Logo op de bril hoeft niet per se. De Raybans uit de jaren 80 hebben er bijvoorbeeld geen. Alleen een inscriptie aan de binnenkant. Bijvoorbeeld m'n 5024.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:26 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Het zijn er wel neppe (indien Rayban want bij Rayban staat het logo aan de zijkant van het montuur, hier niet). Ik vind het wel leuk dat 'ie er witte, groene, gele en zwarte heeft
dat is alweer 3 jaar geleden ofzeauquote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Daar loopt iedereen mee tegenwoordig
De meeste lopen met een 3025. Sowieso boeiend waar iedereen mee zou lopen, of juist niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Daar loopt iedereen mee tegenwoordig
Ik wil een zonnebril uit de Flex Series van Serengeti. Maar het frame ervan schijnt nikkel te bevatten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb al een paar jaar een Oakley Hatchet Titanium (Iridium Black). Vorig jaar wilde ik nog een nieuwe zonnebril kopen die er minder sportief uitziet, maar ik kon maar geen leuke bril vinden.
Veel monturen bevatten nikkel, en dat is een no-go ivm mijn nikkelallergie.
En weer een persoon die niet denk dat Tortoise alleen voor dames isquote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze ga ik bestellen
Doet me denken aan de Polaroid die ik hier thuis heb liggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:26 schreef Tompsen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek deze bril, of iets wat er op lijkt. En een wayfarer. Echt of nep maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Wie heeft een idee welke bril dat is? En eventueel waar ik beide brillen kan kopen al moet dat altijd lukken natuurlijk
Een linkje misschien? Zou fijn zijn!quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Polaroid die ik hier thuis heb liggen.
Lijkt me een merkloze immitatie wayfarerquote:Op zondag 3 april 2011 12:44 schreef BradSpit het volgende:
welke merk is dit?
op 0:42
en zeg geen Wayfarer..
Ik heb ook een hele mooie Maui Jim gezien, maar 300 euro vind ik toch iets teveel geld voor een zonnebril.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef BigSmurf het volgende:
Ik gebruik gewoon weer lekker de zonnebril die ik al jaren heb, een Maui Jim, als je er ooit eentje gehad hebt, dan wil je nooit meer anders.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |