Fixedquote:Op maandag 17 januari 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook goed, ik ben heul geen buurman
Leeftijd is van belang als je kaas of wijn bent en ik ben geen van beide.quote:
En dan nog even Sesamstraat kijken?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:44 schreef backgammon het volgende:
ik ga tandjes poetsen en pyama aan doen!
Ciao
Mannen worden toch ook beter naarmate de leeftijd vordert? Of is dat een hoax?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leeftijd is van belang als je kaas of wijn bent en ik ben geen van beide.
GMTAquote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hehe, ik wou ook zo'n opmerking maken.
Maar ik d8 ik doe het maar niet
Ligt aan de man hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen worden toch ook beter naarmate de leeftijd vordert? Of is dat een hoax?
Dat! En die vraag ga ik voor mijzelf niet beantwoorden.quote:
Mja... Niet iedereen is George Clooney natuurlijk. Maar Airquote:
Ik bedoel maar, gewoon afgaan op je eigen ervaring.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
Mja... Niet iedereen is George Clooney natuurlijk. Maar Air
Geen wonder dat er niet met je gezoend wordt, bah!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen wonder dat er niet met je gezoend wordt, bah!![]()
Je poetst je tanden niet..
Oh, is dat het!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen wonder dat er niet met je gezoend wordt, bah!![]()
Je poetst je tanden niet..
er word niet met jou gezoentquote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, is dat het!
Overigens weet jij helemaal niet of er met mij gezoend wordt of niet
Ik moet trouwens wel naar de mondhygiëniste. Mijn tandarts zegt dat ik verkeerd poets.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel naar de mondhygiëniste. Mijn tandarts zegt dat ik verkeerd poets.
Ik ben 22, en kan mijn tanden niet poetsen.
*kras*
Komt me bekend voorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel naar de mondhygiëniste. Mijn tandarts zegt dat ik verkeerd poets.
Ik ben 22, en kan mijn tanden niet poetsen.
*kras*
Omg... hoe kan je woorden in voltooid verleden tijd met een t schrijven?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef backgammon het volgende:
omg, hoe kun je nou verkeerd je tanden poetsen?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. En daardoor heb ik ontstoken tandvlees
Ik tot vorige week ook niet. Ik heb zelfs nog nooit een gaatje gehadquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets met m'n tanden *klopt af*.
Goed poetsen is lastig. We hebben de neiging onze tandenborstel in een bepaalde hoek te houden, waardoor we bepaalde plekjes áltijd overslaan. Ik dacht ook altijd dat ik goed poetste, totdat iemand me mijn tandenborstel een ietsiepietsie liet draaien tijdens het poetsen van mijn kiezen. Bloeden als een gek, daar poetste ik dus nooit. :$quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef backgammon het volgende:
omg, hoe kun je nou verkeerd je tanden poetsen?
Tuurlijk snappen wij het wel, jij snapt blijkbaar niet dat je gezoend niet met een t schrijftquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef backgammon het volgende:
dat jullie die zin van mij niet snappen. oke maar goed ik ben er van tussen
Dat dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed poetsen is lastig. We hebben de neiging onze tandenborstel in een bepaalde hoek te houden, waardoor we bepaalde plekjes áltijd overslaan. Ik dacht ook altijd dat ik goed poetste, totdat iemand me mijn tandenborstel een ietsiepietsie liet draaien tijdens het poetsen van mijn kiezen. Bloeden als een gek, daar poetste ik dus nooit. :$
omg, laat ook maar... ik ga wegquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk snappen wij het wel, jij snapt blijkbaar niet dat je gezoend niet met een t schrijft.
Hmmm...quote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik tot vorige week ook niet. Ik heb zelfs nog nooit een gaatje gehad
En nu hoor ik dus van mijn tandarts dat mijn tandvlees ontstoken is, waarschijnlijk omdat ik mijn tanden niet goed poets. En nu moet ik naar de mondhygiëniste.
Me neither, ook nooit gaatjes gehad.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets met m'n tanden *klopt af*.
Geen wonder dat je nooit wat hebt, je gaat nooitquote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm...
Ik moet ook nodig weer naar de tandarts... Al in geen jaren geweest.
Na de tentamens maar eens een afspraak maken.
Poets je te hard? Te kort? Te weinig?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat dus.
Alleen bloedt bij mij bijna mijn hele gebit als ik poets
Yeah... that'll be it.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen wonder dat je nooit wat hebt, je gaat nooit![]()
Dat.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Me neither, ook nooit gaatjes gehad.
Alleen altijd wat tandsteen, maar dat hebben mijn ouders ook.
Dus dan is altijd met dat haakje *kraskras tandsteen weghalen![]()
ik moet ook weer, maar het feit dat de moeder van m'n ex daar werkt motiveert niet echt en hier een andere zoeken als ik zsm uit deze regio weg wil, vind ik ook zo raarquote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
In februari ga ik weer, voor het eerst in twee jaar. Peuter gaat dan voor het eerst. Oh joy.
Kan ik me voorstellen. Alleen heb ik geen last van tandsteen, dus nooit meegemaakt.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen dan zit ik altijd aan die stoel vastgeklampt![]()
Ik kan daar niet tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |