Het Huis opticiens, heb de bon nog, dus zeker weten niet fake.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef flexoo het volgende:
[..]
ja ik bedoel Fake.! waar is ie gekocht?
Geen idee, heb niet zo'n bolle kopquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef NoNickOne het volgende:
Deze is wel heeeel strak! Is deze ook geschikt voor een wat bollere kop?
Ik zal hem eens testen op mijn broer, die heeft wel een bolle kopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belushi had een wayfarerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef habanero het volgende:
tuurlijk kan dat met een wat dikkere kop, denk Belushi die droeg er toch ook een als Blue's Brother ? helemaal da bomb JUIST met een dikkere kop. tea cups staan dan veel beter.
De bril is niet een jaar gedragen, maximaal 10 keer op gehad. Bieden mag, alhoewel 60 veeeeel te weinig is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Heul veul interesse maar ik vind 25.e korting op een bril die een jaar gedragen is een beetje weinig, dat is bijna de prijs die je bij de opticien betaald.
Dacht zelf meer aan 60.
60 vind ik echt te weinig, dan hou ik hem liever zelf, sorry :/quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef friekin_ het volgende:
Hoi. Ik wil ¤60 ervoor geven, en ik kan lopend naar je toe komen.
Prima.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef IrCute het volgende:
[..]
60 vind ik echt te weinig, dan hou ik hem liever zelf, sorry :/
Nee sorry, niet mijn smaakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef Zeiksnor het volgende:
Ruilen tegen deze....?
[TK] Rayban RB4092
Ik weet wel wat ik wil hoor, maar 73 euro voor een bril die nauwelijks is gebruikt en nog in nieuwstaat is vind ik nog wat te weinig, dan hou ik hem mooi zelf. Ik weet dat ik mijn vraagprijs ervoor zal krijgen en ik heb echt geen haast ermee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:14 schreef Tigerr het volgende:
jij weet ook niet wat je wilt he je moet blij zijn met 80 euro voor dat ding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |