Vind je?quote:
He bah!quote:
ja dat neuken wel maar gaat LL verder niet aan tenzij ze mee wil doen natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vond het elke keer weer voor herhaling vatbaar![]()
...
kunnen jullie die discussie niet ergens anders doen ofzoquote:
ja wel hoor... maar jij mag nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar helpt een nek massage ook niet bij
nee dank je ik heb eigen medsquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je mijn meds, die schijnen daar ook tegen te helpen![]()
Met muck wel, met jou nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat neuken wel maar gaat LL verder niet aan tenzij ze mee wil doen natuurlijk
Jahoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kunnen jullie die discussie niet ergens anders doen ofzo![]()
Nog beterquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kunnen jullie die discussie niet ergens anders doen ofzo![]()
[..]
ja wel hoor... maar jij mag niet
[..]
nee dank je ik heb eigen meds
Sinds wanneer heet ik Dolfquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef Toekito het volgende:
Van der Wal door bij WK snowboarden sinds wanneer snowboard Marijke?
oh noessssssssssquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet ik DolfSinds wanneer heb ik een piemel
O-M-G ik heb een identiteitscrisis
Dat is Marijke helemaal niet, Dat is die andere die zo heetquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef Toekito het volgende:
Van der Wal door bij WK snowboarden sinds wanneer snowboard Marijke?
Sinds wanneer heb jij een piemelquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
misschien als je het heel lief vraagt mag je me even lenenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wel hoor... maar jij mag niet
Jup, life sucksquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien als je het heel lief vraagt mag je me even lenen
OMG, zelfs hier zit ik onder de duim
Whelpquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik keek alleen naar de titelquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker en super natural is tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
ik LIG in bed
ben supernatural aan het kijken.. en moet het afzien anders krijg ik er nachtmerries van als ik in slaap val
Moet je nagaan hoe groot de impact is door een foute aannamequote:
Life is a bitch.......quote:
U are so screwedquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien als je het heel lief vraagt mag je me even lenen
OMG, zelfs hier zit ik onder de duim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |