1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
President Vanellope
Meh troost je vik, ik snap het schijnbaar ook niet, want ik zou zeggen 'all of the above' :')

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z

Going, going, gone
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een gezeik zeg, die syllogismen. Wat heb je er aan in het dagelijkse leven? :')
Nada, maar het schijnt dat ze een terugkerend onderdeel vormen op analytische tests en aangezien veel bedrijven tegenwoordig potentiële nieuwe werknemers testen, is het nooit een slecht plan om ermee te oefenen.

Heb ik me straks de pleuris geoefend op syllogismen, wordt er niet eens wat over gevraagd :').

En ik kan het niet uitstaan dat ik er niet uit kom. Was Nachtwacht hier maar ;(.

Niet meer actief op Fok!

Vileine vrouw
En wat zal mij het interesseren of mijn schoorsteenveger een hoed op heeft of niet :D.

\[b\]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:\[/b\]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!

Vileine vrouw
En ik zou voor optie c gaan geloof ik :').

Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!

Going, going, gone
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat zal mij het interesseren of mijn schoorsteenveger een hoed op heeft of niet :D.
Haha, moet je eens lezen dan wat ik nog meer heb:

"Een bukkelpup is geen fliptop
Sommige fliptoppen zijn triangels"

:')!!!

Het gaat er gewoon om dat je er niet bij stilstaat of iets wel kan of bestaat. Je moet gewoon puur op basis van deze zinnen een conclusie trekken.

Niet meer actief op Fok!

Going, going, gone
Optie c is wel goed, XM!

Niet meer actief op Fok!

Extraordinary Girl
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja die cirkels zijn dus de Venn-diagrammen ;).
En wat bedoel je met die laatste opmerking? Ik heb geen speciale versie van een IQ-tes nodig hoor, omdat ik slechthorend ben.
Die laatste opmerking was vriendelijk bedoelt. Ik kwam pas een heel artikel hierover tegen dat ze deze test nu ontwikkeld hebben omdat dove/ slechthorende mensen op een andere manier leren/waarnemen dan horenden.

En nu ga ik weer de kast in!
Vileine vrouw
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Optie c is wel goed, XM!
*O*

En sommige bukkelpups zijn geen triangels. Ofzo.

Vileine vrouw
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
shit ik zou voor b zijn gegaan :@
uitleg graag
Omdat het antwoord iets over beide zinnen moet zeggen en in antwoord b komen de schone handen niet voor. Denk ik.

Going, going, gone
(poging tot) uitleg (geen idee of ik het goed doe hoor, maar bij deze vraag levert het wel het juiste antwoord op :'))

Geen schoorsteenveger is iemand met schone handen. Daaruit maak ik op dat schoorsteenvegers nooit schone / altijd vieze handen hebben.
Sommige schoorsteenvegers zijn mensen met hoeden. Aangezien schoorsteenvegers geen schone handen hebben en sommige schoorsteenvegers mensen met hoeden zijn (er zijn natuurlijk ook mensen met hoeden die géén schoorsteenveger zijn), is het zo dat sommige mensen met hoeden geen schone handen hebben.

Niet meer actief op Fok!

Going, going, gone
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Omdat het antwoord iets over beide zinnen moet zeggen en in antwoord b komen de schone handen niet voor. Denk ik.
Hey, goeie opmerking, die was ik weer even vergeten. Er is inderdaad een zogenaamde middenterm die in beide uitspraken moet voorkomen.

Dus je kunt sowieso alle uitspraken waarin die middenterm niet zit al buiten beschouwing laten! :D. En als je een beetje mazzel hebt, geldt dat voor 50 % van de uitspraken, zodat je uit maar 2 hoeft te kiezen :7.

Niet meer actief op Fok!

Vileine vrouw
Ik ben zo slim :7.

Going, going, gone
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*O*

En sommige bukkelpups zijn geen triangels. Ofzo.
Nee :P.

Niet meer actief op Fok!

hmm op een willekeurige test heb ik 7/8 goed. Maar die van jou was complexer :P

marianne.120w.nl

Going, going, gone
6s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben zo slim :7.
Ja, maar ik meen het hoor: dat scheelt wel weer enorm :'). Dus als ik zo verder ga, ga ik eerst bij alle syllogismen de middenterm eruit halen en dan op de resterende opties broeden ^O^.

Niet meer actief op Fok!

Vileine vrouw
Nou, heb ik m'n goede daad ook weer gedaan voor vandaag :').

Going, going, gone
Oh ja, maar die syllogismen zijn niet alles hoor. Ik moet ook nog cijferreeksen en verhaaltjessommen oefenen :'). Oh, en breuken. Gelukkig heb ik vandaag nog, maandag nog en dinsdag nog :').

Niet meer actief op Fok!

Vileine vrouw
Ja, dan haak ik af. Van die flauwe sommen als "er zitten 10 mensen in de bus, er komen er 4 bij, er stappen er 2 uit, weer 3 erbij, 7 eruit. Wat voor kleur sokken heeft de buschauffeur?"

Hoi
Damn, wil je het net uitleggen... Zijn ze er al uit :{
De conclusie moet aan de hand van de stellingen gewoon compleet te verifiëren zijn, that's all :P

XM _O-

Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.

Muffin!
:D XM!

Die syllogismen zijn een drama idd :'( maar meestal heb ik toch zo'n 60% goed.
Verhaaltjessommen en cijferreeksen zijn meer mijn ding.
Going, going, gone
Nou ik ga iig even verder.

Zij die gaan sterven groeten u ;(.

Niet meer actief op Fok!

President Vanellope
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ooooh! :') Shows how much I know. Ik dacht dat beide stellingen sowieso waar waren, mweh. Achjaaa.

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo