Nice!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:35 schreef MalaCocinera het volgende:
Is that die 3 miles met the stretchieband?
Ik ga van the secret to weightloss beide dvd's doen. Van deel 2 ga ik straks alleen the walking segment doen, dat is 2 miles plus, in een half uur dus iets pittiger dan Leslie Sansone. En vanmiddag ga ik deel 1 doen met de pilates oefeningen, da is one mile plus. Dus ik vandaag ongeveer 3,5 mile doen
Sporten? Daar doe ik echt niet aan hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Gewoon letten op het eten.. af en toe jezelf eens laten gaan.. en lekker sporten
Yo! zeker interessequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Daar ben ik meebegonnen, maar ben toch voor walking pilates gegaan. Mocht je intresse hebben flugel, je kan mijn leslie sansone dvd voor nop hebben. Heb er ooit 10 dollar voor betaald en het er allang al uitgehaald
Ik heb nog een bubbeltjes envelop liggen, en ik loop straks langs het postkantoorquote:
Geeft niets, ik heb hier ook nog een bundeltje liggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:06 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb nog een bubbeltjes envelop liggen, en ik loop straks langs het postkantoor
Ooh, ik moest wel van dezeg dat ik nogal veel wierrook brand
Dan weet je wat je tegemoetwalmt zeg maar
Oeh! Tnx alvast...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Nou schone vrouwe het is vandaag met de post mee.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, niet drinken tot aan carnaval is m niet geworden. Beetje kater nu. Maar twas wel gezellig.
Ik zal je enthousiasme temperen, de doelgroep van ''walk at home fitness'' zijn voornamelijk vrouwen van in de 50 die nooit aan sport hebben gedaanquote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben zo enorm benieuwd naar die DVD nu, jouw enthousiasme werkt aanstekelijk
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik zal je enthousiasme temperen, de doelgroep van ''walk at home fitness'' zijn voornamelijk vrouwen van in de 50 die nooit aan sport hebben gedaan!
Heb jij ook die leslie dvd met 4 work outs eropquote:Op zondag 30 januari 2011 12:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gelukkig doet er in de video een hele gemengde groep mee. In 4 miles doet er een man van 72 mee. En dat gaat best op stevig tempo... ik kijk er met bewondering naar moet ik zeggen.. die kerel is in betere conditie dan ik![]()
Ook mijn 3 miles weer gedaan vandaag... tijd voor de lunch
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 12:31 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Heb jij ook die leslie dvd met 4 work outs erop
Ik bestel de mijne gewoon bij Leslie zelfquote:Op zondag 30 januari 2011 12:36 schreef MalaCocinera het volgende:
Je moet de naam van die dvd aan flugel vragen danik weet wel dat deze dvd op de gaiam site staat.
Netjesquote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeuh, niet aangekomen van mn drinkfeestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |