Oversized brillenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef MissyN het volgende:
Ik sta alleen met van die oversized H&M brilletjes van een tientje.
Die heb ik ook, goede keuzequote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga de Serengeti Velocity #7494 (Shiny Gun/Polarized 555nm) bestellen.
[ afbeelding ]
Ik hoop 'm a.s. zaterdag binnen te hebben (heb 'm vanmiddag besteld bij een UK webshop), maar het zal wel niet.quote:
Ebay?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:49 schreef Doks het volgende:
weet iemand een site waar je goedkope (neppe) ray bans kan kopen?
Die wil ik ook al een poosjequote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef tjoptjop het volgende:
De Persol die Ari Gold afgelopen seizoen in Entourage geregeld ophad vind ik ook wel erg gaaf
[ afbeelding ]
De 2958
Dit is de Ari Gold bril, dus draag deze uitsluitend als je Ari Gold heet of verdomd veel op hem lijktquote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef tjoptjop het volgende:
De Persol die Ari Gold afgelopen seizoen in Entourage geregeld ophad vind ik ook wel erg gaaf
[ afbeelding ]
De 2958
Die heb ik ook. Fijne bril.quote:
vind het inderdaad toch net iets specialer dan zwart. ik heb ook al donker haar.quote:
Dat bedoel ik met het tortoise patroon. Leuk. Ik wou zelf misschien ook zo eentje voor naast m'n zwarte.quote:
Wat snap je niet aan "geregeld ophad" icm met dat plaatjequote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef harriepopov het volgende:
[..]
Dit is de Ari Gold bril, dus draag deze uitsluitend als je Ari Gold heet of verdomd veel op hem lijkt
[ afbeelding ]
2989-S
Ik vind het een leuke bril, maar zeg alleen dat het Ari's bril is en ik zou hem persoonlijk niet kopen, omdat iedereen dan zegt: "Hey, is dat niet Ari's zonnebril?".quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "geregeld ophad" icm met dat plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |