eerst nog ff mooi makenquote:
Opgesteld door microsoft zekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
checklist:
1) is het een database file? ja nee
2)blabla bla
3)is het geen database file? ja nee
quote:
Ik had hem toevallig bij me, omdat ik een paar dagen bij mijn ouders geweest ben en nu onderweg ben naar huis.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:28 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik neem mijn laptop eigenlijk nooit mee in de trein, want als ik er in zit, al heel veel andere bagage, maar gaat dat wel een beetje snel? Of is het übertraag?
Toch wel handig misschien laptop mee.. Dood de tijd een beetje. Ik moet vaak 3 uur treinen.. dan zou ik leuke films of series kunnen kijken, of traag internettenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig bij me, omdat ik een paar dagen bij mijn ouders geweest ben en nu onderweg ben naar huis.
Het is niet echt snel, maar het is ook weer niet zo traag dat ik het maar laat voor wat het is
Ideaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:31 schreef Merel- het volgende:
[..]
Toch wel handig misschien laptop mee.. Dood de tijd een beetje. Ik moet vaak 3 uur treinen.. dan zou ik leuke films of series kunnen kijken, of traag internetten
Idd, senseo is beter dan niks!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:18 schreef Merel- het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht ik kom weer eens even kijken hoe leuk het hier is en tsja, KOFFIEEEE![]()
![]()
I need it! Zometeen naar mijn ouders, die hebben nog wel de mogelijkheid koffie te zetten.. (oke senseo) maar goed, beter dan niets
Hehe, totaal geen huiswerk op het momentquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ideaal
Toen ik nog vaak naar Limburg ging, maakte ik vaak huiswerk in de trein. Rapporten uitwerken, berekeningen maken en verslagen schrijven gaat prima
Ik ben ook sinds een paar maanden gestoptquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef Merel- het volgende:
[..]
Hehe, totaal geen huiswerk op het momentWant gestopt met studie, sinds kort.
En het gekke is, ik mis school
*gaat mond wassen
Jaaa, leek me wel weer eens gezellig hier rond te komen kijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Idd, senseo is beter dan niks!
Maar leuk dat je weer komt buurten!
We zijn zo gezellig hierquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Merel- het volgende:
[..]
Jaaa, leek me wel weer eens gezellig hier rond te komen kijken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef Merel- het volgende:
[..]
*gaat mond wassen
Waarom gestopt dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook sinds een paar maanden gestopt
ja, dat verschil is nog groter dan tussen zwart en witquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Merel- het volgende:
[..]
Jaaa, leek me wel weer eens gezellig hier rond te komen kijken
Ik heb de afgelopen dagen kunnen genieten van Nespresso, en nu weer switchen naar senseo.. it's gonna be hard
Ik heb in juni afgelopen jaar mijn diploma gehaald maar kwa werk in mijn richting is ook niks, zit er sterk aan te twijfelen om in september weer te beginnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef Merel- het volgende:
[..]
*gaat mond wassen
Waarom ben jij gestopt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook sinds een paar maanden gestopt
Studie bleek na 2,5 jaar toch echt niks voor mij te zijn! Ik twijfelde altijd al.. vanaf het begin. Eigenlijk kon ik die keus helemaal niet maken toen ik 18 was, maar ja, dan MOET je wel. En nu 2,5 jaar verder weet ik dat dit echt niet is wat ik wil! Jammer dat ik er nu pas achterkom ivm studieschuld enzo.. maar ja het is niet anders! Gelukkig weet ik wel wat ik in September wil doenquote:
Wat voor een studie deed je dan en wat wil je gaan doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef Merel- het volgende:
[..]
Waarom ben jij gestopt?
[..]
Studie bleek na 2,5 jaar toch echt niks voor mij te zijn! Ik twijfelde altijd al.. vanaf het begin. Eigenlijk kon ik die keus helemaal niet maken toen ik 18 was, maar ja, dan MOET je wel. En nu 2,5 jaar verder weet ik dat dit echt niet is wat ik wil! Jammer dat ik er nu pas achterkom ivm studieschuld enzo.. maar ja het is niet anders! Gelukkig weet ik wel wat ik in September wil doenen ben ik daar vrijwel 100% zeker van
Welke opleiding heb je gedaan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb in juni afgelopen jaar mijn diploma gehaald maar kwa werk in mijn richting is ook niks, zit er sterk aan te twijfelen om in september weer te beginnen
Aahwquote:
Mediavormgever niveau 4, wil verder de webwereld inquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef Merel- het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je gedaan?
[..]
Aahw![]()
quote:
Wat ga je doen dan? Studieschuld is opzich niet zo erg hoor... heb de mijne + die van FeMaleDuck al afgelost (binnen een paar jaar)quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef Merel- het volgende:
[..]
Waarom ben jij gestopt?
[..]
Studie bleek na 2,5 jaar toch echt niks voor mij te zijn! Ik twijfelde altijd al.. vanaf het begin. Eigenlijk kon ik die keus helemaal niet maken toen ik 18 was, maar ja, dan MOET je wel. En nu 2,5 jaar verder weet ik dat dit echt niet is wat ik wil! Jammer dat ik er nu pas achterkom ivm studieschuld enzo.. maar ja het is niet anders! Gelukkig weet ik wel wat ik in September wil doenen ben ik daar vrijwel 100% zeker van
is maar net hoeveel studie schuld je hebtquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
balen...
[..]
Wat ga je doen dan? Studieschuld is opzich niet zo erg hoor... heb de mijne + die van FeMaleDuck al afgelost (binnen een paar jaar)
Heb je dan niet heel veel moeten afbetalen per maand???quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
balen...
[..]
Wat ga je doen dan? Studieschuld is opzich niet zo erg hoor... heb de mijne + die van FeMaleDuck al afgelost (binnen een paar jaar)
Ja, dat is zo, maar mn vrouw had een flinke (na bijna 3 jaar gestopt en geen nieuwe studie begonnen)quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is maar net hoeveel studie schuld je hebt
Zoiets hadden wij ook... gewoon je leefpatroon erop instellen en binnen anderhalf jaar was het weg... reken zelf maar uit hoeveel dat is... heb ik even geen zin inquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef Merel- het volgende:
[..]
Heb je dan niet heel veel moeten afbetalen per maand???
Mijne is nu al voor prestatiebeurs: 8200 en voor OV iets van 2400 zag ik gister in een brief..
Ik ga van fysiotherapie in Groningen naar Pedagogiek in Leiden
ik heb ook een flinke.. is toch een jaarsalaris voor menig werknemer..quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar mn vrouw had een flinke (na bijna 3 jaar gestopt en geen nieuwe studie begonnen)
Vergader zequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ook... gewoon je leefpatroon erop instellen en binnen anderhalf jaar was het weg... reken zelf maar uit hoeveel dat is... heb ik even geen zin in
maar ben vergaderen
have funquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zoiets hadden wij ook... gewoon je leefpatroon erop instellen en binnen anderhalf jaar was het weg... reken zelf maar uit hoeveel dat is... heb ik even geen zin in
maar ben vergaderen
vergadering opgeschovenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je weer geluk maar doe jij nog iets anders als vergaderen?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
pappa is een held
ds deed het niet meer (zo'n m3 kaartje er in)
en die gaf alleen nog maar zwart beeld
ff opnieuw geflashed en hij is weer als nieuw
zeker heb ik weer rustquote:
Fijn he dat je zo de kleine de dag kan makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
pappa is een held
ds deed het niet meer (zo'n m3 kaartje er in)
en die gaf alleen nog maar zwart beeld
ff opnieuw geflashed en hij is weer als nieuw
Hey Zomerquote:
Hoezo? ziek?quote:
wat was er mis mee ?quote:
nee, ik heb volgende week toetsweek en de tandarts staat ingepland op momenten dat ik gewoon les heb. Anders was ik wel gegaan maar omdat het mijn laatste lessen voor de toetsweek zijn, bel ik de tandarts maar even af. Het is toch maar voor een controle, ik ga wel na de toetsweek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn he dat je zo de kleine de dag kan maken
[..]
Hey Zomer![]()
[..]
Hoezo? ziek?
Ik geef je geen ongelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nee, ik heb volgende week toetsweek en de tandarts staat ingepland op momenten dat ik gewoon les heb. Anders was ik wel gegaan maar omdat het mijn laatste lessen voor de toetsweek zijn, bel ik de tandarts maar even af. Het is toch maar voor een controle, ik ga wel na de toetsweek.
Moederbord stukquote:
ze zullen wel gedacht hebben wie niet waagd wie niet wint ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moederbord stuk
Opgestuurd... Kreeg ik opeens een rekening voor een nieuw toetsenbord, nieuwe behuizing en ze vertelde me dat er vochtschade wasDus gebeld, foto's gekregen... Vochtschade (1 druppel
) zit op behuizing van dvd drive... Dat lijkt me niets te maken te hebben met een stuk moederbord... Meneer van de laptops was het uiteindelijk met me eens
Dus moederbord probleem en ventilatorprobleem worden kosteloos gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |