Bis Later Wokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
o ja, de zondevloedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet de figuren die zeggen 'omdat god / allah / het vliegend spaghettimonster* dat zo gewild heeft' niet he...
* doorhalen wat niet van toepassing is
laters wokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
wat heeft nic gedaanquote:
Daar hadden we het net al over geloof ikquote:
je wil het niet weten hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan zeggen mensen dat ik "aparte" kamers heb
whehehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb allemaal leuke speeltjes op mijn computer. En nu kan ik mezelf laten opnemen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker terecht, hoewel ik er geen last van hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
Trev: Boete voor Syntus om slechte treindienst Achterhoek
en nu de NS nog .........................quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
Trev: Boete voor Syntus om slechte treindienst Achterhoek
quote:
Ze moeten ook prorail een schop geven, die vinden het ook nog niet nodig om de apparatuur langs het rails te vervangenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat geouwehoer met die boetes ook. Wat heeft dat nou voor zin? Ze verhogen gewoon wat tarieven, en verder verandert er toch niks.
Hey LLquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Nee, daar heb ik geen computer voor nodig.
llquote:
Die HEBBEN vorig jaar de hele tiefeszooi lopen vervangen bedoel je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze moeten ook prorail een schop geven, die vinden het ook nog niet nodig om de apparatuur langs het rails te vervangen
Kennelijk dus niet met goed spul want nog steeds veel sein en wissel storingen wat ik hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die HEBBEN vorig jaar de hele tiefeszooi lopen vervangen bedoel je.
Je bent er weerquote:
het is beestigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef TheFamousMan het volgende:
De wereld is mooi, zo mooi zo mooi, zo bi ba boe ba beesten mooi
Jaquote:
whehehehe true truequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet de figuren die zeggen 'omdat god / allah / het vliegend spaghettimonster* dat zo gewild heeft' niet he...
* doorhalen wat niet van toepassing is
Wie is er beestigquote:
de wereld.quote:
Laat het hem testen, dan weet je het zekerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef friemelaar het volgende:
Het projectje is bijna "wokproof" denk ik dan toch
He bah. Theetijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. Ik ben ook min of meer onder de levenden..
Gister kramp in m'n buik.. Vandaag maar ziek gemeld.. Blijf morgen ook nog ziek thuis geloof ik..![]()
net ook nog 2moedervlekken laten verwijderen..
/Me is in de lappenmand..
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:50 schreef TheFamousMan het volgende:
De wereld is mooi, zo mooi zo mooi, zo bi ba boe ba beestig mooi
Hey Barretjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
Gister kramp in m'n buik.. Vandaag maar ziek gemeld.. Blijf morgen ook nog ziek thuis geloof ik..![]()
Beterschap meidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
sterkte+beterschap!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:54 schreef Barretje80 het volgende:
de wereld is niet [bi ba boe ba beestig] mooi...quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de wereld is niet [bi ba boe ba beestig] mooi...
Ik vind van welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de wereld is niet [bi ba boe ba beestig] mooi...
Hey Muckquote:
Kalm aan doen he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
Dank je wel lieverds!
mweh.. Thee zat er ook niet in want ze zijn vandaag met de waterleiding en afvoer bezig...
Nu wat boodschappen doen..
Tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |