abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92311902
Gister uit eten geweest, waar ik gewoon een lekkere moddervette oridinaire lasagne heb achterovergeslagen, begleid met een fles wijn :9

Vanavond doe ik ''the secret to weightloss vol 1''.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:26:54 #177
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_92318309
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Gister uit eten geweest, waar ik gewoon een lekkere moddervette oridinaire lasagne heb achterovergeslagen, begleid met een fles wijn :9

Vanavond doe ik ''the secret to weightloss vol 1''.
Volgens mij heb je het geheim al ontdekt ;)
pi_92361870
Grmbl, gisteravond tijdens het hardlopen opeens pijn in de liesstreek. :(

Na 40 minuten op 8,5km/u gelopen te hebben zette ik de loopband op 9,5km/u. Na enkele secondes kreeg ik al pijn in de liesstreek. Ben toen maar aan de cooling down begonnen, maar zelfs dat was pijnlijk.

Eenmaal thuis heb ik de liesstreek gekoeld met een icepack. Momenteel heb ik geen pijn, maar ik denk dat ik de komende dagen maar even niet ga sporten.
pi_92362187
Ik moet zeggen dat ik best wel vaak negatieve dingen lees van je sylvester werk gerelateerd of gezondheid gerelateerd. Neem je niet teveel hooi op je vork?

Hier stond de weegschaal op 77,8, halve kilo erbij. Zal wel met die schranspartij van afgelopen donderdag te maken hebbben :P Als het ontbijtje op is, begin ik straks aan een ballet/pilates work out. Deze is wel echt gericht op 50 jarige vrouwen, (staat ook op de hoes enzo) die nooit wat aan sport hebben gedaan :')
pi_92362498
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:49 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best wel vaak negatieve dingen lees van je sylvester werk gerelateerd of gezondheid gerelateerd. Neem je niet teveel hooi op je vork?
Een van mijn problemen is dat ik mijn grenzen niet ken. Daar kom ik altijd op een vervelende manier achter. Ik vraag me af hoe ik dat probleem ga oplossen...
pi_92362540
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 10:08 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Een van mijn problemen is dat ik mijn grenzen niet ken. Daar kom ik altijd op een vervelende manier achter. Ik vraag me af hoe ik dat probleem ga oplossen...
Als ik heel eerlijk moet zijn kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je ''baas'' maar wat graag van die slechte eigenschap gebruik maakt.... Dit gaat echt ten koste van jezelf he.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:14:18 #182
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_92363733
Ondanks het hardlopen val ik de laatste paar weken amper af ( zeg maar niet :') ). Ik denk niet dat het allemaal te wijten is aan spiervorming.. Toch maar eens m'n dieet onder de loep nemen.
pi_92363831
Wow wat een nette resultaten allemaal! Fijn dat iedereen het nog goed volhoudt.

Blinker, spiervorming kan inderdaad een oorzaak zijn. Merk je wel aan je kleding dat ie ruimer gaat zitten? Dat is vaak een goede graadmeter dat er toch iets gebeurd al val je niet of nauwelijks af.

Fluugs, wat ga je super!! Denk zeker dat een diëtiste je kan helpen.

Ik heb het hier een tijdje laten afweten, sowieso op Fok! Vooral door weinig tijd en weinig puf om te typen. Kindje steeds ziekig, dus heeft mijn aandacht nodig.

Toch gaat het afvallen gestaag. Hier mijn ticker van het moment:

Ruim 5 kilo in de eerste maand, maar ik moet wel zeggen dat het grootste deel de eerste 2 weken eraf was, en nu gaat het langzaam.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:29:47 #184
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_92364031
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:19 schreef happyme28 het volgende:
Wow wat een nette resultaten allemaal! Fijn dat iedereen het nog goed volhoudt.

Blinker, spiervorming kan inderdaad een oorzaak zijn. Merk je wel aan je kleding dat ie ruimer gaat zitten? Dat is vaak een goede graadmeter dat er toch iets gebeurd al val je niet of nauwelijks af.

Fluugs, wat ga je super!! Denk zeker dat een diëtiste je kan helpen.

Ik heb het hier een tijdje laten afweten, sowieso op Fok! Vooral door weinig tijd en weinig puf om te typen. Kindje steeds ziekig, dus heeft mijn aandacht nodig.

Toch gaat het afvallen gestaag. Hier mijn ticker van het moment:
[ afbeelding ]

Ruim 5 kilo in de eerste maand, maar ik moet wel zeggen dat het grootste deel de eerste 2 weken eraf was, en nu gaat het langzaam.
Ja, wel iets Flugel en krijg wel complimenten dat ik afgevallen ben. Ik merk wel dat ik strakke gespierde kuiten krijg, maar wist niet dat spieren echt zoveel meer woog. Ik kijk het nog even aan ;)
pi_92377745
vanwege de storm gaan de plannen voor vanavond niet door, dieet technisch is dat niet slecht. Ik word dik van de hapjes en drakjes bij sociale gelegenheden. Ik blijf zuipen en vreten :') Ik straks maar ''the secret to weight loss vol 2'' doen, de hele dvd :P
pi_92382762
Hallo allemaal... vanochtend had ik ineens meer dan 9 kilo eraf op de weegschaal... het flauwe daarvan is, dat mijn weegschaal nog wel eens van gedachten wil veranderen en de volgende dag rustig weer een kilo meer aangeeft :') Ik hoop maar dat het iets meer dan 8 kg eraf is morgenochtend. Maandag is de officiële weegdag.

Vandaag 3 miles + 2 miles gedaan en nu ben ik moe.. In totaal deze week tot nu toe 14 miles gedaan (hopelijk morgen nog 4 of 5) *O*

Happy: 5 kg in 1 maand.. nice! *O*
Blinker: Misschien eet je wel te weinig? Dan blijft het lichaam ook op spaarstand staan.

Aanvulling: Ik realiseer me nu na het even nagerekend te zijn dat er mensen zijn die 19 miles (bijna 40km dus) in een paar uur rennen. _O- Ik voel me ineens weer een watje.
pi_92401197
Yo Miles Mattie, goed bezig mang, goed bezig!

Na het ontbijtje en de koffie ga ik een ballet work out doen en vanavond
''the secrtet to weight loss vol 1''. Dus ik leg vandaag 1,25 Mile af.
  zondag 6 februari 2011 @ 10:41:02 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92402411
Jeetje mensen wat zijn jullie fanatiek en blijven jullie netjes doorgaan met bewegen _O_

Ik moet mezelf er echt toe zetten hoor, ben wel van plan om rustig aan te beginnen met 2 tot 3 keer per week en tussendoor gewoon netjes de trap en de fiets te pakken...

PaarsBeestje en Happy, mooie resultaten hoor *O*

Hier morgen weer officiële weegdag, lijkt erop dat de gewichtstoename ivm cyclus er weer af is en nog een beetje extra ook...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_92402510
Flugel de eerste 6 maanden moest ik me er ook toe zetten hoor :P
  zondag 6 februari 2011 @ 11:09:03 #190
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_92402974
82.6 nu. Het gaat niet meer zo snel, maar toch gestaag.
  zondag 6 februari 2011 @ 12:34:14 #191
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92405508
Goed nieuws Flugel! Hopen dat de score je morgen verrast :Y

Knap hoor die miles die jullie allemaal maken. Bewegen is ook niet mijn sterkste punt. 1x per week naar de sportschool red ik nog net. Ben blij dat het betere weer er weer aankomt, dan kan ik lekker met de fiets naar het werk, da's toch weer een half uur beweging extra per dag.

Egeltje, met rustig maar gestaag kom je ook bij je doel hoor en blijft het er meestal beter af als je toch eens flink zondigt. Toch 0,5 kg sinds dinsdag, da's helemaal niet slecht hoor!

Hier gooit mijn cyclus ook alles weer lekker door de war, maar gelukkig zaterdag pas weer voor het echie wegen.
pi_92406976
Vandaag voor het eerst onder de 62 kilo gewogen en meteen 61.3 *O*

Nog maar 4.3 kg te gaan :o

Ik ben zo trots op mezelf :)

@ Iedereen: Beweging is hartstikke goed en het zal vast helpen met afvallen. Ik doe er verder zelf vrij weinig aan, en toch meer dan 20 kg afgevallen inmiddels. Je moet geen dingen doen die je echt niet volhoudt of echt niet leuk vindt. Dat is mijn bescheiden mening. Als je het wel tof vindt, ga er dan natuurlijk voor! (Dit is echt niet bedoeld om mensen te demotiveren om te bewegen, maar om de mensen die het echt niet leuk vinden te laten weten dat een goed eetpatroon ook heel ver helpt).
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_92413516
Bewegen is natuurlijk ook fietsen de trap nemen :P

Netjes hoor djenneke, je bent korter dan ik bezig en meer afgevallen dan ik ^O^
pi_92425552
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 08:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Yo Miles Mattie, goed bezig mang, goed bezig!

Na het ontbijtje en de koffie ga ik een ballet work out doen en vanavond
''the secrtet to weight loss vol 1''. Dus ik leg vandaag 1,25 Mile af.
Hai! Jij ook goed bezig! *O*

Ik had vandaag geen zin in 4 of 5 miles, dus ik heb er maar 3 gedaan + 40 minuten Wii fit (yoga, hulahoopen :') en 10 minuten joggen.. bij het laatste onderdeel dacht ik dat ik weer aan het beademingsapparaat moest).
pi_92447457
Goedemorgen allen :P na het ontbijt ga ik de ballet work out doen. Walking Pilates doe ik vanavond niet, heb vanavond mijn reguliere pilates les (met een irl instructrice) waar ik al helemaal uitelkaar getrokken wordt :') En dat bedoel ik niet zo ranzig als het klinkt :+ het is gewoon een uur lang creperen op de mat, de bal of aan de barre.
  maandag 7 februari 2011 @ 08:03:56 #196
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92447504
Goezo djenneke! *O*

Enne Happy, vreesch niet met je cyclus komt wel weer goed ;)

Hier in elk geval wel, want er is toch weer een halve kilo vanaf. :)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_92447756
Goedemorgen allemaal! :W

Hier vanochtend het officiële weegmomentje en 8.1 kilo eraf. Viel me een beetje tegen eerlijk gezegd :@ Ik moet voor elke ons eraf echt vechten.. dat was vroeger wel anders :P

Vanochtend geen oefeningen, want ik heb echt vreselijke spierpijn in m'n kuiten...

Mala: Ik dacht dat jij 's ochtend geen oefeningen deed of is dit een uitzondering?

Flugel: Mooi resultaat *O*
pi_92447799
Hey Miles Mattie! Ik ben nu helaas werkloos :'(, dus ik ben opgestaan op het tijdstip dat ik normaal mijn pc opstart :P Als ik straks mijn tweede kopje koffie opheb begin ik eraan.

Kijk jij wel uit dat jij jezelf niet overbelast :*
pi_92448202
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:33 schreef MalaCocinera het volgende:
Hey Miles Mattie! Ik ben nu helaas werkloos :'(, dus ik ben opgestaan op het tijdstip dat ik normaal mijn pc opstart :P Als ik straks mijn tweede kopje koffie opheb begin ik eraan.

Kijk jij wel uit dat jij jezelf niet overbelast :*
Ah.. het werkloosheidsmonster... Staat me ook te wachten, contract loopt nog een paar maanden. En nauwelijks vacatures momenteel.. ik zie het somber in.

Overbelasting valt wel mee, ik denk dat ik gisteren niet goed genoeg gestretched heb na de Wii, maar bedankt :*
  maandag 7 februari 2011 @ 10:09:59 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_92449836
Fijn... thuis met flinke diarree. Voor het afvallen wel makkelijk maar niet fijn natuurlijk. Voel me verder prima, maar zit sinds gisteravond op het toilet.

Nu maar afwachten wanneer het overwaait.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')