Nou en? Dan kan ze nog wel datenquote:
Daar hoef jij niks over te wetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles hoe is het met je kut
dat mag ze niet van toekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou en? Dan kan ze nog wel daten ;p
Hij is haar huisdier, niet andersomquote:
quote:
En zij luistert braafquote:
dat heb ik niet gezegdquote:
nou dan. Wat is dan het probleem?quote:
afkick verschijnselenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef cablegunmaster het volgende:
even een dipje met niet roken. het is lastig alsof mijn hele dag beheerst word door bepaalde gedachte's. het is haast niet gezond meer.
EN roken lost dat op of zo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef cablegunmaster het volgende:
even een dipje met niet roken. het is lastig alsof mijn hele dag beheerst word door bepaalde gedachte's. het is haast niet gezond meer.
als ze het hier neer zet weet hij het welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou dan. Wat is dan het probleem?
laters lovelyquote:
Tot straksquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
was het examen zo moeilijk?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG, Wokje! Tisser zo?
[ afbeelding ]
gezaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ging het niet goed?
[..]
Nee foei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
gezakt![]()
en dat is jullie schuld want het is hier vaak veel te gezellig
Graag gedaan hoor wok! Succes met de herkansingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
[..]
[..]
gezakt![]()
awww... da's balen. Wanneer mag je nog eens proberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
stuartquote:
[..]
[..]
[..]
gezakt![]()
Sorry Wok, ik heb nog wel geprobeerd om jou aan de studie te schoppen... Maar ik snap dat je gedachten steeds afdwaalden naar een bepaald iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
[..]
[..]
gezakt![]()
je mag nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor wok! Succes met de herkansing
over 7 werkdagenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awww... da's balen. Wanneer mag je nog eens proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |