Waarom krijg ik nou weer slaagquote:
zoiets ja!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu moet er een monteur gaan reddendzwemmen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben leukleuk even wat treinreisjes aan het uitzoeken voor komend seizoen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zwemmend reddenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu moet er een monteur gaan reddendzwemmen?
In april een ritje met een smalspoorbaantje door een veengebied ten oosten van de Groningse grens zeg maar. En in augustus is er een bier+trein festival in west-vlaanderen. Ideale combinatie lijkt me. Maar ik zoek nog wel wat verder. Gewoon april t/m september elke maand een ritje, lijkt me leukquote:
Iets met een pot en een ketelquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is zwemmend redden.
Bij jij nou taalmod?
Dat ritje in Groningen klinkt tof! Heb je wat meer info?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In april een ritje met een smalspoorbaantje door een veengebied ten oosten van de Groningse grens zeg maar. En in augustus is er een bier+trein festival in west-vlaanderen. Ideale combinatie lijkt me. Maar ik zoek nog wel wat verder. Gewoon april t/m september elke maand een ritje, lijkt me leuk
http://www.nvbs.com/Excursies/reis.php?soort=A&reis=033quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ritje in Groningen klinkt tof! Heb je wat meer info?
quote:
Omdat je het verdiend ?quote:
leukleukquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben leukleuk even wat treinreisjes aan het uitzoeken voor komend seizoen
Klinkt goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In april een ritje met een smalspoorbaantje door een veengebied ten oosten van de Groningse grens zeg maar. En in augustus is er een bier+trein festival in west-vlaanderen. Ideale combinatie lijkt me. Maar ik zoek nog wel wat verder. Gewoon april t/m september elke maand een ritje, lijkt me leuk
hoe kan MPG pot zijn................op foto's lijkt hij een man, hooguit homo dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met een pot en een ketel
Wieso?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met een pot en een ketel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Er viel inderdaad een spatie weg, maar verder draai jij de correcte woordvolgorde weer omquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is zwemmend redden.
Bij jij nou taalmod?
quote:reddend zwemmen
ben. voor gekleed (kunnen) zwemmen om iem. anders uit het water te halen
voor diploma C moet je reddend kunnen zwemmen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wieso?BoeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is dat het zo prijzig is en volzit met spoorautistenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.nvbs.com/Excursies/reis.php?soort=A&reis=033
Vol met spoorautisten. EN redelijk prijzig dus
Een pot valt toch op meisjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe kan MPG pot zijn................op foto's lijkt hij een man, hooguit homo dus.
Nee. Het is zwemmend redden. En ja, ik kan het weten, ik ben daar gediplomeerd voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er viel inderdaad een spatie weg, maar verder draai jij de correcte woordvolgorde weer om.
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wieso?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik val wel op meisjes jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een pot valt toch op meisjes
Volgens de Van Dale heet het dus eigenlijk andersquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Het is zwemmend redden. En ja, ik kan het weten, ik ben daar gediplomeerd voor.
Dat betekent helaas ook dat ik verplicht ben een drenkeling uit de plomp te vissen als ik die tegenkom en het veilig is om hem te redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |