Sorry!quote:
Kan 'm terugsturenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dat hele roze jurkje vind ik zelf niet zo heel leuk. En sowieso, bij twijfel: niet doen.
Ow, ja. Ik heb die wel eens gedaan. Krijg dan de uitslag dat ik mijn iq volgens die test waarschijnlijk wel hoog genoeg is. Maar ben nooit naar zo'n testdag gegaan. Vind ik weer wat ver gaan ^^quote:
Die geeft toch alleen maar als uitslag of het wel of geen zin heeft om hun echte test te doen?quote:
Denk aan je roze rok die je nooit hebt gedragen. (Ik vind hem echt heul lelijk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sorry!
Niets mis met roze jurkjes.
Ik heb een knalroze halterjurk die ik wel draag. En een ander roze/rood/paars jurkje wat ik heel vaak draagquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Denk aan je roze rok die je nooit hebt gedragen. (Ik vind hem echt heul lelijk!)
Ga ik vanavond doen, ik moest nog postzegels halen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die blauwe vind ik wel tof!
Is die andere blauwe al op de post btw?
tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ga ik vanavond doen, ik moest nog postzegels halen.
Ik ben 'zeer goed'! Zoals waarschijnlijk iedereen die dat ding doetquote:
Er staat ook een vraag "zeggen jullie dat bij iedereen om zoveel mogelijk mensen de echte test te laten doen" maar daar geven ze niet echt duidelijk antwoord op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben 'zeer goed'! Zoals waarschijnlijk iedereen die dat ding doet
Ik had 'Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt'quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben 'zeer goed'! Zoals waarschijnlijk iedereen die dat ding doet
*boks*quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:54 schreef Mini_rulez het volgende: Ik heb op moment zo'n fase dat ik pas weer kleren wil kopen als ik afgevallen ben.
Dat klinkt ook 'zeer goed' hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik had 'Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt'
Geeft dus niet altijd hetzelfde aan...
Ik boks mee.quote:
Ach, ze verwijzen toch naar wazige BNN series die niemand kijktquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga de bnn test verknallen ^.^ Heb namelijk filmpjes zonder geluid en beeld dat schokt of helemaal niet laadt.
Dat is inderdaad goed!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik boks mee.
Al heb ik het idee dat ik goed op weg ben met bijna elke dag een uur wandelen, en daarnaast nog sporten....
Jamaar, ik heb nu ook de route-vragen niet goed kunnen doen. Want het was van *start hier* schokschokschok * klaar*quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, ze verwijzen toch naar wazige BNN series die niemand kijkt
Als je dit niet had gezegd had ik het niet eens zo gelezen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bahahaha, wat ranzig. Waarom typ ik zoiets?
Aww dan moet je hem thuis nog maar es doen he!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jamaar, ik heb nu ook de route-vragen niet goed kunnen doen. Want het was van *start hier* schokschokschok * klaar*![]()
Alle mannen zijn broers, maar er staat niet dat alle broers mannen zijn. Er kunnen dus theoretisch ook broers (en dus ook vaders) zijn die geen man zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
Ben stiekem nog steeds met syllogismen bezig en sommige antwoorden op internet kloppen volgens mij ook niet.
Bijv deze:
a. Alle mannen zijn broers.
b. Alle broers zijn vaders.
Conclusie is: Sommige vaders zijn mannen.
Het antwoord zou juist zijn.
Ik doe het zo: alle X zijn Y, alle Y zijn Z. Omdat X onderdeel is van Y en Y onderdeel is van Z, is X ook onderdeel van Z en dan is het het antwoord toch: alle X zijn Z, dus "alle mannen zijn vaders"? Help, V1z0R?.
Wacht nog even overnieuw...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
Ben stiekem nog steeds met syllogismen bezig en sommige antwoorden op internet kloppen volgens mij ook niet.
Bijv deze:
Ik doe het zo: alle X zijn Y, alle Y zijn Z. Omdat X onderdeel is van Y en Y onderdeel is van Z, is X ook onderdeel van Z en dan is het het antwoord toch: alle X zijn Z, dus "alle mannen zijn vaders"? Help, V1z0R?.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bahahaha, wat ranzig. Waarom typ ik zoiets?
ja, ben ik met je eens...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
Bijv deze:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat Mini zegt ^^
Alle appels zijn fruit
Alle fruit zijn planten
Dus alle appels zijn planten => sommige planten zijn appels
Verdomme, baas kwam ook langs en ik had beide monitoren vol staan met Fok, geenstijl, mensa, dumpert en van alles niet werkgerelateerd
Helemaal in paniek alles wegklikken...
Ik was alweer een reply aan het typen dat ik het nog niet snap, maar ik snap hem alquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat Mini zegt ^^
Alle appels zijn fruit
Alle fruit zijn planten
Verdomme, baas kwam ook langs en ik had beide monitoren vol staan met Fok, geenstijl, mensa, dumpert en van alles niet werkgerelateerd
Dat is altijd vervelend hè, is mij ook een paar keer gebeurd op mijn stage. Maak je geen goede beurt mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat Mini zegt ^^
Alle appels zijn fruit
Alle fruit zijn planten
quote:Aantal goede antwoorden: 12
Aantal foutieve antwoorden: 1
Zolang ik ~46u/week maak en maar voor 40 op papier sta vind ik dat ik tussendoor andere dingen mag doen... Heeft hij op zich geen problemen mee, alleen vind het nog wel altijd rot om 'betrapt' te wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is altijd vervelend hè, is mij ook een paar keer gebeurd op mijn stage. Maak je geen goede beurt mee.De prof ging later nog helemaal preken houden dat je niet eens je email open moet laten staan omdat dat al teveel afleidt. Het liefst zou hij willen dat je helemaal niet op internet kon op de pc's waar wij op werkten, maar da's toch niet meer van deze tijd.
Nou, zo'n groot verschil is er dus niet tussen onsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |