Zeker jij eerstquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
Batsen?
Wie wat waar? Ik eerst toch?
Maar eerst even Koen wegbrengen
quote:
te laatquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
1 maar?
Nouja, beter als niets, dus kom maar op.
Jij mag in de rij onder het bordje "gebatst worden"quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
Batsen?
Wie wat waar? Ik eerst toch?
Maar eerst even Koen wegbrengen
dat is het altijdquote:
GMTAquote:
Dank je! Was lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
* Trevland zet MD en Wok een bord spaghetti voor
Dat was lekker
ik las mama sucksquote:
hier lukt het hem primaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier doet die wel zijn best maar wil niet echt
jij had gisteren zonquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je! Was lekker
[..]
ik las mama sucks
dat zal ze ook wel doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je! Was lekker
[..]
ik las mama sucks
Mee eens:quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke liedjes tijd![]()
Mart ben je nou trouwens weer ziek?
Een beetje wel, volgens mij. Net gaf de thermometer nog maar 38,1 aan, een graad minder dan om half zeven vanochtend. Maar ik heb barstende koppijn en ben moe, heb het steeds koud en af en toe een beetje last van mijn buik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart ben je nou trouwens weer ziek?
* Trevland geeft Beertje een knuffel om er weer even tegen aan te kunnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb geen zin meer ik wil naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |