quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:35 schreef Seam het volgende:
Zoals altijd dragen echte kenners en bazen Persol.
Dat is geen mode, dat is tijdloos.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:35 schreef Seam het volgende:
Zoals altijd dragen echte kenners en bazen Persol.
haha kankerbril hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef schommelstoel het volgende:
[ afbeelding ]
edit
Wacht nog altijd op brillen met headup display in het glas.
Denk het wel.quote:
Die had mijn opa ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
deze wil ik gaan kopen denk ik. of zoiets
Dat er nog genoeg mensen mee lopen wil niet zeggen dat het de nieuwste mode is.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
De aviators wayfarers en carreras zijn gewoon nog allemaal in hoor.
Ik zie er genoeg mensen mee.
/carequote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat er nog genoeg mensen mee lopen wil niet zeggen dat het de nieuwste mode is.
Okequote:Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
/care
Ik shine toch hard genoeg.
De wayfarers zullen idd wel het straatbeeld overheersen op de terrassen deze lente en zomer. Die trend is nog niet voorbij.quote:
Waarschijnlijk toch jouw probleem, aangezien 99.9% van de chicks dit tering lelijk vind.quote:
Die bovenste is echt supervetquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Captain_MeatBone het volgende:
1 vam deze denk ik vind deze mooier dan wayfarer dingen want die hebben zo raar bobeltje in het midden deze zijn iets duurder maar dan heb je ook wat anders leuks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er inderdaad niet uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef IrCute het volgende:
Ik walg van mannen met een zonnebril zoals deze hierboven. 100% afknapper.
Ik walg van oppervlakkige vrouwen met een instelling zoals deze hierboven. 100% afknapper.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef IrCute het volgende:
Ik walg van mannen met een zonnebril zoals deze hierboven. 100% afknapper.
Toch wel fijn dat je die wayfarer gekocht hebt omdat de chicks die mooi vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef RobBor het volgende:
Nog nooit problemen mee gehad. Ik ga echt geen zonnebril aanschaffen omdat de 'chicks' dat zo geweldig vinden... dat is pas kansloosMij staat het gewoon goed, en als ik lekker actief buiten bezig ben is zo een bril relax.
![]()
voor op het terras heb ik een wayfarer
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef RobBor het volgende:
Nog nooit problemen mee gehad. Ik ga echt geen zonnebril aanschaffen omdat de 'chicks' dat zo geweldig vinden... dat is pas kansloosMij staat het gewoon goed, en als ik lekker actief buiten bezig ben is zo een bril relax.
![]()
voor op het terras heb ik een wayfarer
KD original? Ben ik ook naar op zoek. Heb ze wel op marktplaats gezien maja ik weet niet of ze echt zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:05 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog ergens in zien te vinden. Tot nu toe alleen nog maar Amerikaanse webshops gevonden.
Oppervlakkig omdat ik walg van een zonnebril?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:39 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ik walg van oppervlakkige vrouwen met een instelling zoals deze hierboven. 100% afknapper.
//De trend voor dit jaar is natuurlijk H&M, 7 euro voor een zonnebril die ik gemiddeld 5 minuten per week op zal hebben
Sinners zijn lelijk. Punt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Oppervlakkig omdat ik walg van een zonnebril?
Juistem. In de US koop je die dingen op iedere hoek van de straat maar om nou 30 dollar verzendkosten voor 1 zonnebril te betalen gaat me ook een beetje ver. We zouden evt kde verzendkosten kunnen splitten. Pm maar als je belanfstelling hebt. Moet nu weer aan het werk maar zal van t weekend eens kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef scoloo het volgende:
[..]
KD original? Ben ik ook naar op zoek. Heb ze wel op marktplaats gezien maja ik weet niet of ze echt zijn.
Dat is ook een mooie bril. het liefst wel bruine glaasjes erin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Toch wel fijn dat je die wayfarer gekocht hebt omdat de chicks die mooi vinden.
Ik zie weinig serieuze surfers die een sinner ophebben. De meeste hebben geen bril op tijdens het surfen en als ze niet surfen is het een wayfarer of ander populair model.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:59 schreef RobBor het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie bril. het liefst wel bruine glaasjes erin.
Zonnebril koop je per gelegenheid. Als ik ga surfen dan hoort zo een sinner er gewoon bij, dan heb je aan een wayfarer niks.
Dat zei je niet, je walgde van mannen met zo'n zonnebril.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Oppervlakkig omdat ik walg van een zonnebril?
Dit vind ik echt zo'n bril voor dikke Engelse toeristen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Kheb deze besteld:
[ afbeelding ]
Absoluut geen model van dit jaar (alweer een paar jaar oud) maar hij is nu enigszins betaalbaar. En ik vind m al jaren mooi.Tom Ford dus, model Whitney. ("Is ie mooi?" "Whitney")
Ow...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo'n bril voor dikke Engelse toeristen.
Ja, nu nog.quote:
Tom Fordquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Kheb deze besteld:
[ afbeelding ]
Absoluut geen model van dit jaar (alweer een paar jaar oud) maar hij is nu enigszins betaalbaar. En ik vind m al jaren mooi.Tom Ford dus, model Whitney. ("Is ie mooi?" "Whitney")
Pfhieuw, gelukkig ben ik aan het afvallen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, nogsteeds. Het is waar. Maar zolang jij niet dik bent valt het niet op.
Nice, bovenste ga ik kopenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Captain_MeatBone het volgende:
1 vam deze denk ik vind deze mooier dan wayfarer dingen want die hebben zo raar bobeltje in het midden deze zijn iets duurder maar dan heb je ook wat anders leuks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kosten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef sciter het volgende:
De Super Flat Top is inderdaad leuk. Ze hebben veel verschillende ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://retrosuperfuture.com/super/collection/flat-top/
Een dergelijke bril vind ik alleen mooi als het bij iemand's hoofd / gezicht past. Het kán heel mooi staan, bijvoorbeeld bij Angelina. (Ironisch gezien omdat ze een groot voorhoofd heeft)quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]ll
Ow...
Nu nog?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef ampburner het volgende:
[ afbeelding ]
besteld![]()
Ja het is een standaard wayfarer achtig idee (die heb ik ook, nu gepromoveerd tot zondagochtend kater bril) maar wat lichter.
ik houdt wel van retro, verder boeit het niet zo.
Ik heb wel zin in de zomer zeg.
zal mij boeien want alle mode komt vroeg of laat toch weer terug.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In 2008 hadden we Ray Ban Aviator.
In 2009 hadden we de Carrera's
In 2010 de Ray Ban Wayfarer
Wat wordt de mode voor de komende zomer?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Heb gisteren een neppe versie van deze gehaald omdat de zon weer terug van weggeweest was
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, foto gemaakt. Met crappy webcam. Kben trouwens nog steeds blij met mn zonnebril.
Het spijt me, maar ik vind dat soort brillen zo verschrikkelijk, net of je tegen een bromvlieg aankijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door BigSmurf op 20-02-2011 21:13:49 ]
Image in Utrechtquote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef LeNick het volgende:
Wow! Looks good!Waar gekocht? Mag ook PM..
¤12quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef LeNick het volgende:
[..]
Hmm, Utrecht is niet naast de deur.. Wat kostte die als ik vragen mag?
De eerste fatsoenlijke zonnebril in dit topic.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef BigSmurf het volgende:
Ik gebruik gewoon weer lekker de zonnebril die ik al jaren heb, een Maui Jim, als je er ooit eentje gehad hebt, dan wil je nooit meer anders.
[ afbeelding ]
[..]
Het spijt me, maar ik vind dat soort brillen zo verschrikkelijk, net of je tegen een bromvlieg aankijkt.![]()
Heb even het serialnummer voor je gegoogledquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef LeNick het volgende:
[..]
Geen geld! Zal eens in de gaten houden of een soortgelijk iets hier te koop is.
Lol, thanks.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Markster het volgende:
[..]
De eerste fatsoenlijke zonnebril in dit topic.
Wat een grote en lelijke brillen voor de rest in dit topic zeg, bah
Ik heb altijd al een godsgloeiende teringtyfus hekel gehad aan die grote zonnebrillen, helemaal die grote dingen zoals van egeltje###nogwat.quote:
Serengetiquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef Grimbert het volgende:
Deze heb ik vorig jaar gekocht, heerlijke lenzen! vooral tijdens autorijden.
[ afbeelding ]
Een zonnebril moet naast tof ook gewoon tijdloos en functioneel zijn, mensen die elk jaar een nieuwe zonnebril van 10 euro kopen om "erbij te horen" en het puur dragen voor de show vind ik ook echt schraal. Je hebt dat ding op je kop vanwege de zon, niet om anderen te laten zien hoe cool je wel niet bent.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een godsgloeiende teringtyfus hekel gehad aan die grote zonnebrillen, helemaal die grote dingen zoals van egeltje###nogwat.
En die ouderwetse 'politie' zonnebrillen die al hippe gastjes opeens helemaal tof gingen vinden.
'retro'
Ben het met je eens zij het niet dat ik niet langer dan een maand met eenzelfde bril doe. Motoriekproblemen, korsakov het gebruikelijkequote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Een zonnebril moet naast tof ook gewoon tijdloos en functioneel zijn, mensen die elk jaar een nieuwe zonnebril van 10 euro kopen om "erbij te horen" en het puur dragen voor de show vind ik ook echt schraal. Je hebt dat ding op je kop vanwege de zon, niet om anderen te laten zien hoe cool je wel niet bent.
"niet mijn smaak" was voldoende geweest hoor. En ik hou wel van grote zonnebrillen, dus dat komt mooi uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een godsgloeiende teringtyfus hekel gehad aan die grote zonnebrillen, helemaal die grote dingen zoals van egeltje###nogwat.
En die ouderwetse 'politie' zonnebrillen die al hippe gastjes opeens helemaal tof gingen vinden.
'retro'
Jouw smaak is het waarschijnlijk ook niet, maar dat terzijde.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
"niet mijn smaak" was voldoende geweest hoor. En ik hou wel van grote zonnebrillen, dus dat komt mooi uit.
Blijft immers ook altijd stijlvol, vind ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Serengeti![]()
Mijn man zit in de optiek en ik ben laatst met hem mee geweest naar een beurs. Club master en Wayferer achtige brillen komen inderdaad weer terug bij veel merken en bij alle merken komen ook veel van Ray Ban 'gekopieerde' details terug.
Da's uiteraard een geldige reden, maar dat zijn er natuurlijk maar heel weinig die dat kunnen zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Ben het met je eens zij het niet dat ik niet langer dan een maand met eenzelfde bril doe. Motoriekproblemen, korsakov het gebruikelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |