Och, arme Ko toch, wat lijkt me dát naar zeg.. Succes Oeke, ik hoop dat hij sneller dan snel weer opknapt!

Dat theeserviesje is inderdaad leuk zeg, en je herinnert me ook weer aan de speel-o-theek inderdaad, we hadden een abbo gevraagd voor Stef's verjaardag, maar niet gekregen en ondertussen was ik het weer vergeten! Ga ik morgen even regelen, als ze dan open zijn!
Bar, wat netjes zeg, zo'n checkup van die arts.. Het lijkt me erg logisch, maar ook wel heel vervelend dat je je soms even heel onzeker voelt. Hell, dat heeft elke normale ouder denk ik al wel, laat staan wanneer je toch zoiets in je rugzakje hebt zitten als dat jij hebt. Don't be too hard on yourself, zulke gevoelens mogen er ook best wezen toch? Dikke

voor jou en ook eentje voor Roy. Het lijkt me superlastig ook dat je hem moet laten kruipen zeg!

Ymme, Stef doet meestal 2 slaapjes op een dag, soms 1. In de regel is elk slaapje een uur, héél soms, als hij erg moe is, wil daar nog wel eens een half uurtje tot een uurtje aangeplakt worden. Sowieso slaapt hij overdag nooit meer als 2 uur, maar dat is al máánden zo, het is gewoon niet echt een dagslaper..
Zo, nou, Stef is met opa en oma mee en mijn huis is leeg. Best wel gek, maar ook fijn, morgen kunnen we zijn kamertje eens verder onder handen nemen, hopelijk lukt het ons de mario-stickers weer op te plakken. Verder hebben we schilderijtjes op te hangen (

) en moet er een stopcontact weggewerkt worden. Was wel lief daarstraks, we gingen hem van het KDV halen met opa en oma en hij was zó aan het glunderen toen hij ons zag!

Hij wilde ook echt bij iedereen even op de arm en een kusje geven (iets dat hij nu echt doorheeft, ook al zo geweldig

).. Zondag gaan we hem weer ophalen..