Ik heb liever wat meer verschillende, wat meer keuze, dan dat ik eentje van +/- 150 euro hebquote:Op maandag 18 april 2011 10:27 schreef don-diablo het volgende:
Waarom dan niet 1 echte ipv 4 nepperds?
Kan ik begrijpen, vond ik eerder ook. Alleen sinds ik m'n rayban heb weet ik pas hoe fijn brillen met goede glazen zijn en ben ik bereid om er voor te betalen.quote:Op maandag 18 april 2011 10:30 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik heb liever wat meer verschillende, wat meer keuze, dan dat ik eentje van +/- 150 euro heb
bij iChica waren de Ray-Ban aviators in de aanbieding voor 89,95! heb m gelijk gekocht ook.. Altijd zo balen als je net iets heb gekocht en het vlak daarna dan in de sale gaat!quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef electronique het volgende:
hier in het dorp waren rayban zonnebrillen allemaal 40% kortingterwijl ik er net een heb gekocht.
gelukkig was de enige mooie die ze nog hadden nog steeds 100+ euro. wayfarers hadden ze niet meer, op een new wayfarer na.
Polaroid hebben ze bij v&dquote:Op zondag 17 april 2011 16:11 schreef ToffeVogel het volgende:
hij is al eerder gepost maar ik zou graag willen weten in welke winkel (groningen?) je deze bril kunt kopen:
http://i53.tinypic.com/n1f62g.jpg
Ik heb die bereidheid nog even niet gevondenquote:Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, vond ik eerder ook. Alleen sinds ik m'n rayban heb weet ik pas hoe fijn brillen met goede glazen zijn en ben ik bereid om er voor te betalen.
Check E-bay of alle chinese winkels voor goeie namaak.quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik heb die bereidheid nog even niet gevondendus deze zomer doe ik het nog met een paar goedkope.
Dus als iemand me aan die brillen kan helpen, bedankt!
Op e-bay heb ik al gekeken, kreeg ik toch niet echt goedkoop, wat ik wel had verwacht eerlijk gezegd. Of heb ik nu verkeerd gezocht/gekeken?quote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef sciter het volgende:
[..]
Check E-bay of alle chinese winkels voor goeie namaak.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef nexusje het volgende:
Ik heb een wayfarer blacka one alleen een beetje grote maat 54mm, als iemand een 52 heeft en wilt ruilen, holla at deze jongen hehe. Overigens aan het kijken voor een clubmaster, so hot right now!
Jij koopt ook liever 4 kitcars dan 1 echte Lamborghini?quote:Op maandag 18 april 2011 10:30 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik heb liever wat meer verschillende, wat meer keuze, dan dat ik eentje van +/- 150 euro heb
Als jij het zo wil zeggen, dan heb ik liever 4 kitcars johquote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Jij koopt ook liever 4 kitcars dan 1 echte Lamborghini?
Ieder zijn dingquote:Op maandag 18 april 2011 18:40 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Als jij het zo wil zeggen, dan heb ik liever 4 kitcars joh
ieder willekeurig pompstation of zonnebrillen rek bij elke pauper winkelquote:Op maandag 18 april 2011 18:49 schreef Tompsen het volgende:
RB8307 - 002 AVIATOR CARBON FIBRE Frame: black Lens: green
RB8307 - 004/40 AVIATOR CARBON FIBRE Frame: gunmetal Lens: grey
RB2132 - 789/3F NEW WAYFARER Frame: blue/orange Lens: gradient blue
RB2132 - 801/40 NEW WAYFARER Frame: dark blue/grey temple Lens: grey
RB3044 - L2848 AVIATOR SMALL METAL Frame: black Lens: green
RB3044 - W3177 AVIATOR SMALL METAL Frame: silver Lens: blue
Ik zoek deze 6 brillen, voor mezelf en een vriend.
Alleen het liefst eigenlijk namaak/lookalike omdat het anders toch wel een duur grapje wordt om 3 a 4 brillen te kopen.
Weet iemand waar (een van) deze brillen (goedkoop) te koop zijn, dat zou heel mooi zijn!
Alvast bedankt!
Waar?quote:Op maandag 18 april 2011 11:50 schreef electronique het volgende:
hier in het dorp waren rayban zonnebrillen allemaal 40% kortingterwijl ik er net een heb gekocht.
gelukkig was de enige mooie die ze nog hadden nog steeds 100+ euro. wayfarers hadden ze niet meer, op een new wayfarer na.
Die van het plaatje heb ik met glazen op sterkte voor 140¤ mooie aanbieding bij eye wish. 97¤ kortingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:51 schreef Jordy-B het volgende:
Ligt een beetje aan wat jij onder mode ziet. Afgelopen zomer was met name de spiegelende aviator veel in het straatbeeld te zien.
Ik denk voor dit jaar zoiets:
afbeelding ]
Een klassiek, stijlvol model.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:59 schreef nexusje het volgende:
Ik heb een wayfarer blacka one alleen een beetje grote maat 54mm, als iemand een 50 heeft en wilt ruilen, holla at deze jongen hehe. Overigens aan het kijken voor een clubmaster, so hot right now!
Nou deze vriend heeft een Ray Ban en de praatjes komenquote:Op maandag 18 april 2011 21:39 schreef nexusje het volgende:
[..]
ieder willekeurig pompstation of zonnebrillen rek bij elke pauper winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |