Ach meid, anders laat je het toch liggen tot je er aan toe bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:51 schreef flugeltje het volgende:
MC, ik heb 'm binnen
Nu mezelf nog mentaal oppeppen
Hi Miles-Buddy!quote:
Je legt iig meer Miles af dan ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hallo Silent!
[..]
Hi Miles-Buddy!Hoe gaat het?
Gisteren hier niets gedaanen dat vond ik zo flauw van mezelf dat ik vanochtend voordat ik naar het werk ging alsnog 2 miles heb gedaan en vanavond weer 2 of 3.
Het gaat wel lekker, momenteel zit ik op -7.6 kilo(en nog vele, vele kilo's te gaan dus...).
Flugel: Doe je vanavond ook mee?
Ik vermoed dat ik het dan ook harder nodig hebt dan jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je legt iig meer Miles af dan ikDus een dagje nietsen kan geen kwaad toch?
Je bent wel stoer hoor, om voor het werken Miles te doendat kan ik niet.
Maar goed ik vanavond de volledige ''the secret to weight loss vol 1'' doen dat is dus 1,25 Mile en 20 minuten Pilates.
Als flugel meedoet kunnen we de ''Miles high club'' starten, maar dan anders
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:15 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat vermoed je verkeerd, ik weeg 77 kilo bijn een lengt van 1.58. Vorig jaar juni woog ik 83 kilo
Ik woon 3 hoog.
Ik wil ook een bad... Vandaag les 8 gedaan van evy (24 min, waarvan 16 min echt rennen) en net een uur bodypump. Alles doet pijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een uurtje een fitnessprogramma op de XboX Kinect gedaan... Best pittig zo als je al een tijdje niets gedaan hebt. Nu zo lekker languit in een lekker bad met de kaarsjes aan...
Netjes hoor!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik wil ook een bad... Vandaag les 8 gedaan van evy (24 min, waarvan 16 min echt rennen) en net een uur bodypump. Alles doet pijn...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Kruip je bij mij in bad, ik gooi er een lush bruisbal bij
Wanneer mag ik in bad komen? met de kaarsjes aan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een uurtje een fitnessprogramma op de XboX Kinect gedaan... Best pittig zo als je al een tijdje niets gedaan hebt. Nu zo lekker languit in een lekker bad met de kaarsjes aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |