quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:05 schreef Perruche het volgende:
Ik heb echt een hekel aan het woord brambozen![]()
Ja, ik moet niet teveel eten anders groei ik dichtquote:Verder goed lijstje, misschien beetje weinig... Ik zou er niet op overleven geloof ik
beetje weinig dacht ik zo. Gooi er nog maar een boterham of 2 bij in!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: mango
L: yoghurt met brambozen
T: twee sinaasappels
D: pasta met groente (paprika, courgette, champignons)
Verder thee tussendoor.
Best een net lijstje dacht ik zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Ahw Vik![]()
Slaat het puur op je werksituatie of alles in het geheel?Welke droom bedoel je? Die van gisteren? (over degene die niet op m'n feestje kwam? Ik vind het trouwens maar irritant om daar weer over te dromen. Word ik weemoedig vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Het slaat op mijn werksituatie ja. Ik maak me geen zorgen, dat is het niet, maar er gaat wel heel veel om in mijn hoofd.Niet meer actief op Fok!
Yup. Vond de situaties wel overeenkomen door de onzekerheid in beide gevallen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke droom bedoel je? Die van gisteren? (over degene die niet op m'n feestje kwam? Ik vind het trouwens maar irritant om daar weer over te dromen. Word ik weemoedig van)
Het slaat op mijn werksituatie ja. Ik maak me geen zorgen, dat is het niet, maar er gaat wel heel veel om in mijn hoofd.
Huh, wat? Brambozen is gewoon een samentrekking van bramen en frambozenquote:
Kortom, jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh, wat? Brambozen is gewoon een samentrekking van bramen en frambozen.
Het is geen kruėsing, maar een mix. Niet hetzelfde dus en de naam brambozen niet gerechtvaardigdquote:
Ohquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is geen kruėsing, maar een mix. Niet hetzelfde dus en de naam brambozen niet gerechtvaardigd
Had dus een bramboos kunnen wezen, gemiste kans zeg ik!quote:Uit een kruising tussen braam en framboos ontstond in 1962 in Schotland (Instituut voor Fruitteeltonderzoek) de naar de Schotse rivier de Tay genoemde Taybes
Ik was ook niet van plan om programmeur te worden eigenlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:34 schreef V1z0R het volgende:
Vik, jij zult nooit programmeur kunnen worden
En trucjes zijn er niet voor volgens mij, gewoon bekijken welke beweringen elkaar opheffen of tegenspreken...
Oh, en als de bewering met 'sommige' begint terwijl de bewering met alle ook juist is, is deze juist
Meelezer komt uit de kast!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alle muzikanten zijn lafaards
Kees is muzikant
Conclusie: Kees is een lafaard.
Maar dan krijg je deze:
Geen schoorsteenveger is iemand met schone handen
Sommige schoorsteenvegers zijn mensen met hoeden
Conclusie is één van deze:
a. Sommige mensen met hoeden zijn schoorsteenvegers
b. Sommige schoorsteenvegers hebben geen hoed
c. Sommige mensen met hoeden hebben geen schone handen
d. Sommige mensen met schone handen zijn mensen met hoeden
En nu weet en snap ik de oplossing inmiddels wel, maar ik ben wel de hele tijd de zinnen aan het herschrijven in mijn hoofd en dat hoeft niet denk ik ('Schoorsteenvegers hebben geen schone handen' / 'Schoorsteenvegers hebben vieze handen'). Het kost ook gewoon teveel tijd allemaal.
Ja die cirkels zijn dus de Venn-diagrammenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Klare het volgende:
[..]
Meelezer komt uit de kast!
Er bestaan wel trucjes voor om het te leren. Ik weet dat ze met cirkels werken en dan kijken waar de overlop zit. Je zou even een boekje over assements moeten lezen, daar staat het zeker in. Bij Volkskrant heeft een hele goede maar googlelen levert ook vast wat op. Succes! (En het was me niet helemaal duidelijk of het echt om een iq-test ging maar daarvan bestaan speciale versies over dove/slechtenhorende mensen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |