Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ze zijn daar anders aardig vol van liefde hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zulke dates zoek ik niet... ik wil liefdevolle dates.
[..]
Binnenkort wil ik wel weten wat jouw geheim is.
Pleite? Doe je ze de groeten in de rechtszaal?quote:
laters trevquote:
jij niet alleenquote:
we waren je al kwijtquote:
Ik zie voornamelijk mannen en stellen. Dat is niet echt mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier al geprobeerd?
http://forum.fok.nl/topic/1583990
Als het voor een nachtje of scharrel is heb ik geen probleem met iemand van 18/19 hoor.quote:
muck heeft toek alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef DR34M3R het volgende:
Zoekt DM een date? Muck dus... die naam werd meerder keren genoemd net icm "gedate"
Zet hem op DM!
Klopt, tis wel goed zoekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk mannen en stellen. Dat is niet echt mijn voorkeur.
sorry...quote:
Die kan wel delen. Toch?quote:
Pheno on his way backquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry...
ik las deze melding net:
RWS EN KLPD ZOEKEN NAAR PINGUIN IN DORDTSE ZEEHAVEN.
18-01-2011 13:36:40 - Zuid-Holland Zuid
Hmmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, tis wel goed zoeken. Maar niet onmogelijk
![]()
...
Ja, zoietsquote:
das duidelijke taalquote:
Pheno is verdwaaldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry...
ik las deze melding net:
pheno zit toch niet in NZquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry...
ik las deze melding net:
Uhm... Niet? Hoezo?quote:
quote:
quote:
huh?quote:
fles hoe is het met je kutquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slechthorend, als het mag van jou
Badminton, OK, maar stoeienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nieuwsbrief van school... sport van de maand: badminton en stoeien
het is niet Sander's klas hoor dus ik maak me nog niet zo drukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Badminton, OK, maar stoeien![]()
![]()
? Zijn ze niet wat erg jong voor praktijkles biologie
?
Owquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow. Dan moet het buiten zijn medeweten ofzo...
GMTAquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Badminton, OK, maar stoeien![]()
![]()
? Zijn ze niet wat erg jong voor praktijkles biologie
?
Niet zo evil jij he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorryquote:
wokquote:
quote:
Nou en? Dan kan ze nog wel datenquote:
Daar hoef jij niks over te wetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles hoe is het met je kut
dat mag ze niet van toekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou en? Dan kan ze nog wel daten ;p
Hij is haar huisdier, niet andersomquote:
quote:
En zij luistert braafquote:
dat heb ik niet gezegdquote:
nou dan. Wat is dan het probleem?quote:
afkick verschijnselenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef cablegunmaster het volgende:
even een dipje met niet roken. het is lastig alsof mijn hele dag beheerst word door bepaalde gedachte's. het is haast niet gezond meer.
EN roken lost dat op of zo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef cablegunmaster het volgende:
even een dipje met niet roken. het is lastig alsof mijn hele dag beheerst word door bepaalde gedachte's. het is haast niet gezond meer.
als ze het hier neer zet weet hij het welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou dan. Wat is dan het probleem?
laters lovelyquote:
Tot straksquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
was het examen zo moeilijk?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG, Wokje! Tisser zo?
[ afbeelding ]
gezaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ging het niet goed?
[..]
Nee foei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
gezakt![]()
en dat is jullie schuld want het is hier vaak veel te gezellig
Graag gedaan hoor wok! Succes met de herkansingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
[..]
[..]
gezakt![]()
awww... da's balen. Wanneer mag je nog eens proberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
stuartquote:
[..]
[..]
[..]
gezakt![]()
Sorry Wok, ik heb nog wel geprobeerd om jou aan de studie te schoppen... Maar ik snap dat je gedachten steeds afdwaalden naar een bepaald iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
[..]
[..]
gezakt![]()
je mag nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor wok! Succes met de herkansing
over 7 werkdagenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awww... da's balen. Wanneer mag je nog eens proberen?
dat zat ik me ook even te bedenken.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry Wok, ik heb nog wel geprobeerd om jou aan de studie te schoppen... Maar ik snap dat je gedachten steeds afdwaalden naar een bepaald iemand.
was een leuk meisje achter de baliequote:
dat was de schuldigequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was een leuk meisje achter de balie
stoppen met roken moet je ook alleen maar voor jezelf doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat zat ik me ook even te bedenken.Heeft dat nut? en toen dacht ik heh? ik probeer toch te stoppen en dan begin ik even te twijfelen aan mezelf. Doe ik dit voor mezelf? voor iemand anders?
Maar toen bedacht ik me dat ik alleen van mezelf afhankelijk wil zijn en niet van iemand anders.
ze moetquote:
hier nietquote:
Ik snap jouquote:
Oi. Maar natuurlijk nog niet half zo leuk als....quote:[..]
was een leuk meisje achter de balie
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry Wok, ik heb nog wel geprobeerd om jou aan de studie te schoppen... Maar ik snap dat je gedachten steeds afdwaalden naar een bepaald iemand.
Zal mijn best doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier niet![]()
stuur maar wat zon naar hier
Kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
stoppen met roken moet je ook alleen maar voor jezelf doen
kennelijkquote:
Het is net seks, zeg maar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef cablegunmaster het volgende:
dan kan je ook beter stoppen met alcohol drinkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het ook lastig om mezelf dat voor te houden dat ik het niet doet om mijn omgeving maar voor mezelf want ik merk dat ik er beter door zing beter door adem en beter alles doe zonder roken dan met. Maar je krijgt toch de neiging alle sociale situaties te herzien. Op de manier van niet even naar buiten gaan om een nieuw onderwerp te verzinnen. Stilte in situaties te vinden zodat je een nieuw onderwerp kan verzinnen.
Zulk soort dingen denk ik dan weer aan. alsof rokers gezelliger zijn. maarja, het is lastig en ene kant ben ik er heilig in overtuigd dat het waar is maar aan de andere kant denk ik van als ik niet kan stoppen met roken doe ik het mezelf aan en vermoord ik mezelf langzaam maar zeker.
Dat is tenminste gezondquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan je ook stoppen met alcohol drinken
[..]
[..]
[..]
gezakt![]()
FalerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En ook nog eens erg lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat is tenminste gezond
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik snap jou![]()
.
Maar nu wel je best doen voor over 7 dagen he. Misschien moet ze je uti je studieboek voorlezen![]()
.
nog 10% inderdaadquote:[..]
Oi. Maar natuurlijk nog niet half zo leuk als....
Hier geen last vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
nou begint het ook nog eens te regenen
ja want die vertrouw ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:49 schreef DR34M3R het volgende:
@ Toekito: dus met Bokito mag ze wel daten?
de zon schijnt hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
Het is wel ideaal weer om eens van 13 hoog uit het raam te springen jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier sneeuwt het lichtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
he gut...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
druilerig hier...quote:
ik kan naar 25 hoog, maar de ramen kunnen niet fatsoenlijk openquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel ideaal weer om eens van 13 hoog uit het raam te springen ja
Hier was het de afgelopen 2 dagen nogal nat thoughquote:
dat is bij jouquote:
zo troosteloos is het iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel ideaal weer om eens van 13 hoog uit het raam te springen ja
mijn bal nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
he gut...
"en mijn bal is ook al lek!"
ook niet met een hamerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan naar 25 hoog, maar de ramen kunnen niet fatsoenlijk open
dan heb ik toch liever regenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb ik toch liever regen
En dat is maar goed ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan naar 25 hoog, maar de ramen kunnen niet fatsoenlijk open
preciesquote:
Allemaal op dezelfde plek gevallen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh er zijn er hier al minstens 5 naar beneden gesprongen de afgelopen tien jaar hoor. Vaak hoor je er niks van. Soms zie je een brandweerauto en wat linten. Vaak tijdelijke buitenlandse studenten die hier gek worden. Is nog niet eens slecht weer bij nodig eigenlijk.
Neuh, er is meer hoogbouw tegenwoordig hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Allemaal op dezelfde plek gevallen?
oh, ik dacht uit jouw flat... vroeg me al af wat je met al die mensen deed steeds.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, er is meer hoogbouw tegenwoordig hier
hij moest ze inwerken, maar is net een tandje erger dan panda72quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh, ik dacht uit jouw flat... vroeg me al af wat je met al die mensen deed steeds.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Panda72 het volgende:
Geduld geduld geduldje mag iemand niet vermoorden
laters stuartquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef Stuart het volgende:
Het is mij hier te rustig. Ik ben er vanavond weer rond half 9 NL tijd![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij moest ze inwerken, maar is net een tandje erger dan panda72
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij moest ze inwerken, maar is net een tandje erger dan panda72
[..]
Gewoon, eruit gooienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh, ik dacht uit jouw flat... vroeg me al af wat je met al die mensen deed steeds.
heb hier nog wel zo'n mooi gestoffeerd kamertjequote:
wij gaan dus niet meetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb hier nog wel zo'n mooi gestoffeerd kamertje![]()
met van die rubbere matjes op de muren
Wij gaan wel ergens een kroeg inquote:
dat lijkt me beterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij gaan wel ergens een kroeg in.
Veel beter.
quote:
jammer wou net vragen wat je maat isquote:
mijn maat is XXXLquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jammer wou net vragen wat je maat isvoor zo'n mooi wit jasje
![]()
mwoa, kigt eraan...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, de ZOMER was toch de tijd van de meeste neerslag hier?
quote:Gemiddeld valt er per jaar 690 tot ruim 900 mm aan neerslag in Nederland. De droogste plaatsen komen voor in het zuidoosten van Nederland (midden-Limburg), de natste op de Veluwe. In de zomer valt de regen in de regel met grotere hoeveelheden dan in de winter. Door de warmte kunnen fikse buien ontstaan, waardoor dan in korte tijd meer regen valt dan in de koude periode van het jaar. In de nazomer en herfst vallen de zwaarste buien vaak in de kustprovincies, omdat het warme zeewater de buien dan activeert.
cyanide schijnt goed te werkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
, zo eerst maar eens lezen wat voor een troep ik naar binnen ga schuiven tegen de pijn
trevquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
, zo eerst maar eens lezen wat voor een troep ik naar binnen ga schuiven tegen de pijn
En waarom hebben we nu dan zoveel regen elke keer?quote:
Watvoor spul heb je gekregen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
Omdat het te warm is voor sneeuwquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En waarom hebben we nu dan zoveel regen elke keer?
en dan zeggen mensen dat ik "aparte" kamers hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb hier nog wel zo'n mooi gestoffeerd kamertje![]()
met van die rubbere matjes op de muren
stuur die eens naar hier toequote:
ook dat ligt eraan aan wie je het vraagtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Omdat het zo voorspeld wordtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vergeet de figuren die zeggen 'omdat god / allah / het vliegend spaghettimonster* dat zo gewild heeft' niet hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook dat ligt eraan aan wie je het vraagt![]()
volgens sommige door de global warming.
volgens andere door het ontbreken van de zonnevlammen en weer andere denken dat het gewoon een cyclus is
Bis Later Wokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
o ja, de zondevloedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet de figuren die zeggen 'omdat god / allah / het vliegend spaghettimonster* dat zo gewild heeft' niet he...
* doorhalen wat niet van toepassing is
laters wokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
wat heeft nic gedaanquote:
Daar hadden we het net al over geloof ikquote:
je wil het niet weten hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan zeggen mensen dat ik "aparte" kamers heb
whehehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb allemaal leuke speeltjes op mijn computer. En nu kan ik mezelf laten opnemen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker terecht, hoewel ik er geen last van hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
Trev: Boete voor Syntus om slechte treindienst Achterhoek
en nu de NS nog .........................quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
Trev: Boete voor Syntus om slechte treindienst Achterhoek
quote:
Ze moeten ook prorail een schop geven, die vinden het ook nog niet nodig om de apparatuur langs het rails te vervangenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat geouwehoer met die boetes ook. Wat heeft dat nou voor zin? Ze verhogen gewoon wat tarieven, en verder verandert er toch niks.
Hey LLquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Nee, daar heb ik geen computer voor nodig.
llquote:
Die HEBBEN vorig jaar de hele tiefeszooi lopen vervangen bedoel je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze moeten ook prorail een schop geven, die vinden het ook nog niet nodig om de apparatuur langs het rails te vervangen
Kennelijk dus niet met goed spul want nog steeds veel sein en wissel storingen wat ik hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die HEBBEN vorig jaar de hele tiefeszooi lopen vervangen bedoel je.
Je bent er weerquote:
het is beestigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef TheFamousMan het volgende:
De wereld is mooi, zo mooi zo mooi, zo bi ba boe ba beesten mooi
Jaquote:
whehehehe true truequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet de figuren die zeggen 'omdat god / allah / het vliegend spaghettimonster* dat zo gewild heeft' niet he...
* doorhalen wat niet van toepassing is
Wie is er beestigquote:
de wereld.quote:
Laat het hem testen, dan weet je het zekerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef friemelaar het volgende:
Het projectje is bijna "wokproof" denk ik dan toch
He bah. Theetijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. Ik ben ook min of meer onder de levenden..
Gister kramp in m'n buik.. Vandaag maar ziek gemeld.. Blijf morgen ook nog ziek thuis geloof ik..![]()
net ook nog 2moedervlekken laten verwijderen..
/Me is in de lappenmand..
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef TheFamousMan het volgende:
De wereld is mooi, zo mooi zo mooi, zo bi ba boe ba beestig mooi
Hey Barretjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
Gister kramp in m'n buik.. Vandaag maar ziek gemeld.. Blijf morgen ook nog ziek thuis geloof ik..![]()
Beterschap meidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
sterkte+beterschap!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
de wereld is niet [bi ba boe ba beestig] mooi...quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de wereld is niet [bi ba boe ba beestig] mooi...
Ik vind van welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de wereld is niet [bi ba boe ba beestig] mooi...
Hey Muckquote:
Kalm aan doen he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
Dank je wel lieverds!
mweh.. Thee zat er ook niet in want ze zijn vandaag met de waterleiding en afvoer bezig...
Nu wat boodschappen doen..
Tot vanavond
Of het lag toch ergens anders aan. Al heb ik dan geen idee waaraan verder, maar okeequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk dus niet met goed spul want nog steeds veel sein en wissel storingen wat ik hoor
Het feit is en blijft dat hier in de buurt het ov niet opschietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of het lag toch ergens anders aan. Al heb ik dan geen idee waaraan verder, maar okee
wij hebben het wel mooi, maar we verneuken de wereld, de welvaart ligt over het algemeen extreem laag, honger en ziektes terroriseren 90% van het aardoppervlak terwijl er miljarden word geïnvesteerd in onderzoek naar leven buiten ons zonnestelsel, wat de afgelopen 50 jaar nog niks heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk welhet is maar wat je er zelf van maakt
ik denk te veel na, ben ook niet depressief oid, maar je kan er gewoon niet omheen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gisteren was het de meest deprimerende dag, niet vandaag
Muckiequote:
ben duits aan het doenquote:
vanmorgen he? toen was het zo lekker.. beetje regen maar gewoon heel zachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
het lijkt nu wel een beetje op te knappen qua weer
thnxquote:
Zeker waar!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat verdient zeker een [ afbeelding ]
Neem aan dat je geen bezwaar hebt dat ik ook wat verwijderd heb hier in GC?quote:
Hij is nog steeeds bezig andersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet meer terug komt, like ooit
mjaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef summer2bird het volgende:
Waarom blijft die ijsmachine doorposten?!
Misschien omdat er nog niemand is die hem stil kan houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef summer2bird het volgende:
hij heeft ook al een naamtopiquequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef summer2bird het volgende:
Lievvquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Muck het volgende:
Ik ben mijn grote liefde aan het vertroetelen
Dus je kan hem geen ban geven ... ben je klaar mee.. succesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
Neuh, FA's reageren even niet. Als hij hier weer post gaarne een TR plaatsen Door de reactie's zie ik niet meer waar hij heeft gepost (en anders moet ik straks elk SC topic doorspitten)
waar ben jij eigenlijk MOD van?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
Neuh, FA's reageren even niet. Als hij hier weer post gaarne een TR plaatsen Door de reactie's zie ik niet meer waar hij heeft gepost (en anders moet ik straks elk SC topic doorspitten)
Mijn eigen, kleine Japannertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Haal die quote even weg slimmerikquote:
van GCquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waar ben jij eigenlijk MOD van?
Hij is er i.p.v. BrandX hier op gcquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waar ben jij eigenlijk MOD van?
woepsquote:
oh je japquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Muck het volgende:
Ik ben mijn grote liefde aan het vertroetelen
Dank je DM, ik zou je bijna zoenenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
Foto weggemieterd... niet handig als je net de KSC opent op werk.
We hebben hier ook meerdere modjes mee postenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
Plaatjes weer weg? Heeft iemand anders dan gedaan
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
En die ijsmachine is ook weg.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:22 schreef DaMart het volgende:
Mooi, dan kan ik ook weg van werk, richting huis.
Naakte meisjes van 16 door de hele GC+KLBquote:
Veel reis plezierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:22 schreef DaMart het volgende:
Mooi, dan kan ik ook weg van werk, richting huis.
Nopequote:
Nope, gewoon een idiootquote:
+ ONZquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naakte meisjes van 16 door de hele GC+KLB
ik kan 'm niet openenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:24 schreef cablegunmaster het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1592783#91520067
He missed one
Nu niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:24 schreef cablegunmaster het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1592783#91520067
He missed one
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naakte meisjes van 16 door de hele GC+KLB
ah, hadden we er weer 1quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
Thanks. Ik heb er zeker 30 weggehaald. Niet dat ik niet van halfnaakte vrouwen hou, alleen was deze wat jong en ben ik aan het werkquote:
UI is niet je leeftijd neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb er zeker 30 weggehaald. Niet dat ik niet van halfnaakte vrouwen hou, alleen was deze wat jong en ben ik aan het werk
naakte vrouwenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb er zeker 30 weggehaald. Niet dat ik niet van halfnaakte vrouwen hou, alleen was deze wat jong en ben ik aan het werk
Nee, rugnummer. Wel gekozen op leeftijd, maar al een paar jaartjes terug.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
UI is niet je leeftijd neem ik aan?
Op werk is het wat minderquote:
Precies, ik heb er her en der waar ik erover struikelde ook een paar weggeflikkerd + 2 topics deleted.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Donequote:
wat heeft mamuck?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Done
MaMuck is ziek, dus ik kook ook maar voor PaMuck vanavond
knopjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, ik heb er her en der waar ik erover struikelde ook een paar weggeflikkerd + 2 topics deleted.
Knopjesquote:
Dat is wel liefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Done
MaMuck is ziek, dus ik kook ook maar voor PaMuck vanavond
Fiets zequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef MaleDuck het volgende:
zo, ik ga maar eens kijken of ik mn fiets nog thuis kan brengen
Heel misselijk, hoofdpijn en ze heeft het koudquote:
Iets heel simpels:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel lief, wat schaft de pot?
[..]
gewoon wat er gisteren al aan zat te komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel misselijk, hoofdpijn en ze heeft het koud
Mooi, er hadden nog een paar mensen geholpen. Dat 1 iemand zoveel troep kan makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, ik heb er her en der waar ik erover struikelde ook een paar weggeflikkerd + 2 topics deleted.
Nou ja, de mijne heb ik nog natuurlijk, maar mijn FOK!-knopjes, huuuquote:
Preciesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon wat er gisteren al aan zat te komen.
kan ie niet gewoon gelijk geklikoëerd worden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi, er hadden nog een paar mensen geholpen. Dat 1 iemand zoveel troep kan maken
Nee, dat moet een FA doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan ie niet gewoon gelijk geklikoëerd worden?
of werkt dat niet zo...
Okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |