Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
teveel gezopen vandeweek?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:16 schreef DaMart het volgende:
Ik ben maar niet nar kantoor gegaan vanochtend... leek me niet zo handig met een temperatuur van 39,1.
ik sla even overquote:
heb alleen oplos koffie..quote:
niet vloeken hequote:
zo wel jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moguh
ps weet jij iets van hackingtosh ?
mja dan heb ik er nie veel aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo wel ja![]()
mac ben ik niet echt in thuis
koen!quote:
Ja, zekers, maar ik denk dat je dan weinig van de stad gaat zienquote:
mweh.. we gaan vrijdags in ondertrouw.. dus of we uberhaupt veel van een stad gaan zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zekers, maar ik denk dat je dan weinig van de stad gaat zien
verkopen ze bij starbucks ook thee dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
Kopje koffie betalen met app
Zou dat ook voor thee gelden?.
ow gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. we gaan vrijdags in ondertrouw.. dus of we uberhaupt veel van een stad gaan zien
Dan kan je net zo goed naar Zutphen gaan ofzo... in ieder geval een leuk hotel daarvoor uitzoekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. we gaan vrijdags in ondertrouw.. dus of we uberhaupt veel van een stad gaan zien
Volgens mij wel toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
verkopen ze bij starbucks ook thee dan?
koffie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
Anders stuur je een lange zakelijke mail en maak je honderdduizend spelfouten, waaronder de naam van je eigen functie
"Hooft comunicatie"quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
Anders stuur je een lange zakelijke mail en maak je honderdduizend spelfouten, waaronder de naam van je eigen functie
quote:
ik kan datquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben nog nooit in een starbucks geweest omdat ik altijd dacht dat ze daar alleen koffie verkochtenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wel toch?
Ik heb bij de Starbucks op het vliegveld van Glasgow een aantal jaar geleden een kop thee met croissant genuttigd.
zutphen.. leuke stad??quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed naar Zutphen gaan ofzo... in ieder geval een leuk hotel daarvoor uitzoeken
omg volgens mij heb je meer koffie nodig ....quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
Alstu!quote:
niet echt volgens mij... maar aangezien je dit zei:quote:
zal het je een hoop reistijd schelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dus je voelt je uitgeslapen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:07 schreef Koen66 het volgende:
Hopeloos verslapen, werd 7:27 wakker met Blackberry in hand terwijl ik 5:30 er uit wil
Zutphen : 1:42, Keulen 2:42quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alstu!
[..]
niet echt volgens mij... maar aangezien je dit zei:
[..]
zal het je een hoop reistijd schelen
Dan ga je toch naar Den Haagquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zutphen : 1:42, Keulen 2:42
scheelt een uurtje...
Den Haagquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar Den HaagOf gouda?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Den Haag
Dan kan ik net zo goed in m'n eigen huis blijven
maar al die reistijd die je daarmee bespaard kan je gebruiken om.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Den Haag
Dan kan ik net zo goed in m'n eigen huis blijven
DaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat idee had ik al...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Uitgeslapen dat wel maar met knetterende koppijn....quote:
Lekker verder slapen dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uitgeslapen dat wel maar met knetterende koppijn....
En nog hele dag vergaderen ook hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |