Donequote:
wat heeft mamuck?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Done
MaMuck is ziek, dus ik kook ook maar voor PaMuck vanavond
knopjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, ik heb er her en der waar ik erover struikelde ook een paar weggeflikkerd + 2 topics deleted.
Knopjesquote:
Dat is wel liefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Done
MaMuck is ziek, dus ik kook ook maar voor PaMuck vanavond
Fiets zequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:31 schreef MaleDuck het volgende:
zo, ik ga maar eens kijken of ik mn fiets nog thuis kan brengen
Heel misselijk, hoofdpijn en ze heeft het koudquote:
Iets heel simpels:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel lief, wat schaft de pot?
[..]
gewoon wat er gisteren al aan zat te komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel misselijk, hoofdpijn en ze heeft het koud
Mooi, er hadden nog een paar mensen geholpen. Dat 1 iemand zoveel troep kan makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, ik heb er her en der waar ik erover struikelde ook een paar weggeflikkerd + 2 topics deleted.
Nou ja, de mijne heb ik nog natuurlijk, maar mijn FOK!-knopjes, huuuquote:
Preciesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon wat er gisteren al aan zat te komen.
kan ie niet gewoon gelijk geklikoëerd worden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi, er hadden nog een paar mensen geholpen. Dat 1 iemand zoveel troep kan maken
Nee, dat moet een FA doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan ie niet gewoon gelijk geklikoëerd worden?
of werkt dat niet zo...
Okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |