oh kijk dat wist ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef Chan het volgende:
Memmel wat naar voor Morris..
Huup, buisjes groeien er na een tijdje weer uit, gemiddeld een jaar.. Maar het kán ook veel sneller al.. Ik hoop dat ze bij Timo nog even blijven zitten, we moeten volgende week voor controle, dan zitten ze er 3 maanden in..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:40 schreef seilram het volgende:
Ik heb ook een ui staan... telkens als ik op Joep zijn kamer kom, heb ik het idee dat hij de "munchies" heeft gehad en pizza heeft zitten eten in de nacht
Of dat je hijgend en puffend belt: Hoi, puf puf, we kunnen, zucht hijg, niet komen, puf puf, want ik lig, zucht, steun, te baren!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef huuphuup het volgende:
Oh en 16 feb moeten we weer terug op consult bij de KAwordt nog spannend of ik dan een verse beeb bij me heb of nog net niet
Hmm, goeie vraag... al een tijdje niet meer gespot geloof ik.quote:
Laten we een topic openenquote:
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:21 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Laten we een topic openengrapje
Volgens mij heeft ze zelf wel eens aangegeven dat ze heel onregelmatig is in haar geFok.
Ik heb al een paar maanden bij iedere zwangere kloon die ik zie dat ik jou verdenkquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef innepin het volgende:
En voor miss sly: ik ben niet alweer zwanger hoor, je bent niet alleenMaar d'r zijn er wel een hoop ja
Aoraki, nog gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb al een paar maanden bij iedere zwangere kloon die ik zie dat ik jou verdenk![]()
Ow maar die ís ook leuk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef oeke het volgende:
Joep een zusje!Wat leuk, Seilram. En sterkte met die peuterbuien. Beginnen die nu al?
![]()
Fijn dat het helpt zonder zuivel, Mefke.
En geen wonder dat hij honger had, er moesten weer wat meer vetjes terug aan.![]()
Ko heeft vandaag een theeserviesje geleend bij de spelotheek. En hij is er helemaal weg van.
[ afbeelding ]
Er zitten muziekjes in, en als je schenkt hoor je echt een schenkgeluidje.
Ik zal kijken of ik hem van het weekend eens kan filmen, hij speelt er zo leuk mee.
Lars ondeugerd stiekem oma bellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat is fijn Bar, dat ze nog even bellen hoe het gaat, en ook Thijs in het achterhoofd houden erbij. Maar, hoe sta jij erin dat ze nu weer weefselonderzoek van Thijs willen doen? Het rakelt de boel wel allemaal weer op natuurlijk.![]()
Ik hoop dat het snel weer lekker gaat met Roy.
Er zijn er genoeg niet zwanger hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef miss_sly het volgende:
Zeg euhm...is iedereen met wie ik zwanger was dan nu ook weer zwanger ofzo? Of net geweestiedereen op voor de tweede ronde lijkt het wel
Gefeliciteerd Aoraki zag ik net!
Wel op babynieuws?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef innepin het volgende:
[..]Waarom dat dan?
Ik ben niet goed in kloons. Ik probeerde bij mijn eerste zwangerschap met een kloon te posten, net na een kloonrelDus dat heb ik maar een dag volgehouden. Dus reken maar niet op kloons bij mij...
Hij was er dus om 600uurquote:Op donderdag 10 december 2009 20:28 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Als ik Poppejans volg wel. Als ik mezelf volg begint het vanavond om 22.30uur en is ie er morgenvroeg om 6uur16
.
Nee, we hebben de naam maar heel sporadisch genoemd. Ik geloof dat we er ergens bang voor waren dat hij die echt op zou pikken en daarmee zou verraden, al achtten we dat ook wel weer onwaarschijnlijk. Het is niet zo dat je bij Ivan makkelijk woordjes in kunt prenten. Sommige dingen maken denk ik gewoon indruk op hem en pakt hij daardoor snel op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:41 schreef wickie het volgende:
Claudia, wat heerlijk om te lezen. Fijn klinkt als echt genieten van de kraamweek als gezinnetje. En jeetje wat knap van Ivan om haar naam zo goed te zeggen. Hebben jullie de naam al voor de geboorte geintroduceerd bij Ivan?
Ik had gisteren even een paniekmomentje van 'waar zijn we aan begonnen'. Slaat natuurlijk nergens op, weet ik. Maar jou verhaal lezend heb ik weer extra vertrouwen gekregen, in 2 koters.
Hahahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Toch wel handig, zo'n telefoon. Ik zit in de auto met twee slapende kinderen. Voor mijn eigen huis :-p.
Dat lijkt me echt het leuke en (nog) gezellige aan twee kinderenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, nu ze wat groter worden, vermaken ze elkaar ook en wordt het zelfs minder druk, in a way.
Mijn kinderen hebben ook allebei een tuitbeker met water in de hoek van hun bed staan. Gaat echt perfect.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef oeke het volgende:
Ik vind het niet zo erg, het is al weer zo'n vooruitgang op een nachtvoeding geven. En dat water drinken is sinds een paar dagen, daarvoor werd hij weinig wakker 's nachts. Waarschijnlijk door zijn keelpijn.
Mijn neefje en nichtje kregen een tuitbeker met water mee naar bed, voor nachtelijke slokjes. Ik zit erover te denken dat ook te doen. Moet hij wel de tuitbeker snappen.
Haha! Ik dacht een pretpark!quote:
ja, dat dacht ik al dat je dat dachtquote:Op zondag 23 januari 2011 11:14 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha! Ik dacht een pretpark!![]()
Lekker dat ze zo groeien he, Miss?
Ik vond Ko ook ineens zo'n lang end.
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
En hij heeft twee nieuwe woordjes: "ap" (appel), die vindt hij trouwens het lekkerst met de schil er nog om. En "uit" (als hij op een knop drukt en als een boek uit is (dat is een boek ook in het midden, schijnt)) Gisteren riep hij de hele tijd "uit!" "uit!" "uit!" terwijl hij een knop indrukte op stapelblokken (met activiteiten) die hij van Asyniur en Harry gekregen heeft
Ja, leuk is dat he! Hij liep de hele dag met dat blokje rond en liet het enthousiast aan ons zienquote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Harry speelt ook heel graag met dat soort blokken. Die kan echt wel 10 minuten aan zo'n wieltje draaien of met de klepjes/schuifjes frummelen
Wat goed! Niels stapt steeds van zijn bakfiets af, die is alleen maar om te duwen schijnbaar, niet om op te zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn zoon kan op een loopauto crossen.
Hahaha, Harry vindt het wel tof als wij op het knopje drukken maar zelf draait hij met zijn duimpje aan de wieletjesquote:Op zondag 23 januari 2011 13:20 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat he! Hij liep de hele dag met dat blokje rond en liet het enthousiast aan ons zienDie blokken zijn dus echt een succes (had je goed voorspeld ;-)) Hij heeft ook ineens door hoe hij zo'n speeldoosje rond moet draaien.
Ja, als je niet oppast geeft hij ze kusjesquote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, Niels knuffelt auto's ja?
Oh, ik ook! Ik heb zo'n zin om in de tuin te werken en dat Niels dan lekker om me heen rondscharreltquote:Op zondag 23 januari 2011 13:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Check!
Ik verheug me ook op de lente, alles weer buiten, de tuinen weer in bloei! En heel stom misschien, maar ik hoop dat R loopt tegen de tijd dat we naar Aruba gaan vandezomer.
Achja ik ben zo 1337quote:Op zondag 23 januari 2011 13:31 schreef Twinkly het volgende:
[..]
kewl
![]()
Ik schrijf het ook vaak zo hoordat is heel 1337!!
(dat is zo'n grappige website)
Ow maar daar hebben alleen de meidenmama's mee te makenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:34 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ooooh ja.
En dat je dan zo'n gillend, spartelend kind mee naar binnen neemt 's avonds om 19uur, die echt echt echt niet naar bed wil maar eeuwig buiten wil blijven spelen.
Oh, dat zou fijn zijn, want ik zie mezelf er geen twee mee naar binnen slepen,quote:Op zondag 23 januari 2011 13:36 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow maar daar hebben alleen de meidenmama's mee te maken
Hihi. Naja als ik om me heen kijk valt het me wel op dat het vaak meisjes zijn die behoorlijk goed zijn in dramaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Oh, dat zou fijn zijn, want ik zie mezelf er geen twee mee naar binnen slepen,
Hihi gelukkig maar. Bedoelde ook niet specifiek jouw dochter hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
In de winkel brullen heeft mijn dochter ook nog nooit gedaan hoor.
psst Roy zijn babytijdquote:Op zondag 23 januari 2011 20:30 schreef Twinkly het volgende:
Bar wat rot dat je deja vu's naar Thijs' babytijd hebt![]()
![]()
Ik wist helemaal niet dat Thijs zo onrustig en huilerig was, ik zie altijd de foto van de ontspannen lachende kruipende Thijs voor me als ik aan hem denk.
oh, dat lukt echt niet met een sjaal hoor. om zijn middel, en dan aan de achterkant door de spijlen. Dan zit hij zeg maar tegen de achterkant aangeknoopt.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:10 schreef Incantrix het volgende:
Oh, een sjaal had ik nog nooit bedacht, dat zóuden we een keer kunnen proberen.. Maar idd Buuv, dan acht ik de kans groot dat hij zich er aan de onderkant uitwurmt (en dan zie ik hem al meteen met zijn neus aan dat blad blijven hangen of zijn voorhoofd erlangs schrapen ofzo).. Wel lief dat jullie allemaal meedenken
Ik denk dat ik het er nog eens met lief over ga hebben en dan moet hij misschien nog maar eens met zijn vader praten, die staat sowieso al meer open voor dat soort suggesties als mijn schoonmoeder.. Echt, ze zijn zó lief voor Stef, maar net als mijn moeder zien ze soms echt het gevaar niet in bepaalde dingen (en als hij dan vervolgens op iets van 15 of 20 cm. hoog klimt wordt hij eraf getrokken, want dat is gevaarlijk
).. Misschien moet ik dat inderdaad maar gewoon zeggen, TF, haha! Ik denk alleen niet dat ze erin stinken, ze zijn nu allebei al 60+
Hier thuis zetten we hem nu vast met een Rienkquote:Op maandag 24 januari 2011 10:26 schreef Ssserpente het volgende:
Trix, wij binden Lente ook vast met een sjaal, gaat prima.
Grappig dat meer mensen dat doen, dacht dat ik de enige was.
nee dusquote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef mefke79 het volgende:
effe snel tussendoor: Huup weet je al iets?
Leander is nu 1,5. De reden dat we stoppen is omdat ie geen gebaren oppikt. In het begin wel een paar maar de laatste tijd steeds minder, De gebaren die ie wel kent gebruikt ie niet. Dus vor nu heeft het even geen zin. Misschien over een jaartje weer wel. Het is voor nu teveel voor hem terwijl ie er niks aan heeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef huuphuup het volgende:
WB Nicole.
Hoe oud is Leander nu? En is dat niet erg snel om nu al te concluderen dat gebaren geen zin hebben?
ah ok, het klonk als een definitief stoppen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Leander is nu 1,5. De reden dat we stoppen is omdat ie geen gebaren oppikt. In het begin wel een paar maar de laatste tijd steeds minder, De gebaren die ie wel kent gebruikt ie niet. Dus vor nu heeft het even geen zin. Misschien over een jaartje weer wel. Het is voor nu teveel voor hem terwijl ie er niks aan heeft.
Whaaahh hier ook een labello fanquote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en het speeltje van de week is mijn Labello. Ik word gallisch van dat dwangmatige geklik de hele tijd (staafje in huls - *klik*, staafje uit huls, staafje in huls - *klik*, staafje uit huls, enzovoort enzovoort).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |