oh, dat lukt echt niet met een sjaal hoor. om zijn middel, en dan aan de achterkant door de spijlen. Dan zit hij zeg maar tegen de achterkant aangeknoopt.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:10 schreef Incantrix het volgende:
Oh, een sjaal had ik nog nooit bedacht, dat zóuden we een keer kunnen proberen.. Maar idd Buuv, dan acht ik de kans groot dat hij zich er aan de onderkant uitwurmt (en dan zie ik hem al meteen met zijn neus aan dat blad blijven hangen of zijn voorhoofd erlangs schrapen ofzo).. Wel lief dat jullie allemaal meedenken
Ik denk dat ik het er nog eens met lief over ga hebben en dan moet hij misschien nog maar eens met zijn vader praten, die staat sowieso al meer open voor dat soort suggesties als mijn schoonmoeder.. Echt, ze zijn zó lief voor Stef, maar net als mijn moeder zien ze soms echt het gevaar niet in bepaalde dingen (en als hij dan vervolgens op iets van 15 of 20 cm. hoog klimt wordt hij eraf getrokken, want dat is gevaarlijk
).. Misschien moet ik dat inderdaad maar gewoon zeggen, TF, haha! Ik denk alleen niet dat ze erin stinken, ze zijn nu allebei al 60+
Hier thuis zetten we hem nu vast met een Rienkquote:Op maandag 24 januari 2011 10:26 schreef Ssserpente het volgende:
Trix, wij binden Lente ook vast met een sjaal, gaat prima.
Grappig dat meer mensen dat doen, dacht dat ik de enige was.
nee dusquote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef mefke79 het volgende:
effe snel tussendoor: Huup weet je al iets?
Leander is nu 1,5. De reden dat we stoppen is omdat ie geen gebaren oppikt. In het begin wel een paar maar de laatste tijd steeds minder, De gebaren die ie wel kent gebruikt ie niet. Dus vor nu heeft het even geen zin. Misschien over een jaartje weer wel. Het is voor nu teveel voor hem terwijl ie er niks aan heeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef huuphuup het volgende:
WB Nicole.
Hoe oud is Leander nu? En is dat niet erg snel om nu al te concluderen dat gebaren geen zin hebben?
ah ok, het klonk als een definitief stoppen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Leander is nu 1,5. De reden dat we stoppen is omdat ie geen gebaren oppikt. In het begin wel een paar maar de laatste tijd steeds minder, De gebaren die ie wel kent gebruikt ie niet. Dus vor nu heeft het even geen zin. Misschien over een jaartje weer wel. Het is voor nu teveel voor hem terwijl ie er niks aan heeft.
Whaaahh hier ook een labello fanquote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en het speeltje van de week is mijn Labello. Ik word gallisch van dat dwangmatige geklik de hele tijd (staafje in huls - *klik*, staafje uit huls, staafje in huls - *klik*, staafje uit huls, enzovoort enzovoort).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |