En terecht dat die kosteloos gemaakt wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moederbord stuk
Opgestuurd... Kreeg ik opeens een rekening voor een nieuw toetsenbord, nieuwe behuizing en ze vertelde me dat er vochtschade wasDus gebeld, foto's gekregen... Vochtschade (1 druppel
) zit op behuizing van dvd drive... Dat lijkt me niets te maken te hebben met een stuk moederbord... Meneer van de laptops was het uiteindelijk met me eens
Dus moederbord probleem en ventilatorprobleem worden kosteloos gemaakt
Ik ga het snel merken, de mijne is nauwelijks meer te gebruikenquote:

Dag nadat oude laptop stuk ging heb ik nieuwe gekochtquote:
 Dus straks heb ik 2 laptops
 Dus straks heb ik 2 laptops 
Targaquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ze zullen wel gedacht hebben wie niet waagd wie niet wint ...
wat voor merk was het ?
 Meneer aan de telefoon wist mij te vertellen dat wat er op de rekening stond (behuizing, toetsenbord en dvddrive) puur cosmetisch was, en dus optioneel om te maken, maar moederbord enzo valt gewoon binnen de garantie hoor mevrouw
 Meneer aan de telefoon wist mij te vertellen dat wat er op de rekening stond (behuizing, toetsenbord en dvddrive) puur cosmetisch was, en dus optioneel om te maken, maar moederbord enzo valt gewoon binnen de garantie hoor mevrouw  uhu
 uhu  Had dat weken geleden gezegd
 Had dat weken geleden gezegd  

Goed bezig!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moederbord stuk
Opgestuurd... Kreeg ik opeens een rekening voor een nieuw toetsenbord, nieuwe behuizing en ze vertelde me dat er vochtschade wasDus gebeld, foto's gekregen... Vochtschade (1 druppel
) zit op behuizing van dvd drive... Dat lijkt me niets te maken te hebben met een stuk moederbord... Meneer van de laptops was het uiteindelijk met me eens
Dus moederbord probleem en ventilatorprobleem worden kosteloos gemaakt

Heb de mijne een week of 3 wegens niet meer gebruiken verkocht ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
En terecht dat die kosteloos gemaakt worden
[..]
Ik ga het snel merken, de mijne is nauwelijks meer te gebruiken

quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb de mijne een week of 3 wegens niet meer gebruiken verkocht ...
al heb ik niets te klagen heb er nog 3 of 4
maar dat was helaas wel de beste en de modernste
 ik heb nog nooit een laptop gehad...

ik wacht nog ff wil wel weer een nieuwequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dag nadat oude laptop stuk ging heb ik nieuwe gekochtDus straks heb ik 2 laptops
[..]
TargaMeneer aan de telefoon wist mij te vertellen dat wat er op de rekening stond (behuizing, toetsenbord en dvddrive) puur cosmetisch was, en dus optioneel om te maken, maar moederbord enzo valt gewoon binnen de garantie hoor mevrouw
uhu
Had dat weken geleden gezegd

betere videokaart enz enz
 betere videokaart enz enz 

Haha echt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dag nadat oude laptop stuk ging heb ik nieuwe gekochtDus straks heb ik 2 laptops

GFquote:

friemelquote:

die ik verkocht heb was de 2e die ik ooit zelf gekocht heb...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]

Jaquote:
 De oude (die nu gemaakt wordt) die ga ik aan mn moeder uitlenen denk ik... die heeft geen internet ofzo, maar ze speelt wel graag spelletjes van zylom enzo
 De oude (die nu gemaakt wordt) die ga ik aan mn moeder uitlenen denk ik... die heeft geen internet ofzo, maar ze speelt wel graag spelletjes van zylom enzo  Of anders ga ik 'm als reserve houden of we sluiten 'm aan op de tv
 Of anders ga ik 'm als reserve houden of we sluiten 'm aan op de tv  

trevquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje
[..]
Hey GF
Ik ga maar eens eten koken, Spaghetti
Bis Later Lui

gfquote:
 ouwe batskoning !
  ouwe batskoning !

je moet ook niet lurken maar postenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
jij komt ook altijd binnen als ik net ff zit te lurken

Das wel een goed idee, en aan 2 laptops heb je zelf toch niet zoveel, totdat er 1 kapot is!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaDe oude (die nu gemaakt wordt) die ga ik aan mn moeder uitlenen denk ik... die heeft geen internet ofzo, maar ze speelt wel graag spelletjes van zylom enzo
Of anders ga ik 'm als reserve houden of we sluiten 'm aan op de tv
Nu al spaghetti maken? Nu ook eten of voor vanavond???quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje
[..]
Hey GF
Ik ga maar eens eten koken, Spaghetti
Bis Later Lui
quote:

fubarquote:

zomervogelquote:

Nee, daaromquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
Das wel een goed idee, en aan 2 laptops heb je zelf toch niet zoveel, totdat er 1 kapot is!
 En vriendje wil ook graag een laptop, teminste... soms wil ie dat, soms niet
 En vriendje wil ook graag een laptop, teminste... soms wil ie dat, soms niet  Dus misschien kan hij die gebruiken... Ofzo
 Dus misschien kan hij die gebruiken... Ofzo  

hangt er van af he wat je er mee doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
Das wel een goed idee, en aan 2 laptops heb je zelf toch niet zoveel, totdat er 1 kapot is!
[..]
[..]

niet eerlijk ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:20 schreef Pien85 het volgende:
Straks nog 1 uurtje werken, morgen nog 2 en dan heb ik vakantie

quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:20 schreef Pien85 het volgende:
Straks nog 1 uurtje werken, morgen nog 2 en dan heb ik vakantie
 Lekker voor je pien!
 Lekker voor je pien!

helloquote:

kloptquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:23 schreef Panda72 het volgende:
Ik dacht dat je in word een tekst ook verticaal kan zetten. Heel vroeger eens gedaan maar weet het niet meer

Moet je je scherm even een slagje draaienquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:23 schreef Panda72 het volgende:
Ik dacht dat je in word een tekst ook verticaal kan zetten. Heel vroeger eens gedaan maar weet het niet meer

quote:
quote:

he bah ben jij ook al ziek?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
klut klote
Het weer is veel te mooi om ziek op bed te liggen

flesquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
klut klote
Het weer is veel te mooi om ziek op bed te liggen

Nou inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
toch handig dat al die dell onderdelen uitwisselbaar zijn
 Is je harddisk stuk, ruk je hem er gewoon uit en zet er een extra processor voor in de plaats
 Is je harddisk stuk, ruk je hem er gewoon uit en zet er een extra processor voor in de plaats  Het is net Lego gewoon
 Het is net Lego gewoon  

welke versie van word?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:23 schreef Panda72 het volgende:

al geluktquote:

Nee die heb ik in een fles zittenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bah
ik hoef zeker geen sinaasappeltjes te persen?

ze zijn al op dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die heb ik in een fles zitten

zure shizzlequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die heb ik in een fles zitten

quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je je scherm even een slagje draaien
 zie je dat ze in het oosten des lands een beetje vreemd maar wel lekker zijn
 zie je dat ze in het oosten des lands een beetje vreemd maar wel lekker zijn

lekker handig...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
belt net de politie blijk ik al 2 jaar op het verkeerde adres te zijn ingeschreven

ik wilde net zeggen staat boven in de balk een icoontje met een schuine letterquote:

ik denk niet dat fles nu behoefte heeft aan een bal gehaktquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zure shizzle
Een beetje liefde dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |