Zeker jij eerstquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
Batsen?
Wie wat waar? Ik eerst toch?
Maar eerst even Koen wegbrengen
quote:
te laatquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
1 maar?
Nouja, beter als niets, dus kom maar op.
Jij mag in de rij onder het bordje "gebatst worden"quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
Batsen?
dat is het altijdquote:
GMTAquote:
Dank je! Was lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
* Trevland zet MD en Wok een bord spaghetti voor
Dat was lekker
ik las mama sucksquote:
hier lukt het hem primaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier doet die wel zijn best maar wil niet echt
jij had gisteren zonquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je! Was lekker
[..]
ik las mama sucks
dat zal ze ook wel doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je! Was lekker
[..]
ik las mama sucks
Mee eens:quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke liedjes tijd![]()
Mart ben je nou trouwens weer ziek?
Een beetje wel, volgens mij. Net gaf de thermometer nog maar 38,1 aan, een graad minder dan om half zeven vanochtend. Maar ik heb barstende koppijn en ben moe, heb het steeds koud en af en toe een beetje last van mijn buik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart ben je nou trouwens weer ziek?
* Trevland geeft Beertje een knuffel om er weer even tegen aan te kunnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb geen zin meer ik wil naar huis.
Wat vervelend johquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje wel, volgens mij. Net gaf de thermometer nog maar 38,1 aan, een graad minder dan om half zeven vanochtend. Maar ik heb barstende koppijn en ben moe, heb het steeds koud en af en toe een beetje last van mijn buik.
Maar ik probeer nu weer gewoon een normale lunch naar binnen te werken, hoe normaler je het eetpatroon houdt, hoe sneller je opknapt, is mijn ervaring.
Dank jequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat vervelend johBeterschap dan maar
Verstandigquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je.
Ik werk in ieder geval lekker rustig thuis vandaag, dat leek me handiger dan zo brak in de trein stappen.
dat humeur snap ikquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
Batsen?
Ja bahquote:
Hoezo snap jij mijn hum?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat humeur snap ik![]()
koen is weg zeker
[..]
tot hoe laat moet je panda ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb geen zin meer ik wil naar huis.
16:00 dus het valt mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot hoe laat moet je panda ?
nog maar 2 1/2 uurquote:
Heb je er weer een stekker uitgetrokken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:36 schreef Toekito het volgende:
en vele kenne niet bellen samen met Fons
doe dat eens regelen voor regio amsterdamquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:36 schreef Toekito het volgende:
en vele kenne niet bellen samen met Fons
heel goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ... maar jij mag nietdus jammerrrrrrrdebammer joh
Ben je dan vrij?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe dat eens regelen voor regio amsterdam
ik sta machteloosquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe dat eens regelen voor regio amsterdam
Dus nu moet er een monteur gaan reddendzwemmen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik sta machteloos
en nee Mart het grondwaterpeil staat hoog en dus verzuipen de kabels weer eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |