Nou, ik denk dat het wel goed ging, maar dit was niet wat ik me bij het onderdeel anagrammen had voorgesteld ^^quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, door de antwoordmogelijkheden te bekijken werden er al bepaalde synaptische verbindingen geactiveerd.
Wat ik wel mooi vond: Nachtwacht bakte he-le-maal niks van die anagrammen. Zo, ben ik ook een keer beter in iets dan hij. Als ik die syllogismen vanavond aan hem voorleg en hij snapt ze meteen, dan doe ik hem wat
![]()
.
Wat had jij je ervan voorgesteld dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het wel goed ging, maar dit was niet wat ik me bij het onderdeel anagrammen had voorgesteld ^^
IK vind de BNN test altijd maar raar. Met hun filmpjes enzo ^^quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Kun je ze niet van tevoren pellen en in een zakje meenemen, Swietje?
Zo'n IQ-test via internet zou ik niet al te serieus nemen trouwens, en via de tv al helemaal niet.
Gewoon, letters husselen tot je het juiste woord hebt gevonden. Niet ook nog eens dat ergens aan moeten koppelen. Dat vind ik raar. Waarschijnlijk omdat ik teveel vasthoud aan de betekenis van het woord anagram. Niet dat ik het lastig vond, maar om de opgave dan 'anagrammen' te noemen, klopt voor mij dan niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat had jij je ervan voorgesteld dan?
Ik eet niet zo vaak mandarijn, maar een uurtje ofzo moet toch wel kunnen? Misschien is een Tupperwarebakje beter dan een zakje.quote:
Klopt, slimheid uit zich op heel veel manieren. Wat drukt de iq-score eigenlijk wel precies uit?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik eet niet zo vaak mandarijn, maar een uurtje ofzo moet toch wel kunnen? Misschien is een Tupperwarebakje beter dan een zakje.
IQ is trouwens ook niet per se bedoeld om "slimheid" uit te drukken, dus zelfs bij een echte IQ-test die wel fatsoenlijk afgenomen is zegt de uitslag niet alles.
Als ik het me goed herinner is de test door de jaren heen zo ontwikkeld dat ze de vragen erin hielden die het beste correleerden met succes op school/studie en later op het werk. Er zijn natuurlijk zat mensen die heel slim zijn maar niet gemaakt zijn om door te leren, waar we het laatst al over hadden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt, slimheid uit zich op heel veel manieren. Wat drukt de iq-score eigenlijk wel precies uit?
Hoogbegaafdquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef Perruche het volgende:
Is die IQ test van BNN? Ik ga hem ook doen dit weekendvorige keer had ik 132
eens kijken hoevbeel hersencellen ik gemolesteerd heb afgelopen 2 jaar...
Omg, ik ben nu pas bij vraag 28 ^^ Computer is traaaaag.... Zit tussen de vragen door allerlei andere dingen te doen ^^quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
128 maar
Die geheugen dingetjes hebben mij de das om gedaan.. Hoe moet ik nu weten wat voor kleur jasje ze aan had
Die anagrammen... Was die ene nou Jehova i.c.m. voet? Als dat zo is, mogen we ook generaliseren over moslims op TV vind ik!
Hahaha! Ik dacht juist aan jehova's die je voor de *deur* laat staan omdat je geen zin hebt om open te doen ^^quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
128 maar
Die geheugen dingetjes hebben mij de das om gedaan.. Hoe moet ik nu weten wat voor kleur jasje ze aan had
Die anagrammen... Was die ene nou Jehova i.c.m. voet? Als dat zo is, mogen we ook generaliseren over moslims op TV vind ik!
inderdaad!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef progje het volgende:
die IQ test van BNN slaat echt helemaal nergens op
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
Die IQ-test van de BNN is rááár. Zelfs al heb je alles goed, dan nog zit je niet boven de 145/148/153.
Dus ik heb niet meegedaan.
Merk je het verkapte syllogisme in mijn verhaal?
Zeker interessant. Alleen geen haar op m'n hoofd die er over piekert elke dag voor 8 uur op te staan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Interessant artikel over winterdepressies...
Maar volgens mij is dat niet zo raar, want die testen hebben maar een bepaalde range. Tenminste, ik denk dat 't daar aan ligt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef conleche het volgende:
Die IQ-test van de BNN is rááár. Zelfs al heb je alles goed, dan nog zit je niet boven de 145/148/153.
Dus ik heb niet meegedaan.
Merk je het verkapte syllogisme in mijn verhaal?
Hahahahaha!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
128 maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |