Mijnes!quote:
En op een gegeven moment weet je dat hij niet zomaar weggaat en gewoon bij je blijft. Tot die tijd moet je je dat maar goed voorhouden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aard van het beestje, denk ik...
Ik geloof dat al mn studiegenootjes ook gaan, gezelligheid, dus ik ga wel. En ben ook wel tegen het met terugwerkende kracht invoeren, geen ruimte voor uitzonderingen laten en het afschaffen van de master stufi. Verder ben ik eigenlijk ongelooflijk gematigdquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja richting Den Haag wel waarschijnlijk ja, denk dat het wel meevalt als je uit Den Haag wilt vertrekkenals je tenminste niet wacht tot de demonstratie afgelopen is en alle studenten weer naar huis gaan!
gaan er hier eigenlijk nog mensen demonstreren?
dat probleem heb ik ook vaak. Heel irritant. Succes morgen ochtendquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:03 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet morgen om 7 uur opstaan maar geen zin om te gaan slapen. Lekker slim.
Ja, van 23:30 - 02:55 ongeveerquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, lieverd, heb je wel een beetje geslapen?
*spijt*quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:10 schreef progje het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ook vaak. Heel irritant. Succes morgen ochtend
Yoghurt? Croissantjes en aardbeitjes!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:13 schreef Merel het volgende:
Jaaaa V1z0R, ik moet dus ergens vandaag tussen alle drukte door nog yoghurt en koffie enzo gaan halen. Stress!
Waarom? Ben je onder Dries geëindigd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ga vandaag syllogismen en cijferreeksen oefenen. Oh joy. Eerst maar even ontbijten en douchen
.
Ik zie het probleem niet!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef Merel het volgende:
Niks croissantjes! Straks raakt ie eraan gewend
Ik weet niet wat Dries heeft gescoord, maar m'n eigen score viel me tegen (maar goed, ik was niet fit, heb soms niet goed gelezen, met vragen over ruimtelijk inzicht kan ik niks en ik heb geweigerd te gokken, want dat zegt niks over mijn IQ, vind ik. Dus had ik best veel vraagtekens). En op mijn test van woensdag verwacht ik ook syllogismen te zullen krijgen, want ik moet logisch kunnen redeneren. Bovendien vind ik het best als ik één of ander natuurkundig dingetje niet snap, maar syllogismen, móet en zál ik onder de knie krijgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom? Ben je onder Dries geëindigd?
Yoghurt, om de voorraden weer aan te sterken!quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:13 schreef Merel het volgende:
Jaaaa V1z0R, ik moet dus ergens vandaag tussen alle drukte door nog yoghurt en koffie enzo gaan halen. Stress!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we gaan zaterdagochtend naar de dierentuinDus kijk dan wel hoe of wat.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yoghurt, om de voorraden weer aan te sterken!![]()
Met pashokmeisje gaat goed! (tenminste naar mijn idee)
Mwehehe, vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we gaan zaterdagochtend naar de dierentuinDus kijk dan wel hoe of wat.
.
Volgens mij ben ik stiekem een man in een vrouwenlichaam.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:05 schreef Perruche het volgende:
Ik heb echt een hekel aan het woord brambozen![]()
Ja, ik moet niet teveel eten anders groei ik dichtquote:Verder goed lijstje, misschien beetje weinig... Ik zou er niet op overleven geloof ik
beetje weinig dacht ik zo. Gooi er nog maar een boterham of 2 bij in!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: mango
L: yoghurt met brambozen
T: twee sinaasappels
D: pasta met groente (paprika, courgette, champignons)
Verder thee tussendoor.
Best een net lijstje dacht ik zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Ahw Vik![]()
Slaat het puur op je werksituatie of alles in het geheel?Welke droom bedoel je? Die van gisteren? (over degene die niet op m'n feestje kwam? Ik vind het trouwens maar irritant om daar weer over te dromen. Word ik weemoedig vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Het slaat op mijn werksituatie ja. Ik maak me geen zorgen, dat is het niet, maar er gaat wel heel veel om in mijn hoofd.Niet meer actief op Fok!
Yup. Vond de situaties wel overeenkomen door de onzekerheid in beide gevallen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke droom bedoel je? Die van gisteren? (over degene die niet op m'n feestje kwam? Ik vind het trouwens maar irritant om daar weer over te dromen. Word ik weemoedig van)
Het slaat op mijn werksituatie ja. Ik maak me geen zorgen, dat is het niet, maar er gaat wel heel veel om in mijn hoofd.
Huh, wat? Brambozen is gewoon een samentrekking van bramen en frambozenquote:
Kortom, jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh, wat? Brambozen is gewoon een samentrekking van bramen en frambozen.
Het is geen kruìsing, maar een mix. Niet hetzelfde dus en de naam brambozen niet gerechtvaardigdquote:
Ohquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is geen kruìsing, maar een mix. Niet hetzelfde dus en de naam brambozen niet gerechtvaardigd
Had dus een bramboos kunnen wezen, gemiste kans zeg ik!quote:Uit een kruising tussen braam en framboos ontstond in 1962 in Schotland (Instituut voor Fruitteeltonderzoek) de naar de Schotse rivier de Tay genoemde Taybes
Ik was ook niet van plan om programmeur te worden eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef V1z0R het volgende:
Vik, jij zult nooit programmeur kunnen worden
En trucjes zijn er niet voor volgens mij, gewoon bekijken welke beweringen elkaar opheffen of tegenspreken...
Oh, en als de bewering met 'sommige' begint terwijl de bewering met alle ook juist is, is deze juist
Meelezer komt uit de kast!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alle muzikanten zijn lafaards
Kees is muzikant
Conclusie: Kees is een lafaard.
Maar dan krijg je deze:
Geen schoorsteenveger is iemand met schone handen
Sommige schoorsteenvegers zijn mensen met hoeden
Conclusie is één van deze:
a. Sommige mensen met hoeden zijn schoorsteenvegers
b. Sommige schoorsteenvegers hebben geen hoed
c. Sommige mensen met hoeden hebben geen schone handen
d. Sommige mensen met schone handen zijn mensen met hoeden
En nu weet en snap ik de oplossing inmiddels wel, maar ik ben wel de hele tijd de zinnen aan het herschrijven in mijn hoofd en dat hoeft niet denk ik ('Schoorsteenvegers hebben geen schone handen' / 'Schoorsteenvegers hebben vieze handen'). Het kost ook gewoon teveel tijd allemaal.
Ja die cirkels zijn dus de Venn-diagrammenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Klare het volgende:
[..]
Meelezer komt uit de kast!
Er bestaan wel trucjes voor om het te leren. Ik weet dat ze met cirkels werken en dan kijken waar de overlop zit. Je zou even een boekje over assements moeten lezen, daar staat het zeker in. Bij Volkskrant heeft een hele goede maar googlelen levert ook vast wat op. Succes! (En het was me niet helemaal duidelijk of het echt om een iq-test ging maar daarvan bestaan speciale versies over dove/slechtenhorende mensen.)
Nada, maar het schijnt dat ze een terugkerend onderdeel vormen op analytische tests en aangezien veel bedrijven tegenwoordig potentiële nieuwe werknemers testen, is het nooit een slecht plan om ermee te oefenen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een gezeik zeg, die syllogismen. Wat heb je er aan in het dagelijkse leven?
Haha, moet je eens lezen dan wat ik nog meer heb:quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat zal mij het interesseren of mijn schoorsteenveger een hoed op heeft of niet.
Die laatste opmerking was vriendelijk bedoelt. Ik kwam pas een heel artikel hierover tegen dat ze deze test nu ontwikkeld hebben omdat dove/ slechthorende mensen op een andere manier leren/waarnemen dan horenden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja die cirkels zijn dus de Venn-diagrammen.
En wat bedoel je met die laatste opmerking? Ik heb geen speciale versie van een IQ-tes nodig hoor, omdat ik slechthorend ben.
quote:
Omdat het antwoord iets over beide zinnen moet zeggen en in antwoord b komen de schone handen niet voor. Denk ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
shit ik zou voor b zijn gegaan
uitleg graag
Hey, goeie opmerking, die was ik weer even vergeten. Er is inderdaad een zogenaamde middenterm die in beide uitspraken moet voorkomen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat het antwoord iets over beide zinnen moet zeggen en in antwoord b komen de schone handen niet voor. Denk ik.
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En sommige bukkelpups zijn geen triangels. Ofzo.
Nou, fuck de pukkelbips dan maar!quote:
Ja, maar ik meen het hoor: dat scheelt wel weer enormquote:
Ooooh!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat het antwoord iets over beide zinnen moet zeggen en in antwoord b komen de schone handen niet voor. Denk ik.
Hihi daar zou ik zò over struikelen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.zalando.nl/bro(...)t-ob121i00a-802.html
Meh, niet meer in mijn maat op voorraad. Hopelijk komt ie nog binnen!
Wel even je score posten dan hè?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
Ik denk dat ik die iq test zo eens ga makenNieuwsgierig of ik een hoger iq heb dan de larpers of de oh oh cherso-fans
Dan niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef Swietje het volgende:
Het is met medestudenten, docenten en hogere piefen van mijn opleiding
87? Volgens mij klopt er dan iets niet hoor. Misschien was je er net even niet helemaal bij. Als je een hbo opleiding volgt, dan zou je volgens mij sowieso al rond of boven die 100 uit moeten komen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef Swietje het volgende:
Nee he.. hmm. Dan maar vlak voor de vergadering naar binnen proppen ofzo.Ik wil geen honger hebben met 'n knorrend maagje.
Mijn IQ is 87. Bedroevend.
Ja, door de antwoordmogelijkheden te bekijken werden er al bepaalde synaptische verbindingen geactiveerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind t onderdeel anagram maar raar. Dus.
Nou, ik denk dat het wel goed ging, maar dit was niet wat ik me bij het onderdeel anagrammen had voorgesteld ^^quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, door de antwoordmogelijkheden te bekijken werden er al bepaalde synaptische verbindingen geactiveerd.
Wat ik wel mooi vond: Nachtwacht bakte he-le-maal niks van die anagrammen. Zo, ben ik ook een keer beter in iets dan hij. Als ik die syllogismen vanavond aan hem voorleg en hij snapt ze meteen, dan doe ik hem wat
![]()
.
Wat had jij je ervan voorgesteld dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het wel goed ging, maar dit was niet wat ik me bij het onderdeel anagrammen had voorgesteld ^^
IK vind de BNN test altijd maar raar. Met hun filmpjes enzo ^^quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Kun je ze niet van tevoren pellen en in een zakje meenemen, Swietje?
Zo'n IQ-test via internet zou ik niet al te serieus nemen trouwens, en via de tv al helemaal niet.
Gewoon, letters husselen tot je het juiste woord hebt gevonden. Niet ook nog eens dat ergens aan moeten koppelen. Dat vind ik raar. Waarschijnlijk omdat ik teveel vasthoud aan de betekenis van het woord anagram. Niet dat ik het lastig vond, maar om de opgave dan 'anagrammen' te noemen, klopt voor mij dan niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat had jij je ervan voorgesteld dan?
Ik eet niet zo vaak mandarijn, maar een uurtje ofzo moet toch wel kunnen? Misschien is een Tupperwarebakje beter dan een zakje.quote:
Klopt, slimheid uit zich op heel veel manieren. Wat drukt de iq-score eigenlijk wel precies uit?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik eet niet zo vaak mandarijn, maar een uurtje ofzo moet toch wel kunnen? Misschien is een Tupperwarebakje beter dan een zakje.
IQ is trouwens ook niet per se bedoeld om "slimheid" uit te drukken, dus zelfs bij een echte IQ-test die wel fatsoenlijk afgenomen is zegt de uitslag niet alles.
Als ik het me goed herinner is de test door de jaren heen zo ontwikkeld dat ze de vragen erin hielden die het beste correleerden met succes op school/studie en later op het werk. Er zijn natuurlijk zat mensen die heel slim zijn maar niet gemaakt zijn om door te leren, waar we het laatst al over hadden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt, slimheid uit zich op heel veel manieren. Wat drukt de iq-score eigenlijk wel precies uit?
Hoogbegaafdquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef Perruche het volgende:
Is die IQ test van BNN? Ik ga hem ook doen dit weekendvorige keer had ik 132
eens kijken hoevbeel hersencellen ik gemolesteerd heb afgelopen 2 jaar...
Omg, ik ben nu pas bij vraag 28 ^^ Computer is traaaaag.... Zit tussen de vragen door allerlei andere dingen te doen ^^quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
128 maar
Die geheugen dingetjes hebben mij de das om gedaan.. Hoe moet ik nu weten wat voor kleur jasje ze aan had
Die anagrammen... Was die ene nou Jehova i.c.m. voet? Als dat zo is, mogen we ook generaliseren over moslims op TV vind ik!
Hahaha! Ik dacht juist aan jehova's die je voor de *deur* laat staan omdat je geen zin hebt om open te doen ^^quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
128 maar
Die geheugen dingetjes hebben mij de das om gedaan.. Hoe moet ik nu weten wat voor kleur jasje ze aan had
Die anagrammen... Was die ene nou Jehova i.c.m. voet? Als dat zo is, mogen we ook generaliseren over moslims op TV vind ik!
inderdaad!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef progje het volgende:
die IQ test van BNN slaat echt helemaal nergens op
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
Die IQ-test van de BNN is rááár. Zelfs al heb je alles goed, dan nog zit je niet boven de 145/148/153.
Dus ik heb niet meegedaan.
Merk je het verkapte syllogisme in mijn verhaal?
Zeker interessant. Alleen geen haar op m'n hoofd die er over piekert elke dag voor 8 uur op te staan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Interessant artikel over winterdepressies...
Maar volgens mij is dat niet zo raar, want die testen hebben maar een bepaalde range. Tenminste, ik denk dat 't daar aan ligt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
Die IQ-test van de BNN is rááár. Zelfs al heb je alles goed, dan nog zit je niet boven de 145/148/153.
Dus ik heb niet meegedaan.
Merk je het verkapte syllogisme in mijn verhaal?
Hahahahaha!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
128 maar
Sorry!quote:
Kan 'm terugsturenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat hele roze jurkje vind ik zelf niet zo heel leuk. En sowieso, bij twijfel: niet doen.
Ow, ja. Ik heb die wel eens gedaan. Krijg dan de uitslag dat ik mijn iq volgens die test waarschijnlijk wel hoog genoeg is. Maar ben nooit naar zo'n testdag gegaan. Vind ik weer wat ver gaan ^^quote:
Die geeft toch alleen maar als uitslag of het wel of geen zin heeft om hun echte test te doen?quote:
Denk aan je roze rok die je nooit hebt gedragen. (Ik vind hem echt heul lelijk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sorry!
Niets mis met roze jurkjes.
Ik heb een knalroze halterjurk die ik wel draag. En een ander roze/rood/paars jurkje wat ik heel vaak draagquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Denk aan je roze rok die je nooit hebt gedragen. (Ik vind hem echt heul lelijk!)
Ga ik vanavond doen, ik moest nog postzegels halen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die blauwe vind ik wel tof!
Is die andere blauwe al op de post btw?
tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ga ik vanavond doen, ik moest nog postzegels halen.
Ik ben 'zeer goed'! Zoals waarschijnlijk iedereen die dat ding doetquote:
Er staat ook een vraag "zeggen jullie dat bij iedereen om zoveel mogelijk mensen de echte test te laten doen" maar daar geven ze niet echt duidelijk antwoord op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben 'zeer goed'! Zoals waarschijnlijk iedereen die dat ding doet
Ik had 'Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt'quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben 'zeer goed'! Zoals waarschijnlijk iedereen die dat ding doet
*boks*quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:54 schreef Mini_rulez het volgende: Ik heb op moment zo'n fase dat ik pas weer kleren wil kopen als ik afgevallen ben.
Dat klinkt ook 'zeer goed' hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik had 'Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt'
Geeft dus niet altijd hetzelfde aan...
Ik boks mee.quote:
Ach, ze verwijzen toch naar wazige BNN series die niemand kijktquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga de bnn test verknallen ^.^ Heb namelijk filmpjes zonder geluid en beeld dat schokt of helemaal niet laadt.
Dat is inderdaad goed!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik boks mee.
Al heb ik het idee dat ik goed op weg ben met bijna elke dag een uur wandelen, en daarnaast nog sporten....
Jamaar, ik heb nu ook de route-vragen niet goed kunnen doen. Want het was van *start hier* schokschokschok * klaar*quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, ze verwijzen toch naar wazige BNN series die niemand kijkt
Als je dit niet had gezegd had ik het niet eens zo gelezen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bahahaha, wat ranzig. Waarom typ ik zoiets?
Aww dan moet je hem thuis nog maar es doen he!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jamaar, ik heb nu ook de route-vragen niet goed kunnen doen. Want het was van *start hier* schokschokschok * klaar*![]()
Alle mannen zijn broers, maar er staat niet dat alle broers mannen zijn. Er kunnen dus theoretisch ook broers (en dus ook vaders) zijn die geen man zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
Ben stiekem nog steeds met syllogismen bezig en sommige antwoorden op internet kloppen volgens mij ook niet.
Bijv deze:
a. Alle mannen zijn broers.
b. Alle broers zijn vaders.
Conclusie is: Sommige vaders zijn mannen.
Het antwoord zou juist zijn.
Ik doe het zo: alle X zijn Y, alle Y zijn Z. Omdat X onderdeel is van Y en Y onderdeel is van Z, is X ook onderdeel van Z en dan is het het antwoord toch: alle X zijn Z, dus "alle mannen zijn vaders"? Help, V1z0R?.
Wacht nog even overnieuw...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
Ben stiekem nog steeds met syllogismen bezig en sommige antwoorden op internet kloppen volgens mij ook niet.
Bijv deze:
Ik doe het zo: alle X zijn Y, alle Y zijn Z. Omdat X onderdeel is van Y en Y onderdeel is van Z, is X ook onderdeel van Z en dan is het het antwoord toch: alle X zijn Z, dus "alle mannen zijn vaders"? Help, V1z0R?.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bahahaha, wat ranzig. Waarom typ ik zoiets?
ja, ben ik met je eens...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
Bijv deze:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat Mini zegt ^^
Alle appels zijn fruit
Alle fruit zijn planten
Dus alle appels zijn planten => sommige planten zijn appels
Verdomme, baas kwam ook langs en ik had beide monitoren vol staan met Fok, geenstijl, mensa, dumpert en van alles niet werkgerelateerd
Helemaal in paniek alles wegklikken...
Ik was alweer een reply aan het typen dat ik het nog niet snap, maar ik snap hem alquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat Mini zegt ^^
Alle appels zijn fruit
Alle fruit zijn planten
Verdomme, baas kwam ook langs en ik had beide monitoren vol staan met Fok, geenstijl, mensa, dumpert en van alles niet werkgerelateerd
Dat is altijd vervelend hè, is mij ook een paar keer gebeurd op mijn stage. Maak je geen goede beurt mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat Mini zegt ^^
Alle appels zijn fruit
Alle fruit zijn planten
quote:Aantal goede antwoorden: 12
Aantal foutieve antwoorden: 1
Zolang ik ~46u/week maak en maar voor 40 op papier sta vind ik dat ik tussendoor andere dingen mag doen... Heeft hij op zich geen problemen mee, alleen vind het nog wel altijd rot om 'betrapt' te wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is altijd vervelend hè, is mij ook een paar keer gebeurd op mijn stage. Maak je geen goede beurt mee.De prof ging later nog helemaal preken houden dat je niet eens je email open moet laten staan omdat dat al teveel afleidt. Het liefst zou hij willen dat je helemaal niet op internet kon op de pc's waar wij op werkten, maar da's toch niet meer van deze tijd.
Nou, zo'n groot verschil is er dus niet tussen onsquote:
Bij mij werkt het niet. Ik heb alleen maar spijt 's morgensquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Trouwens: als ik geen zin heb om te slapen, bedenk ik me hoe ongelooflijk kut ik me zal voelen de volgende ochtend en dan ga ik toch maar wel. Werkt als een tierelier!. Overigens ga ik toch pas morgen naar het noorden, anders zijn die harige monsters tot zondagavond alleen en dat is te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja maar jij bent dan ook een echte bèta. Verschil moet er zijn hè?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet. Ik heb alleen maar spijt 's morgens.
Oh zijn dát syllogismen (sorry vind ze vrij logisch dus hou mn mond er verder over, anagrammen ben ik dan waarschijnlijk weer heel slecht in). Komen die ook bij de IQ test van BNN? Ik ga hem zo misschien ook maar maken. Of tenminste, als jullie niet allemaal spoilers hier hadden gezet
![]()
. Nu weet ik dat ik op een jasje moet letten enzo.
Ja zo kan ik het ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef V1z0R het volgende:
Ahw Mo...![]()
Na de fouten opnieuw gedaan te hebben 0 fout... pfiew, schrok al van mijzelf....
Ah Moquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
Harting beurs gaat niet door
ben 4e van mijn universiteit, dus in het kort: nee, ik mag niettenzij er nog een héééél groot wonder gebeurt..
Net even flink zitten janken op 't werken nu beginnen met de voorbereidingen om het zelf te regelen...
Mja, dat type verbanden leggen moet ik idd wel vaker doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een echte bèta. Verschil moet er zijn hè?.
Balen zeg, Mo!. Maar je hebt toch ook nog een andere optie? En wat bedoel je met 4e? Ze hebben de kandidaten gerangschikt en jij bent 4e geworden?
Het wordt echt tijd dat jij weer een baan vindtquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk trouwens dat ik bepaalde dingen wel echt moeilijk blijf vinden, bijv:
Sommige X zijn niet Y
Geen Z is X
Hoe moet ik dit in godsnaam in een Venn diagram zetten?. Maar ik denk dat ik ook een beetje syllogismemoe ben nu
.
Dit zou me moeten helpen bij het vinden van een baanquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat jij weer een baan vindt.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit zou me moeten helpen bij het vinden van een baan. Doe dit niet voor de lol ofzo
.
Die is leuk, maar ik zoek iets wat minder nauwsluitend is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen die van kersenjurkjes houden, Topvintage heeft er weer een in de collectie: kersenjurkje
Precies!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Chicolate het volgende:
Jemig in 12 sec een syllogisme van 3 beweringen oplossen is ook gewoon niet te doen. Ik snap het probleem.
Ah! Dát is een goede kwaliteit voor een softwaretestster. Overigens zijn er opvallend veel softwareteststers lesbiënnesquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mwehehe, vrouwen.
Volgens mij ben ik stiekem een man in een vrouwenlichaam.
Oh joyquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah! Dát is een goede kwaliteit voor een softwaretestster. Overigens zijn er opvallend veel softwareteststers lesbiënnes.
Wanneer zou de sollicitatie dan zijn? En over welke sollicitatie heb je het? Ik snap het even niet meer? (je postte gisteren dat iets waarop je gesolliciteerd had weer vacant was? Hoe zit dat?)quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jee Mo, wat jammer! Zijn er nog andere mogelijkheden voor beurzen? Eens met de internationale studentencommissie babbelen?
Oh, had ik al verteld dat de sollicitatie verschoven is naar dinsdag? Nou, dat dus. Het zit weer niet mee.
Sollicitatie 1 was een brief, die was weer vacant.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wanneer zou de sollicitatie dan zijn? En over welke sollicitatie heb je het? Ik snap het even niet meer? (je postte gisteren dat iets waarop je gesolliciteerd had weer vacant was? Hoe zit dat?)
Echt balen Moquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
thanks all...![]()
ja, we gaan er nu alles aan doen om naar York te gaan, scheelt dat ik al contact het met de mensen daar en het dus een kwestie van afhandelen is als het meezit (zij hebben geen toelatingsmaximum voor zover ik weet, Edinburgh wel bijvoorbeeld)...
maar het is echt even fakking tering tyfus kut![]()
Bovenstaande is niet heel moeilijk:quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
Bijv deze:
"Welk van de antwoorden is het grootst" en dan moet ik binnen 8 sec 4 rekendingen oplossen en ook nog de antwoorden onthouden en weten welke het grootst was? Come on, geef me 3 sec meer ofzo. Bij die taaldingen had ik juist veel teveel tijd over, die wist ik in 2 secquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies!
Maar je moet ook de info eruit filteren die je nodig hebt.
Ik heb ze van AH, maar ik weet dat Etos ze ook heeft en de Hema geloof ik ook. Ze verschillen wel wat in hoeveel er precies in zit en hoeveel je er dus per dag moet nemen, maar goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef V1z0R het volgende:
Biergisttabletten, waar kan ik die halen? Kruidvat, Hema, DA?!
Zal even langs de Hema rijden dan, ligt toch op de route naar huis...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb ze van AH, maar ik weet dat Etos ze ook heeft en de Hema geloof ik ook. Ze verschillen wel wat in hoeveel er precies in zit en hoeveel je er dus per dag moet nemen, maar goed.
Chico, jij bèta, hoe pak je die blokjesvragen aan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb de uitslag van de BNN IQ test en ik ben het er niet mee eens omdat ie meer dan 20 punten lager is dan normaalgesproken. Heel veel vragen gemist doordat de tijd te snel ging.
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Chico, jij bèta, hoe pak je die blokjesvragen aan?
ja ik ben gefrustreerd
Ik heb het een tijd geleden uitgezocht, hoeveel je er per dag moest nemen en hoe duur zo'n potje dan was enzo, maar uiteindelijk maakt het ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zal even langs de Hema rijden dan, ligt toch op de route naar huis...
Zit wel een bijsluiter bij ga ik van uit, dus dosering komt wel goed
Heet geen Chico maar je kon kubussen maken...quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Chico, jij bèta, hoe pak je die blokjesvragen aan?
ja ik ben gefrustreerd
Ja dàt kan ik wel hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heet geen Chico maar je kon kubussen maken...
of tenminste LxBxH berekingen maken + max. 5 ofzo
Ja, dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Getallen![]()
Berekeningen![]()
Bevestiging dat ik de juiste studie heb gekozen![]()
Ja, heel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nieuwe klassen?.
Nee ik ook niet. Daarom ben ik ook zo gefrustreerd en 20 punten gezakt in mn IQquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dàt kan ik wel hoor.
Maar niet in 12 seconden!
Haha, leuk zegquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, heel goed.. Heb het enorm naar m'n zin met ze. Vandaag een grammaticaspel gedaan, ze waren bloedfanatiek en keihard aan het werk.
. Ik zat echt met een grote grijns op m'n gezicht toe te kijken.
ik vind dat topvintage altijd van die halve porno-acteurs als fotomodel heeft!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen die van kersenjurkjes houden, Topvintage heeft er weer een in de collectie: kersenjurkje
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:03 schreef Blurred86 het volgende:
Hi! Ik heb net hardgelopen en nu ben ik trots op mezelf5k gelopen met 10 km/u
gaat toch sneller dan ik dacht om weer op mijn oude niveau/tempo terug te komen!
straks bijlezen, moet nu echt eerst even douchen.
Oh, da's vervelend. Kruikje erbij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:10 schreef Jagärtrut het volgende:
brr, ik heb het koud. Ik heb de verwarming vol aanstaan, maar kan het niet warm krijgen. Bah!
Goedzo!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:03 schreef Blurred86 het volgende:
Hi! Ik heb net hardgelopen en nu ben ik trots op mezelf5k gelopen met 10 km/u
gaat toch sneller dan ik dacht om weer op mijn oude niveau/tempo terug te komen!
straks bijlezen, moet nu echt eerst even douchen.
Iets heets drinkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:10 schreef Jagärtrut het volgende:
brr, ik heb het koud. Ik heb de verwarming vol aanstaan, maar kan het niet warm krijgen. Bah!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Goedzo!!!ik ga nu omkleden en ook lopen! (maar met vriendinnetje die wat langzamer dan ik loopt..)
Word je gezonder van dan al die IQ testen hier, stelletje freaks
Geestelijk wel ja! Horen psychologen toch te weten!?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Goedzo!!!ik ga nu omkleden en ook lopen! (maar met vriendinnetje die wat langzamer dan ik loopt..)
Word je gezonder van dan al die IQ testen hier, stelletje freaks
Oh jakkes, wat vervelend. Beterschap en goed uitzieken, hè!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, gisteren ineens, vandaag dus heel rustig aan. Ben al wel dagen vreselijk moe.
Eet smakelijk
Uniek blijft idd zo goed mogelijk voor zichzelf zorgen altijd!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh jakkes, wat vervelend. Beterschap en goed uitzieken, hè!Ik vind dat je echt een keurig lijstje hebt voor iemand die ziek is!
Ben onderweg naar huis vanuit kantoor A, hij komt straks mijn kant op vanuit kantoor B. Maar m'n dag kan sowieso niet meer terug doordat ik het zo tof vond in de cockpit vande treinquote:
Whehe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ben onderweg naar huis vanuit kantoor A, hij komt straks mijn kant op vanuit kantoor B. Maar m'n dag kan sowieso niet meer terug doordat ik het zo tof vond in de cockpit vande trein
Weet je wat de grap is, ik las ook gewoon wat je bedoelde!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef Merel het volgende:
Niet meer stuk! Waarom maakt m'n telefoon daar terug van?!
van dat geld zou ik daar 10 jaar kunnen studeren ofzo, dus ja, we hebben 't wel, maar proberen daar zo min mogelijk aan te komen, maar vooralsnog gooit dit alleen 3500 euro aan roet in 't eten.. en m'n studieschuld is veel hogerquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef Goodbye het volgende:
Vroegere beste vriendinnen van mijn vriendje hoeven heus geen contact met hem te zoeken zodra het uit is met hun eigen vriendje.[/jaloers kreng]
![]()
Mo, heb je niet ook nog geld opzij staan wat jullie gespaard hadden voor jullie wereldreis? Of willen jullie dat echt daar voor laten staan?
dat is echt uber vetquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:05 schreef Merel het volgende:
Ik moest rennen voor de trein, deuren waren al dicht maar ik mocht er bij de machinist in springen. En toen zei ik heel braaf dat ik wel netjes een plekje in de trein ging zoeken maar toen mocht ik blijven
Wel balen: morgenochtend vrij kan niet, ligt nog te veel werk
Duvel jaloers!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:05 schreef Merel het volgende:
Ik moest rennen voor de trein, deuren waren al dicht maar ik mocht er bij de machinist in springen. En toen zei ik heel braaf dat ik wel netjes een plekje in de trein ging zoeken maar toen mocht ik blijven![]()
Bummer!quote:Wel balen: morgenochtend vrij kan niet, ligt nog te veel werk
Oh, wat leuk zeg!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:05 schreef Merel het volgende:
Ik moest rennen voor de trein, deuren waren al dicht maar ik mocht er bij de machinist in springen. En toen zei ik heel braaf dat ik wel netjes een plekje in de trein ging zoeken maar toen mocht ik blijven
Wel balen: morgenochtend vrij kan niet, ligt nog te veel werk
Bizar hè, dat die ene man gewoon vandaag begraven is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duvel jaloers!.
[..]
Bummer!
Pff, wat een kutvragen bij 2 voor 12 en wat een kutteam.
Niks dan goeds over de doden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duvel jaloers!.
[..]
Bummer!
Pff, wat een kutvragen bij 2 voor 12 en wat een kutteam.
Welke man? (ik zit niet de hele tijd te kijken, dus heb ws even iets gemist)quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bizar hè, dat die ene man gewoon vandaag begraven is..
1e team, de rechter. (camerarechts)quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke man? (ik zit niet de hele tijd te kijken, dus heb ws even iets gemist)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |