ja maar daar ben ik een collega van Fons voor. Foute Aannames is hier elke dag weer een bezigheidquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de impact is door een foute aanname
OHNOES!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de impact is door een foute aanname
Nee hoor dat hoeft niet, vriendschap met ST is me meer waardquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien als je het heel lief vraagt mag je me even lenen
OMG, zelfs hier zit ik onder de duim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja het leven zuigt... heel hard![]()
Jij als cijferfreak moet het toch wel erg mooi vinden om exact op 14:14:14 te hebben gepostquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES!!!!
Mag ik even komen checken?
Jazekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:16 schreef OA het volgende:
[..]
Jij als cijferfreak moet het toch wel erg mooi vinden om exact op 14:14:14 te hebben gepost
Dammm, ben weer leet tijd vergetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:16 schreef OA het volgende:
[..]
Jij als cijferfreak moet het toch wel erg mooi vinden om exact op 14:14:14 te hebben gepost
Ehm, nee...quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES!!!!
Mag ik even komen checken?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker![]()
De broek hangt alweer bijna op de enkels![]()
...
Nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o o, je weet de uitslag inmiddels
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoeft niet, vriendschap met ST is me meer waard
kijk, dat snap ik dan wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja het leven zuigt... heel hard![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja iets met mevrouw storthoop die opeens een meneer geworden isquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o o, je weet de uitslag inmiddels
Ik ga vrijdag met ST en minitaartjequote:
Succesquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Sander wegbrengen naar een vriendje
dat is dan binnen een week gebeurtquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja iets met mevrouw storthoop die opeens een meneer geworden is![]()
dat wel, maar straks sta ik thuis voor de deur.....quote:
voor en na pics, van alle 3quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag met ST en minitaartje![]()
Tot straksquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Bis Laterquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ach zeur toch niet zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel godverdomme. Heeft die gast op het journaal net lopen lullen "Af en toe trekken er wat lichte buien over het land" maarhet is hier dus ALWEER de zondvloed. Klut klote sterfland.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel godverdomme. Heeft die gast op het journaal net lopen lullen "Af en toe trekken er wat lichte buien over het land" maarhet is hier dus ALWEER de zondvloed. Klut klote sterfland.
Met mevrouw storthoop was het binnen een dag gepiept he?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is dan binnen een week gebeurt
[..]
dat wel, maar straks sta ik thuis voor de deur.....
[..]
voor en na pics, van alle 3
als je niet verhuisd bent is er niets aan de handquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Met mevrouw storthoop was het binnen een dag gepiept he?
En misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah, toe, please
Volgens mij wacht ik al langerquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je niet verhuisd bent is er niets aan de hand![]()
ah, toe, please
als ze ze hier plaatst hebben we ze tegelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij wacht ik al langer.
Achteraan aansluiten dus.
Ik wacht niet op foto's hoor. En ook niet op iets dat in een massa-PM hoort.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ze ze hier plaatst hebben we ze tegelijk![]()
maar pm's kunnen ook aan meerdere personen tegelijk
PM-alertquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wacht niet op foto's hoor. En ook niet op iets dat in een massa-PM hoort.
Vermucktquote:
dan denk ik dat ik maar niet verder vraagquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wacht niet op foto's hoor. En ook niet op iets dat in een massa-PM hoort.
En hoeveel te laat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de boekhouder is ook weer blij
gratis entree komend weekend ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de boekhouder is ook weer blij
een week maarquote:
hij betaalt maar netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef friemelaar het volgende:
![]()
gelukt
![]()
Wat is er mis met Opera?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat slaat op tilt van dat hete projectquote:
![]()
gelukt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en lynxquote:
![]()
gelukt
![]()
friemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Het is heus wel wat gewentquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat slaat op tilt van dat hete project![]()
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |