Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ow, Haaaaaaai Liebchenquote:
Want nu heb jij een lapofail.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef MPG het volgende:
Ik zei dus, lunchtijd.
Niet lapohunttijd.
had even niets beters te doen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef MPG het volgende:
Ik zei dus, lunchtijd.
Niet lapohunttijd.
ik heb er niet aan meegedaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef MPG het volgende:
Ik zei dus, lunchtijd.
Niet lapohunttijd.
Hoi Liebchenquote:
dan ga ik nu maar eens etenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er niet aan meegedaan
Haiquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi LiebchenHet gaat hoor
Bij jou?
Strookquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef DaMart het volgende:
Het is 21 graden in huis, hoe kan ik het dan in godsnaam koud hebben.
dan ben je dus ziekquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef DaMart het volgende:
Het is 21 graden in huis, hoe kan ik het dan in godsnaam koud hebben.
jij bent alweer beterquote:
Moet ik je dan maar komen verzorgen?quote:
valt toch wel meequote:
Ja, want hardquote:
mobiel sucksquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef Merel- het volgende:
nieuw deel alweer.. Ben nu onderweg en mobiel online, dan lijkt het stukken sneller te gaan dan wanneer ik op laptop zit!
Zo eten bij mijn ouders, mijn moeder kookt zo lekker
Is er nog oooooooooooooverquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
* Trevland zet MD en Wok een bord spaghetti voor
Dat was lekker
Dat vonden ze hier ook van mijn spaghettiquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef Merel- het volgende:
nieuw deel alweer.. Ben nu onderweg en mobiel online, dan lijkt het stukken sneller te gaan dan wanneer ik op laptop zit!
Zo eten bij mijn ouders, mijn moeder kookt zo lekker
1 maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
1 portie voor jou moet nog net lukken
Ja sorry, had zelf een beetje trekquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
1 maar?
Nouja, beter als niets, dus kom maar op.
het is ook alleen maar voor de lunchquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
1 maar?
viespeukquote:
Ik heb ook nog broodjes over...... met gatenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
1 maar?
Gatenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
viespeuk![]()
[..]
Ik heb ook nog broodjes over...... met gaten(de broodmachine van de super werkt niet geweldig geloof ik)
It's a joy foreverquote:
Broodjesquote:[..]
Ik heb ook nog broodjes over...... met gaten(de broodmachine van de super werkt niet geweldig geloof ik)
En dan moet het batsen nog beginnenquote:
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan moet het batsen nog beginnen...
Dat wordt niks meer vandaag...
De jaartjes gaan tellenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
ik hoef niet te batsenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
jij altijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
Batsen?
Wie wat waar? Ik eerst toch?
Maar eerst even Koen wegbrengen
Zeg maar waarquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
Batsen?
Zeker jij eerstquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
Batsen?
quote:
te laatquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
1 maar?
Jij mag in de rij onder het bordje "gebatst worden"quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
Batsen?
dat is het altijdquote:
GMTAquote:
Dank je! Was lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
* Trevland zet MD en Wok een bord spaghetti voor
Dat was lekker
ik las mama sucksquote:
hier lukt het hem primaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier doet die wel zijn best maar wil niet echt
jij had gisteren zonquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je! Was lekker
[..]
ik las mama sucks
dat zal ze ook wel doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je! Was lekker
[..]
ik las mama sucks
Mee eens:quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke liedjes tijd![]()
Mart ben je nou trouwens weer ziek?
Een beetje wel, volgens mij. Net gaf de thermometer nog maar 38,1 aan, een graad minder dan om half zeven vanochtend. Maar ik heb barstende koppijn en ben moe, heb het steeds koud en af en toe een beetje last van mijn buik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart ben je nou trouwens weer ziek?
* Trevland geeft Beertje een knuffel om er weer even tegen aan te kunnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb geen zin meer ik wil naar huis.
Wat vervelend johquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje wel, volgens mij. Net gaf de thermometer nog maar 38,1 aan, een graad minder dan om half zeven vanochtend. Maar ik heb barstende koppijn en ben moe, heb het steeds koud en af en toe een beetje last van mijn buik.
Maar ik probeer nu weer gewoon een normale lunch naar binnen te werken, hoe normaler je het eetpatroon houdt, hoe sneller je opknapt, is mijn ervaring.
Dank jequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat vervelend johBeterschap dan maar
Verstandigquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je.
Ik werk in ieder geval lekker rustig thuis vandaag, dat leek me handiger dan zo brak in de trein stappen.
dat humeur snap ikquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
Batsen?
Ja bahquote:
Hoezo snap jij mijn hum?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat humeur snap ik![]()
koen is weg zeker
[..]
tot hoe laat moet je panda ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb geen zin meer ik wil naar huis.
16:00 dus het valt mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot hoe laat moet je panda ?
nog maar 2 1/2 uurquote:
Heb je er weer een stekker uitgetrokken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:36 schreef Toekito het volgende:
en vele kenne niet bellen samen met Fons
doe dat eens regelen voor regio amsterdamquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:36 schreef Toekito het volgende:
en vele kenne niet bellen samen met Fons
heel goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ... maar jij mag nietdus jammerrrrrrrdebammer joh
Ben je dan vrij?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe dat eens regelen voor regio amsterdam
ik sta machteloosquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe dat eens regelen voor regio amsterdam
Dus nu moet er een monteur gaan reddendzwemmen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik sta machteloos
en nee Mart het grondwaterpeil staat hoog en dus verzuipen de kabels weer eens.
Waarom krijg ik nou weer slaagquote:
zoiets ja!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu moet er een monteur gaan reddendzwemmen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben leukleuk even wat treinreisjes aan het uitzoeken voor komend seizoen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zwemmend reddenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu moet er een monteur gaan reddendzwemmen?
In april een ritje met een smalspoorbaantje door een veengebied ten oosten van de Groningse grens zeg maar. En in augustus is er een bier+trein festival in west-vlaanderen. Ideale combinatie lijkt me. Maar ik zoek nog wel wat verder. Gewoon april t/m september elke maand een ritje, lijkt me leukquote:
Iets met een pot en een ketelquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is zwemmend redden.
Bij jij nou taalmod?
Dat ritje in Groningen klinkt tof! Heb je wat meer info?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In april een ritje met een smalspoorbaantje door een veengebied ten oosten van de Groningse grens zeg maar. En in augustus is er een bier+trein festival in west-vlaanderen. Ideale combinatie lijkt me. Maar ik zoek nog wel wat verder. Gewoon april t/m september elke maand een ritje, lijkt me leuk
http://www.nvbs.com/Excursies/reis.php?soort=A&reis=033quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ritje in Groningen klinkt tof! Heb je wat meer info?
quote:
Omdat je het verdiend ?quote:
leukleukquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben leukleuk even wat treinreisjes aan het uitzoeken voor komend seizoen
Klinkt goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In april een ritje met een smalspoorbaantje door een veengebied ten oosten van de Groningse grens zeg maar. En in augustus is er een bier+trein festival in west-vlaanderen. Ideale combinatie lijkt me. Maar ik zoek nog wel wat verder. Gewoon april t/m september elke maand een ritje, lijkt me leuk
hoe kan MPG pot zijn................op foto's lijkt hij een man, hooguit homo dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met een pot en een ketel
Wieso?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met een pot en een ketel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Er viel inderdaad een spatie weg, maar verder draai jij de correcte woordvolgorde weer omquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is zwemmend redden.
Bij jij nou taalmod?
quote:reddend zwemmen
ben. voor gekleed (kunnen) zwemmen om iem. anders uit het water te halen
voor diploma C moet je reddend kunnen zwemmen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wieso?BoeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is dat het zo prijzig is en volzit met spoorautistenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.nvbs.com/Excursies/reis.php?soort=A&reis=033
Vol met spoorautisten. EN redelijk prijzig dus
Een pot valt toch op meisjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe kan MPG pot zijn................op foto's lijkt hij een man, hooguit homo dus.
Nee. Het is zwemmend redden. En ja, ik kan het weten, ik ben daar gediplomeerd voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er viel inderdaad een spatie weg, maar verder draai jij de correcte woordvolgorde weer om.
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wieso?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val wel op meisjes jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een pot valt toch op meisjes
Volgens de Van Dale heet het dus eigenlijk andersquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Het is zwemmend redden. En ja, ik kan het weten, ik ben daar gediplomeerd voor.
Dat betekent helaas ook dat ik verplicht ben een drenkeling uit de plomp te vissen als ik die tegenkom en het veilig is om hem te redden.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]Is daar al die moeite voor nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
De betreffende drenkeling zal het een dikke worst wezen lijkt me zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens de Van Dale heet het dus eigenlijk anders.
een pot is een vrouw die op vrouwen valt en mpg is volgens mij geen vrouw.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een pot valt toch op meisjes
Van Dale heeft er geen kijk op dus. De belangrijkste activiteit is namelijk het redden, en dat doe je zwemmend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is daar al die moeite voor nodig?
We kunnen hem wel even helpenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
een pot is een vrouw die op vrouwen valt en mpg is volgens mij geen vrouw.
Ik gaf alleen maar antwoord op de vraag van MPGeenideehadhijwathijfoutdeed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is daar al die moeite voor nodig?
Mja achquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is dat het zo prijzig is en volzit met spoorautisten![]()
Ook dat klopt, en kan hier vast en zeker door getuigen bevestigd worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb evt. foto's van jou met een vrouw. In omhelzing die doet vermoeden dat er die avond geneukt is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik val wel op meisjes ja![]()
.
Er zijn er hier vast wel die dat kunnen bevestigen![]()
.
Mee eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Van Dale heeft er geen kijk op dus. De belangrijkste activiteit is namelijk het redden, en dat doe je zwemmend.
Maar om daar nou in eerste instantie over te gaan zeurenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar antwoord op de vraag van MPGeenideehadhijwathijfoutdeed!
En daar fap je op?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb evt. foto's van jou met een vrouw. In omhelzing die doet vermoeden dat er die avond geneukt is.
foto's voorradig die het ontbreken van tieten bij jou bevestigenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat klopt, en kan hier vast en zeker door getuigen bevestigd worden.
Aannamequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Toekito het volgende:
In omhelzing die doet vermoeden dat er die avond geneukt is.
Dat dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
het ken mij niet schele, als ze maar weten wat er bedoeldt wordt komdt hedt komdt hedt wel goedt
Ohquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, is ook zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja achZo kom je tenminste nogeens ergens he
Wat moet jij met die foto'squote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb evt. foto's van jou met een vrouw. In omhelzing die doet vermoeden dat er die avond geneukt is.
Of thee!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
een pot is waar je planten in kunt doen
Iedereen zo zijn of haar fantasiequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, dat vindt ik dus ook, dit werdt me te ingewikkeldt hoor...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
het ken mij niet schele, als ze maar weten wat er bedoeldt wordt komdt hedt komdt hedt wel goedt
En die je dan op je schoonmoeder kunt laten "vallen"quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Of suikerquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
of groenten uit pot
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iedereen zo zijn of haar fantasie
OMG... Wat moet jij met die hausgemachte pr0ncollectie van Muck en mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
foto's voorradig die het ontbreken van tieten bij jou bevestigen
dat is niet aardig.. ik heb een hele lieve schoonmoederquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die je dan op je schoonmoeder kunt laten "vallen"
jeeses doe es aardig zegquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG... Wat moet jij met die hausgemachte pr0ncollectie van Muck en mij?
afpersenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
nah, die kiest altijd partij voor mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die je dan op je schoonmoeder kunt laten "vallen"
Kom dan een keer wandelen in de Peelquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh
[..]
Ja, is ook zoMaar anders had ik misschien wel mee gewild
Veen enzo is wel tof
heb jou overal afgekniptquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Ik voel me er niet prettig bij dat hij zich fapt op foto's van mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is niet aardig.. ik heb een hele lieve schoonmoeder
[..]
jeeses doe es aardig zeg
Aaaaaaaaah, die map. Check.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
dat doe ik heul niet man. Op die foto staan jullie in knuffelmodus en aan jullie ogen is te zien dat jullie erg gelukkig zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik voel me er niet prettig bij dat hij zich fapt op foto's van mij... Mag ik?
niet handigquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah, die map. Check.logisch, zou hetzelfde gedaan hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat doe ik heul niet man. Op die foto staan jullie in knuffelmodus en aan jullie ogen is te zien dat jullie erg gelukkig zijn.
Dat is wel minder voor hemquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet handig![]()
daar gaat je 2de huis in het buitenland
Hey Barretjequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Barretje80 het volgende:
middag!
als ik wil slapen dan lukt het niet, en als ik tv kijk val ik steeds in slaap
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
logisch, zou hetzelfde gedaan hebben!
wtf gaat het over ??quote:
dacht alquote:
barretjequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Barretje80 het volgende:
middag!
als ik wil slapen dan lukt het niet, en als ik tv kijk val ik steeds in slaap
Neuken met Muckquote:
Vind je?quote:
He bah!quote:
ja dat neuken wel maar gaat LL verder niet aan tenzij ze mee wil doen natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vond het elke keer weer voor herhaling vatbaar![]()
...
kunnen jullie die discussie niet ergens anders doen ofzoquote:
ja wel hoor... maar jij mag nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar helpt een nek massage ook niet bij
nee dank je ik heb eigen medsquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je mijn meds, die schijnen daar ook tegen te helpen![]()
Met muck wel, met jou nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat neuken wel maar gaat LL verder niet aan tenzij ze mee wil doen natuurlijk
Jahoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kunnen jullie die discussie niet ergens anders doen ofzo![]()
Nog beterquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kunnen jullie die discussie niet ergens anders doen ofzo![]()
[..]
ja wel hoor... maar jij mag niet
[..]
nee dank je ik heb eigen meds
Sinds wanneer heet ik Dolfquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef Toekito het volgende:
Van der Wal door bij WK snowboarden sinds wanneer snowboard Marijke?
oh noessssssssssquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet ik DolfSinds wanneer heb ik een piemel
O-M-G ik heb een identiteitscrisis
Dat is Marijke helemaal niet, Dat is die andere die zo heetquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef Toekito het volgende:
Van der Wal door bij WK snowboarden sinds wanneer snowboard Marijke?
Sinds wanneer heb jij een piemelquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
misschien als je het heel lief vraagt mag je me even lenenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wel hoor... maar jij mag niet
Jup, life sucksquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien als je het heel lief vraagt mag je me even lenen
OMG, zelfs hier zit ik onder de duim
Whelpquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik keek alleen naar de titelquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker en super natural is tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
ik LIG in bed
ben supernatural aan het kijken.. en moet het afzien anders krijg ik er nachtmerries van als ik in slaap val
Moet je nagaan hoe groot de impact is door een foute aannamequote:
Life is a bitch.......quote:
U are so screwedquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar daar ben ik een collega van Fons voor. Foute Aannames is hier elke dag weer een bezigheidquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de impact is door een foute aanname
OHNOES!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de impact is door een foute aanname
Nee hoor dat hoeft niet, vriendschap met ST is me meer waardquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja het leven zuigt... heel hard![]()
Jij als cijferfreak moet het toch wel erg mooi vinden om exact op 14:14:14 te hebben gepostquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES!!!!
Mag ik even komen checken?
Jazekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:16 schreef OA het volgende:
[..]
Jij als cijferfreak moet het toch wel erg mooi vinden om exact op 14:14:14 te hebben gepost
Dammm, ben weer leet tijd vergetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:16 schreef OA het volgende:
[..]
Jij als cijferfreak moet het toch wel erg mooi vinden om exact op 14:14:14 te hebben gepost
Ehm, nee...quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES!!!!
Mag ik even komen checken?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker![]()
De broek hangt alweer bijna op de enkels![]()
...
Nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o o, je weet de uitslag inmiddels
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoeft niet, vriendschap met ST is me meer waard
kijk, dat snap ik dan wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja het leven zuigt... heel hard![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja iets met mevrouw storthoop die opeens een meneer geworden isquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o o, je weet de uitslag inmiddels
Ik ga vrijdag met ST en minitaartjequote:
Succesquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Sander wegbrengen naar een vriendje
dat is dan binnen een week gebeurtquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja iets met mevrouw storthoop die opeens een meneer geworden is![]()
dat wel, maar straks sta ik thuis voor de deur.....quote:
voor en na pics, van alle 3quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag met ST en minitaartje![]()
Tot straksquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Bis Laterquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ach zeur toch niet zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel godverdomme. Heeft die gast op het journaal net lopen lullen "Af en toe trekken er wat lichte buien over het land" maarhet is hier dus ALWEER de zondvloed. Klut klote sterfland.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel godverdomme. Heeft die gast op het journaal net lopen lullen "Af en toe trekken er wat lichte buien over het land" maarhet is hier dus ALWEER de zondvloed. Klut klote sterfland.
Met mevrouw storthoop was het binnen een dag gepiept he?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is dan binnen een week gebeurt
[..]
dat wel, maar straks sta ik thuis voor de deur.....
[..]
voor en na pics, van alle 3
als je niet verhuisd bent is er niets aan de handquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Met mevrouw storthoop was het binnen een dag gepiept he?
En misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah, toe, please
Volgens mij wacht ik al langerquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je niet verhuisd bent is er niets aan de hand![]()
ah, toe, please
als ze ze hier plaatst hebben we ze tegelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij wacht ik al langer.
Achteraan aansluiten dus.
Ik wacht niet op foto's hoor. En ook niet op iets dat in een massa-PM hoort.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ze ze hier plaatst hebben we ze tegelijk![]()
maar pm's kunnen ook aan meerdere personen tegelijk
PM-alertquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wacht niet op foto's hoor. En ook niet op iets dat in een massa-PM hoort.
Vermucktquote:
dan denk ik dat ik maar niet verder vraagquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wacht niet op foto's hoor. En ook niet op iets dat in een massa-PM hoort.
En hoeveel te laat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de boekhouder is ook weer blij
gratis entree komend weekend ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de boekhouder is ook weer blij
een week maarquote:
hij betaalt maar netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef friemelaar het volgende:
![]()
gelukt
![]()
Wat is er mis met Opera?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat slaat op tilt van dat hete projectquote:
![]()
gelukt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en lynxquote:
![]()
gelukt
![]()
friemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Het is heus wel wat gewentquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat slaat op tilt van dat hete project![]()
...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik houd niet van opera![]()
geef mij maar een filmpje
ASCII-pr0nquote:
Ik bedoel dus de browser en niet dat wijfquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik houd niet van opera![]()
geef mij maar een filmpje
Hey Llquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef Ladylike het volgende:
Hellow
Uitdeelzakjes zijn bijna klaar, taart voor de kleine is besteld en het cadeautje is gekocht
Vanavond als ie in bed ligt de slingers en ballonnen ophangen en dan is alles klaar voor zijn verjaardag
Hey trevquote:
LLquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef Ladylike het volgende:
Hellow
Uitdeelzakjes zijn bijna klaar, taart voor de kleine is besteld en het cadeautje is gekocht
Vanavond als ie in bed ligt de slingers en ballonnen ophangen en dan is alles klaar voor zijn verjaardag
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef Ladylike het volgende:
Hellow
laters trevquote:
Latersquote:
Ja man, hij is al van voor de kerst aan het aftellenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
![]()
en is ie al helemaal blij dat ie morgen jarig is
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja man, hij is al van voor de kerst aan het aftellen
Heb hem een speciale kalender gemaakt zodat hij iedere dag een kruisje in een vakje kon zetten, tot zn verjaardag (einde kalender dus)
En nou is het nog maar 1 kruisje, dus dat is nog maar 1 nachtje slapen, zei hij vanmorgen
Ik verteld dat ik de uitdeelzakjes klaar heb, zegt ie teleurgested: En mn taart dan?
Liefquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lady
![]()
kleine alweer een jaar ouder
Doeiiiquote:
lYnx toont soberso geen afbeeldingen, tochquote:
Hij krijgt iig een taart met zn naam en "5 jaar" eropquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
lYnx toont soberso geen afbeeldingen, toch![]()
die is toch speciaal voor doven en slechtzienden
quote:
Tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij krijgt iig een taart met zn naam en "5 jaar" erop
bij de bakker was dat gratis
Ja, dus morgen de camera maar gereed houden, heb de kaarsjes gekocht dus die gaan (en wrs ook met autotjes voor op de taart) er ook nog bijquote:
ja echt he?quote:
daarom krijg ik flash niet werkendquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
lYnx toont soberso geen afbeeldingen, toch![]()
die is toch speciaal voor doven en slechtzienden
dat is leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij krijgt iig een taart met zn naam en "5 jaar" erop
bij de bakker was dat gratis
Gelukkig kan ie nog ontzettend knuffelig en lief zijn, maar ik houd me nu al vast voor het puberenquote:
als hij op zijn moeder gaat lijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig kan ie nog ontzettend knuffelig en lief zijn, maar ik houd me nu al vast voor het puberen
met chocolade geschrevenquote:
Doe me dat nou niet aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij op zijn moeder gaat lijken
niet zelf opetenquote:
ja ik laat hem alleen die taart voor 15 personen opvretenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met chocolade geschreven
[..]
Doe me dat nou niet aan
Wil de wouten niet voor mn deur hebben staan
bij mij staan ze aan het verkeerde adresquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe me dat nou niet aan
Wil de wouten niet voor mn deur hebben staan
ik bedoelde de chocoladequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja ik laat hem alleen die taart voor 15 personen opvreten
Ik deed altijd wat ik zelf wildequote:
kinderen wonen meestal bij hun ouders en staan meeeestal toch wel op het juiste adres ingeschreven (ivm kindergeld enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij staan ze aan het verkeerde adres![]()
ik woon kennelijk niet hier
als het bij mn stukje taart zit dan eet ik het opquote:
mijn oudste is nu 9quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig kan ie nog ontzettend knuffelig en lief zijn, maar ik houd me nu al vast voor het puberen
Ik ben wat dat betreft al blij dat ik geen meisje hebquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft al blij dat ik geen meisje heb
kutwijven met hun kuthumeur
Dat wordt dus feestquote:
de jongste is nog een tandje erger dan de jongstequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt dus feest. En de jongste gaat vast vrolijk meedoen
.
dat zal ik nooit zeggen thuisquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft al blij dat ik geen meisje heb
kutwijven met hun kuthumeur
Jij hebt 3 vriendinnen?:Pquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zal ik nooit zeggen thuis![]()
ik heb er 3
Uh-oh...quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er 3
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er 3
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Uh-oh...
Als je het alleen al durft te denken, is het oorlog...
3 vrouwen in huisquote:
jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Uh-oh...
Als je het alleen al durft te denken, is het oorlog...
half uur eerder dan gisterenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |