Hij is nog steeeds bezig andersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet meer terug komt, like ooit
mjaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef summer2bird het volgende:
Waarom blijft die ijsmachine doorposten?!
Misschien omdat er nog niemand is die hem stil kan houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef summer2bird het volgende:
hij heeft ook al een naamtopiquequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef summer2bird het volgende:
Lievvquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Muck het volgende:
Ik ben mijn grote liefde aan het vertroetelen
Dus je kan hem geen ban geven ... ben je klaar mee.. succesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
Neuh, FA's reageren even niet. Als hij hier weer post gaarne een TR plaatsen Door de reactie's zie ik niet meer waar hij heeft gepost (en anders moet ik straks elk SC topic doorspitten)
waar ben jij eigenlijk MOD van?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
Neuh, FA's reageren even niet. Als hij hier weer post gaarne een TR plaatsen Door de reactie's zie ik niet meer waar hij heeft gepost (en anders moet ik straks elk SC topic doorspitten)
Mijn eigen, kleine Japannertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Haal die quote even weg slimmerikquote:
van GCquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waar ben jij eigenlijk MOD van?
Hij is er i.p.v. BrandX hier op gcquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waar ben jij eigenlijk MOD van?
woepsquote:
oh je japquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Muck het volgende:
Ik ben mijn grote liefde aan het vertroetelen
Dank je DM, ik zou je bijna zoenenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
Foto weggemieterd... niet handig als je net de KSC opent op werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |