Nice!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:35 schreef MalaCocinera het volgende:
Is that die 3 miles met the stretchieband?
Ik ga van the secret to weightloss beide dvd's doen. Van deel 2 ga ik straks alleen the walking segment doen, dat is 2 miles plus, in een half uur dus iets pittiger dan Leslie Sansone. En vanmiddag ga ik deel 1 doen met de pilates oefeningen, da is one mile plus. Dus ik vandaag ongeveer 3,5 mile doen
Sporten? Daar doe ik echt niet aan hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Gewoon letten op het eten.. af en toe jezelf eens laten gaan.. en lekker sporten
Yo! zeker interessequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Daar ben ik meebegonnen, maar ben toch voor walking pilates gegaan. Mocht je intresse hebben flugel, je kan mijn leslie sansone dvd voor nop hebben. Heb er ooit 10 dollar voor betaald en het er allang al uitgehaald
Ik heb nog een bubbeltjes envelop liggen, en ik loop straks langs het postkantoorquote:
Geeft niets, ik heb hier ook nog een bundeltje liggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:06 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb nog een bubbeltjes envelop liggen, en ik loop straks langs het postkantoor
Ooh, ik moest wel van dezeg dat ik nogal veel wierrook brand
Dan weet je wat je tegemoetwalmt zeg maar
Oeh! Tnx alvast...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou schone vrouwe het is vandaag met de post mee.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, niet drinken tot aan carnaval is m niet geworden. Beetje kater nu. Maar twas wel gezellig.
Ik zal je enthousiasme temperen, de doelgroep van ''walk at home fitness'' zijn voornamelijk vrouwen van in de 50 die nooit aan sport hebben gedaanquote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben zo enorm benieuwd naar die DVD nu, jouw enthousiasme werkt aanstekelijk
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik zal je enthousiasme temperen, de doelgroep van ''walk at home fitness'' zijn voornamelijk vrouwen van in de 50 die nooit aan sport hebben gedaan!
Heb jij ook die leslie dvd met 4 work outs eropquote:Op zondag 30 januari 2011 12:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gelukkig doet er in de video een hele gemengde groep mee. In 4 miles doet er een man van 72 mee. En dat gaat best op stevig tempo... ik kijk er met bewondering naar moet ik zeggen.. die kerel is in betere conditie dan ik![]()
Ook mijn 3 miles weer gedaan vandaag... tijd voor de lunch
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 12:31 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Heb jij ook die leslie dvd met 4 work outs erop
Ik bestel de mijne gewoon bij Leslie zelfquote:Op zondag 30 januari 2011 12:36 schreef MalaCocinera het volgende:
Je moet de naam van die dvd aan flugel vragen danik weet wel dat deze dvd op de gaiam site staat.
Netjesquote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeuh, niet aangekomen van mn drinkfeestje.
Nice!! Dan is het zondigen nóg leuker...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeuh, niet aangekomen van mn drinkfeestje.
ik eet ook wel eens bij de chinees, mar dan witte rijst met tjap tjoy. Valt nog wel mee volgens mij.quote:Op maandag 31 januari 2011 06:43 schreef Muks het volgende:
Hier gaat het langzaam maar zeker, deze week -7 ons. Ben vooral in gevecht geweest met kilo's die er binnen 24 uur na een chinese maaltijd zaten, die waren er vrijdag pas weer af. Geen chinees voor mij meer dus.
Yo, Miles mattie! Hoeveel ga jij er vandaag doen? Ik ga vandaag the secret to weightloss vol 1 doen, dus 1,25 Milequote:
Waarom doe je niet aan sporten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sporten? Daar doe ik echt niet aan hoor
Wat (of wie) is Leslie Salone?
Ik wil die voorgevel wel ondersteunen joh! Alles voor de mede-mensquote:Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef MalaCocinera het volgende:
Tsjah wat kan ik zeggen, ik heb eindelijk een vorm van ''sport'' gevonden waarbij ik totaal maar dan totaal geen last heb van mijn grote voorgevelEn aangezien walking pilates zwaarder is dan leslie sansone (je doet meer miles in minder tijd) bouw ik ook nog een conditie op
En ik kan dit doen wanneer ik wil
Lekker lunchen en douchen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef flugeltje het volgende:
Whoei, ik ben de eerste tien kilo kwijt![]()
![]()
Wow Sylvester, ik zou willen dat ik zo lang aan een stuk kon rennen
@Muks, herkenbaar hoor. Ik zat gisterochtend nog op -10.4 en de dagen ervoor zat dat er aan te komen, vanochtend dus op -10.1 Bij mij heeft dat alles met de frietjes van gisteren te maken. Gewoon af en toe blijven genieten en op de blaren zitten dan maar...
@egeltje, bij mij is er afgelopen donderdag weer bloed geprikt om m'n schildklier en de vitaminen eens flink door te lichten. M'n schildklierwaarden zaten heel laag in de normaalwaarden, zou nog van de zwangerschap kunnen zijn, maar ze willen het effe zeker weten. Ik krijg deze week als het goed is de uitslag. Ben benieuwd...
Yo terug!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:21 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Yo, Miles mattie! Hoeveel ga jij er vandaag doen? Ik ga vandaag the secret to weightloss vol 1 doen, dus 1,25 Mile
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
Ik had ook nooit gedacht dat ik zo lang aan een stuk door zou kunnen rennen. Sinds vanochtend heb ik overigens wel last van mijn linkerknie (links heb ik nooit ergens last van gehad); het lijkt wel iets opgezwollen te zijn... :/quote:Wow Sylvester, ik zou willen dat ik zo lang aan een stuk kon rennen
Het is nog niet eens zozeer pilates op zich wat me niet zo ligt, als wel de enorme nadruk op vloeroefeningen. Als ik op de vloer lig, zie ik de televisie niet meerquote:Op maandag 31 januari 2011 11:56 schreef MalaCocinera het volgende:
Als pilates niet je ding is zou ik niet voor the secret to weightloss dvd's gaan want die zijn inclusief pilates oefeningen. Alhoewel je er voor kunt kiezen om alleen voor the walking segment te gaan.
Ik zou dan gaan voor the walk on to total fitness en walk on to weightloss, dit is alleen walking pilates. Deze zijn wel zwaarder dan leslie d'r dvd's, ik waarschuw je maar
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef flugeltje het volgende:
![]()
@Muks, herkenbaar hoor. Ik zat gisterochtend nog op -10.4 en de dagen ervoor zat dat er aan te komen, vanochtend dus op -10.1 Bij mij heeft dat alles met de frietjes van gisteren te maken. Gewoon af en toe blijven genieten en op de blaren zitten dan maar...
@egeltje, bij mij is er afgelopen donderdag weer bloed geprikt om m'n schildklier en de vitaminen eens flink door te lichten. M'n schildklierwaarden zaten heel laag in de normaalwaarden, zou nog van de zwangerschap kunnen zijn, maar ze willen het effe zeker weten. Ik krijg deze week als het goed is de uitslag. Ben benieuwd...
ze vermoeden hier een allergische reactie op het eten omdat ik ook andere klachten kreeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik eet ook wel eens bij de chinees, mar dan witte rijst met tjap tjoy. Valt nog wel mee volgens mij.
O, helemaal minder.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Muks het volgende:
[..]
ze vermoeden hier een allergische reactie op het eten omdat ik ook andere klachten kreeg.
Wow, dat is een beste mijlpaal! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Ach meid, anders laat je het toch liggen tot je er aan toe bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:51 schreef flugeltje het volgende:
MC, ik heb 'm binnen
Nu mezelf nog mentaal oppeppen
Hi Miles-Buddy!quote:
Je legt iig meer Miles af dan ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hallo Silent!
[..]
Hi Miles-Buddy!Hoe gaat het?
Gisteren hier niets gedaanen dat vond ik zo flauw van mezelf dat ik vanochtend voordat ik naar het werk ging alsnog 2 miles heb gedaan en vanavond weer 2 of 3.
Het gaat wel lekker, momenteel zit ik op -7.6 kilo(en nog vele, vele kilo's te gaan dus...).
Flugel: Doe je vanavond ook mee?
Ik vermoed dat ik het dan ook harder nodig hebt dan jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je legt iig meer Miles af dan ikDus een dagje nietsen kan geen kwaad toch?
Je bent wel stoer hoor, om voor het werken Miles te doendat kan ik niet.
Maar goed ik vanavond de volledige ''the secret to weight loss vol 1'' doen dat is dus 1,25 Mile en 20 minuten Pilates.
Als flugel meedoet kunnen we de ''Miles high club'' starten, maar dan anders
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:15 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat vermoed je verkeerd, ik weeg 77 kilo bijn een lengt van 1.58. Vorig jaar juni woog ik 83 kilo
Ik woon 3 hoog.
Ik wil ook een bad... Vandaag les 8 gedaan van evy (24 min, waarvan 16 min echt rennen) en net een uur bodypump. Alles doet pijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een uurtje een fitnessprogramma op de XboX Kinect gedaan... Best pittig zo als je al een tijdje niets gedaan hebt. Nu zo lekker languit in een lekker bad met de kaarsjes aan...
Netjes hoor!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik wil ook een bad... Vandaag les 8 gedaan van evy (24 min, waarvan 16 min echt rennen) en net een uur bodypump. Alles doet pijn...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Kruip je bij mij in bad, ik gooi er een lush bruisbal bij
Wanneer mag ik in bad komen? met de kaarsjes aan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een uurtje een fitnessprogramma op de XboX Kinect gedaan... Best pittig zo als je al een tijdje niets gedaan hebt. Nu zo lekker languit in een lekker bad met de kaarsjes aan...
Volgens mij heb je het geheim al ontdektquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Gister uit eten geweest, waar ik gewoon een lekkere moddervette oridinaire lasagne heb achterovergeslagen, begleid met een fles wijn
Vanavond doe ik ''the secret to weightloss vol 1''.
Een van mijn problemen is dat ik mijn grenzen niet ken. Daar kom ik altijd op een vervelende manier achter. Ik vraag me af hoe ik dat probleem ga oplossen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:49 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best wel vaak negatieve dingen lees van je sylvester werk gerelateerd of gezondheid gerelateerd. Neem je niet teveel hooi op je vork?
Als ik heel eerlijk moet zijn kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je ''baas'' maar wat graag van die slechte eigenschap gebruik maakt.... Dit gaat echt ten koste van jezelf he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een van mijn problemen is dat ik mijn grenzen niet ken. Daar kom ik altijd op een vervelende manier achter. Ik vraag me af hoe ik dat probleem ga oplossen...
Ja, wel iets Flugel en krijg wel complimenten dat ik afgevallen ben. Ik merk wel dat ik strakke gespierde kuiten krijg, maar wist niet dat spieren echt zoveel meer woog. Ik kijk het nog even aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:19 schreef happyme28 het volgende:
Wow wat een nette resultaten allemaal! Fijn dat iedereen het nog goed volhoudt.
Blinker, spiervorming kan inderdaad een oorzaak zijn. Merk je wel aan je kleding dat ie ruimer gaat zitten? Dat is vaak een goede graadmeter dat er toch iets gebeurd al val je niet of nauwelijks af.
Fluugs, wat ga je super!! Denk zeker dat een diëtiste je kan helpen.
Ik heb het hier een tijdje laten afweten, sowieso op Fok! Vooral door weinig tijd en weinig puf om te typen. Kindje steeds ziekig, dus heeft mijn aandacht nodig.
Toch gaat het afvallen gestaag. Hier mijn ticker van het moment:
[ afbeelding ]
Ruim 5 kilo in de eerste maand, maar ik moet wel zeggen dat het grootste deel de eerste 2 weken eraf was, en nu gaat het langzaam.
Hai! Jij ook goed bezig!quote:Op zondag 6 februari 2011 08:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Yo Miles Mattie, goed bezig mang, goed bezig!
Na het ontbijtje en de koffie ga ik een ballet work out doen en vanavond
''the secrtet to weight loss vol 1''. Dus ik leg vandaag 1,25 Mile af.
Ah.. het werkloosheidsmonster... Staat me ook te wachten, contract loopt nog een paar maanden. En nauwelijks vacatures momenteel.. ik zie het somber in.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:33 schreef MalaCocinera het volgende:
Hey Miles Mattie! Ik ben nu helaas werkloos, dus ik ben opgestaan op het tijdstip dat ik normaal mijn pc opstart
Als ik straks mijn tweede kopje koffie opheb begin ik eraan.
Kijk jij wel uit dat jij jezelf niet overbelast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |