Bij mij werkt het niet. Ik heb alleen maar spijt 's morgensquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Trouwens: als ik geen zin heb om te slapen, bedenk ik me hoe ongelooflijk kut ik me zal voelen de volgende ochtend en dan ga ik toch maar wel. Werkt als een tierelier!. Overigens ga ik toch pas morgen naar het noorden, anders zijn die harige monsters tot zondagavond alleen en dat is te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja maar jij bent dan ook een echte bèta. Verschil moet er zijn hè?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet. Ik heb alleen maar spijt 's morgens.
Oh zijn dát syllogismen (sorry vind ze vrij logisch dus hou mn mond er verder over, anagrammen ben ik dan waarschijnlijk weer heel slecht in). Komen die ook bij de IQ test van BNN? Ik ga hem zo misschien ook maar maken. Of tenminste, als jullie niet allemaal spoilers hier hadden gezet
![]()
. Nu weet ik dat ik op een jasje moet letten enzo.
Ja zo kan ik het ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef V1z0R het volgende:
Ahw Mo...![]()
Na de fouten opnieuw gedaan te hebben 0 fout... pfiew, schrok al van mijzelf....
Ah Moquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
Harting beurs gaat niet door
ben 4e van mijn universiteit, dus in het kort: nee, ik mag niettenzij er nog een héééél groot wonder gebeurt..
Net even flink zitten janken op 't werken nu beginnen met de voorbereidingen om het zelf te regelen...
Mja, dat type verbanden leggen moet ik idd wel vaker doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een echte bèta. Verschil moet er zijn hè?.
Balen zeg, Mo!. Maar je hebt toch ook nog een andere optie? En wat bedoel je met 4e? Ze hebben de kandidaten gerangschikt en jij bent 4e geworden?
Het wordt echt tijd dat jij weer een baan vindtquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik merk trouwens dat ik bepaalde dingen wel echt moeilijk blijf vinden, bijv:
Sommige X zijn niet Y
Geen Z is X
Hoe moet ik dit in godsnaam in een Venn diagram zetten?. Maar ik denk dat ik ook een beetje syllogismemoe ben nu
.
Dit zou me moeten helpen bij het vinden van een baanquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat jij weer een baan vindt.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit zou me moeten helpen bij het vinden van een baan. Doe dit niet voor de lol ofzo
.
Die is leuk, maar ik zoek iets wat minder nauwsluitend is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen die van kersenjurkjes houden, Topvintage heeft er weer een in de collectie: kersenjurkje
Precies!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Chicolate het volgende:
Jemig in 12 sec een syllogisme van 3 beweringen oplossen is ook gewoon niet te doen. Ik snap het probleem.
Ah! Dát is een goede kwaliteit voor een softwaretestster. Overigens zijn er opvallend veel softwareteststers lesbiënnesquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mwehehe, vrouwen.
Volgens mij ben ik stiekem een man in een vrouwenlichaam.
Oh joyquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah! Dát is een goede kwaliteit voor een softwaretestster. Overigens zijn er opvallend veel softwareteststers lesbiënnes.
Wanneer zou de sollicitatie dan zijn? En over welke sollicitatie heb je het? Ik snap het even niet meer? (je postte gisteren dat iets waarop je gesolliciteerd had weer vacant was? Hoe zit dat?)quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jee Mo, wat jammer! Zijn er nog andere mogelijkheden voor beurzen? Eens met de internationale studentencommissie babbelen?
Oh, had ik al verteld dat de sollicitatie verschoven is naar dinsdag? Nou, dat dus. Het zit weer niet mee.
Sollicitatie 1 was een brief, die was weer vacant.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wanneer zou de sollicitatie dan zijn? En over welke sollicitatie heb je het? Ik snap het even niet meer? (je postte gisteren dat iets waarop je gesolliciteerd had weer vacant was? Hoe zit dat?)
Echt balen Moquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
thanks all...![]()
ja, we gaan er nu alles aan doen om naar York te gaan, scheelt dat ik al contact het met de mensen daar en het dus een kwestie van afhandelen is als het meezit (zij hebben geen toelatingsmaximum voor zover ik weet, Edinburgh wel bijvoorbeeld)...
maar het is echt even fakking tering tyfus kut![]()
Bovenstaande is niet heel moeilijk:quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
Ben stiekem nog steeds met syllogismen bezig en sommige antwoorden op internet kloppen volgens mij ook niet.
Bijv deze:
a. Alle mannen zijn broers.
b. Alle broers zijn vaders.
Conclusie is: Sommige vaders zijn mannen.
Het antwoord zou juist zijn.
Ik doe het zo: alle X zijn Y, alle Y zijn Z. Omdat X onderdeel is van Y en Y onderdeel is van Z, is X ook onderdeel van Z en dan is het het antwoord toch: alle X zijn Z, dus "alle mannen zijn vaders"? Help, V1z0R?.
"Welk van de antwoorden is het grootst" en dan moet ik binnen 8 sec 4 rekendingen oplossen en ook nog de antwoorden onthouden en weten welke het grootst was? Come on, geef me 3 sec meer ofzo. Bij die taaldingen had ik juist veel teveel tijd over, die wist ik in 2 secquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies!
Maar je moet ook de info eruit filteren die je nodig hebt.
Ik heb ze van AH, maar ik weet dat Etos ze ook heeft en de Hema geloof ik ook. Ze verschillen wel wat in hoeveel er precies in zit en hoeveel je er dus per dag moet nemen, maar goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef V1z0R het volgende:
Biergisttabletten, waar kan ik die halen? Kruidvat, Hema, DA?!
Zal even langs de Hema rijden dan, ligt toch op de route naar huis...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb ze van AH, maar ik weet dat Etos ze ook heeft en de Hema geloof ik ook. Ze verschillen wel wat in hoeveel er precies in zit en hoeveel je er dus per dag moet nemen, maar goed.
Chico, jij bèta, hoe pak je die blokjesvragen aan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb de uitslag van de BNN IQ test en ik ben het er niet mee eens omdat ie meer dan 20 punten lager is dan normaalgesproken. Heel veel vragen gemist doordat de tijd te snel ging.
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Chico, jij bèta, hoe pak je die blokjesvragen aan?
ja ik ben gefrustreerd
Ik heb het een tijd geleden uitgezocht, hoeveel je er per dag moest nemen en hoe duur zo'n potje dan was enzo, maar uiteindelijk maakt het ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zal even langs de Hema rijden dan, ligt toch op de route naar huis...
Zit wel een bijsluiter bij ga ik van uit, dus dosering komt wel goed
Heet geen Chico maar je kon kubussen maken...quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Chico, jij bèta, hoe pak je die blokjesvragen aan?
ja ik ben gefrustreerd
Ja dàt kan ik wel hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heet geen Chico maar je kon kubussen maken...
of tenminste LxBxH berekingen maken + max. 5 ofzo
Ja, dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Getallen![]()
Berekeningen![]()
Bevestiging dat ik de juiste studie heb gekozen![]()
Ja, heel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nieuwe klassen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |