Volgens mij heb je het geheim al ontdektquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Gister uit eten geweest, waar ik gewoon een lekkere moddervette oridinaire lasagne heb achterovergeslagen, begleid met een fles wijn
Vanavond doe ik ''the secret to weightloss vol 1''.
Een van mijn problemen is dat ik mijn grenzen niet ken. Daar kom ik altijd op een vervelende manier achter. Ik vraag me af hoe ik dat probleem ga oplossen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:49 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best wel vaak negatieve dingen lees van je sylvester werk gerelateerd of gezondheid gerelateerd. Neem je niet teveel hooi op je vork?
Als ik heel eerlijk moet zijn kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je ''baas'' maar wat graag van die slechte eigenschap gebruik maakt.... Dit gaat echt ten koste van jezelf he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een van mijn problemen is dat ik mijn grenzen niet ken. Daar kom ik altijd op een vervelende manier achter. Ik vraag me af hoe ik dat probleem ga oplossen...
Ja, wel iets Flugel en krijg wel complimenten dat ik afgevallen ben. Ik merk wel dat ik strakke gespierde kuiten krijg, maar wist niet dat spieren echt zoveel meer woog. Ik kijk het nog even aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:19 schreef happyme28 het volgende:
Wow wat een nette resultaten allemaal! Fijn dat iedereen het nog goed volhoudt.
Blinker, spiervorming kan inderdaad een oorzaak zijn. Merk je wel aan je kleding dat ie ruimer gaat zitten? Dat is vaak een goede graadmeter dat er toch iets gebeurd al val je niet of nauwelijks af.
Fluugs, wat ga je super!! Denk zeker dat een diëtiste je kan helpen.
Ik heb het hier een tijdje laten afweten, sowieso op Fok! Vooral door weinig tijd en weinig puf om te typen. Kindje steeds ziekig, dus heeft mijn aandacht nodig.
Toch gaat het afvallen gestaag. Hier mijn ticker van het moment:
[ afbeelding ]
Ruim 5 kilo in de eerste maand, maar ik moet wel zeggen dat het grootste deel de eerste 2 weken eraf was, en nu gaat het langzaam.
Hai! Jij ook goed bezig!quote:Op zondag 6 februari 2011 08:51 schreef MalaCocinera het volgende:
Yo Miles Mattie, goed bezig mang, goed bezig!
Na het ontbijtje en de koffie ga ik een ballet work out doen en vanavond
''the secrtet to weight loss vol 1''. Dus ik leg vandaag 1,25 Mile af.
Ah.. het werkloosheidsmonster... Staat me ook te wachten, contract loopt nog een paar maanden. En nauwelijks vacatures momenteel.. ik zie het somber in.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:33 schreef MalaCocinera het volgende:
Hey Miles Mattie! Ik ben nu helaas werkloos, dus ik ben opgestaan op het tijdstip dat ik normaal mijn pc opstart
Als ik straks mijn tweede kopje koffie opheb begin ik eraan.
Kijk jij wel uit dat jij jezelf niet overbelast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |