je wil gewoon die leuke dame achter de balie daar nog eens zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was zo leuk dat ik het nog een keer ga doen![]()
gezakt dus....
Ging het om een boete van 1350 euro!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de "winkel"? De bekeuringenwinkel of wat?
Douchze Flesquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway ik ga nu douchen. Heel heet. Goed voor de ziektekiempjes. Opkrassen met die beesten.
Weet ik hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ging het om een boete van 1350 euro!![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de "winkel"? De bekeuringenwinkel of wat?
ontsmetten met alcohol, de binnenkant van je lichaamquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway ik ga nu douchen. Heel heet. Goed voor de ziektekiempjes. Opkrassen met die beesten.
geen idee... ik ken de details van deze zaak niet...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat de gemeente me op het verkeerde adres inschrijft kan ik niets aan doen
OMG OMG OMG, wat een crimineel die batsbaas!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik hetHij begint over politie
gelukkig nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ging het om een boete van 1350 euro!![]()
Jammer... Boefjes zijn wel leukquote:
ik ga hem vandaag maar halenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Kortom: ze sturen em alsnog op?
[..]Knuff
We moeten gewoon wat minder gezellig doen, dan doe je tenminste je huiswerk
Oh ja, dat is een goed ideequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ontsmetten met alcohol, de binnenkant van je lichaam
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG OMG OMG, wat een crimineel die batsbaas!
good morningquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer... Boefjes zijn wel leuk![]()
bekeuringen krijg je voor te hard rijden en zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer... Boefjes zijn wel leuk![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga hem vandaag maar halen
Tsja, eens een kamper...quote:
Goedemorgenquote:
inderdaad, dat zei ik gisteren alquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Kortom: ze sturen em alsnog op?
[..]Knuff
We moeten gewoon wat minder gezellig doen, dan doe je tenminste je huiswerk
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
gezakt![]()
en dat is jullie schuld want het is hier vaak veel te gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
hier is het redelijk rustigquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GoedemorgenMwah, maar het is wel okee
Ga lekker niets doen vandaag, zinloos wow-en
Heerlijk
Hoe is het met jou dan?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, dat zei ik gisteren al
[..]
Oe, daar heb ik wel trek in!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Trevland het volgende:
Spaghetti is klaar. wie wil?
Ik ben eten [ afbeelding ]
ik ben nu wel mijn laptop aan het herinstaleren speciaal voor dat examen, en de pc van de kinderenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]GMTA
Maar inderdaad, het ligt toch altijd aan een ander
italiaans etenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Trevland het volgende:
Lekkerquote:
Wat voor examen was het dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben nu wel mijn laptop aan het herinstaleren speciaal voor dat examen, en de pc van de kinderen
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg .. die monteurs van upc zijn echt dom ....
Helleu!quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik kan een stukje code niet vinden
Ben er al de hele dag naar op zoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te moeilijk voor mij
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
smakelijk trevquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Trevland het volgende:
quote:
[..]
Ik heb echt geen flauw ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
VMware vSphere 4.1quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Wat voor examen was het dan?En wat ben je aan het herinstalleren?
Ik ben de kluts kwijt
[..]
kan ik je niet meehelpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
en daar ben je voor gezakt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
VMware vSphere 4.1
ik heb dus een aantal pc's nodig om in te richten als ESXi host en die dan clusteren en beheren met vSphere.
ben je er nog?
en daar dan alle mogelijkheden van weten op gebied van storage, redundancie faulttollerance, high availability, loadbalancing, performance tuning enzo...
balen... volgende keer beterquote:
in bestaande config word alleen een modem vervangenquote:
Ik ken VMware, maar dan houdt het ook wel opquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
VMware vSphere 4.1
ik heb dus een aantal pc's nodig om in te richten als ESXi host en die dan clusteren en beheren met vSphere.
ben je er nog?
en daar dan alle mogelijkheden van weten op gebied van storage, redundancie faulttollerance, high availability, loadbalancing, performance tuning enzo...
net niet dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken VMware, maar dan houdt het ook wel opKnap dat je dat kan
![]()
het is tijd voor een knuffel van jou aan mij en andersomquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaalHoe is het hier?
4 is genoegquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
VMware vSphere 4.1
ben je er nog?
Je kunt het vast wel, maar het kwam er net niet helemaal uitquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)en-notenkrakers.html
Graagquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is tijd voor een knuffel van jou aan mij en andersom
eetse!quote:
hij kan het dus nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken VMware, maar dan houdt het ook wel opKnap dat je dat kan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |