Nada, maar het schijnt dat ze een terugkerend onderdeel vormen op analytische tests en aangezien veel bedrijven tegenwoordig potentiële nieuwe werknemers testen, is het nooit een slecht plan om ermee te oefenen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een gezeik zeg, die syllogismen. Wat heb je er aan in het dagelijkse leven?
Haha, moet je eens lezen dan wat ik nog meer heb:quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat zal mij het interesseren of mijn schoorsteenveger een hoed op heeft of niet.
Die laatste opmerking was vriendelijk bedoelt. Ik kwam pas een heel artikel hierover tegen dat ze deze test nu ontwikkeld hebben omdat dove/ slechthorende mensen op een andere manier leren/waarnemen dan horenden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja die cirkels zijn dus de Venn-diagrammen.
En wat bedoel je met die laatste opmerking? Ik heb geen speciale versie van een IQ-tes nodig hoor, omdat ik slechthorend ben.
quote:
Omdat het antwoord iets over beide zinnen moet zeggen en in antwoord b komen de schone handen niet voor. Denk ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
shit ik zou voor b zijn gegaan
uitleg graag
Hey, goeie opmerking, die was ik weer even vergeten. Er is inderdaad een zogenaamde middenterm die in beide uitspraken moet voorkomen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat het antwoord iets over beide zinnen moet zeggen en in antwoord b komen de schone handen niet voor. Denk ik.
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En sommige bukkelpups zijn geen triangels. Ofzo.
Nou, fuck de pukkelbips dan maar!quote:
Ja, maar ik meen het hoor: dat scheelt wel weer enormquote:
Ooooh!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat het antwoord iets over beide zinnen moet zeggen en in antwoord b komen de schone handen niet voor. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |