Sorry!quote:
Kan 'm terugsturenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat hele roze jurkje vind ik zelf niet zo heel leuk. En sowieso, bij twijfel: niet doen.
Ow, ja. Ik heb die wel eens gedaan. Krijg dan de uitslag dat ik mijn iq volgens die test waarschijnlijk wel hoog genoeg is. Maar ben nooit naar zo'n testdag gegaan. Vind ik weer wat ver gaan ^^quote:
Die geeft toch alleen maar als uitslag of het wel of geen zin heeft om hun echte test te doen?quote:
Denk aan je roze rok die je nooit hebt gedragen. (Ik vind hem echt heul lelijk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sorry!
Niets mis met roze jurkjes.
Ik heb een knalroze halterjurk die ik wel draag. En een ander roze/rood/paars jurkje wat ik heel vaak draagquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Denk aan je roze rok die je nooit hebt gedragen. (Ik vind hem echt heul lelijk!)
Ga ik vanavond doen, ik moest nog postzegels halen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die blauwe vind ik wel tof!
Is die andere blauwe al op de post btw?
tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ga ik vanavond doen, ik moest nog postzegels halen.
Ik ben 'zeer goed'! Zoals waarschijnlijk iedereen die dat ding doetquote:
Er staat ook een vraag "zeggen jullie dat bij iedereen om zoveel mogelijk mensen de echte test te laten doen" maar daar geven ze niet echt duidelijk antwoord op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben 'zeer goed'! Zoals waarschijnlijk iedereen die dat ding doet
Ik had 'Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt'quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben 'zeer goed'! Zoals waarschijnlijk iedereen die dat ding doet
*boks*quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:54 schreef Mini_rulez het volgende: Ik heb op moment zo'n fase dat ik pas weer kleren wil kopen als ik afgevallen ben.
Dat klinkt ook 'zeer goed' hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik had 'Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt'
Geeft dus niet altijd hetzelfde aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |