quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]Is daar al die moeite voor nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
De betreffende drenkeling zal het een dikke worst wezen lijkt me zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens de Van Dale heet het dus eigenlijk anders.
een pot is een vrouw die op vrouwen valt en mpg is volgens mij geen vrouw.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een pot valt toch op meisjes
Van Dale heeft er geen kijk op dus. De belangrijkste activiteit is namelijk het redden, en dat doe je zwemmend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is daar al die moeite voor nodig?
We kunnen hem wel even helpenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
een pot is een vrouw die op vrouwen valt en mpg is volgens mij geen vrouw.
Ik gaf alleen maar antwoord op de vraag van MPGeenideehadhijwathijfoutdeed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is daar al die moeite voor nodig?
Mja achquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is dat het zo prijzig is en volzit met spoorautisten![]()
Ook dat klopt, en kan hier vast en zeker door getuigen bevestigd worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb evt. foto's van jou met een vrouw. In omhelzing die doet vermoeden dat er die avond geneukt is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik val wel op meisjes ja![]()
.
Er zijn er hier vast wel die dat kunnen bevestigen![]()
.
Mee eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Van Dale heeft er geen kijk op dus. De belangrijkste activiteit is namelijk het redden, en dat doe je zwemmend.
Maar om daar nou in eerste instantie over te gaan zeurenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar antwoord op de vraag van MPGeenideehadhijwathijfoutdeed!
En daar fap je op?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb evt. foto's van jou met een vrouw. In omhelzing die doet vermoeden dat er die avond geneukt is.
foto's voorradig die het ontbreken van tieten bij jou bevestigenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat klopt, en kan hier vast en zeker door getuigen bevestigd worden.
Aannamequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Toekito het volgende:
In omhelzing die doet vermoeden dat er die avond geneukt is.
Dat dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
het ken mij niet schele, als ze maar weten wat er bedoeldt wordt komdt hedt komdt hedt wel goedt
Ohquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, is ook zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja achZo kom je tenminste nogeens ergens he
Wat moet jij met die foto'squote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb evt. foto's van jou met een vrouw. In omhelzing die doet vermoeden dat er die avond geneukt is.
Of thee!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
een pot is waar je planten in kunt doen
Iedereen zo zijn of haar fantasiequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
een pot is waar je planten in kunt doen
Ja, dat vindt ik dus ook, dit werdt me te ingewikkeldt hoor...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
het ken mij niet schele, als ze maar weten wat er bedoeldt wordt komdt hedt komdt hedt wel goedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |