quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:35 schreef Seam het volgende:
Zoals altijd dragen echte kenners en bazen Persol.
Dat is geen mode, dat is tijdloos.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:35 schreef Seam het volgende:
Zoals altijd dragen echte kenners en bazen Persol.
haha kankerbril hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef schommelstoel het volgende:
[ afbeelding ]
edit
Wacht nog altijd op brillen met headup display in het glas.
Denk het wel.quote:
Die had mijn opa ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
deze wil ik gaan kopen denk ik. of zoiets
Dat er nog genoeg mensen mee lopen wil niet zeggen dat het de nieuwste mode is.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
De aviators wayfarers en carreras zijn gewoon nog allemaal in hoor.
Ik zie er genoeg mensen mee.
/carequote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat er nog genoeg mensen mee lopen wil niet zeggen dat het de nieuwste mode is.
Okequote:Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
/care
Ik shine toch hard genoeg.
De wayfarers zullen idd wel het straatbeeld overheersen op de terrassen deze lente en zomer. Die trend is nog niet voorbij.quote:
Waarschijnlijk toch jouw probleem, aangezien 99.9% van de chicks dit tering lelijk vind.quote:
Die bovenste is echt supervetquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Captain_MeatBone het volgende:
1 vam deze denk ik vind deze mooier dan wayfarer dingen want die hebben zo raar bobeltje in het midden deze zijn iets duurder maar dan heb je ook wat anders leuks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er inderdaad niet uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef IrCute het volgende:
Ik walg van mannen met een zonnebril zoals deze hierboven. 100% afknapper.
Ik walg van oppervlakkige vrouwen met een instelling zoals deze hierboven. 100% afknapper.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef IrCute het volgende:
Ik walg van mannen met een zonnebril zoals deze hierboven. 100% afknapper.
Toch wel fijn dat je die wayfarer gekocht hebt omdat de chicks die mooi vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef RobBor het volgende:
Nog nooit problemen mee gehad. Ik ga echt geen zonnebril aanschaffen omdat de 'chicks' dat zo geweldig vinden... dat is pas kansloosMij staat het gewoon goed, en als ik lekker actief buiten bezig ben is zo een bril relax.
![]()
voor op het terras heb ik een wayfarer
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef RobBor het volgende:
Nog nooit problemen mee gehad. Ik ga echt geen zonnebril aanschaffen omdat de 'chicks' dat zo geweldig vinden... dat is pas kansloosMij staat het gewoon goed, en als ik lekker actief buiten bezig ben is zo een bril relax.
![]()
voor op het terras heb ik een wayfarer
KD original? Ben ik ook naar op zoek. Heb ze wel op marktplaats gezien maja ik weet niet of ze echt zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:05 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog ergens in zien te vinden. Tot nu toe alleen nog maar Amerikaanse webshops gevonden.
Oppervlakkig omdat ik walg van een zonnebril?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:39 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ik walg van oppervlakkige vrouwen met een instelling zoals deze hierboven. 100% afknapper.
//De trend voor dit jaar is natuurlijk H&M, 7 euro voor een zonnebril die ik gemiddeld 5 minuten per week op zal hebben
Sinners zijn lelijk. Punt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Oppervlakkig omdat ik walg van een zonnebril?
Juistem. In de US koop je die dingen op iedere hoek van de straat maar om nou 30 dollar verzendkosten voor 1 zonnebril te betalen gaat me ook een beetje ver. We zouden evt kde verzendkosten kunnen splitten. Pm maar als je belanfstelling hebt. Moet nu weer aan het werk maar zal van t weekend eens kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef scoloo het volgende:
[..]
KD original? Ben ik ook naar op zoek. Heb ze wel op marktplaats gezien maja ik weet niet of ze echt zijn.
Dat is ook een mooie bril. het liefst wel bruine glaasjes erin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Toch wel fijn dat je die wayfarer gekocht hebt omdat de chicks die mooi vinden.
Ik zie weinig serieuze surfers die een sinner ophebben. De meeste hebben geen bril op tijdens het surfen en als ze niet surfen is het een wayfarer of ander populair model.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:59 schreef RobBor het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie bril. het liefst wel bruine glaasjes erin.
Zonnebril koop je per gelegenheid. Als ik ga surfen dan hoort zo een sinner er gewoon bij, dan heb je aan een wayfarer niks.
Dat zei je niet, je walgde van mannen met zo'n zonnebril.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Oppervlakkig omdat ik walg van een zonnebril?
Dit vind ik echt zo'n bril voor dikke Engelse toeristen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Kheb deze besteld:
[ afbeelding ]
Absoluut geen model van dit jaar (alweer een paar jaar oud) maar hij is nu enigszins betaalbaar. En ik vind m al jaren mooi.Tom Ford dus, model Whitney. ("Is ie mooi?" "Whitney")
Ow...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo'n bril voor dikke Engelse toeristen.
Ja, nu nog.quote:
Tom Fordquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Kheb deze besteld:
[ afbeelding ]
Absoluut geen model van dit jaar (alweer een paar jaar oud) maar hij is nu enigszins betaalbaar. En ik vind m al jaren mooi.Tom Ford dus, model Whitney. ("Is ie mooi?" "Whitney")
Pfhieuw, gelukkig ben ik aan het afvallen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, nogsteeds. Het is waar. Maar zolang jij niet dik bent valt het niet op.
Nice, bovenste ga ik kopenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Captain_MeatBone het volgende:
1 vam deze denk ik vind deze mooier dan wayfarer dingen want die hebben zo raar bobeltje in het midden deze zijn iets duurder maar dan heb je ook wat anders leuks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kosten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef sciter het volgende:
De Super Flat Top is inderdaad leuk. Ze hebben veel verschillende ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://retrosuperfuture.com/super/collection/flat-top/
Een dergelijke bril vind ik alleen mooi als het bij iemand's hoofd / gezicht past. Het kán heel mooi staan, bijvoorbeeld bij Angelina. (Ironisch gezien omdat ze een groot voorhoofd heeft)quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]ll
Ow...
Nu nog?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef ampburner het volgende:
[ afbeelding ]
besteld![]()
Ja het is een standaard wayfarer achtig idee (die heb ik ook, nu gepromoveerd tot zondagochtend kater bril) maar wat lichter.
ik houdt wel van retro, verder boeit het niet zo.
Ik heb wel zin in de zomer zeg.
zal mij boeien want alle mode komt vroeg of laat toch weer terug.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In 2008 hadden we Ray Ban Aviator.
In 2009 hadden we de Carrera's
In 2010 de Ray Ban Wayfarer
Wat wordt de mode voor de komende zomer?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Heb gisteren een neppe versie van deze gehaald omdat de zon weer terug van weggeweest was
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, foto gemaakt. Met crappy webcam. Kben trouwens nog steeds blij met mn zonnebril.
Het spijt me, maar ik vind dat soort brillen zo verschrikkelijk, net of je tegen een bromvlieg aankijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door BigSmurf op 20-02-2011 21:13:49 ]
Image in Utrechtquote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef LeNick het volgende:
Wow! Looks good!Waar gekocht? Mag ook PM..
¤12quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef LeNick het volgende:
[..]
Hmm, Utrecht is niet naast de deur.. Wat kostte die als ik vragen mag?
De eerste fatsoenlijke zonnebril in dit topic.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef BigSmurf het volgende:
Ik gebruik gewoon weer lekker de zonnebril die ik al jaren heb, een Maui Jim, als je er ooit eentje gehad hebt, dan wil je nooit meer anders.
[ afbeelding ]
[..]
Het spijt me, maar ik vind dat soort brillen zo verschrikkelijk, net of je tegen een bromvlieg aankijkt.![]()
Heb even het serialnummer voor je gegoogledquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef LeNick het volgende:
[..]
Geen geld! Zal eens in de gaten houden of een soortgelijk iets hier te koop is.
Lol, thanks.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Markster het volgende:
[..]
De eerste fatsoenlijke zonnebril in dit topic.
Wat een grote en lelijke brillen voor de rest in dit topic zeg, bah
Ik heb altijd al een godsgloeiende teringtyfus hekel gehad aan die grote zonnebrillen, helemaal die grote dingen zoals van egeltje###nogwat.quote:
Serengetiquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef Grimbert het volgende:
Deze heb ik vorig jaar gekocht, heerlijke lenzen! vooral tijdens autorijden.
[ afbeelding ]
Een zonnebril moet naast tof ook gewoon tijdloos en functioneel zijn, mensen die elk jaar een nieuwe zonnebril van 10 euro kopen om "erbij te horen" en het puur dragen voor de show vind ik ook echt schraal. Je hebt dat ding op je kop vanwege de zon, niet om anderen te laten zien hoe cool je wel niet bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een godsgloeiende teringtyfus hekel gehad aan die grote zonnebrillen, helemaal die grote dingen zoals van egeltje###nogwat.
En die ouderwetse 'politie' zonnebrillen die al hippe gastjes opeens helemaal tof gingen vinden.
'retro'
Ben het met je eens zij het niet dat ik niet langer dan een maand met eenzelfde bril doe. Motoriekproblemen, korsakov het gebruikelijkequote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Een zonnebril moet naast tof ook gewoon tijdloos en functioneel zijn, mensen die elk jaar een nieuwe zonnebril van 10 euro kopen om "erbij te horen" en het puur dragen voor de show vind ik ook echt schraal. Je hebt dat ding op je kop vanwege de zon, niet om anderen te laten zien hoe cool je wel niet bent.
"niet mijn smaak" was voldoende geweest hoor. En ik hou wel van grote zonnebrillen, dus dat komt mooi uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een godsgloeiende teringtyfus hekel gehad aan die grote zonnebrillen, helemaal die grote dingen zoals van egeltje###nogwat.
En die ouderwetse 'politie' zonnebrillen die al hippe gastjes opeens helemaal tof gingen vinden.
'retro'
Jouw smaak is het waarschijnlijk ook niet, maar dat terzijde.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
"niet mijn smaak" was voldoende geweest hoor. En ik hou wel van grote zonnebrillen, dus dat komt mooi uit.
Blijft immers ook altijd stijlvol, vind ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Serengeti![]()
Mijn man zit in de optiek en ik ben laatst met hem mee geweest naar een beurs. Club master en Wayferer achtige brillen komen inderdaad weer terug bij veel merken en bij alle merken komen ook veel van Ray Ban 'gekopieerde' details terug.
Da's uiteraard een geldige reden, maar dat zijn er natuurlijk maar heel weinig die dat kunnen zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Ben het met je eens zij het niet dat ik niet langer dan een maand met eenzelfde bril doe. Motoriekproblemen, korsakov het gebruikelijke
Poesie.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nog steeds mijn wayfarer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nog steeds mijn wayfarer.
[ afbeelding ]
Ga gewoon naar een opticien?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef fespo het volgende:
weet er iemand een goede NL shop waar je gratis kunt retouren
Je draagt kleding meestal om te laten zien hoe cool je wel niet bent. Eigenlijk is het warmhouden van je lichaam een bijfunctie. Een bril draag je ook om er cool uit te zien. En je kan dit weerleggen maar uiteindelijk weet je dat het gewoon waar is.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Een zonnebril moet naast tof ook gewoon tijdloos en functioneel zijn, mensen die elk jaar een nieuwe zonnebril van 10 euro kopen om "erbij te horen" en het puur dragen voor de show vind ik ook echt schraal. Je hebt dat ding op je kop vanwege de zon, niet om anderen te laten zien hoe cool je wel niet bent.
Ben ik ook benieuwd naar! Ik heb al een tortoise kleur maar zou ook wel witte wayfarer willen..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef lukaon het volgende:
Ik wil ook een Wayfarer. In het buitenland echter vaak veel goedkoper dan in NL. Vond deze aanbieding bij www.raybansunstore.com, ongeveer 50 euro inclusief worldwide shipping. Dat is erg interessant, ze hebben veel keuze. Zijn er hier mensen met ervaring met deze shop of zouden het neppers zijn?
[ afbeelding ]
De tortoise Clubmaster is daar ook scherp geprijstquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:43 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar! Ik heb al een tortoise kleur maar zou ook wel witte wayfarer willen..
Klopt, ook 50¤ incl verzending..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef sciter het volgende:
[..]
De tortoise Clubmaster is daar ook scherp geprijst
Sowieso vreemd dan dat de wayfarer nog steeds zo duur is. Als je die prijs neertelt wil je ook iets unieks. In plaats daarvan krijg je een zonnebril waar je iedereen mee ziet rondlopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:32 schreef sciter het volgende:
[..]
Je draagt kleding meestal om te laten zien hoe cool je wel niet bent. Eigenlijk is het warmhouden van je lichaam een bijfunctie. Een bril draag je ook om er cool uit te zien. En je kan dit weerleggen maar uiteindelijk weet je dat het gewoon waar is.
Ja, kopen?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef luxs het volgende:
Denk dat ik dit jaar ook maar eens een 'echte' ga kopen. Heb namelijk een oogziekte dus een goede zonnebril is echt nodig! Zit te denken aan een clubmaster... Iemand goede ervaringen met deze bril?
Ditquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:46 schreef lewislennox het volgende:
Weet iemand met zekerheid of die site legit is? Heb een enorme hekel aan fakes en het hele wereldje er om heen, maar wil wel voor een dubbeltje op de eerste rij.
volgensmij klopt de binnekant al niet. ik heb een wayfarer als gewone bril en daar staat verder geen type oid in de binnekantquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef lukaon het volgende:
Ik wil ook een Wayfarer. In het buitenland echter vaak veel goedkoper dan in NL. Vond deze aanbieding bij www.raybansunstore.com, ongeveer 50 euro inclusief worldwide shipping. Dat is erg interessant, ze hebben veel keuze. Zijn er hier mensen met ervaring met deze shop of zouden het neppers zijn?
[ afbeelding ]
Ik heb een echte Wayfarer en die heeft dat ook aan de binnenkant.. die tekstquote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef electronique het volgende:
[..]
volgensmij klopt de binnekant al niet. ik heb een wayfarer als gewone bril en daar staat verder geen type oid in de binnekant
Dan niet de zwarte flat top.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef SpamNinja het volgende:
Heb al een Aviator van Ray Ban maar die Outdoorsman is toch ook wel vet
[ afbeelding ]
Of natuurlijk een model van Super, de Flat Top bijvoorbeeld.. toch net ietsje anders als de Wayfarer.
[ afbeelding ]
Of voor de lady gaga/3-D film liefhebbers, de W (maar eigenlijk toch ook wel vet)
[ afbeelding ]
Als men een mooie zonnebril wilt dan moet je er inderdaad voor betalen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef Verbodsbord het volgende:
http://gratiszonnebril.nl/
Daar komt mijn zonnebril vandaan, de mannenversie.
Goedkoper ga je ze niet vinden, en tenminste niet belachelijk groot(niet al te beste kwaliteit mocht iemand er één bestellen, maarja voor 0,- euro best oke.)
geen spam trouwens dit
Wat is er mis mee dan qua model? Tenminste een beetje normaal formaatquote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef sciter het volgende:
[..]
Als men een mooie zonnebril wilt dan moet je er inderdaad voor betalen.
Mooie brillen heeft dat merk zegquote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef BigSmurf het volgende:
Ik gebruik gewoon weer lekker de zonnebril die ik al jaren heb, een Maui Jim, als je er ooit eentje gehad hebt, dan wil je nooit meer anders.
[ afbeelding ]
[..]
Het spijt me, maar ik vind dat soort brillen zo verschrikkelijk, net of je tegen een bromvlieg aankijkt.![]()
Ik wil ook weten of die website betrouwbaar is.. wil daar anders wel bestellen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:13 schreef lukaon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het persoonlijk geen mooie bril, formaat maakt niet uit.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan qua model? Tenminste een beetje normaal formaat
Ja, is betrouwbaar. Je krijgt wel een beetje spam binnen na het invullen maar die bril krijg je zeker, ik heb vrienden die hem ook bestelt hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:57 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik wil ook weten of die website betrouwbaar is.. wil daar anders wel bestellen!
Ze zijn niet van een bepaald merk ofzo. Maar volgens mij proberen ze je ook niet laten geloven dat het een merkbril is.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:35 schreef Gaijin het volgende:
Maar zijn ze echt? Dat je de bril krijgt is natuurlijk goed, maar als ze dan fake zijn...
1 van de weinige zonnebrillen die ik er wel goed vind uitzien. Maar kost wel ¤250 ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:33 schreef SnuggleBear het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijk prijzig voor een zonnebril, maar het kijkt zo relaxed door die glazen. Echt heel rustgevend
Serengeti by the way.
230 had ik er geloof ik voor betaald, is al wel een jaar geleden dus weet het niet zeker. Maar ja, ongeveer 250 kan je wel stellen ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
1 van de weinige zonnebrillen die ik er wel goed vind uitzien. Maar kost wel ¤250 ofzo?
Goede keus, heb er zelf ook een en ben er zeer tevreden overquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:42 schreef The6thgate het volgende:
Vandaag besloten dat ik toch een Serengeti wil. Verreweg de meest relaxt kijkende glazen. Nou nog even uitzoeken welk model het moet worden.
Kijkt heerlijk rustig en dat was alleen nog maar de eerste indrukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Goede keus, heb er zelf ook een en ben er zeer tevreden over!
Clubmaster Tortoisequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:03 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Kijkt heerlijk rustig en dat was alleen nog maar de eerste indruk
Ga eerst nog heel even afwachten of er nog wat leuks in de nieuwe Ray-Ban collectie zit, vind dat qua montuur weer mooier. Of ik koop ze allebei (tegen inkoopprijs welliswaar, anders is het een duur geintje).
Lijkt me namaakquote:Op zondag 27 maart 2011 12:29 schreef El_Borracho het volgende:
Draagt de zanger hier (namaak) Wayfarers?
Hij draagt in ieder geval lelijke wayfarers... maakt niet echt uit of ze origineel zijn of niet, the verdict is "lelijk"quote:Draagt de zanger hier (namaak) Wayfarers?
Het zijn er wel neppe (indien Rayban want bij Rayban staat het logo aan de zijkant van het montuur, hier niet). Ik vind het wel leuk dat 'ie er witte, groene, gele en zwarte heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 13:02 schreef ampburner het volgende:
[..]
Hij draagt in ieder geval lelijke wayfarers... maakt niet echt uit of ze origineel zijn of niet, the verdict is "lelijk"
Zelfs een logo op het montuur zegt niet alles. Heb wel eens een origineel lijkend rayban montuur gehad, maar de originele rayban glazen pastten er gewoon niet in. Was het toch een nepperd.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:26 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Het zijn er wel neppe (indien Rayban want bij Rayban staat het logo aan de zijkant van het montuur, hier niet). Ik vind het wel leuk dat 'ie er witte, groene, gele en zwarte heeft
Logo op de bril hoeft niet per se. De Raybans uit de jaren 80 hebben er bijvoorbeeld geen. Alleen een inscriptie aan de binnenkant. Bijvoorbeeld m'n 5024.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:26 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Het zijn er wel neppe (indien Rayban want bij Rayban staat het logo aan de zijkant van het montuur, hier niet). Ik vind het wel leuk dat 'ie er witte, groene, gele en zwarte heeft
dat is alweer 3 jaar geleden ofzeauquote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Daar loopt iedereen mee tegenwoordig
De meeste lopen met een 3025. Sowieso boeiend waar iedereen mee zou lopen, of juist niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Daar loopt iedereen mee tegenwoordig
Ik wil een zonnebril uit de Flex Series van Serengeti. Maar het frame ervan schijnt nikkel te bevatten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb al een paar jaar een Oakley Hatchet Titanium (Iridium Black). Vorig jaar wilde ik nog een nieuwe zonnebril kopen die er minder sportief uitziet, maar ik kon maar geen leuke bril vinden.
Veel monturen bevatten nikkel, en dat is een no-go ivm mijn nikkelallergie.
En weer een persoon die niet denk dat Tortoise alleen voor dames isquote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze ga ik bestellen
Doet me denken aan de Polaroid die ik hier thuis heb liggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:26 schreef Tompsen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek deze bril, of iets wat er op lijkt. En een wayfarer. Echt of nep maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Wie heeft een idee welke bril dat is? En eventueel waar ik beide brillen kan kopen al moet dat altijd lukken natuurlijk
Een linkje misschien? Zou fijn zijn!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Polaroid die ik hier thuis heb liggen.
Lijkt me een merkloze immitatie wayfarerquote:Op zondag 3 april 2011 12:44 schreef BradSpit het volgende:
welke merk is dit?
op 0:42
en zeg geen Wayfarer..
Ik heb ook een hele mooie Maui Jim gezien, maar 300 euro vind ik toch iets teveel geld voor een zonnebril.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
Oversized brillenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef MissyN het volgende:
Ik sta alleen met van die oversized H&M brilletjes van een tientje.
Die heb ik ook, goede keuzequote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga de Serengeti Velocity #7494 (Shiny Gun/Polarized 555nm) bestellen.
[ afbeelding ]
Ik hoop 'm a.s. zaterdag binnen te hebben (heb 'm vanmiddag besteld bij een UK webshop), maar het zal wel niet.quote:
Ebay?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:49 schreef Doks het volgende:
weet iemand een site waar je goedkope (neppe) ray bans kan kopen?
Die wil ik ook al een poosjequote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef tjoptjop het volgende:
De Persol die Ari Gold afgelopen seizoen in Entourage geregeld ophad vind ik ook wel erg gaaf
[ afbeelding ]
De 2958
Dit is de Ari Gold bril, dus draag deze uitsluitend als je Ari Gold heet of verdomd veel op hem lijktquote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef tjoptjop het volgende:
De Persol die Ari Gold afgelopen seizoen in Entourage geregeld ophad vind ik ook wel erg gaaf
[ afbeelding ]
De 2958
Die heb ik ook. Fijne bril.quote:
vind het inderdaad toch net iets specialer dan zwart. ik heb ook al donker haar.quote:
Dat bedoel ik met het tortoise patroon. Leuk. Ik wou zelf misschien ook zo eentje voor naast m'n zwarte.quote:
Wat snap je niet aan "geregeld ophad" icm met dat plaatjequote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Dit is de Ari Gold bril, dus draag deze uitsluitend als je Ari Gold heet of verdomd veel op hem lijkt
[ afbeelding ]
2989-S
Ik vind het een leuke bril, maar zeg alleen dat het Ari's bril is en ik zou hem persoonlijk niet kopen, omdat iedereen dan zegt: "Hey, is dat niet Ari's zonnebril?".quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "geregeld ophad" icm met dat plaatje
Nee hoor, heb die niet. Maar wat was nou het punt van je post? Omdat het in een show gedragen wordt kun je het zelf niet meer dragen?quote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke bril, maar zeg alleen dat het Ari's bril is en ik zou hem persoonlijk niet kopen, omdat iedereen dan zegt: "Hey, is dat niet Ari's zonnebril?".
Waarom doe jij trouwens zo happig hierover? Heb je hem zelf al gekocht?
Net alsof echt iedereen entourage kijkt en weet wie Ari isquote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke bril, maar zeg alleen dat het Ari's bril is en ik zou hem persoonlijk niet kopen, omdat iedereen dan zegt: "Hey, is dat niet Ari's zonnebril?".
Waarom doe jij trouwens zo happig hierover? Heb je hem zelf al gekocht?
Nou, ik word anders dag in dag uit teleurgesteld door meisjes met Wayfarers, iedere keer weer denk ik dat het Madonna isquote:Op maandag 11 april 2011 23:16 schreef sciter het volgende:
[..]
Net alsof echt iedereen entourage kijkt en weet wie Ari is
Stel je aan zeg.
Vetquote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.bricksworth.co(...)brown-polorized.html
Ik wil deze, van hout
Erg strak zeg en ook nog eens niet echt duur.quote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.bricksworth.co(...)brown-polorized.html
Ik wil deze, van hout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is iets té gecultiveerd en met houtlook is de link naar ikea al snel gelegd natuurlijk. Die van Saladin heeft nog wel die 'ruwheid' (verkeerd woord, maar kan even niet op een betere komen) van hout, heeft ook wat nonchalantstquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:41 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Verkopen ze daar ook brillen dan![]()
Maar bedoel je vanwege het nep hout?
Daar heb je wel gelijk in. Maar dat ander model zou mij niet staan (als ie al op sterkte te verkrijgen is), dat maakt mijn gezicht te streng en ik wil een wat tijdlozere bril omdat ie op sterkte is en daarom wel een aantal jaar mee moet van mijzelf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij is iets té gecultiveerd en met houtlook is de link naar ikea al snel gelegd natuurlijk. Die van Saladin heeft nog wel die 'ruwheid' (verkeerd woord, maar kan even niet op een betere komen) van hout, heeft ook wat nonchalantst
Tortoise is toch niet de kleur maar het motief? Net zoals je alligatorleder in meerdere kleuren kan hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:08 schreef Zuivelkoe het volgende:
Tortoise printje vind ik ook wel mooi, is het echter niet een kleurtje voor meisjes?
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop 'm a.s. zaterdag binnen te hebben (heb 'm vanmiddag besteld bij een UK webshop), maar het zal wel niet.
Wel enorme prijsverschillen zeg... Ik heb ¤ 183 incl. verzendkosten betaald, terwijl het bij de opticien ruim ¤ 100 duurder is.
vind ik niet. ligt ook wel een beetje aan de persoon, vaak vind ik bij kerels gewoon zwart ook mooier. voor mezelf vind ik zwart net iets te hard in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:08 schreef Zuivelkoe het volgende:
Tortoise printje vind ik ook wel mooi, is het echter niet een kleurtje voor meisjes?
Jij moet ook geen aviator nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:54 schreef electronique het volgende:
[..]
vind ik niet. ligt ook wel een beetje aan de persoon, vaak vind ik bij kerels gewoon zwart ook mooier. voor mezelf vind ik zwart net iets te hard in mijn gezicht.
heb ook een aviator overwogen maar een meisje van mijn klas heeft er zo een, en ik kan de associatie met strontvliegen gewoon NIET uit mn hoofd zetten
Ik ben zo 2008quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In 2008 hadden we Ray Ban Aviator.
In 2009 hadden we de Carrera's
In 2010 de Ray Ban Wayfarer
Wat wordt de mode voor de komende zomer?
Die heb ik ook voor in de auto.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben zo 2008.
[ afbeelding ]
Grote, gepolariseerde glazen zijn heerlijk met autorijden en een laagstande zon/glimmende weg.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb 'm binnen!183 EURO voor een zonnebril. Kan je nog op vakantie?
Congratzquote:
Nog een soortgelijk bericht op een ander forum, but that's it. Zou er wegblijven.quote:
Niet opgevallen dat er geen telefoonnummer is waar je naartoe kunt bellen wanneer er iets mis mocht zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef FalleNk810i het volgende:
Iemand al een bevestiging of de RayBan's van deze site echt of fake zijn?
http://www.raybansunstore.com/index.asp
Ja hoor, ik kan nog prima op vakantie.quote:
Uiteraard zal ik over een tijdje mijn bevindingen posten. Ik zal het dan vergelijken met mijn vorige bril (Oakley Hatchet Carbon / Black Iridium Polarized).quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Congratz![]()
Kun je over een tijdje posten hoe de glazen bevallen? Ik heb nu drivers gradient en zit er aan te denken een ander modelletje te nemen met dezelfde glazen als die jij hebt, voor de iets fellere dagen.
Ik zie het probleem ook niet zo. Zeker als je zo'n bril intensief gebruikt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan nog prima op vakantie.
¤ 183 voor een bril die minstens enkele jaren meegaat is toch niks valt toch mee? Mijn Oakley zonnebril heb ik 5 á 6 jaar geleden gekocht (voor bijna het dubbele bedrag). Overigens heb ik ook een nikkelallergie waardoor veel brillen al een no-go zijn (kunststof vind ik niks).
Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Voor het geld dat veel vrienden van me jaarlijks uitgeven aan roken en drinken kan ik meerdere brillen kopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet zo. Zeker als je zo'n bril intensief gebruikt.
http://www.eye-wear.nl/porsche-design-zonnebrillen.php Je kan een afspraak maken om de winkel te bezoeken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef BradSpit het volgende:
waar kan je eigenlijk Porsche zonnebrillen kopen, welke fysieke winkels (geen internetsites aub)
Ik heb em bij het autorijden bijna altijd op. Alleen als het een erg grauwe dag is niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Voor het geld dat veel vrienden van me jaarlijks uitgeven aan roken en drinken kan ik meerdere brillen kopen.
Ik gebruik mijn zonnebril zelfs in de winter.De zon kan in de winter heel erg vervelend zijn tijdens het autorijden.
is er niet één in Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.eye-wear.nl/porsche-design-zonnebrillen.php Je kan een afspraak maken om de winkel te bezoeken.
Dat is toch geen Wayfarer?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Moody het volgende:
Heb sinds kort de Wayfarer 4151:
[ afbeelding ]
Vind ik zelf wat minder vrouwelijk dan de klassieke Wayfarer.
Waar heb je deze gevonden? Op de Rayban website wordt deze niet gemeld.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
Staat gewoon op de site hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 16:34 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Waar heb je deze gevonden? Op de Rayban website wordt deze niet gemeld.
zoeken op rb4151quote:Op donderdag 14 april 2011 17:58 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Als ik kijk zie ik alleen maar wayfarer 2132 en 2140.
Heb je een linkje? Ben namelijk wel benieuwd, aangezien ik zelf ook niet zoveel zin heb om veel geld beer te leggen voor een nieuwe zonnebrilquote:Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Vandaag m'n rayban neppers binnen gekregen. Erg tof voor 10 dollar
Deze heb ik: http://www.dealextreme.co(...)-uv-protection-22856quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ben namelijk wel benieuwd, aangezien ik zelf ook niet zoveel zin heb om veel geld beer te leggen voor een nieuwe zonnebril
indeed..quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ben namelijk wel benieuwd, aangezien ik zelf ook niet zoveel zin heb om veel geld beer te leggen voor een nieuwe zonnebril
Het is inderdaad geen wayfarer zoals Moody beweert. Maargoed smaken verschillen, ik vind een wayfarer mooier alleen heeft iedereen die helaas al.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
zoeken op rb4151
Het is overigens geen Wayfarer, dus logisch dat ie daar niet bijstaat
Fake blijft natuurlijk uitermate treurigquote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef Verbodsbord het volgende:
Net even gekeken op kenmerken van een echte rayban, er zit 1 dingetje in de bril wat mist, wat echte wel hebben, en op het hoesje staat iets foutNiemand die het ziet dus.
Ach op zich heb je natuurlijk helemaal gelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Fake blijft natuurlijk uitermate treurig
Willen maar niet kunnen......
Het gaat er inderdaad om dat iedereen kan zien hoe cool jij bent als een belachelijk populair merk draagtquote:Op donderdag 14 april 2011 23:48 schreef Verbodsbord het volgende:
Net even gekeken op kenmerken van een echte rayban, er zit 1 dingetje in de bril wat mist, wat echte wel hebben, en op het hoesje staat iets foutNiemand die het ziet dus.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ach op zich heb je natuurlijk helemaal gelijkHet is ook niet dat ik em heb gekocht omdat er rayban op staat. En inderdaad heb ik er op het moment het geld niet voor, en anders zou ik het er ook niet voor over hebben.
Hurr durr lezen man.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Het gaat er inderdaad om dat iedereen kan zien hoe cool jij bent als een belachelijk populair merk draagtKwaliteit is ook helemaal niet belangrijk bij een felle zon
Ik hoop voor je dat die zonnebril je ogen voldoende beschermt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
[..]
Hurr durr lezen man.
Sowieso voelt het kwalitatief goed aan, en of ik nou een namaak zonnebril draag, of geen zonnebril
http://www.bastiaansoptie(...)tterdam/Zonnebrillenquote:Er zijn een aantal aandachtspunten bij de keuze van een zonnebril. Een zonnebril moet bijvoorbeeld UV-A en UV-B stralen tegen houden. Als dat niet gebeurd dan doet de bril niets anders dan verduisteren. Dit heeft als gevolg dat de pupil wagenwijd open gaat staan zodat alle schadelijke stralen juist ín de ogen komen. Als dit teveel gebeurd kan dit als gevolg hebben dat b.v. staar zich sneller ontwikkeld.
Ik ben geen voorstander van imitaties, maar ik moet hier even reageren...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Fake blijft natuurlijk uitermate treurig
Willen maar niet kunnen......
Dat is toch precies wat ik zeg. Wel willen niet kunnen....quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van imitaties, maar ik moet hier even reageren...
Waarom ben je zielig als je een bepaald ontwerp leuk vindt, maar je niet in de schulden wil steken om ermee te kunnen lopen? Denk aan studenten of scholieren die een minimaal inkomen hebben.
Het merk dat er op staat zorgt meestal voor een behoorlijk scheve prijs/kwaliteit-verhouding. Met die gedachte zou je ook kunnen zeggen dat je achterlijk bent als je 200 euro voor een bril uitgeeft.
Och, ik geloof niet dat die imitaties echt slechtere lensen hebben (op uitzonderingen als Serengeti en Oakley na). Zelfs de Kruidvat brillen van E5 (wat die imitaties in feite ook zijn) hebben al die UV filters ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die zonnebril je ogen voldoende beschermt...
[..]
http://www.bastiaansoptie(...)tterdam/Zonnebrillen
Dus?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen willen en (financieel) niet kunnen en willen en bewust niet doen
De achterliggende reden van het "niet kunnen" is irrelevant. Zelfde gaat op voor horlogesquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef Moody het volgende:
[..]
....dus het is niet altijd "treurig" zoals jij zegt. Het is treuriger om alle mensen over 1 kam te scheren
Niet mooiquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:50 schreef Aidacra het volgende:
Nog één weekje wachten en dan is onderstaande bril binnen, Serengeti Merano, op sterkte met Drivers Polarized glazen.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor vaag gebroken motiefje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:50 schreef Aidacra het volgende:
Nog één weekje wachten en dan is onderstaande bril binnen, Serengeti Merano, op sterkte met Drivers Polarized glazen.
[ afbeelding ]
mooie bril, motiefje heeft wel watquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef Aidacra het volgende:
Hier een andere foto waarop het vage motiefje beter is te zien.
Bril is gemaakt van slangenhuid. Slangen zijn ook echt gevangen in de Serengeti woestijn.
[ afbeelding ]
@ATOMIC_FUUU: mag ik vragen wat voor zonnebril jij hebt?
Mooi marketingpraatje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef Aidacra het volgende:
Hier een andere foto waarop het vage motiefje beter is te zien.
Bril is gemaakt van slangenhuid. Slangen zijn ook echt gevangen in de Serengeti woestijn.
[ afbeelding ]
Hoezo is dat relevant, mag iemand een bril niet lelijk vinden?quote:@ATOMIC_FUUU: mag ik vragen wat voor zonnebril jij hebt?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:39 schreef Miendientje het volgende:
Hij is leuk.
Ik heb ook een zonnebril met houtstructuur besteld, hij is van kunststof maar het ziet er wel tof uit vind ik, deze maar dan met zonnebrilglazen (en op sterkte):En hij is binnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die zocht ik nog, de van der gijp bril in zonnebril vorm, waar bestellen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef Miendientje het volgende:
[..]
En hij is binnen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:34 schreef tjoptjop het volgende:
Hoezo is dat relevant, mag iemand een bril niet lelijk vinden?
http://www.onlinezonnebri(...)b-4151-622-3n-59/329quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:05 schreef Agentperry het volgende:
[..]
die zocht ik nog, de van der gijp bril in zonnebril vorm, waar bestellen?
Vind hem niet mooi, geeft je gezicht een hele rare vorm.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef Miendientje het volgende:
[..]
En hij is binnen:
[ afbeelding ]
En dat had ie zonder bril niet?quote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind hem niet mooi, geeft je gezicht een hele rare vorm.
Eens, ziet er niet uit.quote:Op zondag 17 april 2011 14:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind hem niet mooi, geeft je gezicht een hele rare vorm.
Hey, een fatsoenlijke zonnebril, tussen alle andere troepquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:51 schreef DaMook het volgende:
Ik heb deze Rayban
[ afbeelding ]
Alleen dan met spiegelende glazen. Weegt niets, frame is carbon.
Vorige jaar gekocht en wil ik toch nog wel een paar jaar mee doen voor dan geld.
Ik heb liever wat meer verschillende, wat meer keuze, dan dat ik eentje van +/- 150 euro hebquote:Op maandag 18 april 2011 10:27 schreef don-diablo het volgende:
Waarom dan niet 1 echte ipv 4 nepperds?
Kan ik begrijpen, vond ik eerder ook. Alleen sinds ik m'n rayban heb weet ik pas hoe fijn brillen met goede glazen zijn en ben ik bereid om er voor te betalen.quote:Op maandag 18 april 2011 10:30 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik heb liever wat meer verschillende, wat meer keuze, dan dat ik eentje van +/- 150 euro heb
bij iChica waren de Ray-Ban aviators in de aanbieding voor 89,95! heb m gelijk gekocht ook.. Altijd zo balen als je net iets heb gekocht en het vlak daarna dan in de sale gaat!quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef electronique het volgende:
hier in het dorp waren rayban zonnebrillen allemaal 40% kortingterwijl ik er net een heb gekocht.
gelukkig was de enige mooie die ze nog hadden nog steeds 100+ euro. wayfarers hadden ze niet meer, op een new wayfarer na.
Polaroid hebben ze bij v&dquote:Op zondag 17 april 2011 16:11 schreef ToffeVogel het volgende:
hij is al eerder gepost maar ik zou graag willen weten in welke winkel (groningen?) je deze bril kunt kopen:
http://i53.tinypic.com/n1f62g.jpg
Ik heb die bereidheid nog even niet gevondenquote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, vond ik eerder ook. Alleen sinds ik m'n rayban heb weet ik pas hoe fijn brillen met goede glazen zijn en ben ik bereid om er voor te betalen.
Check E-bay of alle chinese winkels voor goeie namaak.quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik heb die bereidheid nog even niet gevondendus deze zomer doe ik het nog met een paar goedkope.
Dus als iemand me aan die brillen kan helpen, bedankt!
Op e-bay heb ik al gekeken, kreeg ik toch niet echt goedkoop, wat ik wel had verwacht eerlijk gezegd. Of heb ik nu verkeerd gezocht/gekeken?quote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef sciter het volgende:
[..]
Check E-bay of alle chinese winkels voor goeie namaak.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef nexusje het volgende:
Ik heb een wayfarer blacka one alleen een beetje grote maat 54mm, als iemand een 52 heeft en wilt ruilen, holla at deze jongen hehe. Overigens aan het kijken voor een clubmaster, so hot right now!
Jij koopt ook liever 4 kitcars dan 1 echte Lamborghini?quote:Op maandag 18 april 2011 10:30 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik heb liever wat meer verschillende, wat meer keuze, dan dat ik eentje van +/- 150 euro heb
Als jij het zo wil zeggen, dan heb ik liever 4 kitcars johquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Jij koopt ook liever 4 kitcars dan 1 echte Lamborghini?
Ieder zijn dingquote:Op maandag 18 april 2011 18:40 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Als jij het zo wil zeggen, dan heb ik liever 4 kitcars joh
ieder willekeurig pompstation of zonnebrillen rek bij elke pauper winkelquote:Op maandag 18 april 2011 18:49 schreef Tompsen het volgende:
RB8307 - 002 AVIATOR CARBON FIBRE Frame: black Lens: green
RB8307 - 004/40 AVIATOR CARBON FIBRE Frame: gunmetal Lens: grey
RB2132 - 789/3F NEW WAYFARER Frame: blue/orange Lens: gradient blue
RB2132 - 801/40 NEW WAYFARER Frame: dark blue/grey temple Lens: grey
RB3044 - L2848 AVIATOR SMALL METAL Frame: black Lens: green
RB3044 - W3177 AVIATOR SMALL METAL Frame: silver Lens: blue
Ik zoek deze 6 brillen, voor mezelf en een vriend.
Alleen het liefst eigenlijk namaak/lookalike omdat het anders toch wel een duur grapje wordt om 3 a 4 brillen te kopen.
Weet iemand waar (een van) deze brillen (goedkoop) te koop zijn, dat zou heel mooi zijn!
Alvast bedankt!
Waar?quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef electronique het volgende:
hier in het dorp waren rayban zonnebrillen allemaal 40% kortingterwijl ik er net een heb gekocht.
gelukkig was de enige mooie die ze nog hadden nog steeds 100+ euro. wayfarers hadden ze niet meer, op een new wayfarer na.
Die van het plaatje heb ik met glazen op sterkte voor 140¤ mooie aanbieding bij eye wish. 97¤ kortingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:51 schreef Jordy-B het volgende:
Ligt een beetje aan wat jij onder mode ziet. Afgelopen zomer was met name de spiegelende aviator veel in het straatbeeld te zien.
Ik denk voor dit jaar zoiets:
afbeelding ]
Een klassiek, stijlvol model.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef nexusje het volgende:
Ik heb een wayfarer blacka one alleen een beetje grote maat 54mm, als iemand een 50 heeft en wilt ruilen, holla at deze jongen hehe. Overigens aan het kijken voor een clubmaster, so hot right now!
Nou deze vriend heeft een Ray Ban en de praatjes komenquote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef nexusje het volgende:
[..]
ieder willekeurig pompstation of zonnebrillen rek bij elke pauper winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |