Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
teveel gezopen vandeweek?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:16 schreef DaMart het volgende:
Ik ben maar niet nar kantoor gegaan vanochtend... leek me niet zo handig met een temperatuur van 39,1.
ik sla even overquote:
heb alleen oplos koffie..quote:
niet vloeken hequote:
zo wel jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moguh
ps weet jij iets van hackingtosh ?
mja dan heb ik er nie veel aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo wel ja![]()
mac ben ik niet echt in thuis
koen!quote:
Ja, zekers, maar ik denk dat je dan weinig van de stad gaat zienquote:
mweh.. we gaan vrijdags in ondertrouw.. dus of we uberhaupt veel van een stad gaan zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zekers, maar ik denk dat je dan weinig van de stad gaat zien
verkopen ze bij starbucks ook thee dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
Kopje koffie betalen met app
Zou dat ook voor thee gelden?.
ow gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. we gaan vrijdags in ondertrouw.. dus of we uberhaupt veel van een stad gaan zien
Dan kan je net zo goed naar Zutphen gaan ofzo... in ieder geval een leuk hotel daarvoor uitzoekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. we gaan vrijdags in ondertrouw.. dus of we uberhaupt veel van een stad gaan zien
Volgens mij wel toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
verkopen ze bij starbucks ook thee dan?
koffie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
Anders stuur je een lange zakelijke mail en maak je honderdduizend spelfouten, waaronder de naam van je eigen functie
"Hooft comunicatie"quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
Anders stuur je een lange zakelijke mail en maak je honderdduizend spelfouten, waaronder de naam van je eigen functie
quote:
ik kan datquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben nog nooit in een starbucks geweest omdat ik altijd dacht dat ze daar alleen koffie verkochtenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wel toch?
Ik heb bij de Starbucks op het vliegveld van Glasgow een aantal jaar geleden een kop thee met croissant genuttigd.
zutphen.. leuke stad??quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed naar Zutphen gaan ofzo... in ieder geval een leuk hotel daarvoor uitzoeken
omg volgens mij heb je meer koffie nodig ....quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
Alstu!quote:
niet echt volgens mij... maar aangezien je dit zei:quote:
zal het je een hoop reistijd schelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dus je voelt je uitgeslapen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:07 schreef Koen66 het volgende:
Hopeloos verslapen, werd 7:27 wakker met Blackberry in hand terwijl ik 5:30 er uit wil
Zutphen : 1:42, Keulen 2:42quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alstu!
[..]
niet echt volgens mij... maar aangezien je dit zei:
[..]
zal het je een hoop reistijd schelen
Dan ga je toch naar Den Haagquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zutphen : 1:42, Keulen 2:42
scheelt een uurtje...
Den Haagquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar Den HaagOf gouda?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Den Haag
Dan kan ik net zo goed in m'n eigen huis blijven
maar al die reistijd die je daarmee bespaard kan je gebruiken om.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
[..]
Den Haag
DaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat idee had ik al...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Uitgeslapen dat wel maar met knetterende koppijn....quote:
Lekker verder slapen dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uitgeslapen dat wel maar met knetterende koppijn....
En nog hele dag vergaderen ook hier
HEHEHquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar al die reistijd die je daarmee bespaard kan je gebruiken om.......
Herkenbaar... Paracetamol helpt ook maar een paar uur, hoofdpijn is nu alweer terugquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uitgeslapen dat wel maar met knetterende koppijn....
Daarom... maar Keulen lijkt me een goede keus hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
HEHEH
toen we het huis gekocht hadden hebben we dat ook gevierd in een hotel... 500m hiervandaan
ach.. het is sowieso nutteloos geld uitgeven
nee dat niet maar daar voel je je ook beroerd van en je zegt hier dat het koorts is omdat je een kater sneu vind klinken.quote:
ok, of we geen Microsoft Office meer willen gebruiken....quote:begin your transition off of Microsoft Office
ik was niet degene die dat mailtje stuurde hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
omg volgens mij heb je meer koffie nodig ....
ach het kan altijd erger ipv lol ... lul in een mail naar je baas sturen ...
Misschien heb ik te veel Fanta gedronken van het weekendquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dat niet maar daar voel je je ook beroerd van en je zegt hier dat het koorts is omdat je een kater sneu vind klinken.
[..]
Den Haag
je zou bijna gaan verhuizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
wees blij ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was niet degene die dat mailtje stuurde hoor
Naar Rotterdam zeker??quote:
ben ik ook, maar het was te erg voor woordenquote:
je zit toch niet symp af te kraken he?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben ik ook, maar het was te erg voor woorden
Soms zitten er echt pareltjes in brieven of mailquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:"Ik hoop dat u kunt zorgen voor een bevredigde oplossing."
lol ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zal het zijn!quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heb ik te veel Fanta gedronken van het weekend.
bij ons boven is nog een huisje maar die wil Marijke ook al.quote:
neuh... Amsterdam is NIET mijn stad..quote:
nope, degene die gaat over de stagaires, namelijk de stagecoordinatorquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
je zit toch niet symp af te kraken he?
Heb je het nodig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
geef een kind een nintendo ds en je hebt rust
werd beetje laat gister avondquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
geef een Toek een xbox360 en je hebt rust
Moest je dan niet een beetje huilen van die mailquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nope, degene die gaat over de stagaires, namelijk de stagecoordinator![]()
het ging onder andere over de stagair Micheal![]()
voor MPG: dit zijn spelfouten uit die mail, ik maak ze niet zelf![]()
Ja..een beetje wel...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:46 schreef MPG het volgende:
Moest je dan niet een beetje huilen van die mail![]()
?
Een kipquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
ja daar gaan we weer
![]()
wat was er eerder?
de kip of het ei?
de een zegt de kip want die heeft het eerste kippenei gelegd
ik zeg het ei want daar kwam die kip uit.
de eerste kip kwam uit een ei en is ontstaan uit dna van 2 andere dieren die beiden geen kip waren.
net zoiets als een schaap en een geit, dan heb je ook een nieuwe diersoort.
of een paard en een ezel, dan krijg je een muilezel
en zo is de kip ook ontstaan naar mijn idee.
moggelquote:
*knuffel*quote:
Lekker vlotquote:
En weet je ook al wat meer, of komen ze er nog op terug?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker vlot
nu wat gevoelige ribbetjes van het duwen op mijn lever, maar dat is zo over
Nu lekker naar huis en proberen nog wat slaap mee te pakken
Ja, heerlijk! En er lag een Quest in de wachtkamer, dus ik heb me geen moment verveeldquote:
En wat ben je wijzer geworden uit die Quest dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! En er lag een Quest in de wachtkamer, dus ik heb me geen moment verveeld
Moet eerst beoordeeld worden door de internist.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En weet je ook al wat meer, of komen ze er nog op terug?
Eh, dat driehoekige huizen heel sterk zijn, maar lastig in te richten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wat ben je wijzer geworden uit die Quest dan?
Ben je dan nu nog steeds blij met je nieuwe woning of had je liever een driehoekig huis willen hebben?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Eh, dat driehoekige huizen heel sterk zijn, maar lastig in te richten!
Mijn huisjequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je dan nu nog steeds blij met je nieuwe woning of had je liever een driehoekig huis willen hebben?
kom maar met die link danquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:11 schreef friemelaar het volgende:
![]()
WOKproof
![]()
![]()
denk ik dan toch![]()
nu nog wat schaven om 't mooi te maken
Dan is het goedquote:
Merelquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Merel- het volgende:
Die TT!
Ik wil ook zo opstarten maar al mijn koffie-gear is kapot
Trouwens hoi allemaal
Hihi, ik dacht ik kom weer eens even kijken hoe leuk het hier is en tsja, KOFFIEEEEquote:
eerst nog ff mooi makenquote:
Opgesteld door microsoft zekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
checklist:
1) is het een database file? ja nee
2)blabla bla
3)is het geen database file? ja nee
quote:
Ik had hem toevallig bij me, omdat ik een paar dagen bij mijn ouders geweest ben en nu onderweg ben naar huis.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:28 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik neem mijn laptop eigenlijk nooit mee in de trein, want als ik er in zit, al heel veel andere bagage, maar gaat dat wel een beetje snel? Of is het übertraag?
Toch wel handig misschien laptop mee.. Dood de tijd een beetje. Ik moet vaak 3 uur treinen.. dan zou ik leuke films of series kunnen kijken, of traag internettenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig bij me, omdat ik een paar dagen bij mijn ouders geweest ben en nu onderweg ben naar huis.
Het is niet echt snel, maar het is ook weer niet zo traag dat ik het maar laat voor wat het is
Ideaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:31 schreef Merel- het volgende:
[..]
Toch wel handig misschien laptop mee.. Dood de tijd een beetje. Ik moet vaak 3 uur treinen.. dan zou ik leuke films of series kunnen kijken, of traag internetten
Idd, senseo is beter dan niks!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:18 schreef Merel- het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht ik kom weer eens even kijken hoe leuk het hier is en tsja, KOFFIEEEE![]()
![]()
I need it! Zometeen naar mijn ouders, die hebben nog wel de mogelijkheid koffie te zetten.. (oke senseo) maar goed, beter dan niets
Hehe, totaal geen huiswerk op het momentquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ideaal
Toen ik nog vaak naar Limburg ging, maakte ik vaak huiswerk in de trein. Rapporten uitwerken, berekeningen maken en verslagen schrijven gaat prima
Ik ben ook sinds een paar maanden gestoptquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef Merel- het volgende:
[..]
Hehe, totaal geen huiswerk op het momentWant gestopt met studie, sinds kort.
En het gekke is, ik mis school
*gaat mond wassen
Jaaa, leek me wel weer eens gezellig hier rond te komen kijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Idd, senseo is beter dan niks!
Maar leuk dat je weer komt buurten!
We zijn zo gezellig hierquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Merel- het volgende:
[..]
Jaaa, leek me wel weer eens gezellig hier rond te komen kijken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef Merel- het volgende:
[..]
*gaat mond wassen
Waarom gestopt dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook sinds een paar maanden gestopt
ja, dat verschil is nog groter dan tussen zwart en witquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Merel- het volgende:
[..]
Jaaa, leek me wel weer eens gezellig hier rond te komen kijken
Ik heb de afgelopen dagen kunnen genieten van Nespresso, en nu weer switchen naar senseo.. it's gonna be hard
Ik heb in juni afgelopen jaar mijn diploma gehaald maar kwa werk in mijn richting is ook niks, zit er sterk aan te twijfelen om in september weer te beginnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef Merel- het volgende:
[..]
*gaat mond wassen
Waarom ben jij gestopt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook sinds een paar maanden gestopt
Studie bleek na 2,5 jaar toch echt niks voor mij te zijn! Ik twijfelde altijd al.. vanaf het begin. Eigenlijk kon ik die keus helemaal niet maken toen ik 18 was, maar ja, dan MOET je wel. En nu 2,5 jaar verder weet ik dat dit echt niet is wat ik wil! Jammer dat ik er nu pas achterkom ivm studieschuld enzo.. maar ja het is niet anders! Gelukkig weet ik wel wat ik in September wil doenquote:
Wat voor een studie deed je dan en wat wil je gaan doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef Merel- het volgende:
[..]
Waarom ben jij gestopt?
[..]
Studie bleek na 2,5 jaar toch echt niks voor mij te zijn! Ik twijfelde altijd al.. vanaf het begin. Eigenlijk kon ik die keus helemaal niet maken toen ik 18 was, maar ja, dan MOET je wel. En nu 2,5 jaar verder weet ik dat dit echt niet is wat ik wil! Jammer dat ik er nu pas achterkom ivm studieschuld enzo.. maar ja het is niet anders! Gelukkig weet ik wel wat ik in September wil doenen ben ik daar vrijwel 100% zeker van
Welke opleiding heb je gedaan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb in juni afgelopen jaar mijn diploma gehaald maar kwa werk in mijn richting is ook niks, zit er sterk aan te twijfelen om in september weer te beginnen
Aahwquote:
Mediavormgever niveau 4, wil verder de webwereld inquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef Merel- het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je gedaan?
[..]
Aahw![]()
quote:
Wat ga je doen dan? Studieschuld is opzich niet zo erg hoor... heb de mijne + die van FeMaleDuck al afgelost (binnen een paar jaar)quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef Merel- het volgende:
[..]
Waarom ben jij gestopt?
[..]
Studie bleek na 2,5 jaar toch echt niks voor mij te zijn! Ik twijfelde altijd al.. vanaf het begin. Eigenlijk kon ik die keus helemaal niet maken toen ik 18 was, maar ja, dan MOET je wel. En nu 2,5 jaar verder weet ik dat dit echt niet is wat ik wil! Jammer dat ik er nu pas achterkom ivm studieschuld enzo.. maar ja het is niet anders! Gelukkig weet ik wel wat ik in September wil doenen ben ik daar vrijwel 100% zeker van
is maar net hoeveel studie schuld je hebtquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
balen...
[..]
Wat ga je doen dan? Studieschuld is opzich niet zo erg hoor... heb de mijne + die van FeMaleDuck al afgelost (binnen een paar jaar)
Heb je dan niet heel veel moeten afbetalen per maand???quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
balen...
[..]
Wat ga je doen dan? Studieschuld is opzich niet zo erg hoor... heb de mijne + die van FeMaleDuck al afgelost (binnen een paar jaar)
Ja, dat is zo, maar mn vrouw had een flinke (na bijna 3 jaar gestopt en geen nieuwe studie begonnen)quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is maar net hoeveel studie schuld je hebt
Zoiets hadden wij ook... gewoon je leefpatroon erop instellen en binnen anderhalf jaar was het weg... reken zelf maar uit hoeveel dat is... heb ik even geen zin inquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef Merel- het volgende:
[..]
Heb je dan niet heel veel moeten afbetalen per maand???
Mijne is nu al voor prestatiebeurs: 8200 en voor OV iets van 2400 zag ik gister in een brief..
Ik ga van fysiotherapie in Groningen naar Pedagogiek in Leiden
ik heb ook een flinke.. is toch een jaarsalaris voor menig werknemer..quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar mn vrouw had een flinke (na bijna 3 jaar gestopt en geen nieuwe studie begonnen)
Vergader zequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ook... gewoon je leefpatroon erop instellen en binnen anderhalf jaar was het weg... reken zelf maar uit hoeveel dat is... heb ik even geen zin in
maar ben vergaderen
have funquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ook... gewoon je leefpatroon erop instellen en binnen anderhalf jaar was het weg... reken zelf maar uit hoeveel dat is... heb ik even geen zin in
maar ben vergaderen
vergadering opgeschovenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je weer geluk maar doe jij nog iets anders als vergaderen?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
pappa is een held
ds deed het niet meer (zo'n m3 kaartje er in)
en die gaf alleen nog maar zwart beeld
ff opnieuw geflashed en hij is weer als nieuw
zeker heb ik weer rustquote:
Fijn he dat je zo de kleine de dag kan makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
pappa is een held
ds deed het niet meer (zo'n m3 kaartje er in)
en die gaf alleen nog maar zwart beeld
ff opnieuw geflashed en hij is weer als nieuw
Hey Zomerquote:
Hoezo? ziek?quote:
wat was er mis mee ?quote:
nee, ik heb volgende week toetsweek en de tandarts staat ingepland op momenten dat ik gewoon les heb. Anders was ik wel gegaan maar omdat het mijn laatste lessen voor de toetsweek zijn, bel ik de tandarts maar even af. Het is toch maar voor een controle, ik ga wel na de toetsweek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn he dat je zo de kleine de dag kan maken
[..]
Hey Zomer![]()
[..]
Hoezo? ziek?
Ik geef je geen ongelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nee, ik heb volgende week toetsweek en de tandarts staat ingepland op momenten dat ik gewoon les heb. Anders was ik wel gegaan maar omdat het mijn laatste lessen voor de toetsweek zijn, bel ik de tandarts maar even af. Het is toch maar voor een controle, ik ga wel na de toetsweek.
Moederbord stukquote:
ze zullen wel gedacht hebben wie niet waagd wie niet wint ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moederbord stuk
Opgestuurd... Kreeg ik opeens een rekening voor een nieuw toetsenbord, nieuwe behuizing en ze vertelde me dat er vochtschade wasDus gebeld, foto's gekregen... Vochtschade (1 druppel
) zit op behuizing van dvd drive... Dat lijkt me niets te maken te hebben met een stuk moederbord... Meneer van de laptops was het uiteindelijk met me eens
Dus moederbord probleem en ventilatorprobleem worden kosteloos gemaakt
En terecht dat die kosteloos gemaakt wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moederbord stuk
Opgestuurd... Kreeg ik opeens een rekening voor een nieuw toetsenbord, nieuwe behuizing en ze vertelde me dat er vochtschade wasDus gebeld, foto's gekregen... Vochtschade (1 druppel
) zit op behuizing van dvd drive... Dat lijkt me niets te maken te hebben met een stuk moederbord... Meneer van de laptops was het uiteindelijk met me eens
Ik ga het snel merken, de mijne is nauwelijks meer te gebruikenquote:
Dag nadat oude laptop stuk ging heb ik nieuwe gekochtquote:
Targaquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ze zullen wel gedacht hebben wie niet waagd wie niet wint ...
wat voor merk was het ?
Goed bezig!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moederbord stuk
Heb de mijne een week of 3 wegens niet meer gebruiken verkocht ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
En terecht dat die kosteloos gemaakt worden
[..]
Ik ga het snel merken, de mijne is nauwelijks meer te gebruiken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb de mijne een week of 3 wegens niet meer gebruiken verkocht ...
al heb ik niets te klagen heb er nog 3 of 4
maar dat was helaas wel de beste en de modernste
ik wacht nog ff wil wel weer een nieuwequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dag nadat oude laptop stuk ging heb ik nieuwe gekochtDus straks heb ik 2 laptops
[..]
TargaMeneer aan de telefoon wist mij te vertellen dat wat er op de rekening stond (behuizing, toetsenbord en dvddrive) puur cosmetisch was, en dus optioneel om te maken, maar moederbord enzo valt gewoon binnen de garantie hoor mevrouw
uhu
Had dat weken geleden gezegd
Haha echt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dag nadat oude laptop stuk ging heb ik nieuwe gekochtDus straks heb ik 2 laptops
GFquote:
friemelquote:
die ik verkocht heb was de 2e die ik ooit zelf gekocht heb...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een laptop gehad...
Jaquote:
trevquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
[..]
Hey GF
Ik ga maar eens eten koken, Spaghetti![]()
Bis Later Lui![]()
gfquote:
je moet ook niet lurken maar postenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
jij komt ook altijd binnen als ik net ff zit te lurken![]()
Das wel een goed idee, en aan 2 laptops heb je zelf toch niet zoveel, totdat er 1 kapot is!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaDe oude (die nu gemaakt wordt) die ga ik aan mn moeder uitlenen denk ik... die heeft geen internet ofzo, maar ze speelt wel graag spelletjes van zylom enzo
Of anders ga ik 'm als reserve houden of we sluiten 'm aan op de tv
Nu al spaghetti maken? Nu ook eten of voor vanavond???quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
[..]
Hey GF
Ik ga maar eens eten koken, Spaghetti![]()
Bis Later Lui![]()
quote:
fubarquote:
zomervogelquote:
Nee, daaromquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
Das wel een goed idee, en aan 2 laptops heb je zelf toch niet zoveel, totdat er 1 kapot is!
hangt er van af he wat je er mee doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
Das wel een goed idee, en aan 2 laptops heb je zelf toch niet zoveel, totdat er 1 kapot is!
[..]
[..]
niet eerlijk ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:20 schreef Pien85 het volgende:
Straks nog 1 uurtje werken, morgen nog 2 en dan heb ik vakantie
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:20 schreef Pien85 het volgende:
Straks nog 1 uurtje werken, morgen nog 2 en dan heb ik vakantie
helloquote:
kloptquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:23 schreef Panda72 het volgende:
Ik dacht dat je in word een tekst ook verticaal kan zetten. Heel vroeger eens gedaan maar weet het niet meer
Moet je je scherm even een slagje draaienquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:23 schreef Panda72 het volgende:
Ik dacht dat je in word een tekst ook verticaal kan zetten. Heel vroeger eens gedaan maar weet het niet meer
quote:
quote:
he bah ben jij ook al ziek?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
klut klote![]()
Het weer is veel te mooi om ziek op bed te liggen
flesquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
klut klote![]()
Het weer is veel te mooi om ziek op bed te liggen
Nou inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
toch handig dat al die dell onderdelen uitwisselbaar zijn
welke versie van word?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:23 schreef Panda72 het volgende:
al geluktquote:
Nee die heb ik in een fles zittenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bah![]()
ik hoef zeker geen sinaasappeltjes te persen?
ze zijn al op dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die heb ik in een fles zitten
zure shizzlequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die heb ik in een fles zitten
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je je scherm even een slagje draaien
lekker handig...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
belt net de politie blijk ik al 2 jaar op het verkeerde adres te zijn ingeschreven
ik wilde net zeggen staat boven in de balk een icoontje met een schuine letterquote:
ik denk niet dat fles nu behoefte heeft aan een bal gehaktquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zure shizzle
Een beetje liefde dan?
Heul eerlijkquote:
of juist welquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk niet dat fles nu behoefte heeft aan een bal gehakt
ik al niet meer sinds 2004quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heul eerlijkMijn 2 weken vakantie van de zomer zijn in 't water gevallen, dus eigenlijk heb ik al sinds eind 2008 geen vakantie meer gehad...
Nouja het is wel goed bedoeldquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk niet dat fles nu behoefte heeft aan een bal gehakt
waarschijnlijk gaat het me nog goed uitkomen ookquote:
Dat is ook stomquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik al niet meer sinds 2004
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
belt net de politie blijk ik al 2 jaar op het verkeerde adres te zijn ingeschreven
*tring*quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*tring*
"Hallo? Met Goldfinger"
-"Ja met de politie. Meneer Silverbutt?"
"Ehmm nee. Goldfinger ben ik"
-"Oh. Kan ik meneer Silvercunt spreken asseblief?"
"Die woont hier niet. Ik woon hier. Goldfinger. Stelletje eikels"
-"Eikels eikels WTFMaar waar woont meneer Silverwilly dan?"
"Hebben jullie geen telefoonboek of zo?"
-"Nou we proberen het nog wel een keer. Bedankt hoor meneer Goldeikel"
*click*
[..]
*tring*
"Hallo? Met Goldfinger"
*click*
Hoiquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat het me nog goed uitkomen ook
[..]
*tring*
"Hallo? Met Goldfinger"
*click*
eigenlijk welquote:
bijna wel jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaadIs je harddisk stuk, ruk je hem er gewoon uit en zet er een extra processor voor in de plaats
Het is net Lego gewoon
quote:
geen tijd en geld voorquote:
[..]
*tring*
"Hallo? Met Goldfinger"
*click*
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er moet meer buiten de deur geneuckt worden dus...
mijn laatste echte vakantie was oct 2008 ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heul eerlijkMijn 2 weken vakantie van de zomer zijn in 't water gevallen, dus eigenlijk heb ik al sinds eind 2008 geen vakantie meer gehad...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er moet meer buiten de deurin de batsclub geneuckt worden dus...
verkapte reclame post !!!quote:
ik zou dan een factuur sturen, met de hoogte van je voorrijkosten erbijquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
stelletje mongolen![]()
ik miste nog een factuur van 1350 euro die ik al betaald heb.
bel ik ervoor zeggen ze maar meneer die ligt hier in de winkel klaar.
waarom sturen jullie dan alle andere facturen gewoon op
hoiquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er moet meer buiten de deur geneuckt worden dus...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
spam, bannen die illegaal wonende nep belg
quote:
Ah, jullie behoeftes zijn duidelijkquote:
ik zeg toch niet welke clubquote:
hoi hoiquote:
marijkequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaalHoe is het hier?
Marijkjequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heej Merelquote:
valt mee hoor... het gaat weleens snellerquote:
MZquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet welke club
valt welquote:
Waar is hier ook alweer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoi hoi![]()
nu kom je maar eens naar mij hoor, ik ben al 2 keer in zwolle gekomen geweest
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai gfquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Marijkje![]()
[me=LovelyLady] springt boven op Marijke en knuffiefluffiet haar helemaal plat
[/me]
[..]
Heej Merel![]()
En nu moet ik wegdoeiiii tot zo
Hee mannelijke eendquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
valt mee hoor... het gaat weleens sneller
[..]
MZ
[..]dat is ook niet uit je sig op te maken
dat de gemeente me op het verkeerde adres inschrijft kan ik niets aan doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
spam, bannen die illegaal wonende nep belg
Wokje knuffelhackerquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai gf![]()
Ben je er al uit met die factuur?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
stelletje mongolen![]()
dat was zo leuk dat ik het nog een keer ga doenquote:
In de "winkel"? De bekeuringenwinkel of wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
stelletje mongolen![]()
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was zo leuk dat ik het nog een keer ga doen![]()
gezakt dus....
je wil gewoon die leuke dame achter de balie daar nog eens zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was zo leuk dat ik het nog een keer ga doen![]()
gezakt dus....
Ging het om een boete van 1350 euro!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de "winkel"? De bekeuringenwinkel of wat?
Douchze Flesquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway ik ga nu douchen. Heel heet. Goed voor de ziektekiempjes. Opkrassen met die beesten.
Weet ik hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ging het om een boete van 1350 euro!![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de "winkel"? De bekeuringenwinkel of wat?
ontsmetten met alcohol, de binnenkant van je lichaamquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway ik ga nu douchen. Heel heet. Goed voor de ziektekiempjes. Opkrassen met die beesten.
geen idee... ik ken de details van deze zaak niet...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat de gemeente me op het verkeerde adres inschrijft kan ik niets aan doen
OMG OMG OMG, wat een crimineel die batsbaas!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik hetHij begint over politie
gelukkig nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ging het om een boete van 1350 euro!![]()
Jammer... Boefjes zijn wel leukquote:
ik ga hem vandaag maar halenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Kortom: ze sturen em alsnog op?
[..]Knuff
We moeten gewoon wat minder gezellig doen, dan doe je tenminste je huiswerk
Oh ja, dat is een goed ideequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ontsmetten met alcohol, de binnenkant van je lichaam
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMG, wat een crimineel die batsbaas!
good morningquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer... Boefjes zijn wel leuk![]()
bekeuringen krijg je voor te hard rijden en zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer... Boefjes zijn wel leuk![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga hem vandaag maar halen
Tsja, eens een kamper...quote:
Goedemorgenquote:
inderdaad, dat zei ik gisteren alquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Kortom: ze sturen em alsnog op?
[..]Knuff
We moeten gewoon wat minder gezellig doen, dan doe je tenminste je huiswerk
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
gezakt![]()
en dat is jullie schuld want het is hier vaak veel te gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
hier is het redelijk rustigquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GoedemorgenMwah, maar het is wel okee
Ga lekker niets doen vandaag, zinloos wow-en
Heerlijk
Hoe is het met jou dan?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, dat zei ik gisteren al
[..]
Oe, daar heb ik wel trek in!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Trevland het volgende:
Spaghetti is klaar. wie wil?
Ik ben eten [ afbeelding ]
ik ben nu wel mijn laptop aan het herinstaleren speciaal voor dat examen, en de pc van de kinderenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]GMTA
Maar inderdaad, het ligt toch altijd aan een ander
italiaans etenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Trevland het volgende:
Lekkerquote:
Wat voor examen was het dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben nu wel mijn laptop aan het herinstaleren speciaal voor dat examen, en de pc van de kinderen
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg .. die monteurs van upc zijn echt dom ....
Helleu!quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik kan een stukje code niet vinden
Ben er al de hele dag naar op zoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te moeilijk voor mij
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
smakelijk trevquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Trevland het volgende:
quote:
[..]
Ik heb echt geen flauw ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
VMware vSphere 4.1quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Wat voor examen was het dan?En wat ben je aan het herinstalleren?
Ik ben de kluts kwijt
[..]
kan ik je niet meehelpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
en daar ben je voor gezakt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
VMware vSphere 4.1
ik heb dus een aantal pc's nodig om in te richten als ESXi host en die dan clusteren en beheren met vSphere.
ben je er nog?
en daar dan alle mogelijkheden van weten op gebied van storage, redundancie faulttollerance, high availability, loadbalancing, performance tuning enzo...
balen... volgende keer beterquote:
in bestaande config word alleen een modem vervangenquote:
Ik ken VMware, maar dan houdt het ook wel opquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
VMware vSphere 4.1
ik heb dus een aantal pc's nodig om in te richten als ESXi host en die dan clusteren en beheren met vSphere.
ben je er nog?
en daar dan alle mogelijkheden van weten op gebied van storage, redundancie faulttollerance, high availability, loadbalancing, performance tuning enzo...
net niet dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken VMware, maar dan houdt het ook wel opKnap dat je dat kan
![]()
het is tijd voor een knuffel van jou aan mij en andersomquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
4 is genoegquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
VMware vSphere 4.1
ben je er nog?
Je kunt het vast wel, maar het kwam er net niet helemaal uitquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)en-notenkrakers.html
Graagquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is tijd voor een knuffel van jou aan mij en andersom
eetse!quote:
hij kan het dus nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken VMware, maar dan houdt het ook wel opKnap dat je dat kan
![]()
smakelijk wokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |