Xenia, jeetje, wat een schok zal zoiets inderdaad teweeg brengen

Heel erg veel sterkte voor jullie, ik hoop dat het allemaal zal lukken met Xeentje bij de ceremonie en natuurlijk vooral met de héle nasleep van dit alles. Bah, wat kan zoiets je overvallen

Miss, ik moest gewoon een beetje snotteren van je verhaal, wat heb je dit prachtig omschreven

Fijn dat het zo gaat, op zo'n natuurlijke manier zeg maar, Senna en jij die ook hier weer op een pachtmanier op gevoel 'afscheid' nemen van een hele bijzondere en mooie periode

Huup, hè, bagger dat Amélie toch weer zo'n buikpijn had

Hoe is de nacht verlopen? Ik hoop eigenlijk nog steeds dat er een uitslag volgt waar de arts iets heel simpels mee kan, zo van 'oh, kijk, dát is het! Dan doen we even 10 dagen dit pilletje en een maand lang een drankje en dan is het klaar!

' Alleen weet ik ook wel dat het vrijwel nooit zo werkt, maargoed. Mag altijd hopen, toch?

Mefke, wat enorm sneu voor je ventje, maar wel fijn dat je een gedeelte van het probleem op kunt lossen door hem geen zuivel te geven. Dat is toch al wat, dan

En jah, haha, dat bedanken ging ook wel als een boer die net een breekijzer tegen zijn smoel heeft gekregen hoor

Maarja, we hebben hem zelf geleerd 'nee, je mag niet aan de spullen in de kast komen, maar wel helpen het kastje dichtdoen' , dus nouja, dat moet gewoon nog stroomlijnen enzo, kan hij ook niks aan doen

Oh, we hebben trouwens morgenochtend een gesprekje op de kinderopvang over hoe het met Stef gaat enzo. Wist al van een vriendinnetje dat dat daar dus al gebeurt en niet pas op school ofzo, maar ik vind het toch wel bijzonder.. Nu ben ik enorm nieuwsgierig wat ze te vertellen hebben en hoe zij de ontwikkeling van ons kind beleven
en stiekum ook een mini-beetje bang dat ze gaan vertellen dat het een enorm onopgevoed, stout kind is en dat we hem ook maar snel moeten laten testen op -insert gedragsstoornis-