Fixedquote:Op maandag 17 januari 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook goed, ik ben heul geen buurman
Leeftijd is van belang als je kaas of wijn bent en ik ben geen van beide.quote:
En dan nog even Sesamstraat kijken?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef backgammon het volgende:
ik ga tandjes poetsen en pyama aan doen!
Ciao
Mannen worden toch ook beter naarmate de leeftijd vordert? Of is dat een hoax?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leeftijd is van belang als je kaas of wijn bent en ik ben geen van beide.
GMTAquote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hehe, ik wou ook zo'n opmerking maken.
Maar ik d8 ik doe het maar niet
Ligt aan de man hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen worden toch ook beter naarmate de leeftijd vordert? Of is dat een hoax?
Dat! En die vraag ga ik voor mijzelf niet beantwoorden.quote:
Mja... Niet iedereen is George Clooney natuurlijk. Maar Airquote:
Ik bedoel maar, gewoon afgaan op je eigen ervaring.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
Mja... Niet iedereen is George Clooney natuurlijk. Maar Air
Geen wonder dat er niet met je gezoend wordt, bah!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen wonder dat er niet met je gezoend wordt, bah!![]()
Je poetst je tanden niet..
Oh, is dat het!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen wonder dat er niet met je gezoend wordt, bah!![]()
Je poetst je tanden niet..
er word niet met jou gezoentquote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, is dat het!
Overigens weet jij helemaal niet of er met mij gezoend wordt of niet
Ik moet trouwens wel naar de mondhygiëniste. Mijn tandarts zegt dat ik verkeerd poets.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel naar de mondhygiëniste. Mijn tandarts zegt dat ik verkeerd poets.
Ik ben 22, en kan mijn tanden niet poetsen.
*kras*
Komt me bekend voorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel naar de mondhygiëniste. Mijn tandarts zegt dat ik verkeerd poets.
*kras*
Omg... hoe kan je woorden in voltooid verleden tijd met een t schrijven?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef backgammon het volgende:
omg, hoe kun je nou verkeerd je tanden poetsen?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. En daardoor heb ik ontstoken tandvlees
Ik tot vorige week ook niet. Ik heb zelfs nog nooit een gaatje gehadquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets met m'n tanden *klopt af*.
Goed poetsen is lastig. We hebben de neiging onze tandenborstel in een bepaalde hoek te houden, waardoor we bepaalde plekjes áltijd overslaan. Ik dacht ook altijd dat ik goed poetste, totdat iemand me mijn tandenborstel een ietsiepietsie liet draaien tijdens het poetsen van mijn kiezen. Bloeden als een gek, daar poetste ik dus nooit. :$quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef backgammon het volgende:
omg, hoe kun je nou verkeerd je tanden poetsen?
Tuurlijk snappen wij het wel, jij snapt blijkbaar niet dat je gezoend niet met een t schrijftquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef backgammon het volgende:
dat jullie die zin van mij niet snappen. oke maar goed ik ben er van tussen
Dat dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed poetsen is lastig. We hebben de neiging onze tandenborstel in een bepaalde hoek te houden, waardoor we bepaalde plekjes áltijd overslaan. Ik dacht ook altijd dat ik goed poetste, totdat iemand me mijn tandenborstel een ietsiepietsie liet draaien tijdens het poetsen van mijn kiezen. Bloeden als een gek, daar poetste ik dus nooit. :$
omg, laat ook maar... ik ga wegquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk snappen wij het wel, jij snapt blijkbaar niet dat je gezoend niet met een t schrijft.
Hmmm...quote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik tot vorige week ook niet. Ik heb zelfs nog nooit een gaatje gehad
En nu hoor ik dus van mijn tandarts dat mijn tandvlees ontstoken is, waarschijnlijk omdat ik mijn tanden niet goed poets. En nu moet ik naar de mondhygiëniste.
Me neither, ook nooit gaatjes gehad.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets met m'n tanden *klopt af*.
Geen wonder dat je nooit wat hebt, je gaat nooitquote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm...
Ik moet ook nodig weer naar de tandarts... Al in geen jaren geweest.
Na de tentamens maar eens een afspraak maken.
Poets je te hard? Te kort? Te weinig?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat dus.
Alleen bloedt bij mij bijna mijn hele gebit als ik poets
Yeah... that'll be it.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen wonder dat je nooit wat hebt, je gaat nooit![]()
Dat.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Me neither, ook nooit gaatjes gehad.
Alleen altijd wat tandsteen, maar dat hebben mijn ouders ook.
Dus dan is altijd met dat haakje *kraskras tandsteen weghalen![]()
ik moet ook weer, maar het feit dat de moeder van m'n ex daar werkt motiveert niet echt en hier een andere zoeken als ik zsm uit deze regio weg wil, vind ik ook zo raarquote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
In februari ga ik weer, voor het eerst in twee jaar. Peuter gaat dan voor het eerst. Oh joy.
Kan ik me voorstellen. Alleen heb ik geen last van tandsteen, dus nooit meegemaakt.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen dan zit ik altijd aan die stoel vastgeklampt![]()
Ik kan daar niet tegen
Lekker belangrijk, je gaat er naartoe voor een gebitscontrole, verder niks.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:01 schreef JoeBravo het volgende:
ik moet ook weer, maar het feit dat de moeder van m'n ex daar werkt motiveert niet echt en hier een andere zoeken als ik zsm uit deze regio weg wil, vind ik ook zo raar
Precies wat ik wilde zeggen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, je gaat er naartoe voor een gebitscontrole, verder niks.
Schijnbaar van mijn ouders "geerfd"quote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Alleen heb ik geen last van tandsteen, dus nooit meegemaakt.
Onterf zequote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schijnbaar van mijn ouders "ge-erft"
ik weet dat je gelijk hebt en toch is het een drempel. En dequote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, je gaat er naartoe voor een gebitscontrole, verder niks.
Die drempel is niet zodanig hoog dat een schop onder je hol je er niet overheen helpt. Plannen die afspraak morgen, nu heb je tijd, als je straks een baan hebt is het ook weer lastig.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef JoeBravo het volgende:
ik weet dat je gelijk hebt en toch is het een drempel. En destaat er niet voor niks
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Poets je te hard? Te kort? Te weinig?
Doe je mond eens open.
Maakt niet uitquote:
Ik stijl het vrijdag weer, kan je 't zien.quote:
Ik had voorheen ook altijd alleen tandsteen. En daar kan ik weinig aan doen, want ik heb zo'n spalkje (na m'n beugel) en daar kan je bijna niet goed poetsen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Me neither, ook nooit gaatjes gehad.
Alleen altijd wat tandsteen, maar dat hebben mijn ouders ook.
Dus dan is altijd met dat haakje *kraskras tandsteen weghalen![]()
Mijn tandarts probeert me altijd Oral-B aan te smeren, de smiecht. Volgens mij heeft hij aandelen of zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had voorheen ook altijd alleen tandsteen. En daar kan ik weinig aan doen, want ik heb zo'n spalkje (na m'n beugel) en daar kan je bijna niet goed poetsen.
Toen kreeg ik ineens wat gevoelige tanden. Volgens de tandarts omdat ik te hard poets. Maar in mijn beleving valt dat wel mee
En nu dus die ontstoken tandvlees zooi.
Blegh, lijkt me ook niet fijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had voorheen ook altijd alleen tandsteen. En daar kan ik weinig aan doen, want ik heb zo'n spalkje (na m'n beugel) en daar kan je bijna niet goed poetsen.
Toen kreeg ik ineens wat gevoelige tanden. Volgens de tandarts omdat ik te hard poets. Maar in mijn beleving valt dat wel mee
En nu dus die ontstoken tandvlees zooi.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tandarts probeert me altijd Oral-B aan te smeren, de smiecht. Volgens mij heeft hij aandelen of zo..
Moeders.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Kreator het volgende:
Mijn moeder belde op dat haar monitor stuk was. Ik vroeg nog of de kabel er wel in zat...kom ik daar, druk de kabel erin en ben weer klaar....
Herkenbaar van de automatiseringstijd van mijn broerquote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Kreator het volgende:
Mijn moeder belde op dat haar monitor stuk was. Ik vroeg nog of de kabel er wel in zat...kom ik daar, druk de kabel erin en ben weer klaar....
ik vind het ook tien keer niks... Ik geloof er ook niks van dat ze meer bereik hebben, volgens mij valt en staat alles met je manier van poetsen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb wel een elektrische borstel, maar die vind ik helemaal niet fijn
Dat volhouden heb je dus niet van een vreemde.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Kreator het volgende:
En dan ook volhouden hè... 'nee echt! Ik had de kabel gecheckt!'
Ik heb zo'n Vitality ding. Die doet idd volgens mij niets meer dan een handtandenborstelquote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik vind het ook tien keer niks... Ik geloof er ook niks van dat ze meer bereik hebben, volgens mij valt en staat alles met je manier van poetsen.
Maar goed, ik ben geen tandarts.
Was je jas stuk? Straks word je ziek!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moeders zijn okay. Ik kreeg een gratiz Hongaarse maaltijd en ze heeft mijn jas weer genaaid.
Zei je wat, Qyroz?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
Dat volhouden heb je dus niet van een vreemde.
Dat laatste dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Vitality ding. Die doet idd volgens mij niets meer dan een handtandenborstel
Mijn ouders en broer hebben wel zo'n hypermodern, supersonisch apparaat. En die hebben ook echt minder klachten.
Maar het zou mij niets verbazen als je veel bewuster gaat poetsen met zo'n duur apparaat. En dat dát het verschil maakt
Alleen het lusje waar je em aan ophangt.quote:
Ik bedoel maar.quote:
Ik zou waarschijnlijk ook moeten stoken/ragen/flossen. Maar dat vind ik echt stomvervelendquote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste dus.. Ik heb echt nog nooit klachten gehad whatsoever dus ook totaal geen reden om over te gaan op elektrisch. Met de hand bevalt me prima.
Dat is geen kwestie van volhouden, dat is een kwestie van de vinger altijd op de zere plek weten te leggen.quote:
De tandarts zegt me al jaren dat ik moet flossen. No fucking waaiquote:Op maandag 17 januari 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk ook moeten stoken/ragen/flossen. Maar dat vind ik echt stomvervelend
3 januariquote:Op maandag 17 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Oeh, 3 januari zit ik zó in de bios! Maakt me niet uit waar, maar ik wil the Black Swan zien.
3 januari?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Oeh, 3 januari zit ik zó in de bios! Maakt me niet uit waar, maar ik wil the Black Swan zien.
Oh, dat moet ik ook wel. En mondwater en zo. Maar ik heb daar nooit zin inquote:Op maandag 17 januari 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk ook moeten stoken/ragen/flossen. Maar dat vind ik echt stomvervelend
Dubieuze opmerkingquote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste dus.. Ik heb echt nog nooit klachten gehad whatsoever dus ook totaal geen reden om over te gaan op elektrisch. Met de hand bevalt me prima.
Nee, the Black Swanquote:Op maandag 17 januari 2011 22:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
3 januari?
Heet de film Back in time?
Mja. Als ik niet snel iets aan mijn tandvleesprobleem doe, dan trekt het zich helemaal terug. En als dat zich voortzet, kunnen mijn tanden en kiezen uit m'n mond vallen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
De tandarts zegt me al jaren dat ik moet flossen. No fucking waai
Dan volhoud je toch ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:22 schreef Kreator het volgende:
Dat is geen kwestie van volhouden, dat is een kwestie van de vinger altijd op de zere plek weten te leggen.
Ah ja, daar heb ik ook al last van. Lijkt wel een soort mode verschijnsel, vroeger had je dat vlgs mij helemaal nietquote:Op maandag 17 januari 2011 22:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Als ik niet snel iets aan mijn tandvleesprobleem doe, dan trekt het zich helemaal terug. En als dat zich voortzet, kunnen mijn tanden en kiezen uit m'n mond vallen.![]()
Aldus de tandarts
Het is een gavequote:
Jawel hoor, alleen toen viel bij de helft van de bevolking de tanden nog uit de mond.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, daar heb ik ook al last van. Lijkt wel een soort mode verschijnsel, vroeger had je dat vlgs mij helemaal niet
Ik ben er wel een beetje bang voorquote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, daar heb ik ook al last van. Lijkt wel een soort mode verschijnsel, vroeger had je dat vlgs mij helemaal niet
Goed bezig.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er wel een beetje bang voor
Dus ik ga maar naar de mondhygiëniste. 3 februari een afspraak
Vroeger, als in jaren 80-90quote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen toen viel bij de helft van de bevolking de tanden nog uit de mond.
Oh.quote:
Ik mocht er niet te lang mee wachten. Nu is het alsnog ruim 3 weken na de afspraak met de tandartsquote:Op maandag 17 januari 2011 22:26 schreef STING het volgende:
[..]
Goed bezig.
Staat ook nog op mijn lijstje om te doen
Zou best kunnen. Toen kreeg je vlgs mij ook sneller kronen enzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
Misschien is terugtrekkend tandvlees ook wel een 'welvaartsziekte'
Dommer worden is er wel 1.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
Misschien is terugtrekkend tandvlees ook wel een 'welvaartsziekte'
Dat wordt nu grondig ontmoedigd vanuit de verzekeringen enzoquote:Op maandag 17 januari 2011 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Toen kreeg je vlgs mij ook sneller kronen enzo.
Mja, ik moet nog 2 bruggen. 1800 euro per stuk. 66% vergoed ofzoiets.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wordt nu grondig ontmoedigd vanuit de verzekeringen enzo
Ik heb echt geen flauw benul van tandarts trendsquote:Op maandag 17 januari 2011 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Toen kreeg je vlgs mij ook sneller kronen enzo.
Verzekeringenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb er nog geen een. Paar vullingen, that's itquote:Op maandag 17 januari 2011 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik, of een brug die (deels) vergoed wordt of een implantaat van 2500 euroquote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog 2 bruggen. 1800 euro per stuk. 66% vergoed ofzoiets.
Dan heb je een verdomd goede tandartsverzekeringquote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met de wetenschap dat je met één brug ook de twee aangrenzende kiezen molt, en dus over een paar jaar weer mag. Mooi systeem.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef Kreator het volgende:
De duurste. Sowieso heb ik 1 vd betere verzekering.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
Dan heb je een verdomd goede tandartsverzekering
Daarom laat ik het voorlopig ook maar zo. Hoe langer het zo goedgaat, hoe beter. Ik zag dat ook niet echt zitten, dat ze gaan slijpen aan die andere gezonde kiezen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
Met de wetenschap dat je met één brug ook de twee aangrenzende kiezen molt, en dus over een paar jaar weer mag. Mooi systeem.
Mag ik vragen waar je verzekerd bent? Want zulke bedragen heb ik nog nooit gehoord (en ik werk toch bij één van de duurste verzekeraars in NL).quote:Op maandag 17 januari 2011 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
De duurste. Sowieso heb ik 1 vd betere verzekering.
[..]
Daarom laat ik het voorlopig ook maar zo. Hoe langer het zo goedgaat, hoe beter. Ik zag dat ook niet echt zitten, dat ze gaan slijpen aan die andere gezonde kiezen.
Kan best zijn dat je m'n pa al eens aan de telefoon hebt gehad, die regelt datquote:
Je kunt wellicht ook voor een implantaat gaan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
De duurste. Sowieso heb ik 1 vd betere verzekering.
[..]
Daarom laat ik het voorlopig ook maar zo. Hoe langer het zo goedgaat, hoe beter. Ik zag dat ook niet echt zitten, dat ze gaan slijpen aan die andere gezonde kiezen.
Er is echt enorm veel personeel in de callcenters, dus die kans is klein.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan best zijn dat je m'n pa al eens aan de telefoon hebt gehad, die regelt dat
Oh. Ik weet het ook niet, zoals ik zei, pa regelt hetquote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er is echt enorm veel personeel in de callcenters, dus die kans is klein.
Ja, lekker een operatie in je kaak! Veel meer infectiegevaar! En ook nog eens veel duurder, dus je bent zelf meer geld kwijt.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt wellicht ook voor een implantaat gaan?
IZZquote:Op maandag 17 januari 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
Mag ik vragen waar je verzekerd bent? Want zulke bedragen heb ik nog nooit gehoord (en ik werk toch bij één van de duurste verzekeraars in NL).
Ik ook Zilveren Kruis.. En ik vergeet gewoon iedere keer weer m'n verzekering om te laten zetten naar collectievequote:
Volgens de tandarts zou het geen optie zijn, maar dat is een mongool. Dus nu moet ik kiezen tussen het geloven van een professionele mongool en een willekeurige passant op een forum...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt wellicht ook voor een implantaat gaan?
Misschien is naar een andere tandarts gaan een optie.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens de tandarts zou het geen optie zijn, maar dat is een mongool. Dus nu moet ik kiezen tussen het geloven van een professionele mongool en een willekeurige passant op een forum...
Want veel geld uitgeven is altijd een slechte zaak?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, lekker een operatie in je kaak! Veel meer infectiegevaar! En ook nog eens veel duurder, dus je bent zelf meer geld kwijt.
Ik zou het niet aanraden.
Morgen bellen!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook Zilveren Kruis.. En ik vergeet gewoon iedere keer weer m'n verzekering om te laten zetten naar collectieve
Nou nee. Dat kost je een rib uit je lijf.quote:
Ik werk in de zorg. Min of meer.quote:Werk je in de zorg?duh
Wat voor werk doe je?
Ik zou voor het laatste gaanquote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens de tandarts zou het geen optie zijn, maar dat is een mongool. Dus nu moet ik kiezen tussen het geloven van een professionele mongool en een willekeurige passant op een forum...
Nee, maar als je de keus hebt tussen een brug en een implantaat, zou ik wel 3 keer nadenken voor ik voor die laatste kies.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want veel geld uitgeven is altijd een slechte zaak?
Ik ook en dus ben ik er nog niet uit.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, maar als je de keus hebt tussen een brug en een implantaat, zou ik wel 3 keer nadenken voor ik voor die laatste kies.
Dan bel ik niet ookquote:
Heb je geen werkgeversbijdrage dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou nee. Dat kost je een rib uit je lijf.
[..]
Ik werk in de zorg. Min of meer.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, maar als je de keus hebt tussen een brug en een implantaat, zou ik wel 3 keer nadenken voor ik voor die laatste kies.
En zo is je geldargument natuurlijk ook van tafel he.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook en dus ben ik er nog niet uit.
Collectiviteitsnummerquote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan bel ik niet ook![]()
Ik moet sowieso eerst collectivieidinges nummer opzoeken
Je moet eens weten hoe veel mensen het geld in ogenschouw nemen bij hun keus. Ik krijg ze dagelijks aan de lijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
En zo is je geldargument natuurlijk ook van tafel he.
Men weet dat je een ruggengraatloze homo bent en wil nog 1 keer profiteren?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
waarom wil iedereen met je uit eten als je vertrekt![]()
Ik wilde net zeggen, voor mij zou dat ook absoluut meespelen. Zou niet doorslaggevend zijn, maar zeker meespelen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe veel mensen het geld in ogenschouw nemen bij hun keus. Ik krijg ze dagelijks aan de lijn.
Geld is (voor de meeste mensen) echt wel een heel sterk argument.
vertrekt?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
waarom wil iedereen met je uit eten als je vertrekt![]()
En daarom ga je er maar even snel vanuit dat dat voor iedereen (lees in dit geval: ondergetekende) ook zo is?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe veel mensen het geld in ogenschouw nemen bij hun keus. Ik krijg ze dagelijks aan de lijn.
Geld is (voor de meeste mensen) echt wel een heel sterk argument.
Ja, die staat op een papiertje in de kantine, maar ik ben pas morgennacht op de zaak weerquote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Collectiviteitsnummer
Die kan je zo opvragen bij je baas natuurlijk.
dat is hetquote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Men weet dat je een ruggengraatloze homo bent en wil nog 1 keer profiteren?
Voor mij ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, voor mij zou dat ook absoluut meespelen. Zou niet doorslaggevend zijn, maar zeker meespelen.
IJzersterk he, hoe 'ie gewoon weer de vinger op de zere plek legt.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daarom ga je er maar even snel vanuit dat dat voor iedereen (lees in dit geval: ondergetekende) ook zo is?
Geef je altijd zulke adviezen?
Ik ga over 5-6 weken sowieso weg uit Utrecht en daarna zsm uit Nederland.quote:
Yuki is niet de allerslimste. Dat went vanzelf...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
En daarom ga je er maar even snel vanuit dat dat voor iedereen (lees in dit geval: ondergetekende) ook zo is?
Geef je altijd zulke adviezen?
Het is haast een gave.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IJzersterk he, hoe 'ie gewoon weer de vinger op de zere plek legt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga over 5-6 weken sowieso weg uit Utrecht en daarna zsm uit Nederland.
Geen verblijfsvergunning gekregen?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga over 5-6 weken sowieso weg uit Utrecht en daarna zsm uit Nederland.
Voor mij dus ookquote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, voor mij zou dat ook absoluut meespelen. Zou niet doorslaggevend zijn, maar zeker meespelen.
Want jij was niet serieus? Kom op zegquote:
Geen idee nog, omdat ik weer uitgedaagd wil worden op alle gebieden, ik wil weer wat nieuws. Ik ga sowieso voor een jaarquote:
In Nederland vind je die uitdaging dus niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee nog, omdat ik weer uitgedaagd wil worden op alle gebieden, ik wil weer wat nieuws. Ik ga sowieso voor een jaar
Herkenbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
*kras*
Wat is dan het punt? Dan is Yuki's advies toch redelijk?quote:
That's my linequote:
That's my linequote:Op maandag 17 januari 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
De jouwe was toch 'het is een gave' ?
Ja, ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dan het punt? Dan is Yuki's advies toch redelijk?
Ja, want dat is een garantie natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
Een infectie aan je kaak wil je namelijk écht níet.
Heb jij die zin laten vastleggen? Zo nee, overruled.quote:
Dat stadium ben ik voorbij, aldus de tandarts.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef Devion het volgende:
[..]
Herkenbaar. Leuk vooruitzicht is dat je tandvlees terug trekt als je doorgaat.
Als het bloed druk je meestal te hard.(Sta je ook raar te kijken als je tandpasta uitspuugt)
Zeg. Begin jij mij nu te overrulen?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij die zin laten vastleggen? Zo nee, overruled.
Het risico is groter dan bij een gewone kroon/brug.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, want dat is een garantie natuurlijk.
Lees eens goed.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dan het punt? Dan is Yuki's advies toch redelijk?
Ze raadt het af o.a. vanwege het geld.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, lekker een operatie in je kaak! Veel meer infectiegevaar! En ook nog eens veel duurder, dus je bent zelf meer geld kwijt.
Ik zou het niet aanraden.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef Yuki het volgende:
Het risico is groter dan bij een gewone kroon/brug.
Ja. Maar dat kan je nog steeds, ook met het advies het niet te doen omdat het duur is. De uiteindelijke beslissing neem je altijd zelf.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lees eens goed.
[..]
Ze raadt het af o.a. vanwege het geld.
Dat is wat anders dan geld meenemen in je afweging. Want dan kan ik altijd beslissen dat ik het dat geld wel waard vind.
Ok. Het punt van aan- dan wel afraden was niet zo handig. Ik ben ook geen medicus.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lees eens goed.
[..]
Ze raadt het af o.a. vanwege het geld.
Dat is wat anders dan geld meenemen in je afweging. Want dan kan ik altijd beslissen dat ik het dat geld wel waard vind.
Wie is hier nu de rechtenstudent, gij of ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg. Begin jij mij nu te overrulen?![]()
Dat was niet de afspraak he?
Want een infectie krijg je altijd?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet helemaal.
Daarnaast stond er meer in mijn betoog om het niet te doen. Een infectie aan je kaak wil je namelijk écht níet.
Een minor op de ut maakt je nog niet echt een rechtenstudent hè.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
Wie is hier nu de rechtenstudent, gij of ik?
Patato, potatoquote:Op maandag 17 januari 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
De jouwe was toch 'het is een gave' ?
Daar heb ik helemaal niets mee te makenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is hier nu de rechtenstudent, gij of ik?
Ik bedoelde het natuurlijk ook heel serieusquote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een minor op de ut maakt je nog niet echt een rechtenstudent hè..
Ik ga er niet eens meer op in. Ik ben duidelijk genoeg geweest, je HOEFT het niet aan te nemen hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want een infectie krijg je altijd?
Het is een risico. So what? Als ik een brug laat plaatsen loop ik het risico dat de aanliggende kiezen helemaal naar hun grootje gaan en ik dat ook weer kan laten repareren.
Ik heb wel meer medische risico's gelopen in m'n leven en nog de pech gehad toevallig die ene % te zijn die pech heeft. Dat weerhoudt me er niet van meer risico's te lopen. Tegenover elk voordeel staat een nadeel en omgekeerd.
Ai, en dat al op 22 :xquote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik voorbij, aldus de tandarts.
Ik poets niet goed, schijnbaar. Plak dat blijft zitten, bacteriegroei, infectie.
Ofzo.
Ja, maar de stelligheid waarmee ze haar mening verkondigt (lees: opdringt) vind ik engquote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar dat kan je nog steeds, ook met het advies het niet te doen omdat het duur is. De uiteindelijke beslissing neem je altijd zelf.
Ach, stel je aan. Niks opdringerig aan.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar de stelligheid waarmee ze haar mening verkondigt (lees: opdringt) vind ik eng
Nu ja. Je pocht er wel mee, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het natuurlijk ook heel serieus
Much betterquote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ok. Het punt van aan- dan wel afraden was niet zo handig. Ik ben ook geen medicus.
Let me rephrase: ik zou het niet snel doen, als het niet absoluut noodzakelijk is. OOK vanwege het geld.
Nu blij?
Fuck, zo laat alweerquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef -Engel- het volgende:
Het is alweer bijna 23:00
dus tijd voor muziek, ja
Ja, blij ben ik er niet mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Devion het volgende:
[..]
Ai, en dat al op 22 :x
Pfffff, straks krijg ik tandenborstel vrees
Wat jij wiltquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Je pocht er wel mee, dus het zou zomaar kunnen.
Ik ga zo m'n bedje knuffelen denk ik, ook al hoef ik niet vroeg op morgen..quote:
Ik VIND van welquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, stel je aan. Niks opdringerig aan.
Oh, kom dan meteen hierheen, dat wil ik ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik je even toestoppen ja.....Nachtkusje geven en een knuffel
![]()
![]()
Dat magquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik je even toestoppen ja.....Nachtkusje geven en een knuffel
![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, blij ben ik er niet mee.
Maar gelukkig ben ik goed verzekerd (), dus ik ga er aan laten doen wat er moet gebeuren.
Next timequote:Op maandag 17 januari 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, kom dan meteen hierheen, dat wil ik ook!
Wil ik ook nog wel doenquote:
Ohh dan kom je eten en me daarna toestoppen enzo?!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Next time
[..]
Wil ik ook nog wel doen..... maar niet uit de Donald Duck
![]()
* -Engel- gaat het grote Grimm-boek zoeken
Goed idee.... Mijn verstandskiezen en ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik en mijn melkkies duiken m'n nest in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, maar, straks heb je geen verstand meerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef STING het volgende:
Eerstvolgende grote ingreep worden m'n drie verstandskiezen denk ik, in het ziekenhuis. Kijk er nu al naar uit
Dat zit op een andere plekquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, straks heb je geen verstand meer
Tis een man, wat denk je zelf?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, straks heb je geen verstand meer
Kunnen we verandering in brengenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Devion het volgende:
Ben gezegend met 4 perfecte verstandskiezen
En daarna ga ik heel lang en wild stappen in het grote gevaarlijke Rotjeknorquote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohh dan kom je eten en me daarna toestoppen enzo?!
Ik neem niet aan alle 3 tegelijk...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef STING het volgende:
Eerstvolgende grote ingreep worden m'n drie verstandskiezen denk ik, in het ziekenhuis. Kijk er nu al naar uit
Ja heul niet alleenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En daarna ga ik heel lang en wild stappen in het grote gevaarlijke Rotjeknor![]()
Moet je wel een ladder meebrengenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kunnen we verandering in brengen![]()
Ik ben ze allemaal al kwijt!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:02 schreef Devion het volgende:
Ben gezegend met 4 perfecte verstandskiezen
Oh ja, die hangt buiten je lichaam... Dat is ook zoquote:
Ik heb ze nog allemaal.. maar 1 is zowat vanzelf doorgerot, en een andere heeft de ruimte omdat de kies die ernaast zat eruit is..quote:
Niet links en rechts tegelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef STING het volgende:
[..]
Max. 2 neem ik aan. Niet boven & onder tegelijk, ga ik ook even vanuit.
Half uitgaand Rotterdamquote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet![]()
Maar wie valt nu een Engel lastig?
Doorgerotquote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ze nog allemaal.. maar 1 is zowat vanzelf doorgerot, en een andere heeft de ruimte omdat de kies die ernaast zat eruit is..
Meestal doen ze eerst de ene kant en dan de andere kant.....quote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef STING het volgende:
[..]
Max. 2 neem ik aan. Niet boven & onder tegelijk, ga ik ook even vanuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer kiezen betekent ook weer meer gaatjesquote:
Nieteens gerot eigenlijk, aan diggelen gestoten more likequote:
En ruimtegebrek is ook vervelend.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:06 schreef Devion het volgende:
[..]
Meer kiezen betekent ook weer meer gaatjes
Heb een grote mond dus dat probleem heb ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ruimtegebrek is ook vervelend.
Mijn verstandskiezen zouden bij voorbaat al problemen opleveren. Dus op mijn 18e/19e zijn ze er al uitgehaald.
Joy
Ik ga er niet op wachten als je 't niet erg vindtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh.... ik val niet in die groep vrouwen
Ik ook. Alleen schijnbaar niet zo'n ruime kaakquote:Op maandag 17 januari 2011 23:07 schreef Devion het volgende:
[..]
Heb een grote mond dus dat probleem heb ik niet
Is ook niet mooi aan een vrouwquote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen schijnbaar niet zo'n ruime kaak
Okequote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga er niet op wachten als je 't niet erg vindt
God je bent zo snel dat je mijn grammatica fouten meequote, daar gaat mijn reputatie!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik heb nog iets vrouwelijks!
Muhahahaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef Devion het volgende:
[..]
God je bent zo snel dat je mijn grammatica fouten meequote, daar gaat mijn reputatie!
Er zijn uitzonderingenquote:
Nog een vrouwelijk puntquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Muhahaha
Ik ben dan ook een taalpuritein
Grote meidquote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke
* -Engel- zet braaf haar pepperspray weer terug in het nachtkastje
*knippert eens flink met de ogen*quote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef Devion het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen
[..]
Nog een vrouwelijk punt
Slaap lekker!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooruit dan maar!
>>>> Bedtijd...... morgen weer haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard werken![]()
Succes ENgelquote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooruit dan maar!
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
*knippert eens flink met de ogen*
Maar, je bent nieuw hier. Stel je eens voor
Slaapzequote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooruit dan maar!
Vertel wat?quote:
Ben 23 jaar ;pquote:
Dat betekent dat je morgen dat wel met ons moet delenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
Nu ga ik vast helemboel leuke dingen dromen![]()
Zo zo, je rekent je nu al tot "ons"quote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Devion het volgende:
[..]
Ben 23 jaar ;p
[..]
Dat betekent dat je morgen dat wel met ons moet delen.
Dagelijks leven, Yuuks, kom op nou..quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo zo, je rekent je nu al tot "ons"
Maar zonder dollen. Leeftijd is duidelijk, maar wat doe je zoal in het dagelijks leven? ()
Hou je van hobbies? Ben je wel single?
Vertel eens iets!
Laten we zeggen community gevoel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo zo, je rekent je nu al tot "ons"
Maar zonder dollen. Leeftijd is duidelijk, maar wat doe je zoal in het dagelijks leven? ()
Hou je van hobbies? Ben je wel single?
Vertel eens iets!
Wat studeer je?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef Devion het volgende:
[..]
Laten we zeggen community gevoel.
Sjonge wat een vragen![]()
Ja ben single, studeer/werk parttime, laatste half jaar van mijn studie.
Hobbies, sporten, beetje gamen etc.
*Pakt Yuki d'r schijnwerper af*quote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Wat werk je?
Wat sport je?
Wat game je?
Gaat wel,quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoe gaat 'ie bos?? Lang niet gezien hier
Gast, echt.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Pakt Yuki d'r schijnwerper af*
Tis geen kruisverhoor jongedame, gedraag je!
Ow, ja die komt doordeweeks altijdquote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Samzz het volgende:
Cold Case
Gelukkig heb ik pas om kwart voor twee tentamen, dus eerst uitslapen, dan nog even leren en op naar de meerkeuzevakjes ;')
Ik zit hier voorlopig ook nog wel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
Yep voor 100% voor de komende 3 jaar in ieder geval
Ik heb het gevoel dat jij door blijft vragen :pquote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Wat werk je?
Wat sport je?
Wat game je?
Oeh, the Closerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ow, ja die komt doordeweeks altijdIk ga maar ff kijken of ik me deze nog kan herinneren.
MAar heb net zelf 2 afleveringen van the closer gezien achter elkaar
Dankzij jou krijgen we allemaal wat meer inzicht in de nieuwe single hierquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt he?
BosjeGaat het alweer wat beter?
Mwa nu wel. Maar vanmorgen was het weer minder. Ben niet eens aan boodschappen toegekomen. Had gelukkig nog zo;n diepvries zak van de Iglo in huis. Heb dus wel gewoon voedzaam gegeten.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt he?
BosjeGaat het alweer wat beter?
Tofquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij door blijft vragen :p
Nou vooruit dan maar, laatste antwoorden
Bedrijfseconomie
Computershop (Gezegend met 4 verstandkiezen en 2 rechterhanden)
Fitness en zaal/straatvoetbal
Pfff veel, maar zometeen GT5 voordat ik naar bed ga.
Ik was gestopt met kijken na seizoen 5 omdat we dachten dat hij was afgelopen tot ik gister een aflevering tegenkwam die ik niet kende dus wat onderzoek gedaan en hebben heel seizoen 6 gemist..dus zijn nu lekker aan het inhalenquote:
Nee hoor, dat is genoeg.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Devion het volgende:
Ok bedtijd, moet nog genoeg morgen doen. Jullie vermaken wel zo te zien.
Arnhem of moet je ook nog de GPS locatie hebben?
hahaha..ik zou dan ook snel mijn bed induiken.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, ik duik snel m'n bed in, dan houdt m'n broertje op met meezingen met Lange Frans en Thé Lau
Nou moet ik eigenlijk wel hetzelfde vragen, pfff maar moet echt naar bed toequote:
The Lauquote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, ik duik snel m'n bed in, dan houdt m'n broertje op met meezingen met Lange Frans en Thé Lau
Komt goed! Je mag mij morgen ook uithorenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef Devion het volgende:
[..]
Nou moet ik eigenlijk wel hetzelfde vragen, pfff maar moet echt naar bed toe![]()
Naja rain check?
Thanks, the horrorquote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..ik zou dan ook snel mijn bed induiken.
DEvion, welkom hieren slaapse alvast
Leuk leuk leukquote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik was gestopt met kijken na seizoen 5 omdat we dachten dat hij was afgelopen tot ik gister een aflevering tegenkwam die ik niet kende dus wat onderzoek gedaan en hebben heel seizoen 6 gemist..dus zijn nu lekker aan het inhalen![]()
En ma zit met pijn aan haar been/enkel is vandaag gevallen dus kan niet zo actief als meestal zijn dus dat betekend series kijken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |