Dat ziet er inderdaad niet uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef IrCute het volgende:
Ik walg van mannen met een zonnebril zoals deze hierboven. 100% afknapper.
Ik walg van oppervlakkige vrouwen met een instelling zoals deze hierboven. 100% afknapper.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef IrCute het volgende:
Ik walg van mannen met een zonnebril zoals deze hierboven. 100% afknapper.
Toch wel fijn dat je die wayfarer gekocht hebt omdat de chicks die mooi vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef RobBor het volgende:
Nog nooit problemen mee gehad. Ik ga echt geen zonnebril aanschaffen omdat de 'chicks' dat zo geweldig vinden... dat is pas kansloosMij staat het gewoon goed, en als ik lekker actief buiten bezig ben is zo een bril relax.
![]()
voor op het terras heb ik een wayfarer
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef RobBor het volgende:
Nog nooit problemen mee gehad. Ik ga echt geen zonnebril aanschaffen omdat de 'chicks' dat zo geweldig vinden... dat is pas kansloosMij staat het gewoon goed, en als ik lekker actief buiten bezig ben is zo een bril relax.
![]()
voor op het terras heb ik een wayfarer
KD original? Ben ik ook naar op zoek. Heb ze wel op marktplaats gezien maja ik weet niet of ze echt zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:05 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog ergens in zien te vinden. Tot nu toe alleen nog maar Amerikaanse webshops gevonden.
Oppervlakkig omdat ik walg van een zonnebril?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:39 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ik walg van oppervlakkige vrouwen met een instelling zoals deze hierboven. 100% afknapper.
//De trend voor dit jaar is natuurlijk H&M, 7 euro voor een zonnebril die ik gemiddeld 5 minuten per week op zal hebben
Sinners zijn lelijk. Punt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Oppervlakkig omdat ik walg van een zonnebril?
Juistem. In de US koop je die dingen op iedere hoek van de straat maar om nou 30 dollar verzendkosten voor 1 zonnebril te betalen gaat me ook een beetje ver. We zouden evt kde verzendkosten kunnen splitten. Pm maar als je belanfstelling hebt. Moet nu weer aan het werk maar zal van t weekend eens kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef scoloo het volgende:
[..]
KD original? Ben ik ook naar op zoek. Heb ze wel op marktplaats gezien maja ik weet niet of ze echt zijn.
Dat is ook een mooie bril. het liefst wel bruine glaasjes erin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Toch wel fijn dat je die wayfarer gekocht hebt omdat de chicks die mooi vinden.
Ik zie weinig serieuze surfers die een sinner ophebben. De meeste hebben geen bril op tijdens het surfen en als ze niet surfen is het een wayfarer of ander populair model.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:59 schreef RobBor het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie bril. het liefst wel bruine glaasjes erin.
Zonnebril koop je per gelegenheid. Als ik ga surfen dan hoort zo een sinner er gewoon bij, dan heb je aan een wayfarer niks.
Dat zei je niet, je walgde van mannen met zo'n zonnebril.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Oppervlakkig omdat ik walg van een zonnebril?
Dit vind ik echt zo'n bril voor dikke Engelse toeristen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Kheb deze besteld:
[ afbeelding ]
Absoluut geen model van dit jaar (alweer een paar jaar oud) maar hij is nu enigszins betaalbaar. En ik vind m al jaren mooi.Tom Ford dus, model Whitney. ("Is ie mooi?" "Whitney")
Ow...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo'n bril voor dikke Engelse toeristen.
Ja, nu nog.quote:
Tom Fordquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Kheb deze besteld:
[ afbeelding ]
Absoluut geen model van dit jaar (alweer een paar jaar oud) maar hij is nu enigszins betaalbaar. En ik vind m al jaren mooi.Tom Ford dus, model Whitney. ("Is ie mooi?" "Whitney")
Pfhieuw, gelukkig ben ik aan het afvallen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, nogsteeds. Het is waar. Maar zolang jij niet dik bent valt het niet op.
Nice, bovenste ga ik kopenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Captain_MeatBone het volgende:
1 vam deze denk ik vind deze mooier dan wayfarer dingen want die hebben zo raar bobeltje in het midden deze zijn iets duurder maar dan heb je ook wat anders leuks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kosten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef sciter het volgende:
De Super Flat Top is inderdaad leuk. Ze hebben veel verschillende ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://retrosuperfuture.com/super/collection/flat-top/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |