HEHEHquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar al die reistijd die je daarmee bespaard kan je gebruiken om.......
Herkenbaar... Paracetamol helpt ook maar een paar uur, hoofdpijn is nu alweer terugquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uitgeslapen dat wel maar met knetterende koppijn....
Daarom... maar Keulen lijkt me een goede keus hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
HEHEH
toen we het huis gekocht hadden hebben we dat ook gevierd in een hotel... 500m hiervandaan
ach.. het is sowieso nutteloos geld uitgeven
nee dat niet maar daar voel je je ook beroerd van en je zegt hier dat het koorts is omdat je een kater sneu vind klinken.quote:
ok, of we geen Microsoft Office meer willen gebruiken....quote:begin your transition off of Microsoft Office
ik was niet degene die dat mailtje stuurde hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
omg volgens mij heb je meer koffie nodig ....
ach het kan altijd erger ipv lol ... lul in een mail naar je baas sturen ...
Misschien heb ik te veel Fanta gedronken van het weekendquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dat niet maar daar voel je je ook beroerd van en je zegt hier dat het koorts is omdat je een kater sneu vind klinken.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Den Haag
Dan kan ik net zo goed in m'n eigen huis blijven
je zou bijna gaan verhuizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
wees blij ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was niet degene die dat mailtje stuurde hoor
Naar Rotterdam zeker??quote:
ben ik ook, maar het was te erg voor woordenquote:
je zit toch niet symp af te kraken he?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben ik ook, maar het was te erg voor woorden
Soms zitten er echt pareltjes in brieven of mailquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:"Ik hoop dat u kunt zorgen voor een bevredigde oplossing."
lol ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zal het zijn!quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heb ik te veel Fanta gedronken van het weekend.
bij ons boven is nog een huisje maar die wil Marijke ook al.quote:
neuh... Amsterdam is NIET mijn stad..quote:
nope, degene die gaat over de stagaires, namelijk de stagecoordinatorquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
je zit toch niet symp af te kraken he?
Heb je het nodig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
geef een kind een nintendo ds en je hebt rust
werd beetje laat gister avondquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
geef een Toek een xbox360 en je hebt rust
Moest je dan niet een beetje huilen van die mailquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nope, degene die gaat over de stagaires, namelijk de stagecoordinator![]()
het ging onder andere over de stagair Micheal![]()
voor MPG: dit zijn spelfouten uit die mail, ik maak ze niet zelf![]()
Ja..een beetje wel...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:46 schreef MPG het volgende:
Moest je dan niet een beetje huilen van die mail![]()
?
Een kipquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:44 schreef wel.o.k het volgende:
ja daar gaan we weer
![]()
wat was er eerder?
de kip of het ei?
de een zegt de kip want die heeft het eerste kippenei gelegd
ik zeg het ei want daar kwam die kip uit.
de eerste kip kwam uit een ei en is ontstaan uit dna van 2 andere dieren die beiden geen kip waren.
net zoiets als een schaap en een geit, dan heb je ook een nieuwe diersoort.
of een paard en een ezel, dan krijg je een muilezel
en zo is de kip ook ontstaan naar mijn idee.
moggelquote:
*knuffel*quote:
Lekker vlotquote:
En weet je ook al wat meer, of komen ze er nog op terug?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker vlot
nu wat gevoelige ribbetjes van het duwen op mijn lever, maar dat is zo over
Nu lekker naar huis en proberen nog wat slaap mee te pakken
Ja, heerlijk! En er lag een Quest in de wachtkamer, dus ik heb me geen moment verveeldquote:
En wat ben je wijzer geworden uit die Quest dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! En er lag een Quest in de wachtkamer, dus ik heb me geen moment verveeld
Moet eerst beoordeeld worden door de internist.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
En weet je ook al wat meer, of komen ze er nog op terug?
Eh, dat driehoekige huizen heel sterk zijn, maar lastig in te richten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wat ben je wijzer geworden uit die Quest dan?
Ben je dan nu nog steeds blij met je nieuwe woning of had je liever een driehoekig huis willen hebben?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Eh, dat driehoekige huizen heel sterk zijn, maar lastig in te richten!
Mijn huisjequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je dan nu nog steeds blij met je nieuwe woning of had je liever een driehoekig huis willen hebben?
kom maar met die link danquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:11 schreef friemelaar het volgende:
![]()
WOKproof
![]()
![]()
denk ik dan toch![]()
nu nog wat schaven om 't mooi te maken
Dan is het goedquote:
Merelquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:07 schreef Merel- het volgende:
Die TT!
Ik wil ook zo opstarten maar al mijn koffie-gear is kapot
Trouwens hoi allemaal
Forum Opties | |