Het is wel ideaal weer om eens van 13 hoog uit het raam te springen jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
nou begint het ook nog eens te regenen
hier sneeuwt het lichtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
he gut...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
druilerig hier...quote:
ik kan naar 25 hoog, maar de ramen kunnen niet fatsoenlijk openquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel ideaal weer om eens van 13 hoog uit het raam te springen ja
Hier was het de afgelopen 2 dagen nogal nat thoughquote:
dat is bij jouquote:
zo troosteloos is het iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel ideaal weer om eens van 13 hoog uit het raam te springen ja
mijn bal nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
he gut...
"en mijn bal is ook al lek!"
ook niet met een hamerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan naar 25 hoog, maar de ramen kunnen niet fatsoenlijk open
dan heb ik toch liever regenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb ik toch liever regen
En dat is maar goed ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan naar 25 hoog, maar de ramen kunnen niet fatsoenlijk open
preciesquote:
Allemaal op dezelfde plek gevallen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh er zijn er hier al minstens 5 naar beneden gesprongen de afgelopen tien jaar hoor. Vaak hoor je er niks van. Soms zie je een brandweerauto en wat linten. Vaak tijdelijke buitenlandse studenten die hier gek worden. Is nog niet eens slecht weer bij nodig eigenlijk.
Neuh, er is meer hoogbouw tegenwoordig hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Allemaal op dezelfde plek gevallen?
oh, ik dacht uit jouw flat... vroeg me al af wat je met al die mensen deed steeds.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, er is meer hoogbouw tegenwoordig hier
hij moest ze inwerken, maar is net een tandje erger dan panda72quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh, ik dacht uit jouw flat... vroeg me al af wat je met al die mensen deed steeds.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Panda72 het volgende:
Geduld geduld geduldje mag iemand niet vermoorden
laters stuartquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef Stuart het volgende:
Het is mij hier te rustig. Ik ben er vanavond weer rond half 9 NL tijd![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij moest ze inwerken, maar is net een tandje erger dan panda72
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij moest ze inwerken, maar is net een tandje erger dan panda72
[..]
Gewoon, eruit gooienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh, ik dacht uit jouw flat... vroeg me al af wat je met al die mensen deed steeds.
heb hier nog wel zo'n mooi gestoffeerd kamertjequote:
wij gaan dus niet meetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb hier nog wel zo'n mooi gestoffeerd kamertje![]()
met van die rubbere matjes op de muren
Wij gaan wel ergens een kroeg inquote:
dat lijkt me beterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij gaan wel ergens een kroeg in.
Veel beter.
quote:
jammer wou net vragen wat je maat isquote:
mijn maat is XXXLquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jammer wou net vragen wat je maat isvoor zo'n mooi wit jasje
![]()
mwoa, kigt eraan...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, de ZOMER was toch de tijd van de meeste neerslag hier?
quote:Gemiddeld valt er per jaar 690 tot ruim 900 mm aan neerslag in Nederland. De droogste plaatsen komen voor in het zuidoosten van Nederland (midden-Limburg), de natste op de Veluwe. In de zomer valt de regen in de regel met grotere hoeveelheden dan in de winter. Door de warmte kunnen fikse buien ontstaan, waardoor dan in korte tijd meer regen valt dan in de koude periode van het jaar. In de nazomer en herfst vallen de zwaarste buien vaak in de kustprovincies, omdat het warme zeewater de buien dan activeert.
cyanide schijnt goed te werkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
, zo eerst maar eens lezen wat voor een troep ik naar binnen ga schuiven tegen de pijn
trevquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
, zo eerst maar eens lezen wat voor een troep ik naar binnen ga schuiven tegen de pijn
En waarom hebben we nu dan zoveel regen elke keer?quote:
Watvoor spul heb je gekregen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
Omdat het te warm is voor sneeuwquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En waarom hebben we nu dan zoveel regen elke keer?
en dan zeggen mensen dat ik "aparte" kamers hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb hier nog wel zo'n mooi gestoffeerd kamertje![]()
met van die rubbere matjes op de muren
stuur die eens naar hier toequote:
ook dat ligt eraan aan wie je het vraagtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Omdat het zo voorspeld wordtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vergeet de figuren die zeggen 'omdat god / allah / het vliegend spaghettimonster* dat zo gewild heeft' niet hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook dat ligt eraan aan wie je het vraagt![]()
volgens sommige door de global warming.
volgens andere door het ontbreken van de zonnevlammen en weer andere denken dat het gewoon een cyclus is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |