Nice!! Dan is het zondigen nóg leuker...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeuh, niet aangekomen van mn drinkfeestje.
ik eet ook wel eens bij de chinees, mar dan witte rijst met tjap tjoy. Valt nog wel mee volgens mij.quote:Op maandag 31 januari 2011 06:43 schreef Muks het volgende:
Hier gaat het langzaam maar zeker, deze week -7 ons. Ben vooral in gevecht geweest met kilo's die er binnen 24 uur na een chinese maaltijd zaten, die waren er vrijdag pas weer af. Geen chinees voor mij meer dus.
Yo, Miles mattie! Hoeveel ga jij er vandaag doen? Ik ga vandaag the secret to weightloss vol 1 doen, dus 1,25 Milequote:
Waarom doe je niet aan sporten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sporten? Daar doe ik echt niet aan hoor
Wat (of wie) is Leslie Salone?
Ik wil die voorgevel wel ondersteunen joh! Alles voor de mede-mensquote:Op zondag 30 januari 2011 12:04 schreef MalaCocinera het volgende:
Tsjah wat kan ik zeggen, ik heb eindelijk een vorm van ''sport'' gevonden waarbij ik totaal maar dan totaal geen last heb van mijn grote voorgevelEn aangezien walking pilates zwaarder is dan leslie sansone (je doet meer miles in minder tijd) bouw ik ook nog een conditie op
En ik kan dit doen wanneer ik wil
Lekker lunchen en douchen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef flugeltje het volgende:
Whoei, ik ben de eerste tien kilo kwijt![]()
![]()
Wow Sylvester, ik zou willen dat ik zo lang aan een stuk kon rennen
@Muks, herkenbaar hoor. Ik zat gisterochtend nog op -10.4 en de dagen ervoor zat dat er aan te komen, vanochtend dus op -10.1 Bij mij heeft dat alles met de frietjes van gisteren te maken. Gewoon af en toe blijven genieten en op de blaren zitten dan maar...
@egeltje, bij mij is er afgelopen donderdag weer bloed geprikt om m'n schildklier en de vitaminen eens flink door te lichten. M'n schildklierwaarden zaten heel laag in de normaalwaarden, zou nog van de zwangerschap kunnen zijn, maar ze willen het effe zeker weten. Ik krijg deze week als het goed is de uitslag. Ben benieuwd...
Yo terug!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:21 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Yo, Miles mattie! Hoeveel ga jij er vandaag doen? Ik ga vandaag the secret to weightloss vol 1 doen, dus 1,25 Mile
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
Ik had ook nooit gedacht dat ik zo lang aan een stuk door zou kunnen rennen. Sinds vanochtend heb ik overigens wel last van mijn linkerknie (links heb ik nooit ergens last van gehad); het lijkt wel iets opgezwollen te zijn... :/quote:Wow Sylvester, ik zou willen dat ik zo lang aan een stuk kon rennen
Het is nog niet eens zozeer pilates op zich wat me niet zo ligt, als wel de enorme nadruk op vloeroefeningen. Als ik op de vloer lig, zie ik de televisie niet meerquote:Op maandag 31 januari 2011 11:56 schreef MalaCocinera het volgende:
Als pilates niet je ding is zou ik niet voor the secret to weightloss dvd's gaan want die zijn inclusief pilates oefeningen. Alhoewel je er voor kunt kiezen om alleen voor the walking segment te gaan.
Ik zou dan gaan voor the walk on to total fitness en walk on to weightloss, dit is alleen walking pilates. Deze zijn wel zwaarder dan leslie d'r dvd's, ik waarschuw je maar
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef flugeltje het volgende:
![]()
@Muks, herkenbaar hoor. Ik zat gisterochtend nog op -10.4 en de dagen ervoor zat dat er aan te komen, vanochtend dus op -10.1 Bij mij heeft dat alles met de frietjes van gisteren te maken. Gewoon af en toe blijven genieten en op de blaren zitten dan maar...
@egeltje, bij mij is er afgelopen donderdag weer bloed geprikt om m'n schildklier en de vitaminen eens flink door te lichten. M'n schildklierwaarden zaten heel laag in de normaalwaarden, zou nog van de zwangerschap kunnen zijn, maar ze willen het effe zeker weten. Ik krijg deze week als het goed is de uitslag. Ben benieuwd...
ze vermoeden hier een allergische reactie op het eten omdat ik ook andere klachten kreeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik eet ook wel eens bij de chinees, mar dan witte rijst met tjap tjoy. Valt nog wel mee volgens mij.
O, helemaal minder.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Muks het volgende:
[..]
ze vermoeden hier een allergische reactie op het eten omdat ik ook andere klachten kreeg.
Wow, dat is een beste mijlpaal! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef flugeltje het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |