abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 januari 2011 @ 19:24:38 #126
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92091200
quote:
99s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeuh, niet aangekomen van mn drinkfeestje. :)
Nice!! Dan is het zondigen nóg leuker...

M'n frietjes waren lekker *O* *O*

Nu nog een toetje zo :9
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_92097377
Morgen gaat het wekkerje om 6 uur, nu ff voor het slapen gaa de relaxation pilates dvd doen.
pi_92103468
* sylvesterrr is trots op zichzelf.

7 minuten warmgelopen (4-7 km/u), vervolgens 52 minuten constant 8,5 km/u gelopen met daarna nog een eindsprint (1 minuut) @ 11km/u. Hierna uiteraard nog een cooling down. Dit allemaal op een loopband.

Nooit gedacht dat ik ooit 52 minuten op een constante snelheid zou kunnen lopen. :)

Volgens het toestel heb ik 792 kCal verbrand. :o
pi_92111719
Hier gaat het langzaam maar zeker, deze week -7 ons. Ben vooral in gevecht geweest met kilo's die er binnen 24 uur na een chinese maaltijd zaten, die waren er vrijdag pas weer af. Geen chinees voor mij meer dus.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_92111914
Netjes hoor sylvester *O*
  maandag 31 januari 2011 @ 08:36:05 #131
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92112357
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 06:43 schreef Muks het volgende:
Hier gaat het langzaam maar zeker, deze week -7 ons. Ben vooral in gevecht geweest met kilo's die er binnen 24 uur na een chinese maaltijd zaten, die waren er vrijdag pas weer af. Geen chinees voor mij meer dus.
ik eet ook wel eens bij de chinees, mar dan witte rijst met tjap tjoy. Valt nog wel mee volgens mij.

Kga zo bloed laten prikken. De uitslag krijg ik pas na een week. Paar maanden geleden was mn cholesterol te hoog, dus ik ben echt benieuwd hoe het nu is.
  maandag 31 januari 2011 @ 10:30:32 #132
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92114350
Whoei, ik ben de eerste tien kilo kwijt *O* *O* *O*

Wow Sylvester, ik zou willen dat ik zo lang aan een stuk kon rennen _O_

@Muks, herkenbaar hoor. Ik zat gisterochtend nog op -10.4 en de dagen ervoor zat dat er aan te komen, vanochtend dus op -10.1 Bij mij heeft dat alles met de frietjes van gisteren te maken. Gewoon af en toe blijven genieten en op de blaren zitten dan maar...

@egeltje, bij mij is er afgelopen donderdag weer bloed geprikt om m'n schildklier en de vitaminen eens flink door te lichten. M'n schildklierwaarden zaten heel laag in de normaalwaarden, zou nog van de zwangerschap kunnen zijn, maar ze willen het effe zeker weten. Ik krijg deze week als het goed is de uitslag. Ben benieuwd...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_92114614
Gefeliciteerd flugel *O*
pi_92115021
Nice Flugel! Van harte! *O*
pi_92115835
quote:
Op maandag 31 januari 2011 10:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nice Flugel! Van harte! *O*
Yo, Miles mattie! Hoeveel ga jij er vandaag doen? Ik ga vandaag the secret to weightloss vol 1 doen, dus 1,25 Mile :9
pi_92116506
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:56 schreef djenneke het volgende:

[..]

Sporten? Daar doe ik echt niet aan hoor :P

Wat (of wie) is Leslie Salone?
Waarom doe je niet aan sporten? :P
pi_92116636
quote:
17s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef MalaCocinera het volgende:
Tsjah wat kan ik zeggen, ik heb eindelijk een vorm van ''sport'' gevonden waarbij ik totaal maar dan totaal geen last heb van mijn grote voorgevel :P En aangezien walking pilates zwaarder is dan leslie sansone (je doet meer miles in minder tijd) bouw ik ook nog een conditie op O+ En ik kan dit doen wanneer ik wil _O_

Lekker lunchen en douchen :P
Ik wil die voorgevel wel ondersteunen joh! Alles voor de mede-mens :) :')
Wat is dat Walking Pilates voor iets? Het zegt me helemaal niets
pi_92116758
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef flugeltje het volgende:

@Muks, herkenbaar hoor. Ik zat gisterochtend nog op -10.4 en de dagen ervoor zat dat er aan te komen, vanochtend dus op -10.1 Bij mij heeft dat alles met de frietjes van gisteren te maken. Gewoon af en toe blijven genieten en op de blaren zitten dan maar...

@egeltje, bij mij is er afgelopen donderdag weer bloed geprikt om m'n schildklier en de vitaminen eens flink door te lichten. M'n schildklierwaarden zaten heel laag in de normaalwaarden, zou nog van de zwangerschap kunnen zijn, maar ze willen het effe zeker weten. Ik krijg deze week als het goed is de uitslag. Ben benieuwd...
Gefeliciteerd w/
pi_92116792
quote:
6s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:21 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Yo, Miles mattie! Hoeveel ga jij er vandaag doen? Ik ga vandaag the secret to weightloss vol 1 doen, dus 1,25 Mile :9
Yo terug! :W

Ik heb vanochtend 500 steps gedaan (op de stepsmachine).. ik moet er iedere dag 10 meer doen en hij staat nogal zwaar ingesteld dus het is goed voor de dijspieren.

En vanavond doe ik of 2 miles of 3 miles ... Na het afgelopen weekend (incl. vrijdag) bij elkaar zo'n 10 miles gedaan te hebben, vind ik eigenlijk dat ik vanavond rustig aan mag doen :P

Ik ben wel heel erg benieuwd naar jouw dvd's moet ik zeggen. Misschien dat ik binnenkort toch een dvdtje aanschaf om te proberen.
pi_92117141
Als pilates niet je ding is zou ik niet voor the secret to weightloss dvd's gaan want die zijn inclusief pilates oefeningen. Alhoewel je er voor kunt kiezen om alleen voor the walking segment te gaan :P.
Ik zou dan gaan voor the walk on to total fitness en walk on to weightloss, dit is alleen walking pilates. Deze zijn wel zwaarder dan leslie d'r dvd's, ik waarschuw je maar :')
pi_92117560
quote:
Gefeliciteerd.

quote:
Ik had ook nooit gedacht dat ik zo lang aan een stuk door zou kunnen rennen. Sinds vanochtend heb ik overigens wel last van mijn linkerknie (links heb ik nooit ergens last van gehad); het lijkt wel iets opgezwollen te zijn... :/
  maandag 31 januari 2011 @ 12:12:17 #142
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92117732
Zo, bloedprikken ging stukken beter. In een keer goed gewoon.
pi_92118064
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:56 schreef MalaCocinera het volgende:
Als pilates niet je ding is zou ik niet voor the secret to weightloss dvd's gaan want die zijn inclusief pilates oefeningen. Alhoewel je er voor kunt kiezen om alleen voor the walking segment te gaan :P.
Ik zou dan gaan voor the walk on to total fitness en walk on to weightloss, dit is alleen walking pilates. Deze zijn wel zwaarder dan leslie d'r dvd's, ik waarschuw je maar :')
Het is nog niet eens zozeer pilates op zich wat me niet zo ligt, als wel de enorme nadruk op vloeroefeningen. Als ik op de vloer lig, zie ik de televisie niet meer :') Dat het zwaarder is dan Leslie vind ik niet zo erg. Ik deed gisteravond nog even de 1 mile van Leslie en het viel me op dat dit eigenlijk een piece of cake was, dus de conditie is een stuk verbeterd (en dat was ook wel nodig ook _O- )
pi_92118256
Ik vond de 3 mile en 4 mile van leslie altijd een eitje. Totdat ik 3 mile walking pilates deed :X, ik weet nog dat ik bijmezelf dacht dat wordt vast een eitje.
Ik snap je punt qua pilates oefeningen, the pilates oefeningen van the secret to weightloss vol 1, kan ik dromen en die doe ik in het donker met alleen een geurkaars aan O+ Pure verwennerij, maar goed het is dan ook een beginners dvd :')
pi_92118352
Ik heb echt een rampzalige conditie dus 3 en 4 mile is voor mij nog echt pittig (bij 4 mile moet ik aan het beademingsapparaat _O- ) dus ik ben echt nog bezig met het opbouwen van de conditie. Komt vanzelf, daar niet van.. maar dan laat ik jouw 3 mile versie nog even liggen :P

Ondertussen wel meer dan 7 kg afgevallen overigens, dus ik ben toch heel aardig bezig.
pi_92132059
Moest na het werk boodschappen doen, en ik heb dan altijd de neiging een magnetron maaltijd mee te nemen. Vandaag waren de ''Aziatische'' :') maaltijden in de aanbieding. Zit er gewoon 770 kcal in een maaltijd -O-
pi_92139765
quote:

*G* *G* goed zo ga zo door !! *G* *G*

en tja die blaren...
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_92139868
quote:
99s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:36 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

ik eet ook wel eens bij de chinees, mar dan witte rijst met tjap tjoy. Valt nog wel mee volgens mij.
ze vermoeden hier een allergische reactie op het eten omdat ik ook andere klachten kreeg.
  maandag 31 januari 2011 @ 22:43:03 #149
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92150082
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Muks het volgende:

[..]

ze vermoeden hier een allergische reactie op het eten omdat ik ook andere klachten kreeg.
O, helemaal minder. -O- Maar dan was dat gewicht na de chinees waarschijnlijk gewoon vastgehouden vocht enzo, dat is wel weer positief. :)

Ik heb net les 7 van Evy gedaan (afwisselend wandelen en rennen, 24 min) en daarna een les bodybalance. Ik dacht, bodybalance, soort yoga en pilates, goed voor de lenigheid en niet te vermoeiend. Nou, ik heb nog nooit zoveel gezweet in de sportschool! Echt supervermoeiend. Vooral balans-dingen. En vooral ook al het andere. :P
  maandag 31 januari 2011 @ 23:11:45 #150
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_92151975
quote:

Wow, dat is een beste mijlpaal! Gefeliciteerd! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')