Bis Later Wokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
o ja, de zondevloedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet de figuren die zeggen 'omdat god / allah / het vliegend spaghettimonster* dat zo gewild heeft' niet he...
* doorhalen wat niet van toepassing is
laters wokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
wat heeft nic gedaanquote:
Daar hadden we het net al over geloof ikquote:
je wil het niet weten hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan zeggen mensen dat ik "aparte" kamers heb
whehehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb allemaal leuke speeltjes op mijn computer. En nu kan ik mezelf laten opnemen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker terecht, hoewel ik er geen last van hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
Trev: Boete voor Syntus om slechte treindienst Achterhoek
en nu de NS nog .........................quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef MPG het volgende:
Trev: Boete voor Syntus om slechte treindienst Achterhoek
quote:
Ze moeten ook prorail een schop geven, die vinden het ook nog niet nodig om de apparatuur langs het rails te vervangenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat geouwehoer met die boetes ook. Wat heeft dat nou voor zin? Ze verhogen gewoon wat tarieven, en verder verandert er toch niks.
Hey LLquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Nee, daar heb ik geen computer voor nodig.
llquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |