pupa, heb ik nog heel lang mee gedaan.
niet zo tof doen
pi_92709662
Iemand interesse in

MAC studio fix FLUID in NW15 3x gebruikt

Hij is te donker voor me :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 11:13:37 ]
pi_92711782
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand interesse in

MAC studio fix FLUID in NW15 3x gebruikt

[ afbeelding ]

Hij is te donker voor me :')
Als ik niet al 5 verschillende foundations had :') , zou ik er zeker interesse in hebben...

edit: Als dit al te donker is voor je, ben ik erg benieuwd naar de kleur van je huid. Misschien lijkt het in bepaald licht te donker, maar is dat het toch meestal niet. Pics?
pi_92711869
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:23 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Als ik niet al 5 verschillende foundations had :') , zou ik er zeker interesse in hebben...

edit: Als dit al te donker is voor je, ben ik erg benieuwd naar de kleur van je huid. Misschien lijkt het in bepaald licht te donker, maar is dat het toch meestal niet. Pics?
In de winkel leek hij perfect maar nu lijkt het echt donker.
Zal m wel opsmeren en dan een foto maken, misschien ligt het aan mezelf :+
pi_92711922
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

In de winkel leek hij perfect maar nu lijkt het echt donker.
Zal m wel opsmeren en dan een foto maken, misschien ligt het aan mezelf :+
Ja precies. Het zou ook kunnen dat hij oxideert op je huid. Dan wordt hij ook donkerder. Misschien kan een primer je dan helpen.
pi_92711947
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:27 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ja precies. Het zou ook kunnen dat hij oxideert op je huid. Dan wordt hij ook donkerder. Misschien kan een primer je dan helpen.
Ik heb idd nog geen primer! Is die van gosh goed qua prijs/kwaliteit of is er een webshop die ook fatsoenlijke primers verkoopt?
pi_92713735
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik heb idd nog geen primer! Is die van gosh goed qua prijs/kwaliteit of is er een webshop die ook fatsoenlijke primers verkoopt?
waarom haal je die van sephora niet :D
pi_92724794
Assortimentsuitbreiding Essence: http://bit.ly/hWMGLc
Assortimentsuitbreiding Catrice O+ :http://bit.ly/hhPPrV

Catrice blushes, lipsticks en foundation O+
Essence oogschaduw paletje O+

Suzanne wordt enorm hebberig hiervan.
pi_92724838
die essence magneetdinges voor nagellak ook :D

ik zie ook wel uit naar veel van die dingen O+

enige wat ik mis en graag zou willen zien van 1 van de 2/allebei, is een oogschaduwprimer *;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 13 februari 2011 @ 17:27:48 #272
57434 Marloes
Digital Love
pi_92725042
Volgens mij is er een oogschaduw primer van catrice.. Ik heb van de hema, die is ook superfijn.
The more that I appear.
pi_92725076
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:27 schreef Marloes het volgende:
Volgens mij is er een oogschaduw primer van catrice.. Ik heb van de hema, die is ook superfijn.
die van miss helen was bij mij na niet zo heel lang compleet uitgedroogd en onbruikbaar geworden -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 13 februari 2011 @ 17:33:24 #274
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92725252
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Assortimentsuitbreiding Essence: http://bit.ly/hWMGLc

Catrice blushes, lipsticks en foundation O+
Essence oogschaduw paletje O+

Suzanne wordt enorm hebberig hiervan.
Toll :D
Ik ben benieuwd!!
  zondag 13 februari 2011 @ 20:11:14 #275
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_92732586
E.l.f pakketje binnen gehad O+ zal vandaag es foto's maken enzulks.
  zondag 13 februari 2011 @ 20:19:00 #276
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92733106
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Diconnected het volgende:
Ben benieuwd wat je allemaal besteld hebt :D
pi_92735008
Elf is toch best slechte make-up? Tenminste, dat begreep ik vaak uit reviews op beautyblogs.
  zondag 13 februari 2011 @ 20:44:09 #278
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92735148
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef Diconnected het volgende:
Ben benieuwd :D
  zondag 13 februari 2011 @ 20:47:16 #279
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92735378
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Elf is toch best slechte make-up? Tenminste, dat begreep ik vaak uit reviews op beautyblogs.
Sommige dingen wel, sommige niet... je moet net de goede producten te pakken hebben ;)
pi_92756612
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

waarom haal je die van sephora niet :D
Dat kan ik hier niet halen, moet ik per se naar denbosch :{w
  FOK!fossiel maandag 14 februari 2011 @ 09:38:38 #281
1455 Keroppi
kool kikker
pi_92757207
Iemand had het hier over Sephora Leidschendam. Als ik het zo op de site zie lijkt het een 'losse' vestiging te zijn en niet in een V&D. Maar hoe is dit filiaal? Groot of klein? Vergelijkbaar met de Sephora's in bijvoorbeeld Utrecht?

Zit voor m'n werk in Leiden/Voorschoten en was erg verbaasd dat er in Leiden geen zit, maar Leidschendam is ook redelijk dichtbij :)
Chick on a mission
pi_92763459
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 09:38 schreef Keroppi het volgende:
Iemand had het hier over Sephora Leidschendam. Als ik het zo op de site zie lijkt het een 'losse' vestiging te zijn en niet in een V&D. Maar hoe is dit filiaal? Groot of klein? Vergelijkbaar met de Sephora's in bijvoorbeeld Utrecht?

Zit voor m'n werk in Leiden/Voorschoten en was erg verbaasd dat er in Leiden geen zit, maar Leidschendam is ook redelijk dichtbij :)
Ik ken die niet in Utrecht, maar die in leidschendam is goed te doen. En hij zit wel in de V&D.
  maandag 14 februari 2011 @ 18:24:45 #283
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92779213
Jammer, maar dacht ik al; briefje in de bus dat ze langs zijn geweest met mn Zoeva pakketje :+
Gelukkig werkt manlief morgen thuis dus kan die 'm opvangen *O* :D
  maandag 14 februari 2011 @ 19:50:20 #284
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_92784024
Ik was dat, over de Sephora in Leidschendam.
Het is een vestiging in de V&D, iets kleiner dan in Den Haag, maar prima hoor, is lekker rustig winkelen meestal en het is niet zo'n zootje als in Den Haag, daar is het altijd zo'n bende.

Heeft iemand hier een Sleek Pout Polish? Ben ik wel benieuwd naar :)
pi_92791970
Heeft iemand tips of een filmpje om je gezicht ronder te laten lijken? Ik heb namelijk op youtube wel een aantal filmpjes bekeken over contouring, maar daar willen ze het gezicht allemaal smaller laten lijken door een donkerder poeder onder je jukbeenderen en de zijkant van je gezicht aan te brengen. Nu heb ik een enorm smal en lang gezicht (met een hoog voorhoofd) en nu in de winter ook wit.
Iemand die ideeën heeft waardoor een gezicht wat ronder lijkt??
Het lijkt me sterk dat het het omgekeerde is van je gezicht dunner te laten lijken want dan zou je en op je jukbeenderen en onder je jukbeenderen en de zijkant van je gezicht highlight krijgen en dat lijkt me wat veel van het goede...
pi_92802696
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Lillyfield het volgende:
Heeft iemand tips of een filmpje om je gezicht ronder te laten lijken? Ik heb namelijk op youtube wel een aantal filmpjes bekeken over contouring, maar daar willen ze het gezicht allemaal smaller laten lijken door een donkerder poeder onder je jukbeenderen en de zijkant van je gezicht aan te brengen. Nu heb ik een enorm smal en lang gezicht (met een hoog voorhoofd) en nu in de winter ook wit.
Iemand die ideeën heeft waardoor een gezicht wat ronder lijkt??
Het lijkt me sterk dat het het omgekeerde is van je gezicht dunner te laten lijken want dan zou je en op je jukbeenderen en onder je jukbeenderen en de zijkant van je gezicht highlight krijgen en dat lijkt me wat veel van het goede...
Op je jukbeenderen in een horizontale lijn je blusher aanbrengen, daarmee maak je je gezicht optisch breder :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_92807609
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef DeltaCephei het volgende:

Oeh, wanneer komt al dit moois?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 februari 2011 @ 08:56:56 #288
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92807714
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:51 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Oeh, wanneer komt al dit moois?
Het is nog maar de vraag of het hier komt... Duitsland is altijd veel uitgebreider -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_92809580
Maar waar verkopen ze dan catrice in duitsland?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:21:09 #290
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92826448
Jeuj, mn Zoeva pakketje was binnengekomen net! :D *O*
Overzichtsfoto:

Wat dichterbij, zie je ook welke pencils het zijn enzo:

2x oogschaduws + primer:

De gouden kleur lijkt wat meer oranje, is ie in het echt niet. Wel veel shimmer erin. De roze is wat meer oud-roze, niet zo heel fel, echt geweldige kleurtjes :D O+

Nepwimpers:

Swatches van de potloodjes (in de volgorde zoals ze hierboven liggen):

Ik vind ze allemaal echt geweeeldig O+ De funky soul graphic eyes is wel erg goud, maar in combinatie met de oogschaduw denk ik eik dat het wel heel mooi staat bij mn blauwe ogen :D Weet niet zeker of ik de wimpers op zal doen (heb niet eens lijm :')), maargoed :P

*O* Zo goed op de foto gezet voor jullie allemaal? :D
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:48:11 #291
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_92827561
Mooi pakketje Enfemera!! O+
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:30:44 #292
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_92832096
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef Lindytje het volgende:
Mooi pakketje Enfemera!! O+
Nou he :D *O*
Dat gouden potloodje is trouwens echt geweeeeldig, net al geprobeerd onder mn onderste wimperrand, staat echt leuk O+
pi_92959942
Wat een rust hier. Hebben jullie nog verlanglijstjes?

Ik wel hoor!

Nars blus in kleur Desire

Benefit Creaseless Cream Shadow in kleur pretty pewter en Birthday Suit (iemand ervaring met deze creams?)

Mac Viva Glam lipstick in Gaga 2

Bobbi Brown Rich Lipcolor in Guava (linker)

Nou, dat is wel weer even genoeg he..

Ik heb trouwens vanmorgen mijn MakeUpStore Eyeshadows gedepot (wat eigenlijk helemaal niet kan). Ik heb ze gewoon uit hun doosjes gefikt. Mn hele huis ruikt nu naar verbrand plastic. Maar het is gelukt. :)
pi_92960389
Oeh.. verlanglijstjes!

NARS blush in Sex Appeal

NARS The Multiple

Too Faced Nude Eye Palette (ondanks dat ik het Naked-palette van UD al heb ;))

NARS gloss in Orgasm
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:23:19 #295
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_92969146
Vanmiddag weer een goede blush gehaald van Chanel

Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  FOK!fossiel vrijdag 18 februari 2011 @ 16:59:40 #296
1455 Keroppi
kool kikker
pi_92971026
Vandaag gekocht:

Ik vond ze altijd te duur. Sephora had over de adviesprijs op de display een stickertje met een nog duurdere prijs geplakt. Maar vandaag waren ze niet alleen 'ouderwets' geprijsd (33 euro) maar was er ook een 25% korting actie op make-up!

Dus dit pallet was nog geen 25 euro :)
Chick on a mission
pi_92971762
Oeiii! Ik moet toch richting stad zo, dus ik floep nog even langs de V&D. :9
pi_92973563
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef Lief-visje het volgende:
Vanmiddag weer een goede blush gehaald van Chanel

[ afbeelding ]
Oeh, die is mooi! Hoe heet die kleur? En zitten er glitters in?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:37:34 #299
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_92975489
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Oeh, die is mooi! Hoe heet die kleur? En zitten er glitters in?
De kleur heet Tweet Pink en er zitten glittertjes in maar het is niet zo dat je 1 glitterbol wordt :)
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_92979474
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

De kleur heet Tweet Pink en er zitten glittertjes in maar het is niet zo dat je 1 glitterbol wordt :)
Meer een beetje shimmer dan denk ik? Ik hou zelf meer van hele lichte shimmer, satin of anders gewoon mat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')