Waarom krijg ik nou weer slaagquote:
 ?
 ?

zoiets ja!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu moet er een monteur gaan reddendzwemmen?

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

Tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben leukleuk even wat treinreisjes aan het uitzoeken voor komend seizoen
 Waarheen?
 Waarheen?

quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer

quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het is zwemmend reddenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu moet er een monteur gaan reddendzwemmen?
 .
 . ?
 ?

In april een ritje met een smalspoorbaantje door een veengebied ten oosten van de Groningse grens zeg maar. En in augustus is er een bier+trein festival in west-vlaanderen. Ideale combinatie lijkt me. Maar ik zoek nog wel wat verder. Gewoon april t/m september elke maand een ritje, lijkt me leukquote:

Iets met een pot en een ketelquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is zwemmend redden.
Bij jij nou taalmod?

Dat ritje in Groningen klinkt tof! Heb je wat meer info?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In april een ritje met een smalspoorbaantje door een veengebied ten oosten van de Groningse grens zeg maar. En in augustus is er een bier+trein festival in west-vlaanderen. Ideale combinatie lijkt me. Maar ik zoek nog wel wat verder. Gewoon april t/m september elke maand een ritje, lijkt me leuk

http://www.nvbs.com/Excursies/reis.php?soort=A&reis=033quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ritje in Groningen klinkt tof! Heb je wat meer info?

quote:

Omdat je het verdiend ?quote:

leukleukquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben leukleuk even wat treinreisjes aan het uitzoeken voor komend seizoen

Klinkt goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In april een ritje met een smalspoorbaantje door een veengebied ten oosten van de Groningse grens zeg maar. En in augustus is er een bier+trein festival in west-vlaanderen. Ideale combinatie lijkt me. Maar ik zoek nog wel wat verder. Gewoon april t/m september elke maand een ritje, lijkt me leuk

hoe kan MPG pot zijn................op foto's lijkt hij een man, hooguit homo dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met een pot en een ketel

Wieso?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met een pot en een ketel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties

Er viel inderdaad een spatie weg, maar verder draai jij de correcte woordvolgorde weer omquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is zwemmend redden.
Bij jij nou taalmod?
 .
.quote:reddend zwemmen
ben. voor gekleed (kunnen) zwemmen om iem. anders uit het water te halen
voor diploma C moet je reddend kunnen zwemmen

quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wieso?BoeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen

Het is dat het zo prijzig is en volzit met spoorautistenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.nvbs.com/Excursies/reis.php?soort=A&reis=033
Vol met spoorautisten. EN redelijk prijzig dus

Een pot valt toch op meisjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe kan MPG pot zijn................op foto's lijkt hij een man, hooguit homo dus.

Nee. Het is zwemmend redden. En ja, ik kan het weten, ik ben daar gediplomeerd voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er viel inderdaad een spatie weg, maar verder draai jij de correcte woordvolgorde weer om.
[..]
 .
 .

quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Wieso?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik val wel op meisjes jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een pot valt toch op meisjes

.
 . 
  .
 .

Volgens de Van Dale heet het dus eigenlijk andersquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Het is zwemmend redden. En ja, ik kan het weten, ik ben daar gediplomeerd voor.
Dat betekent helaas ook dat ik verplicht ben een drenkeling uit de plomp te vissen als ik die tegenkom en het veilig is om hem te redden.
 .
.

quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]Is daar al die moeite voor nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties

De betreffende drenkeling zal het een dikke worst wezen lijkt me zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens de Van Dale heet het dus eigenlijk anders.

een pot is een vrouw die op vrouwen valt en mpg is volgens mij geen vrouw.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een pot valt toch op meisjes

Van Dale heeft er geen kijk op dus. De belangrijkste activiteit is namelijk het redden, en dat doe je zwemmend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is daar al die moeite voor nodig?

We kunnen hem wel even helpenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
een pot is een vrouw die op vrouwen valt en mpg is volgens mij geen vrouw.

Ik gaf alleen maar antwoord op de vraag van MPGeenideehadhijwathijfoutdeed!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is daar al die moeite voor nodig?

Mja achquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is dat het zo prijzig is en volzit met spoorautisten
 Zo kom je tenminste nogeens ergens he
 Zo kom je tenminste nogeens ergens he  

Ook dat klopt, en kan hier vast en zeker door getuigen bevestigd worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]

ik heb evt. foto's van jou met een vrouw. In omhelzing die doet vermoeden dat er die avond geneukt is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik val wel op meisjes ja
.
Er zijn er hier vast wel die dat kunnen bevestigen
.

Mee eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Van Dale heeft er geen kijk op dus. De belangrijkste activiteit is namelijk het redden, en dat doe je zwemmend.
Maar om daar nou in eerste instantie over te gaan zeurenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar antwoord op de vraag van MPGeenideehadhijwathijfoutdeed!

En daar fap je op?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb evt. foto's van jou met een vrouw. In omhelzing die doet vermoeden dat er die avond geneukt is.
 .
.

foto's voorradig die het ontbreken van tieten bij jou bevestigenquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat klopt, en kan hier vast en zeker door getuigen bevestigd worden.

Aannamequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Toekito het volgende:
In omhelzing die doet vermoeden dat er die avond geneukt is.

Dat dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
het ken mij niet schele, als ze maar weten wat er bedoeldt wordt komdt hedt komdt hedt wel goedt

Ohquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Toekito het volgende:
[..]

Ja, is ook zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja achZo kom je tenminste nogeens ergens he
 Maar anders had ik misschien wel mee gewild
 Maar anders had ik misschien wel mee gewild  Veen enzo is wel tof
 Veen enzo is wel tof  

Wat moet jij met die foto'squote:Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb evt. foto's van jou met een vrouw. In omhelzing die doet vermoeden dat er die avond geneukt is.
 ?
 ?

Of thee!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
een pot is waar je planten in kunt doen
 .
.

Iedereen zo zijn of haar fantasiequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
een pot is waar je planten in kunt doen

Ja, dat vindt ik dus ook, dit werdt me te ingewikkeldt hoor...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
het ken mij niet schele, als ze maar weten wat er bedoeldt wordt komdt hedt komdt hedt wel goedt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |