En terecht dat die kosteloos gemaakt wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moederbord stuk
Opgestuurd... Kreeg ik opeens een rekening voor een nieuw toetsenbord, nieuwe behuizing en ze vertelde me dat er vochtschade wasDus gebeld, foto's gekregen... Vochtschade (1 druppel
) zit op behuizing van dvd drive... Dat lijkt me niets te maken te hebben met een stuk moederbord... Meneer van de laptops was het uiteindelijk met me eens
Dus moederbord probleem en ventilatorprobleem worden kosteloos gemaakt
Ik ga het snel merken, de mijne is nauwelijks meer te gebruikenquote:
Dag nadat oude laptop stuk ging heb ik nieuwe gekochtquote:
Targaquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ze zullen wel gedacht hebben wie niet waagd wie niet wint ...
wat voor merk was het ?
Goed bezig!!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moederbord stuk
Opgestuurd... Kreeg ik opeens een rekening voor een nieuw toetsenbord, nieuwe behuizing en ze vertelde me dat er vochtschade wasDus gebeld, foto's gekregen... Vochtschade (1 druppel
) zit op behuizing van dvd drive... Dat lijkt me niets te maken te hebben met een stuk moederbord... Meneer van de laptops was het uiteindelijk met me eens
Dus moederbord probleem en ventilatorprobleem worden kosteloos gemaakt
Heb de mijne een week of 3 wegens niet meer gebruiken verkocht ...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
En terecht dat die kosteloos gemaakt worden
[..]
Ik ga het snel merken, de mijne is nauwelijks meer te gebruiken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb de mijne een week of 3 wegens niet meer gebruiken verkocht ...
al heb ik niets te klagen heb er nog 3 of 4
maar dat was helaas wel de beste en de modernste
ik wacht nog ff wil wel weer een nieuwequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dag nadat oude laptop stuk ging heb ik nieuwe gekochtDus straks heb ik 2 laptops
[..]
TargaMeneer aan de telefoon wist mij te vertellen dat wat er op de rekening stond (behuizing, toetsenbord en dvddrive) puur cosmetisch was, en dus optioneel om te maken, maar moederbord enzo valt gewoon binnen de garantie hoor mevrouw
uhu
Had dat weken geleden gezegd
Haha echt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dag nadat oude laptop stuk ging heb ik nieuwe gekochtDus straks heb ik 2 laptops
GFquote:
friemelquote:
die ik verkocht heb was de 2e die ik ooit zelf gekocht heb...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een laptop gehad...
Jaquote:
trevquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
[..]
Hey GF
Ik ga maar eens eten koken, Spaghetti![]()
Bis Later Lui![]()
gfquote:
je moet ook niet lurken maar postenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
jij komt ook altijd binnen als ik net ff zit te lurken![]()
Das wel een goed idee, en aan 2 laptops heb je zelf toch niet zoveel, totdat er 1 kapot is!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaDe oude (die nu gemaakt wordt) die ga ik aan mn moeder uitlenen denk ik... die heeft geen internet ofzo, maar ze speelt wel graag spelletjes van zylom enzo
Of anders ga ik 'm als reserve houden of we sluiten 'm aan op de tv
Nu al spaghetti maken? Nu ook eten of voor vanavond???quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
[..]
Hey GF
Ik ga maar eens eten koken, Spaghetti![]()
Bis Later Lui![]()
quote:
fubarquote:
zomervogelquote:
Nee, daaromquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
Das wel een goed idee, en aan 2 laptops heb je zelf toch niet zoveel, totdat er 1 kapot is!
hangt er van af he wat je er mee doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
Das wel een goed idee, en aan 2 laptops heb je zelf toch niet zoveel, totdat er 1 kapot is!
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |