Wat knusquote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef simmu het volgende:
hier de beloofde foto's
samen (de gyn riep al 5 weken terug "dit zal de laatste foto samen zijn voorlopig", maar niet dus. ze liggen gezellig met de hoofdjes bij elkaar)
[ afbeelding ]
en kindje a:
[ afbeelding ]
en kindje b:
[ afbeelding ]
Spannend. En, willen jullie weten of het een jongen of een meisje is?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:51 schreef becky27 het volgende:
Hiep hiep hoeraaa voor Poppejantje!! Gefeliciteerd Poppejans, man en tante met jullie zoon.
Simmu, mooie echo hoor!
Ik ben al op de helft, morgen 20 weken echo. Time flies zeg.
ik zou haast willen beweren dat de foto die gepost is inderdaad thuis is genomenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
jaaaaaaaaaah het 2e decemberkindje is er!!!!
wat mooi Poppejans! van harte gefeliciteerd!
![]()
![]()
![]()
ben ook errrrrrg nieuwsgierig naar de naam...![]()
![]()
zijn jullie lekker thuis?
Ja, via het onderzoek waar ik aan heb meegewerkt wordt het waarschijnlijk een jongen. Maar een meisje is net zo leuk hoor. Ben meer benieuwd hoe het met onze mini gaat, of ie gezond is, op de goede lengte en het goede gewicht zit en zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:03 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Spannend. En, willen jullie weten of het een jongen of een meisje is?
Morgen dan! hequote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Groofsken het volgende:
En precies zoals vorige keer bij mij inderdaad. Geeft me hoop weer voor vannacht en morgen
.
En hopen dat hij terugzwaaitquote:Op donderdag 10 december 2009 20:11 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ja, via het onderzoek waar ik aan heb meegewerkt wordt het waarschijnlijk een jongen. Maar een meisje is net zo leuk hoor. Ben meer benieuwd hoe het met onze mini gaat, of ie gezond is, op de goede lengte en het goede gewicht zit en zo.
Maar heb er wel zin in, weer even naar onze mini zwaaien!
Als ik Poppejans volg welquote:
+ 15 ivm brabants kwartiertje, is 6.31quote:Op donderdag 10 december 2009 20:28 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Als ik Poppejans volg wel. Als ik mezelf volg begint het vanavond om 22.30uur en is ie er morgenvroeg om 6uur16
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |